JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/290660-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290660 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.scrmits.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.scrmits.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa aparatury i sprzętu medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa sprzętu	Ilość
1 Deska ortopedyczna  dla dorosłych z unieruchomieniem głowy i kompletem pasów 
-wykonana z tworzywa sztucznego, przenikliwa dla promieni X w stopniu umożliwiającym diagnostykę RTG,  - ze ściętym końcem od strony nóg ułatwiającym pracę w ciasnych przestrzeniach,  - wyposażona w minimum 14 uchwytów do przenoszenia rozmieszczonych na obwodzie deski. Wyposażona w min. 5 punktów na dłuższej stronie deski do mocowania pasów,
- wyposażona w min 4 pasy zabezpieczające o regulowanej długości, dwuczęściowe z obrotowymi metalowymi karabińczykami oraz metalowymi spięciami typu klamra,
- wyposażona w unieruchomienie głowy wielokrotnego użytku składające się z podkładki oraz 2 klocków stabilizujących z otworami usznymi oraz paskami spinającym,
- waga deski max.8 kg
- obciążenie dopuszczalne powyżej 150 kg
- szerokość deski w zakresie od 45-50 cm,
-załączyć folder	1szt.
2 Worek samorozprężalny dla dorosłych
- możliwość wentylacji pacjentów o masie ciała od 15 kg
- możliwość podłączenia zaworu PEEP na zaworze
 pacjenta bez potrzeby stosowania dodatkowych złączek
- dodatkowa powłoka worka zabezpieczająca przed wytworzeniem
   zbyt wysokiego ciśnienia w drogach oddechowych bez skokowej 
   utraty objętości oddechowej
- odłączony rezerwuar tlenu umożliwiający podawanie wysokich 
  stężeń tlenu w mieszaninie oddechowej 
- maska dla dorosłych z miękkim wypełnionym powietrzem mankietem,
  dobrze przylegająca do twarzy rozmiar nr 5
- pasek zabezpieczający przed wypadaniem z ręki
- możliwość sterylizacji wszystkich elementów resuscytatora
  w autoklawie (temp. 134°C) włącznie z rezerwuarem tlenu
- firmowy folder zawierający dane techniczne oraz wykaz materiałów, 
  z których wykonany jest aparat.	10 szt.
3 Worek samorozprężalny dla dzieci
- możliwość wentylacji niemowląt i noworodków
- możliwość podłączenia zaworu PEEP na zaworze pacjenta bez  potrzeby stosowania dodatkowych złączek
- zawór ciśnieniowy 40 cm H2 O z możliwością blokady
- dodatkowa powłoka worka zabezpieczająca przed wytworzeniem zbyt wysokiego ciśnienia w drogach oddechowych bez skokowej utraty objętości oddechowej
- zaczep do powieszenia aparatu
- rezerwuar tlenu umożliwiający podawanie wysokich stężeń tlenu w mieszaninie oddechowej
- maska twarzowa dla niemowląt 0A z miękkim mankietem wypełnionym pianką
- możliwość sterylizacji wszystkich elementów resuscytatora w autoklawie
 (tem. 134°C) z wyłączeniem rezerwuaru tlenu
- złącze do pomiaru ciśnienia podczas wentylacji
- firmowy folder zawierający dane techniczne oraz wykaz materiałów, z których wykonany jest aparat.  	5 szt.
4 Ciśnieniomierz z mankietem
- aparat ręczny
- wysoka odporność manometru na wstrząsy
- dodatkowa osłona manometru
- wysoka dokładność pomiarów
- laserowo grawerowana skala zapweniająca bardzo dokładny odczyt mierzonych wartości
- wyposażony w płynnie regulowany zawór spustowy 
- zintegrowany system mocowania manometru w mankiecie
- mnometr posiada możliwość obrotu zegara o 360 o, co umożliwia odczyt pomiaru pod dowolnym kątem,
- miękka plastikowa osłona tarczy zegara 
- duża gruszka pompki
- 3 dodatkowe wymienne mankiety, o róznych rozmiarach,
- mankiety z tworzywa łatwego do dezynfekcji i mycia
- gwarancja na kalibrację min. 10 lat, na gruszkę oraz zawór min. 1 rok, natomiast na mankiet min. 3 lata
- podać markę i model
- załączyć folder i deklarację zgodności
- manometr spełniający wymogi norm AAMI	20 szt.
5 Torba ratownicza + ampularium
- pokrycie zewnętrzne - Cordura w kolorze granatowym;
- pokrycie wewnętrzne łatwozmywalne;
- konstrukcja wielokomorowa zapewniająca właściwą 
  segregację sprzętu;
- przegroda komory głównej zaopatrzona w system mocujący 
   sprzęt;
- w komplecie organizer na wkłucia dożylne
- w komplecie ampularium na min. 80 ampułek
- rozmiar umożliwiający właściwe rozmieszczenie wszystkich
   elementów  wyposażenia;
- możliwośc transportu w reku i na ramieniu
- podać markę i model, załączyć folder wraz z opisem.	5 szt.
6 Torba na zestaw pierwszej pomocy
- wykonana z materiału  Cordura 1000, kolor granatowy 
   z elementami  odblaskowymi;
- zapinana na suwak plastikowy, nierdzewiejący
- wyposażona w kieszenie zewnetrzne: 2 boczne i 1 większą 
   na przedniej części torby;
- we wnętrzu torby jedna duża komora wyposażona w 
   przegrody przyczepiane na rzepy(możliwośc ich usunięcia)
- w kieszeni zewnętrznej szereg gumek do mocowania 
- torba usztywniona pianką, którą można wyjąć przed 
    upraniem 
- wyposażona w 2 rączki i pasek naramienny, który można 
   schować  do wnętrza torby	4 szt.
7 Koce bakteriostatyczne
- wielokrotnego użytku, wykonany z tworzywa, którre jest łatwozmywalne i odporne na działanie środków dezynfekcyjnych, wodoodporny z dwóch stron,
- zabezpieczenie pacjenta przed utratą ciepła
- podać markę, załączyć folder i deklarację zgodności	15 szt.
8 Opatrunek wentylowy na rany penetrujące klatki piersiowej
- stosowany w ranach kłutych, postrzałowych i innych penetrujących   
  ranach klatki piersiowej w celu zabezpieczenia przed powstaniem otwartej i ciśnieniowej odmy opłucnowej.
- jednokierunkowy wentyl, stanowiący integralną część opatrunku, 
  zabezpieczający przed powrotem krwi i powietrza do rany,
- przezroczysty plaster wokół opatrunku
- wymiary 14 cm -(średnica)	15 szt.
9 Laryngoskopy
- z kompletem łopatek Macintosh rozmiar 1,2,3,4 + łyżki Miller rozmiar 0 i 1;
- łopatki wykonane z jednego kawałka metalu nie zawierające chromu;
- z oświetleniem światłowodowym, halogenowo - ksenonowym;
- światłowód wymienny;
- 2 rękojeści w zestawie(duża i mała)
- podać markę i model, załączyć folder wraz z opisem	6 szt.
10 Pasy do noszy
- pasy zabezpieczające dwuczęściowe z możliwością regulacji długości,
- zakończone metalowymi obrotowymi karabińczykami
- klamry spinające i zamki wykonane z metalu	3 kom.
11 Płachta ratunkowa
- wykonana z tworzywa sztucznego o dużej wytrzymałości, 
- odporna na działania substancji ropopochodnych, smarów i olejów, nieprzyjmująca krwi i brudu,
- przystosowana do dezynfekcji
- wyposażona w min. 8 uchwytów do przenoszenia, rozmieszczonych na obwodzie,
- wyposażona w specjalne zakładki zabezpieczjące przed wysunięciem się pacjenta w trakcie transportu po schodach,
- podać model, załączyć folder potwierdzając dopuszczalne obciążenie do 250 kg,
oferowane parametry i deklarację zgodności CE
- waga max 3 kg	3 szt.
12 Igła doszpikowa dla dorosłych i dla dzieci
- jednorazowa igła 
- z mandrenem, wskaźnikiem głębikości wkłucia
- nakrętka
-  igła o rozmiarze  DIN 1518 x 1,2 mm O/36,5 mm - regulacja długości w zakresie 1,6 -12,5 mm
- z długą datą ważności	15 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Oświadczenie z art. 22 ust.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opisy urządzeń medycznych tj. foldery z podaniem marki i modelu urządzenia oraz deklaracje zgodności CE, wpisy do Rejestru wyrobów medycznych, certyfikaty, atesty itp. Szczegóły dotyczące wymagań przedmiotu zamówienia, znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.scrmits.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72, pokój 301..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2010 godzina 12:00, miejsce: 25-040 Kielce, ul. Pakosz 72, pokój 202, lub 301..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 23.10.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com